Ga naar inhoud

Moontje : 2 april 2010 en 22 oktober 2010:Dr. DeMeyere , Artemedis


Aanbevolen berichten

  • Reacties 1,4k
  • Created
  • Laatste Reactie

jaaaaaaaaaaaaa dat slinken,grrrrr had voor mij niet gehoeven hahaah,alhoewel,met vocht zien ze er ook niet uit eigenlijk,dus ja

ja nee,ik had toch groter gehoopt,maar ach,dat gaat voor mij niet op,375 verdronken,de 560 die geplant was,was ook niet eraf te zien,en de 750 ook niet,normaal iemand zou haast voorover bungelen,nou ik niet,heb de look,de borstenlook dan,van iemand met 400 a 450

is toch best jammer,vind ik

maar goed,heb me er gelijk bij neergelegt,als het niet past,past het niet(meer)

maar had het stiekum wel gehoopt hoor,iets groter uit te komen

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja die hang,daar wacht ik echt elke dag op,hahahaha ben gefocust erop momenteel hahahahah

ja goed,het blijft gewoon geen 750 ogen hoor,is nu eenmaal niet anders.

en ik weet dat ik voor nu de eerste jaren aan me tax zit,als ik wist van niet,had ik me er niet bij neer kunnen leggen denk ik,maar nu kon ik me er vrijwel meteen bij neerleggen,heb geen andere keus,maar daarom mag ik het wel jammer vinden toch...?

maar buitenom dat,ben ik wel mega blij en trots hoor

Link naar reactie
Delen op andere sites

zo oneerlijk verdeeld allemaal soms:(

maar toch,je hebt een verwachtingspatroon,leg je veel geld voor neer,en dan mag je toch iets teleurgestelt zijn,maar goed,buitenom dat,ben ik wel zekers super blij hoor,en ben er flink mee vooruit gegaan,jij hebt ook prachtige boobs,ik wil wel wat meer hang,jij wat bolling,jee als dat alles is hahahaha

dan zeuren we idd maar......

en ach,beetje water bij de wijn,kan geen kwaad,vooral niet tegenover wat je me gepb,t hebt

dan mogen wij zekers niet klagen

Link naar reactie
Delen op andere sites

tja....ik ben al lang blij dat ik zoiezo aan me tax zit,anders dacht ik er weer anders over en ga dan weer achter me oren krabben om weer is onder mes te gaan,zo gek ben ik weer wel.

maar goed,die kans heb ik gelukkig niet,dus kon me er vrijwel gelijk bij neerleggen,maar heel soms baal ik ietsjes wel hoor,hahaha

snap je toch niet,want ben ook weer wel superblij,enkel die maar he,die rot ...maar

zucht....idd we zeiken gewoon,

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag 11 alweer,vanmorgen me hechtingen(zelf) eruit gehaald

jee wat zien me littekentjes er mooi dun uit,ben super trots op de arts,eerlijk waar!

zal vanaaf of morgen weer is wat foto,s erop zetten,ga proberen een mapje te maken met de dual plane en wissel foto,s naast elkaar,zodat je goed kan zien wat nu het verschil is.en dat is erg groot.

ze gaan nu enorm slinken,en ik hoop toch wel dat het niet al te veel meer slinkt hoor,zou ik erg jammer vinden.

ben superrrr blij met me wissel,en ben trots op mezelf dat ik een goede arts heb uitgezocht hiervoor.

ik zeg er wel heel eerlijk bij,heb nog niet de gewenste grootte,maar ben zekers niet minder trots en blij.

greetzzz moontje

Hey moon (knappe meid, zag je foto bij Patries), zei 't je toch dat je zou verschieten van je mooie littekentjes, Bruno is echt een kei in 't naaien! Benieuwd hoor naar je nieuwe fotootjes, en 't slinken hoort er natuurlijk bij, maar nu krijgen ze vast een mooiere vorm toch?! En ja, nu zit er toch wel het maximum erin dusja, als er niet meer bij kan dan is dat nu eenmaal zo! Gelukkig ben je er ondanks dat toch superblij mee!

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Eef,jee dank je voor je complimentje,ja ik ben ook ondanks dat superblij,eerlijk waar,en ontzettend blij dat ik de stap genomen heb naar Bruno.hij is echt me toverdokter hahahaha

ja hechtingen was een eitje,wel gek om het bij jezelf te doen hoor,geef ik toe.en jee,wat stond ik idd verstelt van de littekentjes,zo mooi,en heel dun,hoe krijgt hij het toch voor elkaar?

ik heb het vermoeden dat hij het buitenste randje plakt,dacht te mene dat aan me pleister van binnen te zien,maar zeker weten doe ik het niet,ik vind het er ook zo mooi uitzien,vaak is dit het resultaat van wondje wat geplakt is aan buitenkant.

ga zeker er is iemand naar laten kijken,die zelf ervaren plakker in ziekenhuis is,wil t weten ook,hahahahahaah

liefsss moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, vraag maar eens na aan een deskundige, ben ook wel benieuwd hoor of het geplakt is! Is alleszins een heel mooi resultaat hé, maar nu verwacht ik er ook nog een foto van hé! haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai Moon!

Hoe is het nu?

Mag ik je ww ook meid? Ik brand van nieuwsgierigheid hoor....

Liefs Chi Chi

PS had je ook nog een pbtje geantwoord op mijn topic.

