Ga naar inhoud

Kaat : 8 feb 2010 : Dr. van der Weij : ZH Boxtel


Gast Kaat

Aanbevolen berichten

  • Reacties 439
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Gast trinitykids

ha die kaat,

alles ok na je hechtingen avontuur?! :rolleyes: maar begrijp ik nou goed dat alleen de knoopjes door moesten en niet de draad eruit??

t is nog vroeg neem me niet kwalijk als ik verkeerd heb gelezen :blush:

fijn weekend, geniet van de kids

liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ha Kaat,

Fijn voor je hoor dat je kids er weer zijn. Heb je nog last van de hechtingen die eruit zijn? Gaat het dan erg jeuken?

En nog steeds van plan weer aan het werk te gaan maandag?

Gezellig weekend nog en groetjes van

Madeleine

Link naar reactie
Delen op andere sites

hi trien en madeleine

idd, alleen knoopjes moeten worden afgeknipt, de rest blijft zitten en lost op

ik was erg ontspannen toen het doorgeknipt werd, heb er helemaal geen last van gehad, ben gister ook begonnen met bio oil te smeren

ik ga maandag gewoon werken, hou me evengoed de komende weken wel zo rustig mogelijk!

fijne zaterdag

groetjes

Kaatje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Kaat,

Gaat het goed nu? Resultaat al meer naar wens? idd doe maar lekker rustig aan dat ben ik toch ook echt vanplan de grote schoonmaak net achter de rug en nu alleen maar bij houden.

Moet alleen mijn kids gaan inprenten dat ze hun rotzooi nu echt een zelf achter hum gat op moeten ruimen :140:anders hang ik ze chter t behang:122:.

Moet alleen een oplossing zien te vinden voor mijn dochter van 7 heeft namelijk d'r haar tot op d'r billen en lijkt me lastig kammen na de bv. Mijn eigen haar lijkt me nog lastig. Hoe heb jij dat opgelost?

Groetjes Moniqueje

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi moniekje

ik moest even spieken wanneer jij aan de beurt bent. 1 maart! dat schiet ook al lekker op.

je dochter moet zelf haar haren borstelen, daar kun je nu al mee oefenen (of je partner). ik heb mijn haar op vrijdag, geloof ik, gewassen, na de bv op maandag. op mijn knieën voor het bad gezeten en armen zo laag mogelijk gehouden, zo ook geföhnd. en stoppen als het teveel wordt. het voordeel is dat je er toch niet uit hoeft die eerste dagen na de bv, dus als het niet zo netjes zit als normaal is dat geen groot probleem. bij mij zit het voor de spier, ik weet niet waar het bij jou wordt geplaatst, ik kan me voorstellen dat het achter de spier of dual plane een groter probleem is, dan zou je evt. toch hulp moeten vragen, of naar de kapper (heb ik hier ook al gelezen)

Link naar reactie
Delen op andere sites

en nu nog meer, omdat zijn moeder ook zo gefascineerd is! haha

tis wel zielig, hij wil steeds op mijn schoot kruipen, maar na gister heb ik toch maar besloten om daar de eerste tijd toch maar even voorzichtig mee te zijn, de huid op mijn borsten brandde helemaal. ik heb me vanochtend gewassen en de huid met bodylotion ingesmeerd, en nu is het branderige gevoel helemaal weg! goed dat ik het weet!

Link naar reactie
Delen op andere sites

toen ik begon met smeren, ik denk een dag of 5 geleden, stond de huid tussen de borsten nog heel erg strak. ik merk nu dat de spanning daar al weer een heel stuk minder is. smeren helpt mij ook wel een beetje om eigen te worden aan de borsjes. tsongejonge, wat heb ik daaraan moeten wennen!

ondanks wat schoonheidsfoutjes ben ik langzaam maar zeker toch heel erg blij aan het worden met de boobjes, maak nu al plannen om buikje toch maar weer wat strakker te gaan trainen voor de zomer (of liposuctie? haha) en in ieder geval voor de zomer maar weer s onder de zonnebank te gaan, kortom, een minimetamorfose, en ondertussen zoek ik me suf naar de mooiste bikini of badpak. ik koop echter nog maar niks, nog even een paar weekjes of maandjes afwachten wat de maat gaat worden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ha Kaat,

Dank voor je tip van de bodylotion. Ga ik na mijn volgende douchebeurt zeker uitproberen, want het is idd wel erg branderig.

Werk ze morgen :blink: en doe vooral rustig aan !

Groetjes weer.

Madeleine

P.S. Zou ik je ww mogen om de foto's te zien? Ik stuur wel ff apart bericht ook

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.