Ga naar inhoud

Moontje : 2 april 2010 en 22 oktober 2010:Dr. DeMeyere , Artemedis


Aanbevolen berichten

  • Reacties 1,4k
  • Created
  • Laatste Reactie

hoi mona

een goed teken in ieder geval dat je enthousiast klinkt, ik was wel een beetje bezorgd om die knobbel, (wacht al een paar minuten ongeduldig af wat het nou was), maar neem aan na dit enthousiaste verhaal dat het meevalt.

hij heeft er een hele andere kijk op, zonde dat je daar door schade en schande zelf achter moest komen, na een dure bv en veel pijn. hij komt dus werkelijk met een heel ander advies. ik kan me voorstellen dat je je daar helemaal in kunt vinden.

wat zei hij over de termijn waarbinnen je weer een bv kon hebben?

:64: (heerlijk weer een lichtpuntje!)

Link naar reactie
Delen op andere sites

kaat,of ik blij ben,kan het gewoon niet uitdrukken.

hij begreep me volkomen,en gokte zelf al wat me probleem was,hij zei zelf al,dit is niet mooi,hier zit je ook vast mee en ga maar door,hoefde enkel maar aan te vullen,is geen toeval toch.

baal wel enorm,zo rottig en zwaar herstel gehad,4500 euro weggegooit,en nu nog niet tevreden en veel last en belemmering in me dagelijkse leventje.

ik moet nu weer volle pond betalen,heb het er dubbel en dwars voor over,heb gewoon ene beter gevoel bij deze arts,begint er een beetje op te lijken,da ik met me eigen arts niet helemaal op een lijntje zit,jammer,want vertrouw hem wel volkomen.

ik was de 3maand PO al voorbij,dus wissel was al zeker mogelijk,wel heeft hij voor de zekerheid gevoelt en gekeken of alles al zacht en herstelt was,en het zag er goed uit verders,dus ik kon uit verschillende datums kiezen,heb ze meegekregen,de opties en besluit vanaaf of morgen de datum.

maar ik kan al vlot terecht hoor,dat viel me ook nog eens mee

zou ik dan toch nog deze as zomer,kunnen genieten zonder pijn,weer lekker kunnen sporten zonder dat ik een paar aparaten moet negeren?en zou ik dan toch nog met me wensboezem op vakantie kunnen?

zou ik dan eindelijk spoedig weer me jongste dochtertje kunnen optillen zonder pijnscheuten?

whaaaaa help,voel me al gelukkig bij de gedachten alleen al...... :101:

kaat,je bent ook een lieverd ook he,dat je zo meeleeft met me knobbel en herstel :119:

Link naar reactie
Delen op andere sites

sorry moon

tis bij mij al een keer compleet uit de bocht gevlogen, ik maak me idd snel zorgen en wil altijd snel gerustgesteld worden. er zijn gelukkig meer verklaringen mogelijk in jouw geval, maar toch maak je me wel ff aan het schrikken.

what do u mean? april al? met 6 weken herstel zit je dan in juni, en vakanties zuid zijn weer laat dit jaar. heb je al een vakantie geboekt? ik zou terugtellen vanaf je vakantiedatum, pakweg 8 weken, als je ook nog een lipo laat doen.

YOUPIEDE......!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

zo ben ik ook,ik kan zelfs een slapeloze nacht hebben als ik weet dat iemand ongelukkig is.

leef altijd erg mee met mensen om me heen,is ook niet altijd goed hoor.

hier begint de vakantie 17juli pas

en boeken doen wij niet,we touren met de camper heey,tof joh,en we maken soms enorme ritten,zitten graag in portugal,al we er dit jaar nog niet uit zijn,mischien word het een keer hongarije,ik ben er al eens geweest,trekt me niks dat land,maar me man wil er een keer naartoe.

me lipo,nee dat word deze zomer niet meer,dat zal mischien eind dit jaar pas worden,ach,ben zo ookal tevreden genoeg.

daarom zeg ik,je bent een lieverd,heerlijk droog wijf,droge humor,maar een lief klein hartje :119::38:

Link naar reactie
Delen op andere sites

He Moontje,

Wat is dat nu, moet jij ook nog een keertje? Het wordt tijd dat ik snel jou topic eens ga lezen!

