Ga naar inhoud

Kaat : 8 feb 2010 : Dr. van der Weij : ZH Boxtel


Gast Kaat

Aanbevolen berichten

Hi Kaatje,

Zal niet meevallen zo deze eerste periode.. Rot voor je dat het tegenvalt. Zelf heb ik nog geen ervaring, maar de andere meiden hebben vast gelijk met hun opbeurende woorden. Alles heeft gewoon nog tijd nodig om te herstellen en in uiteindelijke vorm te komen.

Zelfs na de bv datum heb je dus weer geduld nodig... Lijkt me erg kl*te en ik denk dat ik daar ook veel moeite mee ga hebben, als het bij mij zover is.

In ieder geval wens ik je veel sterkte toe de komende tijd EN natuurlijk veel plezier straks, als het genieten gaat beginnen :)!

Liefs Anais

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 439
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

het valt me eigenlijk steeds meer mee, het gaat steeds beter, ik doe nog wel altijd heel rustig aan, en dat blijft de volgende week ook nog zo (ik hou ook ontzettend van luieren, eigenlijk is dit een mooie periode in mijn leven), wat erg opvallend is en waar ik me een beetje voor schaam is dat de buurt mijn moeder telkens aanspreekt (die zorgt deze week voor de kindjes) of het wel goed met me gaat, en kreeg net een bloemstuk van de buurvrouw, ze zijn heel erg bezorgd om mij :blush: , hebben me vanaf maandag niet meer gezien, dus zijn nu vanalles aan het denken

ik moet nu wel een beetje op mijn lijn gaan letten, ik heb het idee dat ik dikker word, maar kan ook zijn dat mijn buik na de operatie dikker is en ik meer vocht vasthou (dat hoop ik eigenlijk wel)

@merel, ik baalde na mijn vertrek dat ik niet aan je had gevraagd waar je de tri action had gekocht, inmiddels was mannie al naar livera gegaan, daar waren alleen de witte in de aanbieding. ik dacht dat dat zou schelen met mijn aldi sportbh, maar dat maakte geen bal uit, de bhband bleef mijn wond vervelen. vd weij legde mij uit dat hij de borstplooi iets heeft veranderd ivm het aanwezige litteken van de borstverkleining, hij heeft het oude litteken gedeeltelijk verwerkt in de nieuwe borstplooi, en heeft moeten hechten op een spierlaag, daardoor doet het bij mij meer pijn dan 'gewoonlijk'.

zeker wel een verschil met de eerste keer nu met de kleine om je heen, of niet? ik moet mijn boezem af en toe goed afschermen voor het 'geweld' om me heen

@anais, ik heb je daarnet in je eigen topic geschreven, neem gewoon je tijd om alles goed te overdenken, ik heb ook heel veel tijd nodig gehad om te bepalen wat ik wilde, heb 12 mei 2009 eerste consult gehad, en heb er heel wat hoofdbrekens op nagehouden

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Kaatje,

Ben blij dat het steeds beter met je begint te gaan, scheelt een pak als je wat beter kunt slapen, niet?! Wat leuk dat de buurt zo bezorgd is om jou! Ze zullen wel heeeel nieuwsgierig zijn! :118: Wat moet je daar nou op verzinnen? Zware griep misschien? Hihi!

Geniet maar lekker van je luilekkerperiode, voor je 't weet is 't ook weer voorbij!

Liefs, :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast trinitykids

he kaat,

toch maar even je topic opgezocht, hoe is het nu met je?

heel herkenbaar jouw verhaal, wakker worden en denken zo ik kan de wereld aan, nacht 2 heb ik liggen huilen omdat ik niet zelf op kon staan en veel pijn in mijn rug had van het slapen op mijn rug. tenminste het proberen te slapen op mijn rug.. ik ben ook een buikslaper en vind dit helemaal niet leuk.

van ellende ben ik een paar nachten op de bank gaan slapen hier kon ik wat rust pakken en wat slapen. sinds afgelopen weekend slaap ik weer op bed, met mijn kussen iets ophoog, maar slapen is een groot woord hoor. We moeten er helaas even doorheen, ik hou ook maar in mijn hoofd dat het aftellen is en dat ik straks weet waarvoor ik het gedaan heb. Iedere dag word het wat makkelijker meis, heeel rustig aan alles opbouwen, wat je zegt je mag nu luieren, normaal wil je maar kan het niet nu wel, geniet ervan.

