Ga naar inhoud

Kaat : 8 feb 2010 : Dr. van der Weij : ZH Boxtel


Gast Kaat

Aanbevolen berichten

  • Reacties 439
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Goud voor eefje :136:

Zilver voor bloempje,op 0,02 seconde! :128:

het wordt beter he dames, ik ben er ook echt content mee, het is nu zeker beter dan mijn voor situatie :123:

dank in ieder geval voor jullie complimenten en commentaar

x liefs

Kaatje

Link naar reactie
Delen op andere sites

dit is nu het voorbeeld van wat ik wou!

hang erin,een natuurlijk efect,als ik niet beter wist,zou ik denken dat je anatomische had kaat,eerlijk

ze hebben echt een mooie natuurlijke druppelvorm. :125:

je loopt voor op mij,met je hang erin,hahahaha maar dat kan zekers kloppen,ik heb dual en jij voor,ga steeds vaker zien dat het toch natuurlijker oogt,vind ik dan he.

van mij krijg je een dikke 10,omdat je een lieverd ben,maar zeer zeker ook omdat het de hele goede kant opgaat met je boobs. :136:

op naar de zomer man heey,wahhooeeee

p.s je had vast al door dat ik dus ook weer naar je nieuwe pic,s gekeken heb :46:

Link naar reactie
Delen op andere sites

dit is nu het voorbeeld van wat ik wou!

hang erin,een natuurlijk efect,als ik niet beter wist,zou ik denken dat je anatomische had kaat,eerlijk

ze hebben echt een mooie natuurlijke druppelvorm. :125:

je loopt voor op mij,met je hang erin,hahahaha maar dat kan zekers kloppen,ik heb dual en jij voor,ga steeds vaker zien dat het toch natuurlijker oogt,vind ik dan he.

van mij krijg je een dikke 10,omdat je een lieverd ben,maar zeer zeker ook omdat het de hele goede kant opgaat met je boobs. :136:

op naar de zomer man heey,wahhooeeee

p.s je had vast al door dat ik dus ook weer naar je nieuwe pic,s gekeken heb :46:

ha die mona!

goh, wat een lief bericht, mijn dag is al helemaal goed begonnen! :43:

:54::51:

(en nu moet ik er snel vandoor)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast trinitykids

hi kaatje,

heb net even nog bij je fototjes gespiekt maar het word steeds mooier hoor.

fijn om te horen dat het bij de pc ook goed ging.

liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

hi kaatje,

heb net even nog bij je fototjes gespiekt maar het word steeds mooier hoor.

fijn om te horen dat het bij de pc ook goed ging.

liefs

Ow maar die zakken goed!

Ze zitten nu echt niet meer zo dicht op je kin.

De vorm wordt nu echt mooi en inderdaad de deuk is al heel ver weg.

Ze gaan de komende weken vast nog veel mooier worden!

ha die trien en tiet!

het gaat gelukkig vooruit, onderkant mag nog wat ronder, maar ben nu al heel erg tevreden!

:101:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Madeleine

Ha lieve Kaat,

Wat ziet dat er mooi uit nu! En wat een verschil met vorige week al weer. Ik kan me heel goed voorstellen dat je nu al supergelukkig bent. Oogt allemaal heel natuurlijk.

Hoe gaat het met weer wat meer werken deze week? Moet je ook de kids in je uppie doen, of gaat vriendlief ook wel eens langs school om te halen/brengen?

Lees je weer!

Liefs,

Madeleine

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ha lieve Kaat,

Wat ziet dat er mooi uit nu! En wat een verschil met vorige week al weer. Ik kan me heel goed voorstellen dat je nu al supergelukkig bent. Oogt allemaal heel natuurlijk.

Hoe gaat het met weer wat meer werken deze week? Moet je ook de kids in je uppie doen, of gaat vriendlief ook wel eens langs school om te halen/brengen?

Lees je weer!

