Ga naar inhoud

Kaat : 8 feb 2010 : Dr. van der Weij : ZH Boxtel


Gast Kaat

Aanbevolen berichten

En idd Moontje (en Kaatje),

ik zou jou Kaat geen 85 omvang geven... zegt een natuurlijke én kunstmatige rooie hahaha...

heb net weer ff gekeken. plaats je dit weekend weer foto's Kaat? erg ben ik he ;)

liefs Patries

ha triesje, ingesnoerd heb ik omvang 80, maar hou niet van zichtbare kwabben door bh bandjes.

ik herken je ongeduld, heb ik ook altijd bij anderen, maar erg ben je wel inderdaad :141:

wel, om jou een groot plezier te doen, zal ik mij vanavond zonder bh opnieuw voor de lens wagen, als vriendje weg is, haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 439
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

ik ben ook altijd erg nieuwsgierig, dus snap je helemaal!

ik heb net even voor de spiegel mezelf bewonderd. ik weet zeker dat het helemaal goed gaat komen, ben een zeer tevreden meisje

big_boobs.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee Kaat,

Fijn dat je PC je helemaal gerust kon stellen. Moet erg lachen om die laatste smiley!

Ben erg benieuwd waar ik zelf op uit ga komen... Heb nu echt AA(A) en krijg waarschijnlijk 300 CC. Hoop toch echt op een C-cup uit te komen, maar vraag me af of het wel haalbaar is. Nou is mijn omtrek 73 cm, dus dan heb ik wel sneller een grotere cup. Affijn, we zullen zien. Ben blij met al jullie verhalen. Weet ik een beetje wat me te wachten staat!

Link naar reactie
Delen op andere sites

ha die eef (en de anderen ook!)

het is de afgelopen week alweer flink verminderd, deuk wordt steeds platter (maar is nog niet helemaal weg). volgens de pc moest alles bij mij nog verder uitzakken, een proces dat nog maanden kan duren, en het zou nog veel natuurlijker gaan ogen. enfin, ik had dit natuurlijk wel verwacht :), maar ben er toch door gerustgesteld, mijn eigen gevoel is bevestigd. ik zal wrs maatje 85C blijven houden.

er zijn wel foto's gemaakt om de deuk goed in kaart te brengen, maar de verwachting is dat die straks, ook als de hechtingdraadjes helemaal zijn opgelost, weer recht is.

:141: al met al prima gesprekje, blij dat ik er toch even geweest ben, maar niets meer dan het bevestigen van mijn eigen ideeën erover.

liefs

kaatje

Hey Kaatje,

Ben blij dat je pc je heeft kunnen geruststellen, het komt dus écht helemaal goed :35:

Zie ook uit naar je volgende fotootjes, las dat die er vanavond aankomen, dus ik hou je in de gaten! (erg hé al die nieuwsgierigheid :118: maar je weet wel hé dat 't allemaal goed bedoeld is :blush: ).

Liefs, :53::54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee Kaat,

Fijn dat je PC je helemaal gerust kon stellen. Moet erg lachen om die laatste smiley!

Ben erg benieuwd waar ik zelf op uit ga komen... Heb nu echt AA(A) en krijg waarschijnlijk 300 CC. Hoop toch echt op een C-cup uit te komen, maar vraag me af of het wel haalbaar is. Nou is mijn omtrek 73 cm, dus dan heb ik wel sneller een grotere cup. Affijn, we zullen zien. Ben blij met al jullie verhalen. Weet ik een beetje wat me te wachten staat!

Hey Bloempje,

Denk dat dat zeker wel lukt hoor voor die C met 300cc, heb zelf een omtrek van 71 en ben met m'n 200cc toch wel op een 70C uitgekomen hoor! (vertrok ook van AA/A)

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ha die Kaat,

Wat goed om te lezen dat het er allemaal goed uitziet volgens de PC! En 85C zou ik ook helemaal prima vinden. Dat het trouwens zo lang duurt he voordat alles een beetje goed op z'n plaats is terecht gekomen. Had ik wel gelezen vooraf, maar toch niet verwacht.