Wel lief van je buurtjes dat ze zo om je geven en verders lekker laten denken wat ze willen..

wat het dikker worden betreft, dat herken ik, mijn buik is ook meer opgezet dan normaal, heb op het bf vaker gelezen dat het door de narcose komt.

maar ik lees dat jij ene bh moest kopen, kreeg je die niet bij je bv? ik heb namelijk een band om (onder de oksel over de borst) en een sportbh met voorsluiting. De band zat al om na de operatie en de bh heb ik daarna omgedaan.

Hoe gaat het met jouw kindjes? mijn zoontje (bijna 3) kwam dag 1 ook gezellig bij me ploffen alleen zijn handjes eerst, dat was even een gil van mijn kant uit hihihihi.

Nu is ie heel voorzichtig, vraagt heel soms nog of ik wil tillen maar beseft ook heel goed dat ik dat nu niet kan.

Meis rustig aan, alles komt goed, geduld ken ik ook niet maar we blijven het proberen ;)

liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi trien

de kliniek verstrekte ook een bh, maar moest je wel zelf betalen, ik kreeg toen een M toegestuurd, de omtrek daarvan was zeker 10 cm te klein,en vond het een flutdingetje voor 50 euro, ik dacht dat ik dat zelf wel beter kon, en voor hetzelfde geld er 2 of misschien 3 kon kopen. ik heb na de operatie de tri action van triumph laten halen, na alle positieve verhalen op het forum, maar kan niet zeggen dat ik die al fijn vind zitten. de band is erg krap, en vond het ook zonde om omvang 90 te kopen, dus modder zo maar een beetje aan met een zeer strakke bh. ik ga ervanuit dat ik nog wel wat ga slinken de komende dagen, weken.

jongste is ook bijna 3, komt af en toe ook erg enthousiast op me afgesprongen. ik heb daar gelukkig een zesde zintuig voor dus heb me nog telkens op tijd kunnen afweren. dochter is 10, die weet t, stelt verder geen vragen en is erg lief voor me. mn middelste kan het allemaal niet zoveel schelen, zoekt weinig lich. contact, dus die heb ik nog niks verteld. hij zal het straks wel een keer zien en weet zeker dat hij dan gaat reageren, dan zal ik het hem ook vertellen.

ik begin steeds helemaal plat in bed met alleen kussen onder mijn hoofd, zo kan ik een paar uur slapen (gister lag ik voor het eerst zo zonder direct rugpijn te krijgen) als ik daarna wakker word is het een ander verhaal en begin ik te experimenteren met de rug en beenverstelling. beenverstelling stuk omhoog en mijn benen ertegenaan is me ook al een keer gelukt.

jouw luie leventje is geloof ik al bijna voorbij? en? kun je het al aan? ik mag nog een weekje luizijn, helemaal geen kids volgende week.

tja die buurtjes, ik heb me nog steeds voorgenomen om het tegen niemand te zeggen, ga volgende week wel ff koffie drinken om ze gerust te stellen, ik kan en mag me blijkbaar niet helemaal terugtrekken. een collegaatje kwam vandaag ook al voor niks langs. normaal zouden ze me makkelijk een paar weekjes kunnen missen en komt er niemand en nu zul je zien dat er veel onverwachte visite langskomt. ben er zeker niet op gekleed, ik loop anders nooit in mijn pyama of huispak rond overdag. ik hoop dat ik volgende week me al weer gewoon kan kleden en weer in mijn broeken pas!

Link naar reactie
Delen op andere sites

oja, en voor ik het nog vergeet...

ik ben blij dat ik niet voor de grotere maat ben gegaan! ik weet t, het moet allemaal nog flink gaan veranderen, en alles zit nu nog raar en strak, maar genoeg is genoeg!

