Ga naar inhoud

Moontje : 2 april 2010 en 22 oktober 2010:Dr. DeMeyere , Artemedis


Aanbevolen berichten

  • Reacties 1,4k
  • Created
  • Laatste Reactie

patries,is het zo dat je een pasprothese al het eerste consulkt mag passen en doen

of moet men een 2de consult aanvragen daarvoor?

Hey moontje,

Kon op m'n eerste consult passen met de pasprotheses, alleen was er in mijn geval geen gepaste maat van voorhanden, de kleinste die ie had was 260 cc en ik zou dus normaal maar 175 cc krijgen, dus was niet echt vergelijkbaar. Heb er nog voor gebeld later om die pasprotheses te bestellen in mijn maat maar dat was niet mogelijk, en zei z'n vriendin aan de telefoon, dat het toch niet iets is waar je je op blind mag staren want dat dat toch geen reëel beeld geeft van wat je erna kunt verwachten. Hoop dat dat voldoende antwoord is op je vraag.

Wat betreft het aan je arts te vertellen van je andere consulten, zou ik persoonlijk pas doen als je een definitief besluit hebt genomen.

Veel liefs, :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Patries en Eefje

bedankt voor de antwoorden.

Patries,ik ga er pas in mei weer naartoe,naar me eigen arts

dus zal hem ervoor niet meer zien,dus ik begrijp dat ik niet soortje verplicht ben hem te melden d at ik naar andere arts-en op consult ga?

Eefje,ja klopt,de pasprothese toen bij me eigen arts,is ook niet vergelijkbaar met resultaat nu,dus klopt als een bus,het lijkt me trouwens zoiezo lastig passen,als je al prothesen hebt,je drukt soortje boel plat en er 1prothese bovenop,krijg je vast en zeker geen goed beeld van nee.

oei,wat ben ik zenuwachtig zeg,ben gewoon zo benieuwd wat er geadviseerd word,jeetje,voel me net een klein kind soms :blush:

Link naar reactie
Delen op andere sites

ha moonie,

super om te lezen dat je naar belgie gaat deze maand, ben heel benieuwd wat hij je gaat adviseren, bijna net zo benieuwd als jij. ik kan me voorstellen dat je daar weer extra energie en lol van krijgt.

maar eerst nog een paar weekjes aftellen voor t zover is.

maak je maar geen zorgen om je eigen arts, ik denk persoonlijk dat je hem niets verplicht bent.

knufs en dikke groetjes

Kaatje

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey Moontje,

je bent hem idd nix verplicht hoor! alleen als jij dat wilt kun je het hem vertellen. het gaat om jouw lijf he?! en tuurlijk is het normaal dat je weer zenuwachtig bent. is eigenlijk hetzelfde als je vorige keer he?! zo goed als....

liefs Patries

Link naar reactie
Delen op andere sites

ooh oke,dan is dat duidelijk patries,ik wist toch niet zo goed wat ik ermee aan moest.

ik vertel het denk ik liever ook niet,want ben baang dat hij het verkeerd opvat,is natuurlijk niet zo,maar goed,is vast mij rare gedachtengang.

maar stel,ik ga naar Bruno,om een wissel,en in mei moet ik terug voor 6mnd po foto,s en laaste controle bij me arts,hoe verklaar ik dat dan?

ja soms ben ik toch best wat onzeker hoor,snap dat dan weer niet van mezelf,want ik ben helemaal geen onzeker persoontje,ik heb gewoon zo enorme angst,angst dat het uitpakt wat ik niet wil of wens,die angst is echt gekomen,had ik nooit,voor ik de eerste stap zette toen.

soms denk ik wel eens,zal ik het wel doen,zal ik het maar niet laten rusten,maar da kan en wil ik ook weer niet,maar ben zo bang joh,echt hoor.

ben ook bang dat ik me zelf niet kan verwoorden,de vraag word straks door hem gestelt aan me,wat zijn je wensen,nouik weet het niet meer te vertellen,ik deed dat bij me eigen arts ook,maar blijkbaar niet duidelijk genoeg,want ziet er anders uit,ik kan steeds de juiste woorden niet vinden,dus ik zal me erg goed moeten voorbereiden voor me consult

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey Moon,

ik zou eerst afwachten wat je doet. Ga je idd naar Bruno voor de wissel zou ik gewoon bellen of mailen naar je arts en zeggen dat je naar een andere arts gegaan bent en dat je niet meer komt op controle.

En als jij je zo voelt zeker niet laten rusten. Gewoon op consult gaan eventueel ook op controle naar je eigen arts en kijken wat ze te zeggen hebben. Wie weet kun je het nadien wel laten rusten (als er niet meer van te maken valt,snap je me?). Maar denk wel dat je toch voor een wissel gaat. maar eerst ff Bruno afwachten en eventueel nog een nadere arts?

