Ga naar inhoud

Moontje : 2 april 2010 en 22 oktober 2010:Dr. DeMeyere , Artemedis


Aanbevolen berichten

bedankt voor antwoord eefje,ja ik was het vergeten te vragen eigenlijk,maar zat vanmorgen zo is te denken,wat heeft het voor funktie als het er maar eend ag opzit,maar ga het er echt wel afhalen vanavond,hahahaha

zekers heerlijk,heb gewoon lekker geslapen,was toch best bang dat ik mega pijn ging krijgen,nadat de verdoving uitgewerkt was,maar juist helemaal niet,heerlijk.ben zo happy momenteel

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 1,4k
  • Created
  • Laatste Reactie

Hey Moontje! Gefeliciteerd!

WOW 750cc! En dan gok je op een D? Nou... haha, denk wel wat groter :3: Fijn dat het zo meeviel zeg!

Dus een slaaproesje is echt aan te raden? Ik zou bang zijn dat het te licht is, waarom doen ze dat dan niet standaard he?

Nou beterschap met je herstel maar dat gaat zo te lezen helemaal goed komen :P

Liefs

Excella

:116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

thanks Excella,ja die angst had ik ook hahaha bang ineens wakker te worden,maar dat kan gelukkig niet.

ja ik heb er echt hele goede ervaring mee,snap idd ook niet waarom ze het niet allemaal standaard doen.

ja niemand had verwacht dat er zoveel cc in ging,maar niemand had ook verwacht dat ik zulke kleine borsten zou overhouden aan die 375cc,en dat is toch ook best een redelijk aantal cc hoor.

vanavond maak ik de allereerste foto,s

Link naar reactie
Delen op andere sites

gefeliciteerd! Ik heb mn nieuwe boobies ook sinds maandag! maar het herstel is best pijnlijk... heb ze achter de spier(385cc) heb nu cup d aan van sportbh. dus weet niet of ik het overhou! hoop van wel natuurlijk:-) De eerste dagen was het heel pijnlijk, vooral met slapen.. nu is het vaak verdoofd. iig een verdoofd gevoel, net of de borsten niet bij je horen!

iemand ervaring>? of herkent iemand dit?

liefs jeannie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast littleboobs

gefeliciteerd! Ik heb mn nieuwe boobies ook sinds maandag! maar het herstel is best pijnlijk... heb ze achter de spier(385cc) heb nu cup d aan van sportbh. dus weet niet of ik het overhou! hoop van wel natuurlijk:-) De eerste dagen was het heel pijnlijk, vooral met slapen.. nu is het vaak verdoofd. iig een verdoofd gevoel, net of de borsten niet bij je horen!

iemand ervaring>? of herkent iemand dit?

liefs jeannie

hey jeannie,

Ik heb 25 maart een borstvergroting ondergaan, ook achter de spier 350 cc.

Pijnlijk he!!! had het niet zo erg verwacht!

en dat slapen, ja ik heb ook zo een raar gevoel....net of ze gewoon op me liggen :(

Ik heb nu 1 borst harder dan de andere, lijkt wel meer gezwollen, maak me een beetje zorgen hierover....

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

zo net ff lekker gedoucht,heerlijk.

gelijk erna even een foto gemaakt,heb geen hele reeks gemaakt,vind ze altijd barlelijk als er net in zit,vormloos en vol vocht,maar dan hebben jullie beetje idee.

je zal vast raar opkijken,want je ziet het er niet vanaf hoor,dat er wel 750cc inzit,hahahahaha

ben verders happy,geen spierpijn meer van de dual plane ellende.

heb nu sinds uurtje enkel zeurende brandende wonden,maar goed zal ook wel erbij horen,alhoewle ik het niet had bij me vorige ervaring,daar had ik echt tietpijn,hahaha nu gelukkig niet

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey moon,

Je foto gezien hoor, ziet het er inderdaad niet vanaf dat er 750 cc in zit, maar vind ze er toch wel HUGE uitzien tegenover ervoor :3: , moest ook wel natuurlijk. Ben benieuwd welke maat je zult bekomen als de zwelling een beetje weg is. Gelukkig heb je nu geen pijn meer zoals met die dual plane. Branden van de wonden hoort er allemaal bij. Nog een goed herstel verder!:51:

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey Moon,

zal ook hier ff berichtje plaatsen haha.