Waarom is het de eerste keer niet goed gegaan? En waarom geen vergoeding van kliniek van de 1ste bv? Mag ik jou ww? Dan weet ik waar het over gaat!

Thx alvast!

Merel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Merel,ja zal spoedig overleggen hoe ik mijn topics duidelijk mischien samen ga voegen.

ja ik ben gewoonweg niet tevreden,heel dat dual plane is niks voor mijn,en ook te klein,en kamp met veel belemmering momenteel in me dagelijks leventje,ja goed,je kan mischien beter eens de laaste 4a5pagina,s is van me topic doorlezen?

ja me ww heb ik je gister op verzoek al gestuurt,weet je nog.. :rolleyes:

greetzzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey moon,

Vroeg me af of je al een datum had beslist, maar zie in je topictitel staan 02/04/10, is dat hem nu of is dat nog een extra consult (wat er ook bij staat in je titel)?

Knuff,

Eefje.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi

Nou alles eens gelezen, jeetje wat een verhaal er weer bij op dit forum.

Ik snap alleen niet waarom de arts van de eerste bv je het geld neit teruggeeft? 4500 euro is behoorlijk de hoofdprijs... Maargoed, wat ik lees van iedereen die bij Bruno in Belgie zijn geweest is 100% tevreden. Die man doet niet anders en hij weet ook wat hij doet.

Ik heb het idee dat de meeste artsen eerder te kleine protheses pakken maar hij niet bang is om een maatje meer erin te doen.

Nou, veel sterkte, wanneer ga je voor de 2de keer?Ah, zie het al, 2 april. Dat is al snel!!! Whoehoe, ben er benieuwd joh!!

Liefs, Merel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast jennifer_whatever

Ha Moontje!

Beterrr dat je zo snel terecht kunt en in goede handen bent! :D Ik heb ook je topic gevolgd en ik ben echt blij voor je dat jij straks super tevreden gaat zijn! Gefeliciteerd en nog maar iets langer dan een week...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lieve dames,bedankt voor jullie berichtjes,doet me zeker goed :blush:

ben nu helemala naar volgende week toeleven,ben zo blij en vind dat ik zo een mazzel heb,dat ik zo vlot terecht kan.

en vind het zo luxe,dat ze alles in huis hebben,van 70cc tot 1000cc

alles word besloten tijdens operatie,wat wil je nog meer,altijd garantie dat het naar wens zal zijn,grootte dan. :36:

ben nu nog wel meer zenuwachtig dan me eerste keer,maar zal er vast bijhoren allemaal.

goh,heb ineens weer zin de zomer :43:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tof ook dat iemand mag komen kijken hé tijdens de op, zodat de grootte zeker goed zit dan! Weet niet of je daarvan gebruik zult maken, maar geeft toch ook een zekerder gevoel vond ik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou ik heb het laten lezen en hij denkt erover na,hij wil wel heel graag,maar vind het gewoon eng,bij bevallingen viel hij ook zowat flauw,lag nog net niet onder me bed te rillen whahahahah.

hij vind de keus die hem dan gestelt word ook erg lastig,hij weet dat ik voor groter wil,hij zegt ook,straks geef ik me goedkeuring in de OK en had je meer of minder gewilt,hij wil het gewoon aan mij overlaten,zodat hij zeker weet dat het oke zit achteraf.

snappen jullie me nog ene beetje..?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja hoor, snap het wel, maar denk dat hij niet alleen moet beslissen hoor, jij geeft sowieso aan Bruno nog eens duidelijk aan wat je wilt en daar houd hij zeker ook rekening mee, dacht dat bij Patries er minder in zat toen haar moeder de goedkeuring kwam geven en dat er uiteindelijk toch meer in is gegaan (verbeter me als ik mis ben, Patries).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.