Kun je je wel op papier wel verwoorden? Zet het op papier wat je wilt en niet wilt,waar je bang voor bent en neem dat mee. Laat hem dat lezen én zien. Foto's meenemen wat je toen wilde en nu (nog steeds?) wilt. Is maar een idee hoor. Hij zegt wel wat kan of niet kan. En kan zien wat erin gegaan is en wat het resultaat is.. Daarna geeft hij wel zijn idee van hoe en wat.

liefs X

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja ik vond het passen ook niet erg belangrijk en heb het ook niet gedaan. en hoe dat in zijn werk gaat heb ook geen flauw idee meid. ik denk dat het bijna hetzelfde is als een bv.

alleen hij moet met de operatie je pocket beetje schoonmaken nadat hij je prothese verwijderd heeft. en voor de rest is het het zelfde denk ik.

en je mag bij Bruno iemand meenemen he,die kijkt tijdens de operatie of de grootte goed is. dat vond ik erg! fijn.

hey moontje,

de site van dr demeyere is nog niet af

maar heb wel dit voor je gevonden foto's van de kliniek

http://goudengids.truvo.be/ms/ms/artemedis_dr_bruno_de_meyere+esthetische_plastische_reconstructieve_behandelingen+sint-denijs-westrem+ms-113174+p-2.html

groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey moontje,

Nog precies 7 daagjes voor je consult bij Bruno! SPANNEND!!! Is 't al een beetje gelukt om je wensen goed op papier te krijgen?

Liefs en knuff,

Eefje.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Lieve Eefje,

Jaaaa idd nog een weekje,ja en of ik het spannend vind zeg!

vind dit allemaal nog spannender dan me eerste keer hoor.

ja ik heb al een heel verhaal plus vragen,maar heb het idee dat nog niet alles heb,haha

ik wil het zoiezo er ook nog over hebben,dat die 375cc zo verdwenen is,hoe dit mogelijk is,en waarom mijn hang maar niet komt,ik denk dat ik daar het antwoord al op weet,net wat me eigen arts zegt,ik heb een redelijk stevige borstspier en die houd de prothesen netjes op zijn plek zeg maar.

maar wil toch even weten wat hij ervan zegt,en wil dat vergelijken met verhaal vann me arts,net zoals dat ik een verklaring wil waar me aantal cc is gebleven,als je sommige ziet,die hebben flinke borsten met dat aantal cc,ik amper,wil toch eens weten hoe dat kan,en me eigen arts heeft er amper een antwoord op,maar wil het wel weten.

ook wil ik weten waarom bruno denkt dat voor de spier voordelen bij em zal geven,ben zo benieuwd.

maar ook zo bang om weer teleurgetelt te worden,dus soms ben ik best aan het twijfelen hoor,mag je gerust weten...

soms denk ik,laat maar doen allemaal,kan het niet nog erger tegenstaan,maar goed,dan denk ik weer,nee dit wil ik ook weer niet,alles word beetje belemmerd voor me momenteel,sporten,werken,slapen enz....

moet toegeven dat ik echt sta te trappelen om te gaan

thanks voor je lieve bericht Eefje

liefs knuff moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey moontje,

Nou volgende week deze tijd zul je toch hopelijk een antwoord hebben op al je vragen.

Ja, raar hé dat die cc's zo verdwenen zijn bij jou, begrijp het ook niet, benieuwd wat Bruno daar over zegt! Verhaal van je eigen arts klinkt wel logisch van die sterke borstspier ivm de hang die er maar niet komt.

Vind het heel begrijpelijk hoor dat je vol twijfels zit over je beslissing, is ook helemaal niet simpel en je weet als geen ander dat het ook kan tegenvallen. Ik denk persoonlijk dat het grootste deel van je problemen toch wel zullen zijn opgelost bij een plaatsing voor de spier, problemen van pijn bij 't sporten en pijn bij het draaien in bed,... Maarja, ik ben natuurlijk een leek, kan er ook naast zitten. Echt benieuwd naar je consult volgende week, ik hou je in de gaten!

Liefs en knuff,

Eefje, :53::54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Eefje,ik denk dat ik zoiezo me voordelen uit VOOR de spierplaatsing ga halen,

eerst kon ik dat niet geloven,maar nu na me ervaring met dual plane,denk ik dat ik ervoor ga,want volledig achter de spier zie ik al helemaal niet zitten.

ik ga ook zeker ervanuit dat ik antwoorden op me vragen zal krijgen,ik vertrouw mezelf erop en de arts,dat ik een juiste keuze heb gemaakt met bruno de meyere.

heb inmiddels ook een topicje geopend met de vraag wie er ervaringen hebben met buikliposuctie,en eventueel buikwandplastiek,mede omdat ik dit ook ga overleggen met bruno.

dus ik zal jullie hele wat nieuwtjes brengen volgende week woensdag na me consult :68:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey moontje,

Als ik je zo lees, lijkt het me dat je zo stilletjes aan zekerder begint te worden van je beslissing, dat is een goed teken. Ben ook echt heel benieuwd naar je consult volgende woensdag. Veel succes met het overbrengen van al je gevoelens, twijfels, vragen, ...