Ben zelf gestart met en 80 A-tje en zit nu 2 weken na die BV op 80C/75D, idd een hele hand (en ook ik heb grote handen) vol. Mijn onderwijdte is wat verminderd, doordat ik mij beha lager draag. Ben zo benieuwd wat ik straks aan beha's kan kopen.

Heb jij al wat nieuws aangeschaft inmiddels?

Liefs van

Madeleine

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee Kaat,

Fijn dat je PC je helemaal gerust kon stellen. Moet erg lachen om die laatste smiley!

Ben erg benieuwd waar ik zelf op uit ga komen... Heb nu echt AA(A) en krijg waarschijnlijk 300 CC. Hoop toch echt op een C-cup uit te komen, maar vraag me af of het wel haalbaar is. Nou is mijn omtrek 73 cm, dus dan heb ik wel sneller een grotere cup. Affijn, we zullen zien. Ben blij met al jullie verhalen. Weet ik een beetje wat me te wachten staat!

haha, bloemmie, die smiley, kun je je voorstellen dat ik tegenwoordig zo voor de spiegel sta? (nog wel een beetje pijnlijk, maar wel met een big smile!)

gemeen he, om je nu al zo lekker te maken met al die verhalen over hoe geweldig het is!

heb je dit wel duidelijk aangegeven bij de pc,dat je een c wenst? het is idd heel erg moeilijk, want ik sta ook van sommigen te kijken hoe "weinig" cc ze krijgen en op wat voor cup ze dan uitkomen. heb je al geprobeerd met zakjes water? wat doe je nu, draag je ook vullingen in je bh's en zo ja, wat ongeveer? verder kun je je ook verdiepen in de resultaten van je pc, zijn die over het algemeen aan de voorzichtige kant of proportioneel?

ja,meid, je moet nog even geduld hebben, het is bijna maart dus begint wel op te schieten!

liefs

Kaatje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Kaatje,

Ben blij dat je pc je heeft kunnen geruststellen, het komt dus écht helemaal goed :35:

Zie ook uit naar je volgende fotootjes, las dat die er vanavond aankomen, dus ik hou je in de gaten! (erg hé al die nieuwsgierigheid :118: maar je weet wel hé dat 't allemaal goed bedoeld is :blush: ).

Liefs, :53::54:

ha eef, maar pin me er niet op vast! haha

als het donker wordt gaan hier de rolluiken omlaag en wordt de woonkamer omgetoverd tot fotostudio en ga ik (hopelijk) weer mooiere plaatjes schieten.

liefs

kaatje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ha Kaatje,

Even vragen hoor aan de deskundige :141: op dit forum. Hoe zet ik een album via mijnalbum neer?

Ik heb me daar aangemeld en ook gezien hoe ik album maak en daar foto's in zet, weet alleen niet hoe ik jullie die kan laten zien met wachtwoord.

Kun jij me helpen?

Groetjes,

Madeleine

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ha die Kaat,

Wat goed om te lezen dat het er allemaal goed uitziet volgens de PC! En 85C zou ik ook helemaal prima vinden. Dat het trouwens zo lang duurt he voordat alles een beetje goed op z'n plaats is terecht gekomen. Had ik wel gelezen vooraf, maar toch niet verwacht.

Ben zelf gestart met en 80 A-tje en zit nu 2 weken na die BV op 80C/75D, idd een hele hand (en ook ik heb grote handen) vol. Mijn onderwijdte is wat verminderd, doordat ik mij beha lager draag. Ben zo benieuwd wat ik straks aan beha's kan kopen.

Heb jij al wat nieuws aangeschaft inmiddels?

