Ga naar inhoud

Moontje : 2 april 2010 en 22 oktober 2010:Dr. DeMeyere , Artemedis


Aanbevolen berichten

Wow Moontje, dat had ik nou ook echt niet verwacht zeg, 750 cc, wow, als ze nu niet zijn wat je wou dan weet ik het ook niet meer!!!

Super dat je zo'n fijne ervaring hebt gehad nu, had niet anders verwacht, ze zijn echt allemaal heel aardig daar en wat ik je ook al zei, die slaaproes echt niets om je zorgen om te maken, maar goed, dat heb je nu zelf kunnen ervaren!:D

Tof dat je ventje toch is komen kijken in de OK, toch een unieke ervaring hé!

Nogmaals gefeliciteerd, goed uitrusten en herstellen nu, en denk dat dat je ook allemaal goed zal meevallen, gezien je ervaring eerder met die dual plane!

Dikke knuff,

Eefje, :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 1,4k
  • Created
  • Laatste Reactie

Leuk te lezen!

750cc? Wow!! :126:

Ik heb mijn prothesen ook op de spier en heb ook niet veel pijn gehad, alleen de 1ste dagen kon ik niet bewegen.

Wat voor bhmaat heb je nu aan?

Heb je al kunnen piepen?

Veel succes met je herstel hoor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

HI ja ik schrok al dat hij vertelde dat de 560 al iets verdronk,net als de 375,en dat is toch een behoorlijk verschil he.afijn,weer een eravring rijker.

eefje,zeker weten,echt heerlijk tegenover de narcose,voel me gewoon kiplekker.

en over de pijn,dit is echt niks tegenover de dual plane,kan alles bewegen,en kan gewoon rechtop lopen,en dat beetje zeurende spierpijn ij me oksel,stelt niks voor met wat ik heb megemaakt eerste keer,

ja super personeel,en arts ook een topper!!

Johanna,piepen?je bedoeld plassen?

ja dat heb ik netjes gedaan voor ik richting huis ging

Link naar reactie
Delen op andere sites

Denk dat Johanna bedoelt kijken, maar ja dat kun je nu niet natuurlijk, je zit nog ingepakt tot morgen! Voelt het niet heel zwaar nu? Ben echt benieuwd op welke maat je nu zult uitkomen, zal zéker wel een heeeeel flinke D worden, of nog veeel meer!:D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heee Moon,

Jeee, dat klint echt HUGE!!! Nou wel superdesuper dat je je zo goed voelt al meteen! Krijg al bijna het gevoel dat ik alles moet cancelen en daarheen moet gaan (heb je soms aandelen in Bruno? hihi). Nou meid geniet ervan. Ik kan niet wachten op je foto's!!!!

Dikke knuf,

Bloem

PS: die stomme imoticons werken niet mee....

Link naar reactie
Delen op andere sites

oohh hihi dacht dat piepen mischien plassen was,hahahanee kijken kan ik morgen pas,als verband eraf gaat,maar mannetje lief was super tevreden,en ik twijfel niet of het wel naar wens zal zijn,moet je nagaan,andere prothesen zijn er net uit,maar me borstspier in het midden voel ik al niet meer,kon zelfs net een blikje openmkane zonder me spieren te voelen,terwijl ik dat voorheen nog niet eens kon,zelfs niet 5mnd po.

ja bloempje,is echt super team daar,en je word top verzorgd.

klopt bij mij werken de slileys ook even niet...

eefje,dit word echt wel een DIKKE,GROTE D

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey lief Moontje,

gaaf dat je je zo goed voelt maar had niet anders verwacht hoor haha!!!

en 750cc is idd wel ff anders dan die 375cc! zo hé :wacko:

ben erg benieuwd naar je foto's nu maar dat komt wel... heb je ook dat verband,jazeker? en ik zou toch zeker de eerste dagen wel pijnstillers nemen hoor,beter voorkomen dan genezen zou ik denken?!

ben echt blij voor je meis,op naar de zomer,maar eerst lekker herstellen nu!!!

liefs X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Of E of F of G wie weet, hahaha, maar je zult er supergelukkig mee zijn! Ben zo blij voor je dat de pijn van je borstspier al helemaal weg is, jee, je moet daar echt mee afgezien hebben zeg, nog geen blikje kunnen openen zonder pijn. Is nu gelukkig verleden tijd, eens die borstspier helemaal bekomen is kun je weer alles als vanouds, maar eerst natuurlijk 6 weekjes verplichte rust haha.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Eefje,ja het zal idd mischien iets groter zijn dan een D,haha

ach cupmaat maakt me niks uit,als ik er maar blij mee ben,en zefs met verband om,voel ik me gelukkig al,echt een andere aanzicht al,ik weet haast al genoeg.

