Ga naar inhoud

Kaat : 8 feb 2010 : Dr. van der Weij : ZH Boxtel


Gast Kaat

Aanbevolen berichten

hey Kaatje,

ja die extreme zit wel lekker. Wehkamp heeft hem ook hoor maar ja,daar heb je nu ook weinig aan want dan is ook pas dinsdag dat je hem nu binnen hebt.. maar tis altijd een optie als het daar langer duurt.

en ik draag nu 85E

met 83/86cm omvang (scheelt bij mij enorm terwijl ik voor mijn bv 80 droeg haha) bij ruim 107cm..

ik zou dus of op een E uitkomen of F kan ook.... :unsure:

en idd,soms zou ik zeggen dan E wat te krap is maar ik doe het er wel mee :D

liefs X

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 439
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Hey Kaatje,

Jammer dat de Extreme er niet was, heb zelf kleine 3 weken geleden er ook 2 besteld omdat ik die wil gebruiken straks om terug te gaan hardlopen, maar heb er nog steeds niets van gehoord. Schijnbaar zeer moeilijk aan te geraken nu. :82: Gelukkig heb je nu een tussenstukje, zal toch ook al wat schelen. :35:

Liefs, :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Kaat ,

kom je geregeld tegen in andere topics en bedacht opeens dat ik hier nog niks gekribbeld heb :blush:

Heb me even 'ingelezen' vanaf je operatiedag en merk dat het hertsel jou ook wat zwaarder valt dan gedacht . Vochtophoping , slecht slapen , een deuk links of rechts , rare vormen ... heb 't ook allemaal meegemaakt .

Maar goed , ondertussen ben je de zwaarste dagen doorgesparteld en gelukkig weet je dat het uiteindelijk wel in orde zal komen .

Nog een fijn herstel verder en een zee van geduld gewenst :38: !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Kaatje,

Jammer dat de Extreme er niet was, heb zelf kleine 3 weken geleden er ook 2 besteld omdat ik die wil gebruiken straks om terug te gaan hardlopen, maar heb er nog steeds niets van gehoord. Schijnbaar zeer moeilijk aan te geraken nu. :82: Gelukkig heb je nu een tussenstukje, zal toch ook al wat schelen. :35:

Liefs, :53:

het lijkt wel alsof het in de loop van de dag erger wordt, maar heb nog ruimte in mijn tussenstukje, nog 2 cm! ik denk dat ik er hiermee wel zal komen, ga niet teveel sportbhs aanschaffen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Kaat ,

kom je geregeld tegen in andere topics en bedacht opeens dat ik hier nog niks gekribbeld heb :blush:

Heb me even 'ingelezen' vanaf je operatiedag en merk dat het hertsel jou ook wat zwaarder valt dan gedacht . Vochtophoping , slecht slapen , een deuk links of rechts , rare vormen ... heb 't ook allemaal meegemaakt .

Maar goed , ondertussen ben je de zwaarste dagen doorgesparteld en gelukkig weet je dat het uiteindelijk wel in orde zal komen .

Nog een fijn herstel verder en een zee van geduld gewenst :38: !

ik dacht al, waar blijft cupje nou toch?

thank you, ik ga jouw relaas nog maar s doorspitten, dat is mooi troostvoer voor mij. morgen mijn eerste drukke "buiten"dag met allerlei verplichte bezoeken, dat vind ik nog wel een beetje vroeg nu al, gelukkig is het daarna weer even rustig

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meis,

Sorry voor de late reactie, maar ik had ze bij de wehkamp gekocht. Nou ben weer helemaal op de been en word met de dag blijer van het resultaat, vooral nu de drains er een tijdje uit zijn zie je echt hoe het word.