Liefs van

Madeleine

hoi madeleine,

het duurt idd lang als je er middenin zit. je kijkt ook altijd naar foto's van anderen, dat is veel makkelijker dan naar jezelf te kijken na zo'n ingrijpende verandering. maar ik zie nu ook echt verandering komen. de onderkant vond ik altijd zo lelijk afgeplat, daar begint nu echt een ronding in te komen. ik heb vanochtend nog even mijn zwangerschapsbh aangehad, die ik 3 jaar geleden heb aangeschaft tijdens laatste zwangerschap, 80C. geen idee wat ik ervan moet zeggen, ik pas erin, maar het puilt boven nogal uit, wordt het dan 80D? of toch maar weer 85C, lastig hoor met die maten.

ik heb toevallig gister een nieuwe sportbh gekocht, weer een triaction van triumph, zodat ik de bh's wat vaker in de was kan doen (met al die olie en lotion moet je dat wel regelmatig verschonen). hoe is het trouwens bij jou gegaan, helpt het smeren op je huid tegen het branderige gevoel?

liefs

kaatje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ha Kaatje,

Even vragen hoor aan de deskundige :141: op dit forum. Hoe zet ik een album via mijnalbum neer?

Ik heb me daar aangemeld en ook gezien hoe ik album maak en daar foto's in zet, weet alleen niet hoe ik jullie die kan laten zien met wachtwoord.

Kun jij me helpen?

Groetjes,

Madeleine

hoi madeleine

je hebt al een album aangemaakt via mijnalbums? je kunt het webadres van je album (bijvoorbeeld: madeleine.mijnalbums.nl, kopieren in je handtekening.

je kunt er natuurlijk ook voor kiezen om geen wachtwoord te nemen en via pbtjes je linkje toe te sturen.

vraag maar raak, ik heb er ook lang over gedaan om het album klaar te krijgen!

succes

Kaatje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Kaat,

Ik zie nergens waar ik die link vind in mijnalbums. Nou ja, moet maar ff verder zoeken, zal vast wel vinden hoe het moet. Foto's heb ik dus wel. Schrok vorige week alleen behoorlijk van zelf zien van foto's. Daar heb je wel gelijk in! In de spiegel ziet het er anders uit dan op foto. Vanmiddag weer even foto's gemaakt, en dan zie ik wel dat het er iets beter uit ziet (nog steeds niet echt mooi), maar komt misschien ook omdat ik er al een beetje aan gewend ben. Ik kwam trouwens ook vanuit een "voor" situatie met ongelijke borsten. Heb ik gelukkig ook nog foto's van gemaakt en ik wil echt niet meer terug hoor!

Nu heb ik twee sportbeha's. Vrijdag nog wel even wezen passen voor een derde, is idd makkelijker met was, maar de goede maat heb ik niet kunnen vinden (75 D te krap onder mijn oksels / 80 C te wijd onder mijn borsten) en na 1 winkel en bijna gevangen in de beha's te hebben gezeten vond ik het ook wel weer welletjes. Komende week maar weer eens passen.

Smeren helpt goed. Ik doe het heel voorzichtig. Branderig voelt het niet meer. Nu alleen soms nog wat steken, maar dat is goed te hebben. Bij mijn zwangerschappen is er nauwelijks wat veranderd, dus ik heb geen ander pasmateriaal dan die twee sportbeha's die ik nu heb. Eentje van Nike en eentje van Odlo (allebei 80 C). Beide bevallen me wel goed, alhoewel ik denk dat ik van Odlo beter naar de 75 D kan.

Als het gelukt is met album of op andere manier, dan hoor je het!

Fijne zondag verder en succes met weer helemaal aan het werk gaan!

Liefs,

Madeleine

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ha Kaat en Patries,

Ik geloof dat het is gelukt met album plaatsen. Dussss, jullie kunnen even meekijken. Ik heb er wel een wachtwoord op gezet, dus even PB-en ajb.

Liefs,

Madeleine

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Kaat,

Ik zie nergens waar ik die link vind in mijnalbums. Nou ja, moet maar ff verder zoeken, zal vast wel vinden hoe het moet. Foto's heb ik dus wel. Schrok vorige week alleen behoorlijk van zelf zien van foto's. Daar heb je wel gelijk in! In de spiegel ziet het er anders uit dan op foto. Vanmiddag weer even foto's gemaakt, en dan zie ik wel dat het er iets beter uit ziet (nog steeds niet echt mooi), maar komt misschien ook omdat ik er al een beetje aan gewend ben.