Dikke knuff, :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

zo,ik ben op consult geweest,veel vragen zijn beantwoord,en heb zo een opgelucht gevoel,dat er nog wat moois te maken valt van me borsten.

jeetje,weet gewoon niet waar ik beginnen moet eigenlijk,zo veel is er besproken.

belangrijkste,heb een kei goed gevoel bij dit consult gehad,en vind het een erg prettige arts mee te praten.

hij vond het heel terecht zelfs dat ik bij hem aangespeolt was,gaf me volledig gelijk,dat het zekers niet geworden is,wat bedoeling was,had namelijk me foto,s meegenomen wat het zou moeten worden,en een voor foto van mezelf,

de prothesen die er nu inzitten bij me,hadden het ook niet kunnen behalen zei hij gelijk,was niet mogelijk met mijn borsten,dus dat deze keus was gemaakt,was niet helemaal terecht,hij vond ze te smal,en zonde dat het ook nog is dual plane was geplaatst,paste totaal niet bij me totaalplaatje van me lichaam.

ik ben overtuigt dat hij het mooi kan maken,naar me wens,wat ik al die tijd dus al zo graag wil.

ik heb daarom ook besloten me te laten opereren bij hem.

het aantal cc is nog niet bekend,er kan zoiezo ruim 200cc meer bij,dan wat ik nu heb,mischien iets minder,mischien iets meer,dat kon hij niet goed beoordelen,omdat hij me eigen borsten niet echt heb kunnen zien en meten enzo.

dus het word rond de 200cc meer,dat staat vast,welk profiel word ook besloten in de OK,hij wil eerst alles van binnen bekijken.

hij zei nog,als ik nu een borst zou vullen met 375cc voor de spier,en je de andere zou laten zien,dan heb je al een heel groot verschil,dus laat staan 200cc erbij,en voor de spier,dit gaat heel ander plaatje worden zei hij.

en als er meer bij kon,deed hij dat,dus het aantal cc en profiel,is nog een verassing.

ik heb een paar datums meegekregen,om de operatie te plannen,ga dit vanaaf nog even overleggen met me gezin en agenda,s erbij,en bel het morgen door als bevestiging.

jeetje,wat een opluchting,straks toch nog boobs na me wens,die ik al 11jaar heb

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey moon,

Wat een goed nieuws zeg!!! Ben blij dat je consult zo goed is meegevallen!!! Zat vol ongeduld te wachten op je relaas! Mooi dat eindelijk je wensen zullen uitkomen. Dus al zeker 200 cc meer dan nu. En waarschijnlijk ronde, of ben ik mis?

Wat heeft hij gezegd van die knobbel?

Goh, ben echt blij voor je!

Dikke knuff,

Eefje.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thanks patries,zeker een hele lieve fijne arts,of ik hem al jaren kende,we heben zo goed gepraat met elkaar,nam echt de tijd ook zeg,heel prettig.

eefje,ja dank je..ja het worden ronden,anatomische wou ik zelf niet meer,en hij raade het me ook af,want heb nu ook anatomische en hij vond het totaal niet bij me passen,heel het totaalplaatje niet hoor,maar mede dus ook de anatomische niet.

ja het knobbeltje,zal ik even vertellen in me gewone topic,in borstenverslag :rolleyes:

ja het word zoiezo rond de 200cc meer,het was niet goed opgevult nu,ik had teveel vel over ook,dit had ongemerkt,enorm lelijk geworden in een tijd van 2a 3jaar zei hij.

ik heb zoiezo niet de juiste prothesen gehad,in verhouding met mijn bouw en eigen weefsel en borsten.heel het plaatje klopte niet in zijn ogen.

hij zei,kleed je eerst maar uit,voor je je verhaal doet,dan weet ik gelijk al waar je voor komt,en ik was ontbloot,en hij zei gelijk al dit en dit en dit vind je niet naar wens,en het klopte,ik hoefde enkel maar aan te vullen.

er zit te veel ruimte tussen me borsten ook,en heb aan de zijkanten te veel onopgevult vel over.

ook me littekes vond hij lelijk :blush:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geen wonder dat het dan ook niet is geworden wat je wou hé! Nou gelukkig heb je nu iemand gevonden die begrijpt wat je wil! Ga zo meteen je andere topic eens opzoeken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja goed,ik had natuurlijk al bevestiging van me eigen arts gehad grotendeels,maar ja,een ander kijkt er dan zeker weer anders tegenaan,en ben blij dat hij me begreep,hoefde zelf niet eesn uit te leggen hoe of wat,hij kwam er zelf al mee aan,hoefde enkel maar aan te vullen.

ik heb menig keuze aan datums gehad,ff uitdokteren wat beste uitkomt,en zal morgen me topictitel veranderen in de datum :6:

pat,lief dat je toch tussendoor,even komt lezen,omdat ik weet hoe druk je het hebt

ik pb je zoiezo nog ff vanaaf

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.