En hoe is het met jou ook alweer wat beter?

het valt me eigenlijk steeds meer mee, het gaat steeds beter, ik doe nog wel altijd heel rustig aan, en dat blijft de volgende week ook nog zo (ik hou ook ontzettend van luieren, eigenlijk is dit een mooie periode in mijn leven), wat erg opvallend is en waar ik me een beetje voor schaam is dat de buurt mijn moeder telkens aanspreekt (die zorgt deze week voor de kindjes) of het wel goed met me gaat, en kreeg net een bloemstuk van de buurvrouw, ze zijn heel erg bezorgd om mij :blush: , hebben me vanaf maandag niet meer gezien, dus zijn nu vanalles aan het denken

ik moet nu wel een beetje op mijn lijn gaan letten, ik heb het idee dat ik dikker word, maar kan ook zijn dat mijn buik na de operatie dikker is en ik meer vocht vasthou (dat hoop ik eigenlijk wel)

@merel, ik baalde na mijn vertrek dat ik niet aan je had gevraagd waar je de tri action had gekocht, inmiddels was mannie al naar livera gegaan, daar waren alleen de witte in de aanbieding. ik dacht dat dat zou schelen met mijn aldi sportbh, maar dat maakte geen bal uit, de bhband bleef mijn wond vervelen. vd weij legde mij uit dat hij de borstplooi iets heeft veranderd ivm het aanwezige litteken van de borstverkleining, hij heeft het oude litteken gedeeltelijk verwerkt in de nieuwe borstplooi, en heeft moeten hechten op een spierlaag, daardoor doet het bij mij meer pijn dan 'gewoonlijk'.

zeker wel een verschil met de eerste keer nu met de kleine om je heen, of niet? ik moet mijn boezem af en toe goed afschermen voor het 'geweld' om me heen

@anais, ik heb je daarnet in je eigen topic geschreven, neem gewoon je tijd om alles goed te overdenken, ik heb ook heel veel tijd nodig gehad om te bepalen wat ik wilde, heb 12 mei 2009 eerste consult gehad, en heb er heel wat hoofdbrekens op nagehouden

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

noue, mannetje heeft ook een zachte G en een harde .... das dus niet echt meer origineel :(

ik heb wel een zachte G, maar een hele harde C ;)

Haha er is nou een persiflage op, van Gooise meisjes 'ik heb een harde G en ook een dubbel D' vond hem wel leuk bedacht!

Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoihoi!

Nee ik was je zeker niet vergeten, maar weinig online geweest, je kent het wel. Ik vergeet nu steeds vaker dat ik een bv gehad heb en ben er verder ook niet meer zoveel mee bezig. Hier zie ik ook steeds minder bekende namen dus dan is de behoefte om vaker te kijken ook kleiner. Maar goed, ik ben blij te horen dat het begint te wennen. Ik ben er ook van overtuigd dat het allemaal goed komt. Heb je nog geen foto's? Ben wel erg benieuwd...

Groetjes Kelly

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Kaatje,

Net je fotootjes gaan zien, je ziet echt wel dat er heel veel zwelling rond zit en als die eenmaal weg is komt die vorm wel in orde! :35: Dan gaan de prothesen ook nog indalen waardoor je tepels wat meer omhoog zullen komen, komt helemaal goed! :32:

Zag er inderdaad niet van de eerste dag fantastisch uit maar hoe meer daagjes voorbij gaan hoe mooier het ook zal worden! :wub:

Liefs en knuffs, :53::54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

ha eef, dat vind ik lief. ik vind het in dit stadium ook beter om er maar niet teveel om heen te lullen, ik ben erg proper en kritisch op mezelf, dus ik weet ook goed hoe een mooie boezem er zoal uit kan zien. ik zie het zelf ook positief in, alleen is het wel superspannend of het ook echt toonbaar gaat worden (en niet alleen in een bh). tot nu toe had ik er wel meer van verwacht. en dat is gewoon jammer. andere kant is wel dat ik mijn ouwe figuur ook zeker niet terugwens, te skinny.

voorlopig blijft het dus geduld oefenen, je ziet wel wat verandering de afgelopen dagen, maar nog geen superzinnige (de deuk wordt al wat minder),ik zei al dat het slikken was, en ik moet het vertrouwen blijven hebben in wat de pc met mij voorhad

liefz

Kaatje

Link naar reactie
Delen op andere sites

HI kaatie,

heb net ff je pic,s bekeken,

idd je vraagt je ven af waar je cc,s zijn gebleven,maar.....

wat mijn al vaker opvalt,is dat bij dames die ze voor de spier hebben geplaats,dat het even duurt eerder ze beetje naar buiten komen kijken :rolleyes: net of de prothesen de eerste weken naar binne gekropen zitten.

ja ik vertel het nu wel weer heel simpel en raar,maar vind het even lastig te verwoorden.

