Ga naar inhoud

Moontje : 2 april 2010 en 22 oktober 2010:Dr. DeMeyere , Artemedis


Aanbevolen berichten

  • Reacties 1,4k
  • Created
  • Laatste Reactie

ja na de 2de keer iets geiriteerdachtig te hebben gemailt weer,kreeg ik als reaktie terug,kom eerst maar je 6mnd po foto,s maken.tja.....toen was t stil...hahahahahahah

mwaa wil best wel in mei 6mdn po foto komen maken hoor,denk alleen dat er beetje raar word opgekeken hahahahahaha jeetje,wat ben ik weer misselijk

Link naar reactie
Delen op andere sites

wahahah ja,dát weet ik wel zeker! maar dan nog vind ik dat ze die je toe horen te sturen. zijn ze zelfs verplicht als ik het goed heb.. is net als met dossiers van jou in een ziekenhuis,die zijn ook persoonlijk. moeten ze je ten alle tijden geven/inzien.

en nu? :38:

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja ik ga na de pasen idd eisen dat ze me eigen foto,s toesturen,net wat je zegt,ik vermoed ook dat ze dat verplicht zijn,zijn toch ook me eigen fotos!

ik ga morgen eerst naar Bruno,lekker bijkomen,en als de tijd rijp is,mail of bel ik maar is even,hoe de vork in de steel zit,hahahahaha

Link naar reactie
Delen op andere sites

heey moontje,

heel erg veel sterkte voor morgen !

ben benieuwd na hoe je deze 2e keer gaat meemaken :D

en dat je er nu wel tevreden mee word !

succes en beterschap alvast !

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Moonie,

Heeeeel veeeeeeel succes morgen, wens je nog een goed laatste nachtje met hopelijk niet te veel pijn en morgen heb je ze gewoon, je droomboobs!!! Zie uit naar je eerste woordjes en je picjes natuurlijk!

Dikke knuff,

Eefje, :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey girly,

Sterkte morgen. Eindelijk de spanningen op een hoogtepunt. Morgen is het dan eindelijk zover! Het wordt vast een geweldige ervaring voor je. Je zult vol trots strakjes wakker worden en dan weet je dat we aan je denken! :35: IK hou je in mijn koppie.

Benieuwd naar je eerste woordjes hier en je gevoel erbij.

Liefs, Pat :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Moontje, Ik denk ook aan je! rolleyes.gif

Ik hoop dat het alemaal super is verlopen en dan word je strakjes wakker wel met je dreambobies!!!64.gif64.gif

Ben heel erg benieuwd naar je verslaagje straks,maar erst maar lekker uitrusten he 6.gif

Hoopelijk ook dat je deze keer wel snelle en niet pijnlijke herstel zou heben35.gif , ik gun je dat van harte!57.gif

En bedankt nog aan al je steun,die je ons hier geeft!!!59.gif

Liefs.Romashka

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Lieve dames,hier ben ik dan weer,helemaal fit en fruitig ook dat nog is,hahahaha

ik heb een topervaring achter de rug,ten eerste,de slaaproes,jeetje wat een ideaale methode zeg,echt gewoon top,die narcose is echt bar vervelend zeg,dit wil ik wel vaker,zo een slaaproes,echt geweldig!

12:20 aangekomen in de kliniek,was erg druk onderweg.mannetje lief koppie koffie,even wachten nog,er was wat uitgelopen en duurde ff iets langer eerder ik aan de buurt was.

12:45 manlief nog kopje koffie en ik in de zenuwen,had het steenkoud van de zenuwen,maar zweet liep nog net niet langs me hoofd.

13:10 en ja hoor,ze kwamen me ophalen,spannendddddd......mocht mee,even me omkleden,badjasje aan,sokjes,en even naar het kantoor van de arts,want die was nog even bezig in de OK.

13:20 Dokter kom eindelijk,vroeg hoe ik me voelde,even alsnog uitgelegt wat er gedaan word,en of ik echt zeker wist van de zaken die van te voren waren afgesproken,foto,s gemaakt,getekent en ja hoor,mannetje lief knuffelen en ik mocht mee de OK in.

brrrr steenkoud daar,mocht liggen en kreeg een warm dekentje over me heen,zo lief personeel daar,echt top!toen hoorde ik Bruno vragen aan het personeel,wat er aan pasprothesen klaar lag,525 en 560 en 615cc,dus hoopte al dat het helemaal goed zou komen,en ook nog op de spier,geweldige keus leek het me

infuusje erin,even over me tattoo,s gelachen en gepraat,en daar kwam de arts weer,of ik er klaar voor was,en ja hoor,ik wel zei ik,en plots,weg was ik....

14:50 en ja hoor,ik sprong zowat me bedje uit,helemaal klaarwakker,en moest echt wel 4x horen dat ik nog maar even moest liggen,nou nee,daar had ik weinig trek in,wou gelijk alles weten van het reilen en zeilen,de dokter kwam al gelijk eraan,hoe ik me voelde,jaaaaaaaaaaaaaa prima,heerlijk wakker ook,en ik vroeg meteen wat erin was gegaan,nou schrik niet zei hij....750cc!

huh wat,ik schrok wel even hihi had ik echt even niet verwacht zeg heey.vertelde dat er eerst begonnne is met 560cc maar die verdronk ook net als de 375cc,was nauwelijks verschil,vond hij zelf niet echt wat ik wenste,dus mannetje lief erbij gehaald,nee dat werd hem niet,nog van alle maten geprobeerd,en ja,uiteindelijk werd het 750cc,zelfs Bruno had dit niet verwacht.

mijn mannetjje had dit toch niet willen missen,het even komen bekijken en het viel enorm mee,geen bloed geen enge dingen,topervaring vond hij het,en super luxe dat die mogelijkheid er is.

16:00 richting huis,voel me top,super fit,en heb geen pijn,voel enkel me littekens,en heb iets spierpijnachtig in me oksels,thats all!

wat een mega verschil met me eerste ervaring zeg,echt geweldig gewoon.

hele aardige mensen daar,je word heel goed geholpen,en de arts zelf,heel lief,en heel kundig idd wat de andere al zeggen,raad hem echt iedereen aan die een operatie plant,eerlijk!had dit niet willen missen,en heb gelukkig nooit getwijfelt aan hem,en zijn team en zijn werkmethode.

zo,en nu ga ik is lekker even bijkomen,ben mega gelukkig momenteel,en ben erg blij dat ik weinig tot geen last heb van pijn,heb wel al iets klaarliggen,maar heb nog niet behoefte gehad het in te nemen.

Patries,ik kwam OK in,moest eerst gelijk aan jou denken,zag je al helemaal liggen,toen ik eenmaal lag aan het infuus lag moest ik aan eefje en pat denken,idee dat jullie er ook allemala gelegen hebben,apart gevoel was dat.

wil verders iedereen bedanken voor het lieve medeleven ,thanks

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.