maar blijft erg spannend om morgen verband er af te halen.

ja dat is echt eerlijk,ik kon hiervoor nog geen potje of blikje openmaken zonder pijn,voelde dan echt al me borstspier branden en samentrekken,dus kan je nagaan dat het al een verbetering is,en ik weet zeker,als ik herstelt ben,dat ik weer heerlijk kan slapen,en woelen en omdraaien in me bedje,ooh idee alleen al,maakt me blij.

phfff die verplichte rust,jeetje,dat word nog wat,was nu al haast geneigd om van alles te doen ,zo goed voel ik me

ja dat trekkerige van de huid en me littekens branden iets,en dat spierpijn gevoel in me oksels,maar dat stelt echt niks voor met me vorige herstel.moet mezelf echt gaan verplichten,weet ik nu al.

en het antwoord op de vraag of het zwaar voelt,nee helemaal niet,maar dat kan ook komen natuurlijk omdat het nog netjes strak ingepakt zit

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja is waar de cup-maat maakt niet uit, als je er maar gelukkig mee bent, en dat is nu wel in orde, met de vorige ben je 't nooit geweest met deze wel al, gelijk van de eerste dag al! :104:

Vind het ook spannend hoor, morgen je verband eraf en eerste fotootjes!!! :123: Dat wordt genieten voor je (en voor je ventje)!

Ja, eindelijk zul je weer lekker kunnen slapen zonder problemen, alhoewel, hoop dat je geen buikslaper bent, want 750 cc om op te liggen, ik weet het nog zo niet hoor hahaha.

Ja, moest mezelf ook voortdurend intomen, voelde me ook zo goed, maar 't is 'maar' 6 weken, lijkt altijd wel lang maar gaat toch best snel voorbij, en daarna weer lekker sporten enz. Kun je nu al naar uitkijken toch?!

Link naar reactie
Delen op andere sites

hahaha ik dacht met de 375 ook dat je het wel zou voelen,maar dat valt reuze mee,eerste paar keer voelde wat onwennig,maar erna is het weer gewoon,dus denk na een paar maanden,dat er toch wel op kan slapen hoor,hoop het in elk geval.

ja het klinkt mega he,750cc maar toch is het niet zo groot dat het schrikbarend is ofzo,in woord is het heel wat meer dan in het echt,geloof me,je zal het aan de foto,s zien.

ik heb nog nooit echt mega grote boobs gezien,prothesenborsten dan he,echte vind ik vaak wel al gauw groot.

maar ja,wat voor de ene normaal is,is voor de ander weer groot.

jaaaa sporten,zal ik echt even gaan missen,maar na 2weken mocht ik al weer proberen wat te fietsen,dus dat laat ik me maar een keer zeggen hahaha

ff geen keus,de rust is gewoon nodig,heb geen trek in ellende omdat men eigenwijs is.

mis wel een beetje de smileys die ik nu niet kan toevoegen

Link naar reactie
Delen op andere sites

In een andere browser kun je wel smileys toevoegen, modzilla of opera, tip van Patries. Weet ook niet waarom het nu niet lukt in Internet Explorer?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Moontje..ik had mezelf beloofd hier niet meer te komen,maar volg je topic bijna elke dag nog...jeetje 750cc..gefeliciteerd meid,het kan niet anders dat je megaboobs hebt nu.

Heb net mn vriend je foto"met 375cc nog even laten zien en hij gaf toe dat jij ze met die 375 al groter had dan ik met 700cc..en dat is net waarom ik hier niet meer wou komen ( sorry dat ik het even op mezelf betrek nu),omdat ik weet dat ik foto"s ga zien waar ik jaloers op word,omdat voor mij de grens al is bereikt.

Neemt niet weg dat ik voor jou blij ben en het je van harte gun,jij hebt nu waarschijnlijk waar ik ook al die tijd van heb gedroomd.Zal ook zeker bij je foto"s kijken zodra je die hebt geplaatst.Ik denk dat je herstel nu ook wel sneller gaat,maar doe het desondanks rustig aan en zorg goed voor jezelf!