Liefs,

Madeleine

hoi madeleine

ik heb me vandaag weer voor t eerst boos gemaakt op het werk, das volgens mij een goed teken! :)

mijn grote liefde :123: helpt mij zoveel hij kan, maar het gaat deze week ook al weer een stuk beter en sneller met autorijden, jongste kan zelf goed in de auto klimmen, alleen als hij boos is wil hij nog wel s in mijn boezem proberen te trappen!!! kan me meestal nog net op tijd afweren! tis nogal een driftig mannetje! hij lijkt wel een beetje op rambam van de flinstones, ken je die nog?

ben net op jacht gegaan voor bovenkleding, dat valt wel erg tegen, maat 44, veel kleding hebben ze dan niet of niet meer, en veel valt voorlopig ff af, vind boezem dan nog te erg aanwezig, ligt misschien ook aan sportbh.

ga je ook proberen te lezen tussen de drukke bedrijven door, heb nu niet meer zoveel tijd voor achter pc...

met jou ook alles ok?

liefs

Kaatje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Madeleine

Ha Kaat,

Ja die ken ik nog wel die flintstones. Dat wordt dan flink rennen achter hem aan ook denk ik. En afweren herken ik ook. Middelste van 14 wilde me eens stevig omhelzen. Pfoeh, maar gauw m'n handen voor mijn borsten geduwd.

Ik ben nog helemaal niet wezen shoppen voor kleding. T-shirts en zo kan ik allemaal nog aan. Blousejes (voor zover ik die had) niet meer. En met die sportbeha staan hemdjes nog voor geen meter. Stiekem hoop ik dat het wel voorjaar wordt, maar dan met zo'n temperatuur dat een vest prima kan. Nog ff lekker makkelijk. Ga ik later wel eens op jacht voor wat leuks zomers.

En idd prima als je je op je werk weer kunt afreageren. Ik laat het nu allemaal nog beetje langs me heen gaan. Ben wel weer volledig aan het werk, maar nog niet volledig productief. Tja, pech zullen we maar denken.

Ik ga de PC aan dochterlief overhandigen. Dit is de huiswerk pc en ze moet leren of zo.

Dus... fijne avond en tot lees.

Liefs,

Madeleine

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Kaatje,

Je bent vandaag ook alweer 4 weken po, wat gaat het toch snel hé, voor je 't weet zijn die 6 weken al om!!! Hoe gaat het ermee? Zijn ze de afgelopen week nog veel verandert? Ga maar niet vragen of je weer nieuwe picjes hebt gemaakt van 't weekend. Zie het wel als er verschijnen!

Veel liefs en knuffs, :119:

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi dames

hihi, ik ben ook erg nieuwsgierig naar mezelf! beetje druk afgelopen daagjes, zelfs mijn mannetje heeft 'ze' al een paar dagen niet meer bestudeerd. moeten morgenavond maar even een fotosessie plannen. ik geef wel even een (klein) gil(letje) als ik ze geplaatst heb!

toedeledokie lieve borstendinnetjes!

Kaatje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Kaatje,

Sorry hoor :blush: , kon 't niet laten, je dacht vast al dat we 't vergeten waren van 't weekend hé?! Maar zo zie je dat we veel aan je denken toch!

Knuffs, :116::54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

HI Kaatie,had je paar daagjes gemist idd,of we waren beide op andere tijden online,kan ook.

wou je wel even een knuffie komen geven :54:

gaat het verders goed?kan je al wat beter slapen ook?

en lukt het koken al meer,hihi of nog steeds pizza,s tosti,s en soepjes?

knuff moontje :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja Kaatje,

heb mezelf maar eens verwend :106: haha..