de vorm en grote komt pas na een tijdje richting buiten,dat valt me gewoon enorm op bij de dames die ze voor de spier hebben.

dus ik weet heel erg zeker dat je na een 2tal weekjes gek op staat te kijken wat een borsten je ineens kan hebben.

ik heb er in elk geval volle vertrouwen in dat het helemaal goed kotm en mooi word,maar ja net wat de andere zeggen,phfff durf het haast niet te zeggen....geduld :26:

hoe voel je je trouwens?

gaat het al wat beter? en kan je al wat beter slapen?

hopenlijk ben je gauw van het ongemak af,en kan je lekkker van je nieuwe boobs genieten,en dat kan je je nu vast niet voorstellen,maar over een week of 2 denk je zeker anders :35::36:

knufff moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast trinitykids

hi kaat,

mijn bh heb ik ook zelf betaald hoor, heb naast de bh ok nog een band om. weet nog steeds niet waarom de een alleen een bh heeft en de andere een band met bh?!

Ik durf op dit moment nog geen bh te kopen. toenik van de week onder de douche vandaan kwam heb ik mijn oude bh's ff voor me gehouden ondanks dat het een D is gaat het niet meer passen geloof ik :blush: maar goed eerst alle zwelling weg dan zien we wel weer.

Zelfs mijn buik is opgezet, kon eerst ook mijn broeken iet aan, maar nu loop ik weer lekker in mijn spijkerbroek.

Handig he dat we als mama dat zintuig hebben om af te weren hihihi

begrijp dat je middelste een jongetje is, bij mij de jongste de rest zijn meiden, die weten allemaal wat er is gebeurd al begrepen ze het eerst niet echt :106:

hoe gaat het nu met slapen? ik lig af en toe op mijn zij (of word zo wakker) voelt nog niet echt fijn maar goed.

mijn mannetje staat net te stofzuigen en te dweilen, ben zo geneigd om het zelf te doen ook uit automatisme, maar ik mag niet, toch niet leuk hoor hoe stom dat ook klinkt..

Ik heb ook een week lang in mijn joggingbroek op de bank gelegen en normaal zie je niemand nu kwam iedereen voorbij, ze denken maar hihihi.

Rustig aan nog even lekker genieten van het niets doen.

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey Kaat,

Dat heeft inderdaad nog een lange weg te gaan, vooral naar beneden.

Ik kan me voorstellen dat je zo niet tevreden bent.

Waar die cc's gebleven zijn, ik denk zo ongeveer vlak onder je kin! :106:

Geef het een poosje, je ziet nu al wel verschil en dat in een paar dagen. De deuk wordt iig al minder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Kaat,

Ik heb ook even gekeken bij je pics.Eerder berichte ik je al over de vorm,nou,dat komt zeker goed hoor! Ik had het "erger"verwacht,waarmee ik het niet wil goedpraten,want jij schrok/baalt ervan en dat snap ik ook wel.

Maar ze gaan zeker indalen en dan komen ze ook wat meer naar voren te staan.Toegegeven,nu zou je nog niet zeggen dat er 395 cc inzit,vooral ook omdat je ruimte genoeg had/hebt in je eigen borsten.

Maar dit zegt madame waar zit die 700cc bij mij in hemelsnaam?,maar zie nu dus idd ook bij een ander dat het wegvalt.Maar heb nog geen schrik,het hele indaalproces moet bij jou nog beginnen en gezien jouw voorsituatie gaat er nog veel aan vorm veranderen.En ik hoop voor je dat je dan meer projectie krijgt,ik denk het haast wel...

Ben erg benieuwd hoe het zich gaat vormen,hoop dat je af en toe nieuwe foto"s bijplaatst.

Groetjes mij

Link naar reactie
Delen op andere sites

He Kaatje meid,

Ik heb 'ze' even bekeken en ik vind het reuze meevallen hoor. Had onderhand al een soort van horrorboobs verwacht geloof ik. Ik snap wel dat het nog niet een droomboezem is, maar ik denk dat het heel mooi gaat worden. Zag inderdaad wel wat je bedoelde met dat deukje. Komt dat niet door het litteken? Wanneer moet je weer op controle? Hoe is het nu verder met je?

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.