Nu heb ik twee sportbeha's. Vrijdag nog wel even wezen passen voor een derde, is idd makkelijker met was, maar de goede maat heb ik niet kunnen vinden (75 D te krap onder mijn oksels / 80 C te wijd onder mijn borsten) en na 1 winkel en bijna gevangen in de beha's te hebben gezeten vond ik het ook wel weer welletjes. Komende week maar weer eens passen.

Smeren helpt goed. Ik doe het heel voorzichtig. Branderig voelt het niet meer. Nu alleen soms nog wat steken, maar dat is goed te hebben. Bij mijn zwangerschappen is er nauwelijks wat veranderd, dus ik heb geen ander pasmateriaal dan die twee sportbeha's die ik nu heb. Eentje van Nike en eentje van Odlo (allebei 80 C). Beide bevallen me wel goed, alhoewel ik denk dat ik van Odlo beter naar de 75 D kan.

Als het gelukt is met album of op andere manier, dan hoor je het!

Fijne zondag verder en succes met weer helemaal aan het werk gaan!

Liefs,

Madeleine

ik zie dat triesje je al een eind op weg heeft geholpen, hopelijk lukt het zo. ik bedoelde dus de link uit je URL venster, die kun je kopieren en plakken

heel herkenbaar dat je schrikt van de foto's, ik vind het ook erg moeilijk om goed te fotograferen, het ziet er makkelijk vlak uit op de foto's. als ik poseer voor vriendjelief dan ga ik in allerlei posities staan, daar wordt hij heel zenuwachtig van :) en vervolgens moet ik stil blijven staan en gaat hij foto's maken die ik bijna allemaal afkeur :(. maar we proberen het vanavond gewoon nog een x, oefening baart kunst :144:

over oksels gesproken :), het is heel raar om je daar nu bijvoorbeeld te wassen of te scheren, heb jij dat ook, die holte zit ineens gevangen tussen je borsten en je bovenarm, eerst had ik volop ruimte

mijn borsten zijn vanaf dat ik kinderen kreeg erg gaan slinken, maar ik had dus tijdens laatste zwangerschap 80C, ik stond er laatst ook wel van te kijken toen ik mijn collectie nog s doorspitte. steeds het uitzetten en na de bevalling eerst de gigantische stuwingen, en daarna steeds extremere inkrimpingen hadden mijn cupje voorgoed doen smelten. maar wat er nu zit, nemen ze nooit meer af!

odlo, heb ik nog nooit van gehoord, zal wel s gaan googlen

ben wel benieuwd naar je foto's, dus laat maar weten als het klaar is.

met dit weer heb ik helemaal geen zin om morgen naar buiten te gaan, bah, bah en nog s bah.

het zal wel loslopen morgen, de dagen vliegen er over het algemeen voorbij.

en jij? ook weer volop aan de bak met school en werken, of krijg je wel hulp?

Liefs

kaatje

Link naar reactie
Delen op andere sites

haha, bloemmie, die smiley, kun je je voorstellen dat ik tegenwoordig zo voor de spiegel sta? (nog wel een beetje pijnlijk, maar wel met een big smile!)

gemeen he, om je nu al zo lekker te maken met al die verhalen over hoe geweldig het is!

heb je dit wel duidelijk aangegeven bij de pc,dat je een c wenst? het is idd heel erg moeilijk, want ik sta ook van sommigen te kijken hoe "weinig" cc ze krijgen en op wat voor cup ze dan uitkomen. heb je al geprobeerd met zakjes water? wat doe je nu, draag je ook vullingen in je bh's en zo ja, wat ongeveer? verder kun je je ook verdiepen in de resultaten van je pc, zijn die over het algemeen aan de voorzichtige kant of proportioneel?

