Ga naar inhoud

Kaat : 8 feb 2010 : Dr. van der Weij : ZH Boxtel


Gast Kaat

Aanbevolen berichten

hoi trien

jij bent al weer een weekje verder en je hebt weer bijna een normale door-de-week erop zitten. ik ben er niet bang voor, voor volgende week, maar doe de eerste 3 dagen gewoon nog heel rustig aan.

zowiezo is de dag van de operatie al heel snel bevreemdend als je eraan terugdenkt, rare dag al met al, en de dag erna, al die pijnen en ongemakken die vervagen, en worden onwerkelijk. ik zat gister en eergister veel in normaal gezelschap en realiseerde me ook dat niemand besefte dat ik een week daarvoor een operatie ondergaan heb, en het koste mij totaal geen moeite om daarover te zwijgen, maar had wel binnenpret :)

ik had door begrafenis en avondwake nogal een aparte week, mijn partner kon niet goed weer een dag vrijnemen, en de reis naar de kliniek kost toch een uurtje of 3 alles bij elkaar. toen heb ik als eerste geopperd bij de kliniek om de huisarts de hechtingen door te laten knippen. dat vonden zij helemaal geen bezwaar omdat het volgens hun niks voorstelt, enkel de 2 knoopjes aan beide zijden van de hectingen doorknippen. mijn partner wilde dat ook doen, maar gister bleek dat de knoopjes in de huid zitten, en je dus aan de draadjes moet trekken. dit wilde hij liever niet doen. mijn moeder is verpleegkundige en die wil het ook graag doen, als het niet lukt kan ik nog altijd naar huisarts. ik ga dan volgende week zaterdag naar de pc om alles te laten bekijken. ik denk dat genezing heel goed is gegaan tot nu toe, alleen is de onderkant van de borst niet mooi gehecht waardoor er een soort deuk zit op het litteken.

ik heb de biooil al klaarstaan, baat het niet dan schaadt het ook niet, zo drink ik elke dag nog braaf drie porties arnica (tot het flesje op is), maar ga pas smeren als die knoopjes eruit zijn. hopelijk straks

ben nu al vijf dagen zonder kids, ze hadden anders ook niet veel aan me gehad, maar ben er nu toch wel weer aan toe. mijn jongste komt over een uurtje al, lekker knuffelen en kussen, heerlijk! de andere 2 komen vanavond.

ga me nu ff opfrissen en aankleden

jij fijne dag toegewenst!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 439
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Hey Kaatje,

Vooreerst ook gecondoleerd met de dood van je tante.

Gek idee eigenlijk hé, dat je geopereerd bent en niemand die er van af weet, had dat ook, die binnenpretjes, zo van 'ze moesten eens weten!' En inderdaad vervaagt allemaal wel heel snel, moet soms al eens denken hoe ik me nu weer gevoeld had in 't begin.

Je zult wel blij zijn als straks die knoopjes eraf zijn, moeder zal dat wel heel goed doen, als verpleegkundige, lukt vast wel. :35: En goed dat je volgende week zaterdag dan toch bij je pc langs kunt, zal je goed doen om alles eens te kunnen bespreken en krijg je meteen ook meer duidelijkheid of alles loopt zoals 't hoort of dat er toch iets niet helemaal klopt ivm die deuk enzo. Nog effe afwachten dus.

Leuk dat de kids vandaag allemaal terug thuis komen, je zult ze wel gemist hebben. :33:

Veel liefs, :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik dacht dat ik het goed had uitgelegd aan mijn moeder, maar blijkbaar blijft er altijd veel ruimte tot miscommunicatie....

ze heeft de knoopjes eraf geknipt, dat had ik ook gevraagd:"alleen de knoopjes, de rest lost op". ik ging liggen en zij had wat 'instrumenten' steriel gemaakt, schaartjes en pincetten uitgekookt en een ontsmettingsmiddel. ze peuterde aan de draadjes en mopperde dat het ze ze niet goed eruit kreeg. ik vroeg of ze de knoopjes kon zien. ja, die kon ze zien en het lukte ook om knoopjes te knippen, maar er zat wel nog een draad, die kreeg ze er niet uit, maar, zo zei ze, die zou wel een keer oplossen.

later die dag vroeg ik hoe lang het draadje was dat er nog zat, toen zei ze, "over de hele lengte". ze had kennelijk begrepen dat het draadje er helemaal uitmoest. ik kreeg echt de {{{{{{{{{{{{{{{{{ kriebels }}}}}}}}}}}}}}}}}}, gelukkig heeft ze niet heel veel en lang geprobeerd, maar soms is het niet te snappen hoe totaal verschillend mensen dingen interpreteren.

enfin, tis gelukkig goed gegaan, maar de gevaren liggen overal op de loer, zelfs bij mams die verpleegkundige is (geweest)

om een lang verhaal KORT te maken, de hechtingen zijn er nu uit!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Arme Kaatje..............

Moet je je moeder ook niet laten doen. Die zijn meestal niet te flauw. De mijne is ook verpleegkundige geweest maar die mocht alleen maar kijken ;)

tietie, JA! ik had het kunnen weten! ik gaf voor 1 x weer het voordeel van de twijfel

(gelukkig zit de huid nog steeds op elkaar!)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je kan maar beter je intuïtie volgen blijkbaar!

Hoe gaat 't met de kids, ze hebben je ook wel gemist zeker?

kindjes zijn weer hier, eindelijk! echt knuffelen kan nog niet goed. al probeerde mn jongste zich wel lekker tegen mij aan te nestelen, gevolg is dat ik nu hele branderige borsjes voel, niet zo fijn dus!

dat gaat dus nog niet zo goed, ik moet de komende weekjes nog goed oppassen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

mag toch haha.. ik bedoel het niet verkeerd en zeg nix kwaads over je mamsie hoor.. vond het alleen grappig hahaha

mn mamsie en een borstvergroting dat is als een paus met een penisvergroting (haha, dat past NIET bij elkaar)

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.