Ga naar inhoud

Moontje : 2 april 2010 en 22 oktober 2010:Dr. DeMeyere , Artemedis


Aanbevolen berichten

  • Reacties 1,4k
  • Created
  • Laatste Reactie

Hey lady.

Bekeek net ff je nieuwste foto"s,vraagje, zou je foto"s kunnen maken wat meer een totaalplaatje geeft?

Nu weet ik natuurlijk een beetje hoe je eruit ziet,maar is moeilijk denksgewijs in elkaar te puzzelen :141:

Vraag ik je omdat ik benieuwd ben hoe het er dan uitziet,want die foto van te voren lijkt het idd wat "minder", maar vd zijkant juist weer goed groot..

Ik kan het altijd beter in proportie zien als er ook buik en armen opstaan.En dan graag even vanuit meerdere hoeken,haha :116: ,meer eisen heb ik niet.

Maargoed alle gekheid op n stokje,ik ben echt benieuwd wat voor plaatje dat geeft.

Liefs mij

Link naar reactie
Delen op andere sites

hahahahaha vlinder,ik ben te zien in patries dr topic hihi zonder tiet dan heey.hahahahahahahahaha LOL

ja nee,beloofd,ik ga zeker een foto maken met me geheel erop

jee is dat een tankini Kaat?of een badpakkie? ik gok een tankini omdat het van onder wat wijder loopt????

ik vind het tot wat ik zie,wel een heel leuk,en zeker sexy modelletje

Nee patries,jij moet niet gek doe,heb je al gezien en ben nog steeds niet geschrokken hoor

Link naar reactie
Delen op andere sites

hahahaha ja goed,ik heb het steeds druk,en ben steeds pas na 11uur thuis,en dan nog douchen eten en eerder ik zit en of foto kan maken is het 1uur in de nacht.nee ik ga deze week tijd maken ervoor,welke dag moet ik nog bekijken,maar dan geef ik gil als ik ze heb :108:

patries,ja erg he,lig vaak pas tegen half 2 ,2uur op me bedje,nee ik kan er tegen

smorgens ben ik er weer om kwart over 7 uit

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.