ja,meid, je moet nog even geduld hebben, het is bijna maart dus begint wel op te schieten!

liefs

Kaatje

Ja hij weet wel dat ik ongeveer op een c wil uitkomen. Absoluut ook niet groter, want dat lijkt me weer niet handig met paardrijden, maar misschien dat dat wel meevalt? Ik draag nu altijd in ieder geval voorgevormde bh's en soms met van die kipfilets erin, maar daar krijg ik altijd zo'n jeuk van. Heb ook een bh met dubbele vulling en die draag ik nu vaak, zodat het straks niet zo opvalt ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ha Kaat en Patries,

Ik geloof dat het is gelukt met album plaatsen. Dussss, jullie kunnen even meekijken. Ik heb er wel een wachtwoord op gezet, dus even PB-en ajb.

Liefs,

Madeleine

hoi madeleine

doet u mij maar 1 x een ww

btw je linkje staat niet helemaal goed in je handtekening, er staat nog iets /br achter mijnalbums.nl dat moet je verwijderen. .nl moet het laatste zijn in je linkje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ha die Kaatje,

Jij bent ook lekker actief op dit forum zeg!

En 't is dus gelukt met het album. doe maar ff berichtje, dan krijg je wachtwoord.

en die oksels.... zo herkenbaar :125: . Ik krijg die haartjes nog niet helemaal weg. Kan het ook niet meer zien. En verder voelt het met lopen of ik twee tennisballen tussen borst en bovenarm, ook al steken mijn borsten niet eens echt buiten mijn lichaam. En voorover bukken om tanden te poetsen... ook zo raar. Maar zal allemaal wel wennen.

Toch prettig om te weten dat iedereen eerst schrikt van de foto's. Dacht al weer dat ik een zeur was. Foto's neem ik trouwens zelf hoor. En ik keur zelf dan ook nog eens de helft af. Dus wat in album staat, zijn de minst lelijke.

Odlo is een merk dat vooral ook door hardlopers gebruikt wordt voor de t-shirts. Zijn allemaal van sneldrogend materiaal. Daar ken ik het ook van.

En ik verheug me ook op wat beter weer hoor. Dit vind ik helemaal niets. Morgen mag ik idd ook weer vol aan de bak met werken. Als ik het volhou tenminste, anders ga ik gewoon naar huis. Merk wel dat ik dit weekend weer verder ben opgeknapt. School is simpel voor me. De kids gaan zelf (zijn 16, 14 en 13), zitten allemaal op de middelbare school. Hoef ik dus niets aan te doen, behalve wakker maken dan.

Lees je wel weer!

Liefs,

Madeleine

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja hij weet wel dat ik ongeveer op een c wil uitkomen. Absoluut ook niet groter, want dat lijkt me weer niet handig met paardrijden, maar misschien dat dat wel meevalt? Ik draag nu altijd in ieder geval voorgevormde bh's en soms met van die kipfilets erin, maar daar krijg ik altijd zo'n jeuk van. Heb ook een bh met dubbele vulling en die draag ik nu vaak, zodat het straks niet zo opvalt ;-)

hoi bloemmie,

ik ben op een gegeven moment ook van de vullingen die ik wel s gebruikte uitgegaan. dat waren bij mij ook vaak dubbele. met mijn 395 heb ik wel iets meer gekregen dan met mijn dubbele vullingen.

ik ga er toch vanuit dat selms een hele goeie pc is en er een goeie kijk op moet hebben. 300 is een behoorlijke vulling voor jouw omtrek, ik denk niet dat je een b zult overhouden

Link naar reactie
Delen op andere sites

ha eef, maar pin me er niet op vast! haha

als het donker wordt gaan hier de rolluiken omlaag en wordt de woonkamer omgetoverd tot fotostudio en ga ik (hopelijk) weer mooiere plaatjes schieten.

liefs

kaatje

doe ik niet, doe ik niet :118: wel! :4: neen effe serieus, doe maar lekker op 't gemakje, we zien 't wel als ze verschijnen.

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.