Link naar reactie
Delen op andere sites

het word gehecht,maar ik denk dat het buitenste randje,geplakt word,kan haast niet anders met zulk mooi resultaat.

en plakken doen ze niet anders in het ziekenhuis,hoofdwondjes enzo,worden ook geplakt,hahaha wist je dat niet dan?

is juist ideaal,geneest erg mooi hoor

en je wilt niks liever dan een mooi littekentje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag 13 .

ik voel me nog steeds super,vergeet zelfs vaak dat ik eigenlijk nog herstellende ben,heb het ook best druk,en kan dan niet luieren en hangen op de bank,is ook niks voor mij,maar goed,deed ik dus wel bij me dual plane herstel,kon niks verdragen toen,en was dan ook zielig hahahaha.

gister voor het eerst alweer naar sportschool geweest,kon uiteraard niet full body trainen,maar heb lekker gefietst,merkte wel dat ik een knauw in me conditie had al,wat ik niet verwachten,ik kon maar 20km fietsen en was al op,hahahaha erna nog wel me beentrainingen gedaan,en toen was het leuk voor de eerste dag geweest,ben wel blij dat ik zoiezo weer wat kan doen daar,niet sportne is niks voor mij,en dan vliegen de kilo,s er ook echt eteen aan bij me,dus dan ga ik ook nog is stressen.

ook wil ik Lesilla nog even bedanken voor de tip,ze gaf aan tegen een buikje,corectieondergoed te dragen.

heb van alles bekeken in winkels,en ben uitgekomen op de hempjes,de boxers zaten me niet lekker,en een hempje heb ik nu dubbelop plezier van,want me buikje ebt ermee weg,maar van boven,op me borsten zit er ook wat steun,doordat het hempjeredelijk strak zit,dus voel me ook nog is heerlijk veilig erin,met me borsten,dus thanks lesilla,voor de tip,heb er veel aan.

verders niks te melden,ja dat ik gauw weer is foto,s ga maken.....

greetzzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Super hé, en al lekker wat kunnen sporten! Dat zal deugd gedaan hebben!

Ja, foto's, wacht nog steeds op de foto's van je littekentjes! hahaha

Knuff,

Eefje.

Link naar reactie
Delen op andere sites

zo,nieuw fototje erop.

gelijk voor eefje ff me littekens erop gezet ook,rechts mooi,links kan je helaas wel zien dat ik toen een nabloeding heb gehad,en ook nog is me drain niet goed zat,maar goed,dat neem ik maar voor lief,want het zag er erger uit,voor me wissel.

ben benieuwd of jullie al beetje op de foto kunnen zien dat ze iets minder hoog zitten,ze zitten nog wel erg strak onder me huid,hoop dat dat gauw ook minder word,want is best akelig gevoel,en ook niet herkenbaar van me vorige keer,had dit nauwelijks.

kijk,en oordeel,hahaha

greetzzzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey moon,

Effe gespiekt al naar je laatste fotootjes, vind beide littekentjes er toch al heel mooi uitzien hoor! En ze zijn inderdaad al een beetje gezakt ook, zeker al te zien, dus dat komt helemaal in orde hoor, met die hang! :1bouncingboobs:

Net ook eens in de galerij weest zien, heel goed gedaan trouwens zo die foto's naast elkaar, zo is het verschil écht wel heel duidelijk!

Liefs, :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja goed,ik vind het erg jammer dat me ene kant een knauw in het litteken heeft,door de nabloeding en drain toen,jammer

maar goed,neem het graag voor lief.

hoop dat het gauw wat afzakt allemaal,voelt allemaal nog enorm strak,maar goed komen gaat het wel doen ja denk ik ook.

ja leuk te zien he,het verschil,zal na 3mnd po,nog is opnieuw zo een mapje maken,nog leuker,ik heb het te danken aan Sunnygurl,de lieverd,heeft me geholpen,kwam er niet uit met paint,was simpel,en ik dacht te moeilijk hahahaha

liefsss moon

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey Caspertje,

mooie pica's hoor! en ze gaan zeker alweer zakken. en gaan nog veel meer zakken met dat gewicht erin haha.

maar verbaas me er nu pas over dat dáár 750cc in zit! de eerste foto zou ik zeggen; ja het kan maar bij de laatste niet meer hoor. :wacko:

ik heb ook 1 litteken dat wat minder mooi is (erg rood) en het andere ze je haast niet (als ik ze optil en in de spiegel kijk dan haha)

en is gaaf gedaan zo! hoe doe je dat? dan zet ik er ook maar een aantal in de galerij. en zo kun je er meer plaatsen met minder foto's?! :1bouncingboobs:

liefs X

Link naar reactie
Delen op andere sites

patries,me laaste nieuwe staat in me album hoor,dag 13 staat erbij,en me littekens ook.

ja goed,jij hebt de mazzel er wat hang in te heben,je ziet ze niet,ik wel,als ik in de spiegel kijk hahahahah

ja goed,ik wist het,dat het nooit meer goed kwam,dat litteken heeft een knauw gehad toen,drain was misgegaan en ook nog is ene nabloeding aan dezelfde kant,ja dat doet littekentje niet goed,maar afijn,neem het graag voor lief,want heb er nu wel mooiere littekens aan over als hiervoor,en mooiere boobs,jahoe hahahaha

ja die 750cc weer,ja ik heb het nog geen enkele dag gehads hoor,dat ik dacht,wow er zit zoveel in,ze voelen normala,en zijn niet echt mega groot,wat men en ook ik,verwacht had,zelfde verhaaltje weer he,het is beetje verdonken(helaas)

maar goed,ze zijn wel vele malen groter en voller en mooier dan hiervoor,hahahaha dus lang leve de gloria,ben toch wel blij dat de stap heb gezet,

en ooit....ooit dan lig ik weer bij Bruno.het is maar goed dat de max er nu inzit,anders krabte ik weer achter me oren,en lag ik er weer,ken mezelf,maar goed,die lol gaat voor nu niet op,dus gaan gewoon genieten van de situatie nu...maar...die ooit blijft in me gedachten natuurlijk.

liefsss moon

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.