Ga naar inhoud

Moontje : 2 april 2010 en 22 oktober 2010:Dr. DeMeyere , Artemedis


Aanbevolen berichten

  • Reacties 1,4k
  • Created
  • Laatste Reactie

Hey Moontje,

Zag je vraagje in Twins' topic ivm de nacontrole, na hoeveel weken, bedoel je daarmee het teruggaan om de hechtingen te verwijderen? Zoja, bij mij was dat al na een dag of 9 (gewoonlijk is 't ongeveer 2 weken). Je bent wel benieuwd om je littekens te zien zeker? Denk dat je zult schrikken hoe mooi ze zijn, Bruno maakt écht heel mooie littekens! :109: Denk dat je er na verloop van tijd nog nauwelijks iets van zult zien.

Knuff,

Eefje.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja heeft hij een speciaal trukje ofzo omdat ik wel vaker lees dat hij zulke mooie littekens nalaat.

echt geweldig,me vorige waren echt niet mooi,ach ene kant ging wel,maar de kant van de bloeding van de drain,die was echt foei!

ik kan het denk ik toch niet laten om morgen weer een foto te maken hahahah baal wel dat beetje blauw ben,had ik dus ook bij me vorige keer,nog erger dan nu,toen was het echt zwart,en vele grotere plekken ook,heb het nu enkel wat in het midden,toen ook aan de zijkanten,maar kan geen kwaad toch,ff een foto erbij schieten.

ben toch wel erg blij hoor,dat deze stap heb gemaakt,en hoop stiekum nog wel in later stadium dat er wat meer ronding in komt,die mis ik nu nog iets,wil ik niet klagend overkomen hoor,want ben zekers blij,maar had juist ronding verwacht omdat bewust voor ronden heb gekozen,maar....hoop doet leven

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tja, speciaal recept hé! :125: Heeft me uitgelegd dat het litteken in verschillende lagen wordt gehecht, vanbinnen met oplosbaar draad, en vanbuiten apart zodat dat litteken niet trekt aan de binnenhuidse hechtingen. Hoop dat je beetje begrijpt wat ik bedoel. Dat wordt echt een heel dun lijntje, moet je helemaal niet masseren zoals ik las bij je vorige littekens, heb er enkel amandelolie opgesmeerd om de boel soepel te houden.

Jaja, zeker foto's maken morgen, kan zeker geen kwaad! :118: En die ronding komt heus nog wel, als die zwelling wegtrekt en ze beginnen indalen, komt allemaal in orde, beetje geduld hahaha. :3:

Link naar reactie
Delen op andere sites

jaaaaaa die geduld ook weer he

maar als je bij pat kijkt,die heeft vanaf dag 1 al die ronding,en had dat bij mij ook verwacht.

maar begin nu wel steeds beter te snappen waarom anatomische niet voor mij weg waren gelegt.

ik ga zeker toch maar is een foto schieten morgen,beloofd!

ik weet je wachtwoord niet meer,ik heb wel vermoeden,maar wil ff zeker weten,schaam schaam

dus als je wilt....pb me dan even

thanks

knufff moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

zo dag 4 alweer ,wat gaat het toch snel zeg.

ik heb er zonet nog even een foto erop gezet,ik zie zelf nog geen verschil,maar manlief ziet wel al verschil,vandaar maar even in me album gezet,zodat jullie dat zelf kunnen oordelen.

ik doorsta de dagen echt heel goed,heb niet tot weinig pijn,mischien dat dit komt omdat de vorige keer zo een moeizaam herstel was?

maar dit is in elk geval een eitje.

heb vandaag ook geen brandende wonden meer.

ben erg benieuwd wat voor bh maat ik ga overhouden,schrok wel van deze maat,de ondermaat is schrikbarend hahahahaha

ik zit nu op 95E,blijkbaar echt nogal wat vocht,poehee schrok ervan hahahaahha

zit normaal op ondermaat 80,75 kan ik ook erg goed,ligt aan het bh merk

to zover me bericht weer,alles verloopt prima,en ben superblij dat ik het gedaan heb.

liefssss greetzzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja ik zie zelf ook geen verschil hoor,hoorde het alleen van manlief

maar hij ziet ze ook live he,een foto is maar een vertekent beeld vaak.

patries,vocht heb ik idd enorm,vorige keer ook,dat geduld he......brrrr maar ik breng het wel op hahahahaha

vind ze zelf net zoals de vorige keer,nog lelijk,maar ook vooral vormloos

johanna,ik stuur je me ww even;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey moon,

Zie ook niet veel verschil, maar wat zien ze er HUGE uit! Maar zoals je zegt, ook veel vocht natuurlijk. Staan je wel al mooi qua maat vind ik. Geniet van je superherstel, mag ook wel eens hé, moet niet altijd moeizaam zijn!