Link naar reactie
Delen op andere sites

heb je gelijk in Kaat....

als jij tevreden bent is het goed! las dat je redelijk geslapen hebt? fijn he?!!!

en wbt je bh.. ik vind het strakke nu juist fijn. eerst idd niet maar dat is het vocht.. komt goed,ook na een weekje ofzo..en mams en ik vinden die triaction juist fijn zitten, enige minpuntje is dat de band omkrult.

en geniet lekker van je huispak joh! ik heb er ook week of 2 ingelopen. maar dan ben je hem wel beu hoor hahaha..

liefs X

Link naar reactie
Delen op andere sites

ilona :38:

ik weet dat allemaal niet meer zo goed. ik heb bovendien toen 4 dagen in het ziekenhuis gelegen en was nog niet gebonden en had geen kindjes, dus totaal geen druk om me weer snel te moeten hervatten

ik weet wel dat mijn eerste reactie toen blijer was, terwijl het er toen ook opgezet en helemaal bont en blauw uitzag

een verkleining is in theorie wel een zwaardere operatie dan een vergroting, maar ben nu veel meer gebonden dan destijds, ik wil dus weer sneller de draad op kunnen pakken. ik zat na de verkleining bovendien een aantal dagen in een strak corset, en nu alleen 2 smalle pleistertjes op de wond, dat zegt ook wel wat

Link naar reactie
Delen op andere sites

heb je gelijk in Kaat....

als jij tevreden bent is het goed! las dat je redelijk geslapen hebt? fijn he?!!!

en wbt je bh.. ik vind het strakke nu juist fijn. eerst idd niet maar dat is het vocht.. komt goed,ook na een weekje ofzo..en mams en ik vinden die triaction juist fijn zitten, enige minpuntje is dat de band omkrult.

en geniet lekker van je huispak joh! ik heb er ook week of 2 ingelopen. maar dan ben je hem wel beu hoor hahaha..

liefs X

ha triesje

bh zit strak en ik heb ook een supervol gevoel, kan dus niet eens lekker aan de kaas en borrel :unsure:

dat soort dingen vind ik erg moeilijk om te laten, zou zo graag een lekker pilsje lusten! maar zolang ik die zwaardere pillen slik is het verstandiger om niet te doen, en als ik het al wel zou doen steekt mannie er wel een stokje voor :93: , zo consequent en streng voor mij.... ik word er soms niet goed van. ook op dat gebied is het doorbijten!!

ik was mijn 'huispak' van de afgelopen dagen al beu, vond het heerlijk om me weer lekker te kunnen opfrissen met schone kleren aan, voel ik me toch weer meer mens

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heej Kaat,

Beetje suf maar ik zie nu pas dat jij inmiddels ook een bvg hebt gehad!!! :116::172::179::169::182::165::116:

Wat fijn voor je! Ik las dat je ook zo snel mogelijk weer alles normaal wilt hebben, joggingpak uit, borreltje erbij... zucht, kan me zo goed voorstellen! Zeker met kids. Doe maar lekker rustig aan, je herstelt maar 1 x toch ... Maar jeetje meid wat leuk.

Ik lees hier wat minder vaak de laatste tijd (voel me echt een beetje een soepkip dat ik het nu pas zie dat jij al geopereerd bent haha :66: ) Maar dan is het dus toch ineens heel snel gegaan?

En ben je blij tot nu toe met het resultaat? (en mag ik je ww ook?)

Ik hoop dat je een goed herstel hebt en dat je lekker kunt slapen.

Liefs

Becky

Link naar reactie
Delen op andere sites

mams en ik vinden die triaction juist fijn zitten, enige minpuntje is dat de band omkrult.

Kan misschien zijn dat jullie een ander model hebben van de Tri-action. Dacht in je fotoalbum dit model gezien te hebben Patries, Triaction Extreme, en misschien heeft Kaatje deze, Triaction Workout . Ik heb in ieder geval die laatste en kan me wel voorstellen dat die niet altijd even comfortabel zit, wou ook liever die eerste maar hadden ze niet meer in mijn maat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi eefje

ja, ik heb idd de workout, ik heb me er niet in verdiept of er verschillende waren. weet jij wat is het verschil qua dragen?

ook met sportbh probeer ik ff door de zure appel heen te bijten. het kan (!) gewoon niet zo zijn dat ik omtrek 90 nodig heb, het gaat hopelijk snel genoeg vanzelf weer een beetje slinken, en wondjes worden vanzelf minder gevoelig (i hope so)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Kaatje,

Kan niet zeggen wat het verschil is in dragen, want heb die Extreme niet in m'n maat kunnen passen, maar heb een klein boekje van Triumph en daarin staat dat die extreme schouderbandjes heeft die gevuld zijn met een speciale gel voor een optimaal draagcomfort en naadloze cups die aangenaam zacht aanvoelen. Moet zeggen dat ik die workout toch niet als zacht ervaar en vind hem ook niet echt elastisch en de schouderbandjes zijn ook beetje hard vind ik, dus vandaar misschien dat die van Patries wel comfortabel zit en de onze minder.