Fijn dat je je zo goed voeld! ik had niet anders verwacht :38:

en je ziet idd echt niet dat er 750cc inzit maar die vorm komt helemaal goed! weet ik zeker!!! en ze zijn nu echt al groter dan vorige keer na 5 maanden :D

liefs X

p.s; wel lekker veel foto's maken aub :106:

Link naar reactie
Delen op andere sites

thanks lieve dames...

patries,ik zal zeker meer foto,s maken als het vocht er iets uit is,en een foto kieken van me prothesenpasje hahahaha

eefje,ja de wonden branden idd en zit behoorlijk wat druk op,heb dit vorige keer minder gehad,maar ja,als dat alles is,mag ik toch niet klagen he

fijne avond

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast selina1212

hi meid :blush:

sorry voor de hele late reactie

ben laatste tijd erg druk met werk.

Maar Super gefeliciteerd met je nieuwe paaseieren hahah

heb al stiekem gespiekt in je album en wowww!! wat een verschil zien er al heel

mooi uit ben benieuwd wat voor maat je gaat krijgen een E/F meschien

ben jaloers!! hahah

Nou meid doe rustig ik weet hoe moeilijk het is zeker als je je al zo goed voelt

heb er ook mee geworsteld de eerste weken

Waar heeft Bruno eigenlijk allemaal klinieken? ook toevallig in de buurt van zuid-limburg lees veel goede verhalen! en aangezien ik weer aant sparen ben voor me eventuele wissel lijkt bruno me wel een goede keus.

liefs XXx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heeeeeeeej Moontje!

Ik heb even een heel stuk gemist bij jou!

Jeetje wat is dat snel gegaan zeg!!

Hoop dat je nu helemaaal gelukkig bent.

Moet zeggen schrok me wel kapot toen ik 750 cc las!

Waar kan ik je foto's zien ben heel benieuwd.

nogmaals gefeliciteerd en een fijn herstel!

liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

bedankt selina en charlotte

ja klinkt heel wat,maar valt reuze mee hoor hahahahaha

in woord en schrift klinkt het mega ja,hahahahahha

me foto,s staan in me link,heb nog maar 1 foto gemaakt tot nu toe,vind ze nog lelijk,en zitten bomvol vocht,ga vd week weer erbij maken.

klopt,is ineens in een treinvaart gegaan me wissel,mede ook met mazzel te maken,en ging ervoor,want wou van zomer klaar zijn en wou erggggg graag van de pijn af,bij deze is het me gelukt,ben blij!!!

greetzzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heeeeeeejjjjjj die Moontje!!

Je hebt ze al, je nieuwe boobs!! :43::43::43: Dat is even snel gegaan! Had je toch de knoop doorgehakt om het meteen te doen? En bij Brunou zie ik (das toch een beetje de big booby man he?). Jeetje meid wat onwijs leuk voor je. Ik heb natuurlijk meteen even gespiekt want had je ww nog... ze zijn al heeeeeel mooi! Het zal nog wel heel wat veranderen ook, maar dit past echt goed bij je. Fijn dat je er zelf ook zo blij mee bent, en dat je toch veel minder pijn hebt dan de vorige keer! Ik zou het niet hebben geraden dat er 750 cc in zit hoor, daar heb ik een grotere voorstelling bij dan wat ik bij jou zie. Zo zie je maar he, bij de een kan er gewoon veel meer in als bij de ander. Geniet er lekker van... nog fijne pasen!

