Ga naar inhoud

Kaat : 8 feb 2010 : Dr. van der Weij : ZH Boxtel


Gast Kaat

Aanbevolen berichten

volgens mij zijn er idd manieren om op gracieuze en toch formele wijze een zware deur met je billen te openen. een zware deur opentrekken is weer een ander obstakel, en ook niet te lang daarover nadenken als je achter die deur staat, want als ie dan ineens geopend wordt, krijg je de zware deur tegen je gevoeligheden.

ik was overigens erg blij dat de archiefkasten gedurende mijn afwezigheid flink waren opgeruimd, zodat ik daar niet aan hoefde te gaan hangen om er een map uit te pakken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 439
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Hoi Kaat,

Ja archief zit bij ons in enveloppe en staan in schappen dus dat is met een trapje optelossen en ik heb nog een collega tegenover me dus zij kan de deur ook doen. alleen als ze van dr plaats is dan zal ik toch moeten rennen. Ik heb 2 weken vrij genomen dus dan is het hopelijk al een stuk beter om me te bewegen etc..

dikke knuf Moniqueje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast trinitykids

hoi

ik heb de deur open gedaan door steeds met mijn bovenarmen langs mijn lichaam te blijven en dan de deurkruk met 2 handen vast te pakken. En dicht was idd een "kontje" maar ja dat was thuis :rolleyes:

succes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je moet op mijn werk de deur open trekken en het is een monumentale villa dus die hebben ook nog van die lekkere zware deuren.u doe idd met mijn armen langs mijn lijf en met 2 handen en dan achteruit lopen.

grtzz Moniqueje

Link naar reactie
Delen op andere sites

het is zeker even lastig om die eerste 6 weken zonder al te zware inspanningen door te komen. ik sta er vandaag alleen voor, met 3 kids. zojuist knoeiden er 2 hun beker leeg op de bank, dan moet je in de weer en dat wil je eigenlijk niet. raar is het wel want na een paar weken weinig inspanning krijg ik nu last van spierpijn in mijn armen, niet dat ik superveel doe, maar je armen worden volgens mij een stuk slapper.

Link naar reactie
Delen op andere sites

het is zeker even lastig om die eerste 6 weken zonder al te zware inspanningen door te komen. ik sta er vandaag alleen voor, met 3 kids. zojuist knoeiden er 2 hun beker leeg op de bank, dan moet je in de weer en dat wil je eigenlijk niet. raar is het wel want na een paar weken weinig inspanning krijg ik nu last van spierpijn in mijn armen, niet dat ik superveel doe, maar je armen worden volgens mij een stuk slapper.

Ojaaa altijd leuk die knoeiende kinderen, die van mij hebben er ook altijd een handje van om papiertjes en bekertjes niet op te ruimen, ook leuk he.

dike knuf Moniqueje.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kaat wat zien ze er mooi uit :excl:

wooow heel sexy in die bikini, hihihi

als ik het goed heb ben je 2 weken thuis gebleven en weer gaan werken?!

ik werk ook op de administratie bij de reclassering.

goed dat je al gaat werken. :35:

ik weet natuurlijk NOG niet hoe het is om te werken met nieuwe boobs maar ik heb er 4 weken voor uitgetrokken.

maar ik mag in de ziektebed dus dat scheelt.

ik moet wel elke dag naar Breda rijden dus weet ook niet of ik sneler zou kunnen werken met dat vele autorijden.

maar dat zien we vanzelf.

