Ga naar inhoud

Kaat : 8 feb 2010 : Dr. van der Weij : ZH Boxtel


Gast Kaat

Aanbevolen berichten

Ja Kaat,

zo is het bij velen hoor... we worden e bijna allemaal happy van/mee! bij de een duurt het wat langer dan de ander.

ja lipo kun je ook doen hahaha maar das weer 6 weken nixen of toch zeker zo'n boek aandoen.. <_<

nee ik heb ook nog nix gekocht...moet grote maat van cups hebben he en dat valt niet mee ( wat ik mooi vind dan)

liefs X

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 439
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

das dan 1 nadeel van een grotere maat, maar sta er toch van te kijken dat het moeilijk zou zijn, zou toch denken dat 85E nog wel moet lukken, zelfs bij hunkemoller of livera. bij ons in het dorp is een livera speciaal voor grotere maten, daar gaan ze zelfs tot 130K (alleen heb ik de modellen niet gezien :) )

Link naar reactie
Delen op andere sites

hahaha ja dat zullen wel oma-bikinies zijn hahaha.. ik heb ook niet echt bewust geshopt voor een bikini Kaat.mee online gekeken. moet idd gewoon een winkeltje binnenstappen denk ik. en 85E is nog te doen ja... das wel fijn hoor :D

en zo'n Livera is handig,die hebben we hier niet (denk ik)

liefs X

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb me, eerlijk gezegd, niet verdiept in de lappen stof die 130K hebben. ik denk evengoed dat de vraag naar grotere maten de laatste jaren erg is gegroeid, en in de grotere steden je genoeg winkels hebt waar je genoeg leuks kunt kopen. maar dat is altijd makkelijker gezegd dan gedaan door mensen aan de zijlijn

ik ben in ieder geval heel erg blij nu gewoon iets te kunnen dragen wat gevuld is, ik kwam vandaag op een site heel veel vulmiddelen tegen voor allerlei soorten bikinis, je had een speciale voor triangel, een speciale voor ronde, in verschillende groottes (had ik eerder moeten ontdekken haha), die ellende is gelukkig voorbij.

Link naar reactie
Delen op andere sites

wie weet, heb ik nog wel s een keer zin in een superheftig decollete ;) dan weet ik waar ik terecht kan, ik hoop wel dat ik maximaal op een D blijf steken, maar zoals nu is het gewoon heel erg goed!

lekker he, om het allemaal achter de rug te hebben. ben heel blij dat ik het zo snel heb doorgezet!

Link naar reactie
Delen op andere sites

heeeeeeeeey, eef, je zit in verkeerde topic, maar maakt niet uit want ik heb ook net foto's gemaakt en een paar erbij gezet. ik vind het moeilijk om goed te fotograferen, als vriendje het doet lijk ik nog altijd plat, er komt geen diepte in op de een of andere manier, enfin, er staat weer wat nieuws op :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Kaatje,

Toen ik 't schreef waren jullie druk aan 't over en weer schrijven, dus dacht doe het hier maar voor Patries, maar toen waren jullie opeens weg dusja, sorry hoor, heb 't ondertussen bij Triesje's topic ook al gedaan hoor! :blush:

Ga zo dadelijk eens kijken hoor!

Kusje, :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

t was ook een druk heen en weer verkeer en ik moest nog foto's maken..., daar moet ik ook wel even de tijd voor uittrekken, valt tegen om die dingen (.)(.) goed in beeld te krijgen :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wow, Kaatje, wat zijn ze al veel verandert op een weekje tijd, hoop dat je dat ondertussen toch ook al wel ziet?! Ze beginnen echt mooier te worden al, de zwelling is vermindert en dat rechte onderaan is ook al fel verbetert, er komt een meer ronde vorm in. :35: En zie ik het goed, die deuk onderaan is toch ook weg nu!?

Ze zien er écht al veel mooier uit! Denk dat ik gelijk had toen ik zei dat ik het helemaal zie goed te komen vorige week! Schrik ervan hoeveel ze al verandert zijn, had niet verwacht dat het zo snel zou beteren. :43:

Liefs, :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi

dankje wel eefje, ik ben ook steeds meer tevreden. er zit nog wel een soort smiley aan de onderkant van de linkerborst, net of daar de hechting te strak is getrokken. het mag ook nog allemaal wat ronder en geprononceerder, maar zo te voelen is mijn huid nog lang niet genoeg opgerekt, het blijft nog steeds erg gevoelig aan de voorkant.

volgende week maar weer een fotosessie :)

liefs

Kaatje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oja, ook in bikini ziet je er al SUPER uit!

:blush:

dank u! wel maf hoe het voelt om die bikini aan te hebben (knellend en bloot) en hoe het er dan vervolgens op de foto uitziet. zo voelt het blijkbaar om een knellende bikini aan te hebben, maar kan er nog steeds goed mee door!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat komt écht wel hoor, dat ronder en geprononceerder worden! En inderdaad je huid moet nog verder oprekken, maar ben er nu nóg meer van overtuigd dat ze heel mooi gaan worden! :123:

Zie al uit naar de volgende fotosessie! Dan zijn ze weer wat ronder en mooier, let maar op m'n woorden!

Liefs, :58:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb ook even gegluurd Kaat, maar kan alleen maar beamen wat Eefje zei: het ziet er al heeeel goed uit hoor! Zoveel natuurlijker en beter dan die vorige foto's. Gaat helemaal goedkomen!

Morgen ga ik ook even bellen voor nog een afspraak met de anesthesist en nog een pasafspraak (2e afspraak met de PC).

Liefs,

Bloem

Link naar reactie
Delen op andere sites

:blush:

dank u! wel maf hoe het voelt om die bikini aan te hebben (knellend en bloot) en hoe het er dan vervolgens op de foto uitziet. zo voelt het blijkbaar om een knellende bikini aan te hebben, maar kan er nog steeds goed mee door!

Ja die mag ondertussen best wel een maatje groter, haha, past maar net!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat komt écht wel hoor, dat ronder en geprononceerder worden! En inderdaad je huid moet nog verder oprekken, maar ben er nu nóg meer van overtuigd dat ze heel mooi gaan worden! :123:

Zie al uit naar de volgende fotosessie! Dan zijn ze weer wat ronder en mooier, let maar op m'n woorden!

Liefs, :58:

ik zie er ook al naar uit eef! maar kan er nu al heel goed meeleven!

grazias :109:

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.