Liefs

Becky

Link naar reactie
Delen op andere sites

jaaaaaaaaa jeetje,becky,of het ineens snel ging ja,maar ben blij,blij dat me pijn weg is,en blij dat achter de rug heb nu,straks klaar voor de zomer hahahaha.

klopt,de meeste schrikken meteen bij het lezen van 750,zelf ik toen net wakker was,maar je ziet het niet echt,zeker weten,elk lichaam is anders,dit bevestigd dat toch wel weer heey.thanks voor je lieve bericht,blij je weer is te lezen.fijn weekend

sunshine,ja ik kan niet wachten tot het vocht eruit is en alles lekker bedaard is daarbinnen,en het valt zeker reuze mee,ik dacht echt dat het mega gevoelig zou zijn,de 2de keer,maar integendeel,valt echt heel erg mee,je had zekers gelijk,thanks voor je lieve berichtje

greetzzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey lieve Moon,

Ik heb gisterenavond nog even je foto gezien. Gaaf he meis? Dat wordt een prachtige maat! Ik zie wel nu al dat ze mooi groot zijn. Strakkies wanneer het meeste vocht eruit is en je huid wat minder strak dan zul je met veel trots willen showen haha.. dan volgen de foto's ook.Valt het qua pijn mee behalve dat je je wonden wat voelt branden? Ik vond het super gaaf om je hele verslag te lezen. Ik denk dat wanneer Bruno mee zou lezen hier, hij met een BIG smile rond zou lopen.

Geweldig!

Ik blijf je volgen, liefs,

Pat

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Pat ..

jaaaa vind ze nu echt nog lelijk,had ik ook met me eerste bv hoor,zagen ze er niet uit,vocht en puntig en strak idd,tuurlijk,als boeltje beetje bedaard is,val ik jullie aan met foto,s tot je erbij neervalt hahahahaha

nee heb echt enkel last van me wonden,verders beetje spierpijn,thats all!mag je toch niet om klagen dacht ik zo,echt,voel me gewoon stik goed.

Eefje,ja ik heb nog beter geslapen vanacht dan de eerste,niet 1x wakker,en niks geen pijn,tuurlijk is het opstaan net iets lastiger,want het is wel iets stijfjes,maar niet hinderlijk,nee ik had het echt even anders verwacht hoor,mede omdat me eerste bv nog niet erg lang geleden is,dus dacht,jeetje nou dat word wat,maar integendeel,voel me echt prima!!

thanks,lief je bericht

greetzzz liefsss moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Pat ..

jaaaa vind ze nu echt nog lelijk,had ik ook met me eerste bv hoor,zagen ze er niet uit,vocht en puntig en strak idd,tuurlijk,als boeltje beetje bedaard is,val ik jullie aan met foto,s tot je erbij neervalt hahahahaha

nee heb echt enkel last van me wonden,verders beetje spierpijn,thats all!mag je toch niet om klagen dacht ik zo,echt,voel me gewoon stik goed.

Eefje,ja ik heb nog beter geslapen vanacht dan de eerste,niet 1x wakker,en niks geen pijn,tuurlijk is het opstaan net iets lastiger,want het is wel iets stijfjes,maar niet hinderlijk,nee ik had het echt even anders verwacht hoor,mede omdat me eerste bv nog niet erg lang geleden is,dus dacht,jeetje nou dat word wat,maar integendeel,voel me echt prima!!

thanks,lief je bericht

greetzzz liefsss moontje

Amaai, wat een verschil hé met de afgelopen maanden, je kon toen geen één nacht lekker slapen! Gewoon top!:104: Echt blij voor je dat je eindelijk van die ellendige pijn af bent!:35:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vlinder,ik denk er toch anders over hoor,in het begin,als ze er net inziten,zijn ze echt spuuglelijk,logisch ook,prop jij maar is een bal van 750gram in een klein gaatje,hahahaha nee joh,dat heeft echt even tijd nodig,je zal zien,als ze straks bedaard zijn,dat ze er dan anders uit komen te zien,en dan geef je me gelijk,dan zijn ze nu echt lelijk hoor,hahahahaha al zijn het me eigen boobs,toch zeg ik het eerlijk gewoon,maar je bent wel een lieverd.

Patries,jou geef ik ook gelijk,wat ik al schreef,ziet er nooit mooi uit net geplaatst,en zelfs na week nog niet,heeft idd langer de tijd nodig,vooral bij mij,heb dat wel bij me eerste bv meegemaakt,duurde ook wel een week of 5a6 eerder ze er beetje uitzagen.

Eefje,echt,je wilt niet weten hoe happy ik ben,heb in maanden niet zo lekker geslapen,en dat nog wel net 2dgn po

zegt toch al wel genoeg......heerlijk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.