Ga naar inhoud

Moontje : 2 april 2010 en 22 oktober 2010:Dr. DeMeyere , Artemedis


Aanbevolen berichten

nee klopt Eef,maar pasprothese zijn kleiner dan de daadwerkelijke blijkbaar...

en het ik snap hem heel goed! dat had ik en mijn moeder ook hoor. laat hem net van te voren nog maar plaatjes wat jij een mooie grootte vindt?! of wat je mooi vind... dan heeft je ventje ook een goed beeld erbij. helemaal worden zoals daarop wordt het toch niet maar toch.. maakt hem wel wat gemakkelijker denk ik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 1,4k
  • Created
  • Laatste Reactie

goh, dat wordt straks lekker touren in portugal! ik zie je nieuwste bobbeltjes al heen en weer deinen door de gaten in de weg!

goh meid, das nog s snel! wowie! hoef ik ook niet zo lang te wachten op je story, dat wordt weer met rode oortjes lezen!

ik ben bang dat je dan op de remake van de foto, die je in je handtekening hebt staan, je kin niet meer kunt zien. en das wel een beetje jammer!

:153:

superdesuper meid!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Patries,ja hij weet zeker wel wat ik wil hoor,en hoe het moet worden,en wat ik zeker niet wil juist,maar toch blijft hij het eng vinden,hij wil gewoon die beslissing niet maken,hij wil dat ik dat volledig afspreek met bruno.

afijn,dat is een luxe probleempje he,we komen er wel uit,en heb volle vertrouwen in Bruno :6:

Kaat,ik heb het zo geregelt,dat jij echt nog wel me kin ziet hoor,hahahahah zullen we wedden,ik zal zeker dezelfde foto maken,met me nieuwe boezem :3:

whahahaha ik liet net me man je eerste regel lezen,touren in portugal,met de hobbelende boobs door gaten in de weg,kom echt niet meer bij,ik zeg tegen hem,kijk nou wat Kattekaat schrijft.....

ja zo noem ik je,katte(kwaad)kaat :2::14::38::46:

jij ziet dat vast ook alweer helemaal voor je heey,hahahahaha

kedekkedeng kedekkedeng toetoetttt :75:

Link naar reactie
Delen op andere sites

haha, dat nr. is speciaal voor jou geschreven in portugal!

tuurlijk zie ik dat voor me, arm relaxt buiten het raam, zonnebril en zonneklep op, kauwgompie in je mond, lekker knauwen (want roken doe je dan niet meer! haha, ik lees wel mee hoor!), en tegen die tijd zitten de borsjes al weer iets losser, dus wiebelen goed mee (denk wel aan het kapsel!).

dat is afgesproken, van die foto! ik zit het ook niet zo uit mijn duim te zuigen, het was een weldoordachte opmerking nadat ik je foto had bestudeerd. je kunt natuurlijk een beetje meer voorovergebogen gaan staan, zodat kinnetje zichtbaar blijft, maar ik gok op maximaal het puntje van je kin bij dezelfde camerastand als nu

haha, kattekaat, is dat mijn nickname?

Link naar reactie
Delen op andere sites

hahahahaha ja je zit wel erg goed,omschrijving klopt al een groot deel,kauwgompje,open raampje,zonnebril op,petje voor me wapperende haar,een schaars blousje en tuf tuf op makje rijden,gaten ontwijken hahahahahaha

ja klopt,je zit vol kattekwaad,dus ik noem je eigenlijk (vaak in mezelf) Kattekaat :126:

me man kijkt en leest nooit mee,heeft niks met het forum,mannen he

maar dit moest ik gewoon ff laten lezen,want kwam niet meer bij

zo leuk dat je iets omschrijft wat echt wijkt na werkelijkheid. :153:

ja stata vast,beloof ik aan jou,ik maak in dezelfde stand en al,een nieuwe foto ,en nee,ik speel niet vals, door ff voorover te gaan staan ofzo,nee nee,blijven wel eerlijk he

ga nu door jou,best een beetje twijfelen hahahahaha of ik idd me kin er goed volledig opkrijg,

nee joh....zal wel loslopen, :38:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Madeleine

Ha Moontje,

heb net weer ff bijgelezen.

Wat fijn joh dat je zo snel al je wissel kan laten doen !! Ben benieuwd voor hoeveel cc jij/jullie nu gaan kiezen. Zou mij trouwens doodeng lijken om er bij te zijn, dus als je mannetje niet wil, zou ik dat wel snappen.

Liefs,

Madeleine

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee Moon,

Lees net je hele topic bij. Pfoe hee, niet niks om zo snel weer onder het mes te moeten gaan, maar hopelijk ben je dan wel eindelijk van die pijn af. Ik hoop toch echt dat ik geen gedoe ga krijgen met die borstspier van mij.... Knijp hem toch echt wel een beetje, omdat ik ook een vrij ontwikkelde borstspier heb en ik geen keus heb om het op de spier te laten doen.

Je bent nu nog eerder aan de beurt dan ik! Spannend hoor!

Liefs,

BLoem

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bloempje

ik had ook voor dual plane gekozen,omdat er werd gezegd dat geen andere keus had,maar bij andere arts,Bruno in dit geval,hoorde ik toch plots andere verhalen,en is het wel degelijk mogelijk.

het is maar net hoe je arts het bekijkt,en zelf ook wilt plaatsen,VAAK word en een bepaalde keus gemaakt,die de arts als veilig ervaard :6: ookal heb je wel andere keus,die is mischien in zijn ogen minder veilig.

Daarom ben ik toch enorm blij dat ik ene consult bij een andere arts heb gedaan.

niet bang zijn hoor,bij iedereen pakt het anders uit,en iedereen ervaard het anders.zijn meer dames wel tevreden,als niet :1:

greetzzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

LOL.die arts die ik had is ook een Belg,vond zn accent wel leuk,maar makkelijk te verstaan hoor,werkt ook al tijd in NL,dat scheelt wel denk.

gewoonweg helemaal vergeten laugh.gif

ben trouwens erg benieuwd wat voor een man Bruno is.

praat hij verstaanbaar nederlands,of echt met acent belgisch?

is hij trouwens zelf een rasechte belg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Poppy Thanks :116:

Werd door de assistente van me arts gebeld,om een datum te prikken voor me laaste controle,jeetje,wist gewoon even nieet wat ik ermee aanmoest,durfde gewoonweg niet eens te zeggend at ik al een andere goede arts heb gevonden,ken mezelf niet echt zo,voelde me gewoon een soortje schuldig,en klapte volledig dicht.

heb afgewimpelt met de mededeling dat ik nog wel eens terug bel als ik me agenda bij de hand heb,maar ik durf helemaal niet te bellen :69:

heb ze ookal 2x om me voor fotos gevraagd,en die krijg ik dus pas als ik me 6mnd po foto,s heb laten maken,maar ja,die zal ik dus nooit meer laten maken,dus geen voor foto,s meer.

mis die foto,s zelf niet,maar had me wel leuk geleken ze hier te plaatsen :9:

hmmmm weer een piekermomentje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Moontje,

Ja, das effe schrikken zeg! Kun je niet gewoon via de mail je mededeling doen, vind het zelf altijd gemakkelijker zo'n dingen schriftelijk te doen dan mondeling. Veel sterkte en succes!

Liefs, :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.