Ga naar inhoud

Kaat : 8 feb 2010 : Dr. van der Weij : ZH Boxtel


Gast Kaat

Aanbevolen berichten

Zo, ik heb mijn operatieverslagtopic aangemaakt. Al het voorbije laat ik voor wat het is.

Nog een weekje en dan is het zover. Ik ben net gebeld door de clinic, om 12.15 uur ben ik aan de beurt. Ik wilde de datum op zo'n kort mogelijke termijn vastleggen ivm de komende voorjaarsvakantie, dan is de opvang van de kids makkelijker. Anders zou ik het hebben moeten uitstellen tot kerstvakantie, weer een zomer met mijn ieniemienies :mellow: .

ik kan nu niet anders zeggen dan:

JOEPIE

over ruim een week plaats ik hier mijn operatieverslag.... wat een raar idee!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 439
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Wauw Kaatje!

Over een week al!! :126: Gefelciteerd!

Eindelijk ook voor jou de dag volgende week en zo snel al... De week vliegt vast voorbij! :)

Deze zomer met nieuwe boobies in bikini! Weg met de inimini's

Je hebt het verdiend! Je bent een toppertje!

liefs minime :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Kaatje,

Proficiat met je operatiedatum! :43::43::43: Nu kun je dan eindelijk beginnen aftellen! Nog maar 1 weekje, laat de boobies maar komen! :101: Dubbel en dik verdiend zou 'k zo zeggen! Blijf je volgen!

Liefs,

Eefje :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

hi allemaal, dank voor de lieve berichtjes

@moontje, tijdstip is waar ik om heb gevraagd. kan niet beter, net na de lunch van dr. kan hij er weer even tegen zonder trillende vingers

tuurlijk is meteen sochtends handiger ivm nuchter blijven en zenuwen, maar logistiek kon het niet anders

Link naar reactie
Delen op andere sites

ook ik feliciTIETeer je nog een keer! Bij deze!

Helemaal SUPER en het gaat ook echt al opschieten he, meid, voor je t weet is het echt zover!

t is je helemaal gegund!

Liefs Chi Chi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai Kaat,

Wat spannend, je bent bijna aan de beurt!

Jij krijgt ook een flinke cup als ik me niet vergis!

Zou ik je ww mogen?

Ik ga je ervaringen zeker volgen! Gelukkig krijg je ze voor de spier, dat schijnt nogal in pijn te schelen.

Liefs, Tietje

Link naar reactie
Delen op andere sites

ha die tietje, chichi, honorata en allemaal eigenlijk

over die flinke cup.... ik sloeg gister even gigantisch aan het twijfelen. zou ik toch gaan voor die grotere?? het lijkt ook wel of er een trend is in grotere protheses, boven de 400. Ik hing 'vroeger', vanaf 2007, vaker rond op bf.nl en daar was het vaak tussen de 200 en 300. mijn eerste adviezen waren ook rond die koers, tot een revolutionair advies van de pc waar ik mijn bv nu laat doen.

Maar op een gegeven moment kon ik het toch weer laten rusten, ik wil gewoon geen hele grote borsten, misschien wel voor een avond, maar niet voor altijd :) daar zou ik mij niet comfortabel bij voelen, en ik ga er ook vanuit dat ik een weliswaar goed gevulde, maar geen hele heftige boezem ga krijgen. verder zijn het vrij platte protheses, dus waar mijn borsjes nu een beetje slap zijn (zijkanten en bovenkanten) alles wordt een beetje opgevuld met een redelijke diameter, ik geloof 13 tot 14 cm.

ik hoef eigenlijk niet te wachten, ben niet superongeduldig of zo, de tijd vliegt werkelijk voorbij.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wow Kaat, wat super voor je!! Ik ben al eventjes niet hiergeweest en zie het ineens staan. Ik ben zo blij voor je!

En zo snel al, geweldig!! Nog 5 daagjes!!

Groetjes Kelly

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Kaat,

Alleen even hier om te zeggen dat ik met je meeleef!

T schiet echt al SUPER op he!

En ja, dat klinkt bekend, de tijd vliegt er naar toe! Voor je t weet, heb je jouw borsten, die JIJ wilt! JOEPIE!

LIEFS!

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb zat te doen, moet ook wel, ik wil veel dingen afgehandeld hebben voor a.s. maandag

ik ben nog niet zenuwachtig, wel probeer ik me tien keer per dag de protheses te herinneren zoals ik ze gepast heb en een deja vu te krijgen, maar lukt me nog niet! het is dus wel iets waar ik naar toe leef en veel aan denk maar nog niet met enge kriebels. en ik hoop dat het me lukt om zo positief te blijven.

Link naar reactie
Delen op andere sites

wel voorzichtig doen met het kaarsje! (ik heb net final destination, deel 4 gezien, ken je die?)

om 12.15 uur moet ik me melden, geen idee hoelaat ik dan in operatiezaal lig

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Kaat!

SPANNEND! nog even en het is zover! Ben je erg zenuwachtig?

Om nog even terug te komen op je stukje, wat betreft de trend in grote borsten...

Daar moet je echt helemaal niet op letten. Je moet je niet blindstaren op het aantal cc, het gaat er om dat je bij het passen het gevoel hebt van: Ja, dit hoort bij mij! :101:

Of dat nou 200cc of 400cc is, dat maakt niet uit, dus laat dat je niet aan het twijfelen brengen!

Veel liefs, Tietje

Link naar reactie
Delen op andere sites

haha, ik krijg er echt goede zin van, vandaag eindelijk pantoffels in mijn maat gevonden (42). had een verschillend paar, dat zag ik niet zitten in het zh! morgen nog sportbh's scoren en dan ben ik er klaar voor!

final destination zijn eigenlijk gruwelijke films hoe de dood sommige mensen op de hielen zit. mensen die eerder ontsnapt zijn aan een ramp, worden later toch door de dood op de hielen gezeten, allemaal rare toevalligheden bij elkaar, of hoe een vlinderslag een vloedgolf kan veroorzaken.

tietje: ik kan niet zeggen dat ik niet beinvloed raak door wat ik hier lees en zie op het bf. later kan ik toch weer mijn eigen gevoel volgen, en blijf ik toch bij mijn standpunt en eerdere keuze

liefs

Kaatje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Kaatje,

Brrrr, wat eng zeg die films! :156:

En tietje heeft helemaal gelijk, ben zelf heel blij met m'n 200cc, ook al weet ik dat dit voor velen niet zou voldoen, voor mij moesten ze echt niet groter! Is vooral belangrijk dat je je er goed bij voelt, wat ook de maat is. Dus gewoon je gevoel blijven volgen en komt in orde! :D En maandag heb je ze, je prachtig stel borsten :55: !

Liefs, :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.