:116: Jacq

Link naar reactie
Delen op andere sites

ha die jacq

ik werk nog niet volledig, deze week 50%, volgende week ook. hangt er ook een beetje vanaf wat je daarnaast nog allemaal moet doen, kids naar opvang brengen, ophalen etc, bij thuiskomst eten koken, opruimen, kids in bad en in bed. ik hoef het hele pakket nog niet meteen alleen te doen, mijn vriend helpt mij zoveel mogelijk met de kids. 4 weken is een prima tijd! dan hebben je borsten 4 weken goed kunnen herstellen, en dan ga je alles weer wat meer belasten, maar moet te doen zijn. wow, in de ziektewet vanwege je bv, ik zit om een andere reden gedeeltelijk in de ziektewet, een geluk bij een ongeluk :), ik weet dat je dat officieel kunt aanvragen, maar vond het dermate prive dat ik het zeker niet op mijn werk verteld heb.

die bikinis worden eindelijk sexy, hahaha. liggen al jaren in de kast, gekocht omdat ik ze mooi vond, wie weet durf ik er nu eindelijk een keer mee tevoorschijn te komen!

liefs

Kaatje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Kaatje,

Net weer even naar je foto's gekeken, wat zijn ze mooi geworden zeg!! Ziet er goed uit, ook in bikini!!

Ik had ze alleen veel groter verwacht bij jou, heb je dat zelf niet? Op welke maat kom je nou uit denk je?

Omdat ik met mijn 295 al op een D zit, ik denk, die Kaatje krijgt minstens een E/F maar dat is niet hè?

Maar mooi zijn ze wel, en dat telt!! :101:

Groetjes Kelly

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Kaatje,

Net weer even naar je foto's gekeken, wat zijn ze mooi geworden zeg!! Ziet er goed uit, ook in bikini!!

Ik had ze alleen veel groter verwacht bij jou, heb je dat zelf niet? Op welke maat kom je nou uit denk je?

Omdat ik met mijn 295 al op een D zit, ik denk, die Kaatje krijgt minstens een E/F maar dat is niet hè?

Maar mooi zijn ze wel, en dat telt!! :101:

Groetjes Kelly

hoi kel

dank je voor t compliment. ik had er zelf een rotsvast vertrouwen in dat die 395 bij mij mee zou vallen, op basis van berekeningen. je moet weten dat ik daar heel lang mee heb zitten worstelen, en rekenen, en zelfs nog over een maatje groter, 440cc. ik denk nog steeds dat 85C of zelfs 80C (want ik blijf aan het slinken) voor mij hiermee het hoogst haalbare is, en daar ben ik heel tevreden mee, cup D (of E/F) zou mij veel te breed maken, ik zit nu op confectiemaat 44 (van boven) terwijl ik in broeken 38/40 heb, dus is meer dan genoeg. maar het blijft idd bizar dat er zoveel verschil zit tussen lijven, wat voor de een giga is is voor de ander net genoeg.

ten tijde van bauland en wijnberg had ik mij er niet zoveel in verdiept, ik weet ook niet meer wat ik bij hun heb aangegeven wat ik wenste als resultaat, maar kan me niet voorstellen dat ik daar B-cup heb gezegd. maar goed, ik ben blij dat ik gedwongen werd om me er helemaal in te verdiepen en zelf in de weer te gaan met matentabellen van protheses en mijn eigen maten. eind goed al goed.

over de vorm ben ik nog niet helemaal tevreden, maar ben nog pas 2,5 week po, dus heb wel goede hoop dat daar nog eea gaat veranderen.

liefs

Kaatje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja het is inderdaad een heel groot verschil bij de een of de ander. Ik ben ook best breed van boven, draag ook 80 dus ik dacht dat het dan wel vergelijkbaar zou zijn met wat jij zou krijgen maar dat is dus ook niet zo. Ik ben blij te horen dat je tevreden bent met de maat, de vorm zal ook vast wel goedkomen, daar ben ik van overtuigd. Als je nu al ziet wat er in die 2 weken veranderd is...