Groetjes mij

Link naar reactie
Delen op andere sites

Itsme,bedankt,ik snap dat het een dubbel gevoel bij je opkweekt,is begrijpelijk ook.

net als dat ik het al niet snapte,dat een ander met 240/270 al een flinke boezem krijgt,en bij mij die 375 weg was verzopen,ploep weg was het,je zag wel iets,maar lang niet wat er verwacht was.plus het verhaal van 2de keer,nu dus....560 gaf maar iets verschil met de 375cc,zo zie je maar,toch185cc verschil,en niks van te zien,vandaar dat ze hebben gekeken tot wat er paste,was ongeveer tussen de 520 en 560 geschat,en het is uiteindelijk 750 geworden,dacht je daqt ik niet schrok dat dat erin zit,nou echt wel geloof me!

als arts het niet verwacht,ik dan al helemaal niet,de een heeft dus duidelijk meer nodig om groot te behalen dan de ander.

jammer genoeg is het resultaat bij iedereen anders,soms een voordeel,soms voor anderen een nadeel.

ik zal zoiezo foto,s plaatsen voor de anderen uiteraard,maar als jij erop staat ze ook te willen zien,pb me gerust,maar ik zou het heel goed snappen dat je zo ook niet wilt zien,even goede vrienden toch...

Hoop dat jij ook ooit nog is happy kunt zijn,ookal lijkt het nu even onmogelijk,je weet het nooit,mischien heb je ooit nog is de behoefte naar een andere arts te gaan,of toch nog is de stap te wagen,zodat je alsnog een resultaat kunt krijgen wat je wenst en droomt,gun het je van harte.

Lieve Pat,Lief je berichtje ondanks je drukte,heb ook echt aan jou gedacht,liefssss

Link naar reactie
Delen op andere sites

heb vanacht goed geslapen,heerlijk wil ik nog net niet zeggen,had -heb wel een drukkend gevoel op me wonden,en voor de rest valt het echt reuze mee,had enorme stijfheid verwacht,had ik vorige keer enorm,maar nee.

de spierpijn in me oksels is ook zelfs al iets minder,nee het is echt me wonden die drukken en branden.dus ik mag zeker niet klagen,jeetje wat is dit ene meevaller tegenover me vorige keer.

vanavond haal ik het verband eraf,omdat dan lekker ga douchen,en dan maak ik gelijk de eerste foto,s.

ben wel even benieuwd,waarom men maar 1dag dat verband erop hoeft te laten,maar daar weten de andere bruno fans mischien antwoord op.....?

Link naar reactie
Delen op andere sites

wat wil een vrouw nog meer.....zucht! gefeliciteerd hoor ,ik ben heel blij voor jou,dat wordt een toppasen!

Ik zou bijna ook willen zeg,t leek me juist zon pijn doen,omdat ze eerst achter de spier weggetrokken moesten worden en dan weer vd spier erin,dacht nou dat gaat echt megapijn doen,maar niet eens....dat dat gewoon kan allemaal,ik vin t geweldig!

En 750CC wohoho....:44:

Link naar reactie
Delen op andere sites

moet bekennen dat ik die angst ook had hoor,dat het enorm gevoelig zou zijn erna,nee echt,ik zou het zo weer doen,dit is echt een eitje tegenover datdual plane verhaal.

en ook de roes,zo anders dan een narcose,dit was echt een superervaring,en ik raad net als de andere bruno fans,echt deze arts aan.

ja het kan dus ook anders ja,zo zie je maar,dat men vaak niet naar 1arts moet luisteren,maar toch beetje verder moet kijken,ben blij dat ik deze stap gemaakt heb,zo happy,nu al

Link naar reactie
Delen op andere sites

heb vanacht goed geslapen,heerlijk wil ik nog net niet zeggen,had -heb wel een drukkend gevoel op me wonden,en voor de rest valt het echt reuze mee,had enorme stijfheid verwacht,had ik vorige keer enorm,maar nee.

de spierpijn in me oksels is ook zelfs al iets minder,nee het is echt me wonden die drukken en branden.dus ik mag zeker niet klagen,jeetje wat is dit ene meevaller tegenover me vorige keer.

vanavond haal ik het verband eraf,omdat dan lekker ga douchen,en dan maak ik gelijk de eerste foto,s.

ben wel even benieuwd,waarom men maar 1dag dat verband erop hoeft te laten,maar daar weten de andere bruno fans mischien antwoord op.....?

Hey moontje,

Nou je eerste nachtje heb je al overleefd en 't is je al bij al dus wel meegevallen. Je hebt gelukkig ook niet veel pijn, dat scheelt toch al een pak hé!

Zie uit naar je fotootjes vanavond, waarom verband maar 1 dag erop moet blijven, geen idee, weet wel dat ik het er 2 dagen heb opgelaten, had schrik om het af te doen, maar ik kreeg onder m'n voeten van Bruno's vriendin :140: , had het er maar 1 dag mogen oplaten, dus zou het er zeker maar afdoen vanavond. Ze zei iets van dat alles de ruimte moet krijgen om zich te vormen enzo, dat het anders veel te strak zit.

Doe maar lekker rustig aan en geniet van je mooie nieuwe voorgevel! :125:

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.