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Moon,

Wat fijn dat het allemaal zo goed gaat!! Lekker een rustig herstel, veel beter dan die vorige als ik het zo lees in je verhalen. Da's goed :-) Gelukkig maar. Ik kon het niet nalaten toch weer ff te kijken of je al een nieuwe foto had geplaatst... t ziet er goed uit hoor meid, het staat je super. Kan me voorstellen dat je je veel blijer voelt, ze zijn wel groot maar nog steeds heel natuurlijk vind ik, het verbaast me echt dat je zoveel cc's kunt hebben, en ook nog op de spier, en dat het er zo mooi uitziet!! De vorm trekt wel bij he, als de zwelling minder wordt. Nou moet je weer opnieuw al dat geduld opbrengen :wacko:

Liefs

Becky

Link naar reactie
Delen op andere sites

hai mona!!!!!!! :136:

ik was je zeker niet vergeten, we waren er ff lekker tussenuit, maar heb onwijs veel aan je gedacht. moest ook ff graven in je topic om alles terug te lezen van de voorbije dagen, is veel gepost!

wowie, precies 2x je oude volume! ik vind je aan de ene kant lef hebben en aan de andere kant snap ik je nu pas helemaal, na mijn eigen bv. we zouden eigenlijk eerst allemaal een soort generale repetietie moeten ondergaan, en dan pas de definitieve maat uitkiezen. kan me voorstellen dat het bij een aantal dames hiero ook weer gaat kriebelen door jouw keuze.

valt nu nog niet veel te zeggen van je picjes, behalve dat ik me kan voorstellen dat je erg happy moet zijn. ziet er tot zover supergoed uit. lachen hoor die 95E! voel je je nu ook een propje? opgezwollen en benauwd. dat vond ik ronduit irritant, maar gaat allemaal vanzelf weer over. heerlijk in ieder geval dat je van de spierpijnen af bent, tot zover was die eerste bv-ervaring van jou een echte crime! :104:

meid, van harte gefeliciteerd! met je nieuwe boobs en met dit positieve gevoel

ik 'spreek' je weer snel!

liefs en knuffels van Kattekaatje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Becky,bedankt,jaaa die geduld he...maar goed,heb het ervoor over hahahaha

ik ben superblij dat van de pijn af ben,en dat had ik niet gedacht,dacht dat het wel even extra gevoelig zou zijn erna,maar integendeel.

Kattekaat,jaaaaahoeeee ik dacht al,die is me vergeten hahahaha

nee hoor,ik had al vermoeden dat je lekker aan het genieten was met je gezinnetje.groot gelijk ook.

ook jij hebt je in moeten houden,net je herstel achter de rug.

ja ik hoop dat het vocht er gauw uit is,zodat we wat meer resultaat zullen zien,ja gek he,dat er ff 750 in verdwenen is,idd precies het dubbele.

ik had er volle vertrouwen in,dat het me zou staan,want bruno had me precies uitgelgt waarom ik juist wle voor de spier goed kon hebben,en waarom de dual plane niet voor me weg was gelegt,dus ik was niet echt bang voor de fake look!

wat men al gauw verwacht bij het horen van 750cc.

de planning was 560,of mischien zelfs 525,maar afijn bruno stond zelf ook even te kijkend at er ff 750 in ging,maar goed,zelfde verhaal als met de 375cc,die zou een ander ook grote boobs bezorgen,mijn toen ook niet,en de 560 gaf weinig verschil,en toen heeft hij gevult tot wat erin kon,en tadaa 750cc dus.

maar klopt,zie je er zeker niet vanaf.

maar de verhouding komt beter overeen nu,dit maatje past beter bij me

en nu jij....wat heb je allemaal voor leuks gedaan?

en hoe gaat het met jou en je boobs?

liefs knuff moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast jennifer_whatever

Hey Moontje, ben er een beetje laat mee maar: :43:GEFELICITEERD!!! :43:

Ik hoop echt dat jij en je vernieuwde superboobies heel gelukkig worden samen :D

En wat een top ervaring heb je gehad bij Bruno, klinkt echt heel relaxed allemaal! :35:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag 5 alweer,

sinds gister geen pijnstiller meer,nu had ik die eigenlijk niet nodig,maar nam wel wat me voorgeschreven was,vanmorgen even gebelt,of ik ermee mocht stoppen,want dat ik het niet nodig vind,en was geen probleem,als het aan mij lag had ik al die dagen niks genomen,want voel me gewoon super,echt ongeloofelijk hoor.

het gaat steeds beter,moet mezelf echt inhouden in huis,want ben in alle staat van alles te doen,zat vanmorgen zelfs bijna in me auto,werd ff terug geroepen door mannetje lief hahahahaha

zucht ....oke ik doe wel rustig aan,maar ooh zo lastig als je geen pijn hebt

ik slaap overigens heerlijk,nog geen 1x wakker geworden snachtds,slaap werkelijk als een roosje,was met me vorige herstel wel ff andere koek.

verders niks te melden,het gaat GOEDDDDDD!

greetzzzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik ga het zekers voor je hopen bloempje,echt,zou niet leuk zijn als je een heftig herstel zoals mijn zou hebben met de dual plane.maar we hebben hoop,ieder is anders en geneest en herstelt anders,komt vast goed,hoe dan ook.

nu heb ik gewoon een berg mazzel,of het is nu zo makkelijk,omdat ik juist die dual plane heb doorstaan,kan ook.....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.