Liefs Kelly

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi triesje

ja, maak je maar geen zorgen om mij! ik zit vooral veel bank vandaag!

belachelijk is dat :6: ! elke dag ben ik blijkbaar een top-poster :136:, en ik doe het nog wel zo rustig aan.... zeker vandaag. maar ja, door al dat bemoei en gekommer met iedereen gaat t wel hard zo. ik klets gewoon graag

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja het is inderdaad een heel groot verschil bij de een of de ander. Ik ben ook best breed van boven, draag ook 80 dus ik dacht dat het dan wel vergelijkbaar zou zijn met wat jij zou krijgen maar dat is dus ook niet zo. Ik ben blij te horen dat je tevreden bent met de maat, de vorm zal ook vast wel goedkomen, daar ben ik van overtuigd. Als je nu al ziet wat er in die 2 weken veranderd is...

Liefs Kelly

het blijft wel spannend als je er nog middenin zit!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goedzo meis!!!

en ja ik weet ik,ik klets ook graag. baal enorm dat ik het nu zo druk heb dat ik het forum niet heel erg goed kan bijhouden. want het is gewoon erg! leuk haha

liefs X

het blijft nog altijd een leuk tijdverdrijf, en vind het nog steeds leuk om iedereen te volgen

vanaf volgende week ga ik ook weer meer werken, dan kan ik het ook niet meer allemaal zo goed bijhouden

ik wens jou ook veel sterkte met alle verhuisperikelen, niet teveel borstspieren ontwikkelen he! (of misschien is dat juist wel gunstig)

bye triesje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Kaatje,

ja ik niet meer iedereen net als ik eerst deed maar wel bepaalde mensen of diegene die ook door Bruno geholpen zijn of worden. En het wordt echt wel minder hoor dat merk ik ook maar juist aan mensen die wat verder po zijn heb je als nieuweling wat dus vandaar dat ik nog wel actief blijf hier. ik was er ook zoooooo blij mee.

dank je meis... ja geen idee? haha

liefs X

Link naar reactie
Delen op andere sites

wat ik nog even kwijtwil, ik kwam vandaag toevallig uit op een blogje van iemand die ook door v.d. weij is geopereerd. er stond een uitgebreid verslag over haar bv, de voorgeschiedenis, de operatie en tot een jaar erna, helemaal voorzien van foto's, vanaf dag 1. opnieuw zie ik veel gelijkenis, met mijn eigen uitzicht

en dan een heel opmerkelijk verschil tussen 2 weken na de bv en 4 weken. alsof zo'n borst zich dan pas gaat ontpoppen, in 1 woord: wauw! :126: .

ik zou af en toe willen dat ik een tipje van de sluier kan zien van over een paar weken, niet dat ik ontevreden ben, ben tevreden over de inhoud. maar ik vind de vorm nog steeds raar, iets minder dan in het begin weliswaar. ik wil gewoon ook graag van die hele mooie :), waar ik zelf ook wauw! tegen zeg, maar zou voor geen goud terugwillen naar mijn beginsituatie.

ik heb morgen een afspraakje staan bij de pc, hoop dat hij duidelijk kan uitleggen wat er precies nog gaat veranderen, of alles goed is na bijna 3 weekjes en of deuk ook nog weg zal gaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

volgens mij werkt die man echt alleen maar, behalve zondags niet :)

die dag dat ik geopereerd werd heeft hij van half 8 tot savonds half 10 in de ok gestaan

maar goed, hij kan wel gaan skien :) en ikke niet :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Kaatje,

Leuk dat je zoiets gevonden hebt, en ook wat gelijkenis erin ziet met jouw situatie. Zo kun je toch gelijk effe vooruitblikken. Jouw borsten zullen zich ook wel gaan ontpoppen tot :49: !

Maar goed dat je morgen langs kan bij je pc, die zal je nog het meeste kunnen geruststellen natuurlijk.

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ah joh, jij hebt boobies, hij niet ;-) Dan is het toch niet erg? Ik heb liever mijn boobies, dan dat ik op skievakantie ga!

maar goed, een man met boobies? :blink:

ik ski ook heel erg graag, maar laat het graag een keer aan mijn neus voorbij gaan, kan helaas niet alles doen wat ik wil!

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.