Ik vind die grijze ook het mooist hoor! die grijze en zwarte heb ik gewoon in de winkel gekocht. kon niet kiezen hahaha.

en die witte op MP. ook nieuw,kaartjes hingen er nog aan. nu had ik een setje voor nog minder dan in de winkel alleen een bh :38: goeie deal dacht ik zo :D

nog een witte erbij en ik ben klaar met shoppen van bh's voorlopig. nu wil ik ws nog wel een M|D bikini :blush: maar daar kijk ik ook wel voor op MP haha..

hoe issie met jou?

liefs X

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi lieve dames

ik ben momenteel weer helemaal topdruk, met werk, kids en regeldingen. moet er echt meer zin in maken, want ik ben weer veranderd van relaxt naar haastig, dat vind ik behoorlijk vervelend. ik ben nog steeds op mijn hoede voor zware lich. inspanning, maar kids in het gareel houden vraagt ook af en toe om fysiek ingrijpen. mijn jongste die niet in de auto wil stappen, die vervolgens in de auto stapt maar op de grond gaat liggen, die na vijf minuten wachten nog steeds blijft liggen, ondertussen ben ik al weer te laat op school om de anderen op te halen. uiteindelijk zet ik hem streng, door alle tijdsdruk, toch maar in zijn stoeltje (meneertje weegt 20 kg).

ik verzorg me iedere dag nog steeds supergoed, de olie en bodylotion vliegen erdoorheen! linkerborst, waar de hechting niet mooi zit, en voor een deukje zorgt, is nog altijd niet de mooiste, ik heb wel het idee dat het litteken iets soepeler wordt, daar heb ik mijn hoop op gevestigd, als de hechting totaal is opgelost dat die borst goed zal indalen.

@triesje, ik kijk ook regelmatig op mp voor mooie lingerie ook van MD, maar het beste is natuurlijk om eerst ff in een winkel te passen wat je maat bij md is, dan kun je met een geruster hart op mp kopen. zo doe ik dat ook met jeans, ik weet mijn maat bij een paar merken, en koop dan gewoon op mp een nieuwe jeans, dat past altijd goed. vind lang niet alles mooi van md, maar zo nu en dan zitten er toch geweldige dingen bij. ik sta er toch telkens weer van te kijken wat een prachtig decollete je hebt gekregen, en daar lijkt helemaal niets nep aan! benieuwd wat voor bikini je gaat scoren!

goh lieve meiden, ik zit nu te schrijven en moet wel zeggen dat het goed doet, heel even nadenken over de dingetjes en van je afschrijven

@mona, slapen gaat redelijk, ik ga het nog wel even volhouden, zolang mijn huid gevoeliger is en het nog niet goed voelt blijf ik op mijn rug slapen, sochtends tegen een uur of 7 moet ik er dan echt uit, ook in de weekends, hou het niet langer vol (al ben ik dan nog vaak niet uitgeslapen)

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey Kaatje,

ik weet wat je bedoeld hoor,het gewone leventje is weer begonnen. en ik probeerde ook zo min mogelijk te doen die eerste 6 weken maar soms kun je gewoon ff niet anders.

fijn te horen dat je merkt dat het soepeler wordt.komt allemaal goed. hoe is het de f.........? :44:

ja Kaatje,daarom ben ik ook eerst naar een winkel gegaan om een M|D. nu weet ik dat ik echt 85E daarvan heb.

hoewel ik maandag weer begonnen ben met "niet snoepen" en dus wel hoop af te vallen maar ook weer niet te veel. :82: dus koop voorlopig nog maar ff niet meer M|D-tjes haha.

en nee ik vind ook niet alles mooi hoor! wel veel hahaha...

erg slim van je. voor de rest ben ik eigenlijk niet zo'n duur vrouwtje wat kleding en schoenen betreft. wel verzorging en parfum :rolleyes:

dank je :53: ik ben er ook erg happy mee en deel je mening over mijn decolleté en "nepheid" van mijn borsten :35:

jaaaaaa... denk zwart haha. as usual :38:

ja is idd wel fijn,dingetjes van je afschrijven. moet soms :)

liefs X

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.