Ga naar inhoud

Moontje : 2 april 2010 en 22 oktober 2010:Dr. DeMeyere , Artemedis


Aanbevolen berichten

Hoi Moontje,

Gefeliciteerd!! (beter laat dan nooit!)

Jee, 750 cc!! Das ook niet niks zeg!

Ik heb wel je ww maar kan nergens meer je link vinden van je fotoalbum?! Mss heb je die voor mij?

En je voelt je verder top? Fijn hoor!!

xx Merel

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 1,4k
  • Created
  • Laatste Reactie

Merel,bedankt,ja ik zie live een enorm verschil,maar op foto,s ziet het er anders uit lijkt wel

ik ben super blij,en me herstelt loopt als een eitje,

voor zover nog weinig veranderingen,me blauwe plekken trekken al weg,zo gek te zien,omdat de eerste keer ik wel 3a4weken heb rondgelopen met blauw/zwart/paarse plekken.

ik ben super blij,echt waar

greetzzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Moon, bedankt voor je laatste bericht,je bent een lieverd.

Ik heb eindelijk nieuwe foto"s geplaatst,als je die bekijkt snap je direct waarom ik niet voor vooor de spier geschikt ben denk ik.

Als ik ze zo op foto zie zien ze er mooi uit,alzeg ik het zelf,en dan vooral van voor,vol en breed,is de projectie naar voren die dus blijft ontbreken :145:

Maar het zij zo...ermee bezig blijven doe ik het toch wel,het overheerst alleen gelukkig niet meer.

Benieuwd naar nieuwe foto"s van jou,maar begrijp dat je die niet dagelijks maakt.Mijne hebben jullie ook een maand of 8 op moeten wachten :20:

"spreek je" Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

hahahahahah nou als ik er vanavond aantoe kom,zal ik er toch nog even 1 schieten dan :131:

maar je ziet nog geen verschil hoor,ik niet in elk geval,poehee wat een geduld moet ik weer opbrengen hahahahaha

bij de dual plane,duurde het ook echt weken eerder het zakte,denk wel aan me foto,s te zien een week of 5a6 :wacko:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Madeleine

Ha Moontje,

Van harte gefeliciteerd hoor !!!

Dat worden echt mega boobs denk ik zo. en die foto's van net PO zien er echt al heel goed uit.

Fijn dat je je zo goed voelt, maar doe toch vooral rustig aan. Lekker genieten van het mooie weer nu en dan straks met mooie strakke hemdjes de zomer in!

Liefs,

Madeleine

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thanks Madeleine,lief je berichtje.

heb net weer wat foto,s geplaatst.ben superblij,en word dat enkel maar meer.

alweer een weekje po,jee wat gaat dat snel.

voel me nog steeds super!! heb een soepel herstel,mag echt in me handjes klappen.

greetzzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey moon,

Net effe gespiekt hoor, zijn al weer veel veranderd vind ik, de zwelling is al een stuk vermindert en ik vind dat er echt al ronding begint in te komen! Wat vind je zelf? Vind dat ze al veel mooier zijn geworden op een klein weekje tijd! Vooral die foto van opzij, toppie!!! :1big_boobs: Nu heb je toch een mooie projectie naar voren hé! Zal wel dat je superblij bent en ook al een goed herstel achter de rug dus kan niet beter! :101:

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Lieve Eef,ja nu ik foto,s bekijk,zie ik zeker toch wel verandering ja,maar ik moet toegeven,als je zelf even elke dag in je bh spiekt,lijkt het net of je niks zie veranderen.

me manneke is ook zo super trots,en vind het zekers fijn ook dat ik zo een luizenherstel heb nu,wat wens ik me nog meer?niks toch...

ben superblij!

ja er komt toch wel iets van ronding boven water nu he,ben echt benieuwd over paar weken joh,hihi

liefsss moon

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi moontje

nog gefeliciteerd met je nieuwe aanwinsten he

las dat alles gelukkig goed is verlope heerlijk voor je

maar u ben ik natuurlijk ook wel erg nieuw schierig naar je aanwisten dus zou ik je ww mogen

gr leeg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag 8 alweer,jee wat gaat het snel voorbij allemaal.

niks bijzonders te melden eigenlijk,alles verloopt op rolletjes.

heb 2 nieuwe sportbh,s gehaald vanmorgen,wou toch is een andere aan.

heb nu 80F en een 85E meegenomen,zitten beide eigenlijk perfect.

ik hoop toch wel weer op me oude ondermaat uit te komen,zit normaal op 78 en 75 zit vaak fijn,maar ligt er wel aan wat voor merk bh,want van sommige vind ik de 80 beter en fijner zitten.

afijn,ik kan weer even vooruit met me sportbh,s en hoop dat ze lang meegaan,omdat ik na herstel weer rap in de sportschool uithang,hahahaha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag 11 alweer,vanmorgen me hechtingen(zelf) eruit gehaald

jee wat zien me littekentjes er mooi dun uit,ben super trots op de arts,eerlijk waar!

zal vanaaf of morgen weer is wat foto,s erop zetten,ga proberen een mapje te maken met de dual plane en wissel foto,s naast elkaar,zodat je goed kan zien wat nu het verschil is.en dat is erg groot.

ze gaan nu enorm slinken,en ik hoop toch wel dat het niet al te veel meer slinkt hoor,zou ik erg jammer vinden.

ben superrrr blij met me wissel,en ben trots op mezelf dat ik een goede arts heb uitgezocht hiervoor.

ik zeg er wel heel eerlijk bij,heb nog niet de gewenste grootte,maar ben zekers niet minder trots en blij.

greetzzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.