Hoop met je mee dat het vocht snel zal wegtrekken en je wondjes minder pijn zullen gaan doen! :wacko:

Knuff, Eefje.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey Kaat en Eefje,

daar hebben we hem dan :38:. want idd ik heb de Extreme en Kaat de Workout. Ik heb van de week de workout besteld omdat die wel in het zwart is en de extreme niet. maar heb hem maar snel terug gestuurd. zit helemaal niet lekker nee...

liefs Patries

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Kaat,

Sorry voor mijn late reactie, ik schaam me diep! :blush:

Wat fijn dat het allemaal achter de rug is! Ik hoop alleen voor je dat je straks wat meer tevreden bent want ik begrijp uit je berichtjes dat dit nog niet echt het geval is. Maar kijk maar naar mijn eerste foto's, die waren ook echt niet mooi (de 1ste dag schrok ik me ook kapot!) maar ik ben nu dik tevreden dus waarschijnlijk komt het alelmaal goed!

Liefs Kelly :119:

Link naar reactie
Delen op andere sites

@patries, dat geeft voor mij de doorslag

we zijn d'r uit, vriendje gaat nu de extreme halen (hopelijk is die er nog in 85C)

we hebben ff de maattabel bekeken, ik heb onderbuste 86, boven 102 en kom daarmee uit op een 85C, valt me wel op hoe subtiel de maatverschillen zijn. als mijn onderbuste "normaal" is dwz 83 (ik droeg altijd omvang 80) dan kom ik al uit op ongeveer een E, 2 cups verschil!

linkje naar maattabel

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kaat, ik was ook enorm gezwollen. Ik pas normaal echt net een 70, soms is dat nog aan de ruime kant.

Na de ingreep is meneer voor mij van die tussenstukjes gaan halen en die heb ik de eerste dagen echt nodig gehad, er zat overal zwelling.

Ik denk dat ik wel een 80 nodig had.

Ik zeg brandnetelthee, het is vies maar je raakt wel je vocht kwijt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi becky

er was idd wat snelheid geboden! en dat is gelukt! val zo wel van het een in het andere! vandaag is de andere buurvrouw mij een bloemetje komen brengen, ik heb zelf de deur opengedaan en hopelijk een gerucht ontzenuwd! wat een ontzettend lieve buren heb ik toch, maar moet volgende week veel koffie gaan drinken bij iedereen :)

ben vandaag al weer iets mobieler en het wennen aan nieuwe boobies lukt ook steeds meer!

ha die kel

ik weet toch dat je me niet zou vergeten :2:, even wennen is het inderdaad, maar dit is dag 5 en het begint wel te wennen. het is ook niet nix wat er allemaal verandert plus het feit dat je lichamelijk een flinke stap achteruit doet. ik heb de afgelopen dagen heel wat fotootjes bekeken, ook al om te bepalen hoe het er bij mij ongeveer uitziet, en dan lijkt de 'vreemde' vorm wel mee te vallen. maar ik weet in ieder geval wel zeker dat er bij mij geen cctje meer in had gemogen itt de meesten hier (bij jou ook niet). maar ook dat is nog even koffiedik kijken totdat alles goed is gezakt en ingedaald. ik geloof wel dat mijn pc een aardige kijk op alles heeft en niet alleen maar heeft vergroot. mijn borstplooi is een stukje omhoog gegaan door het wegwerken van mijn oude litteken. dat en vrij hoge protheses zal zeker mijn voorgevel ten goede komen. ik heb dus volop vertrouwen dat het goed gaat komen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kaat, ik was ook enorm gezwollen. Ik pas normaal echt net een 70, soms is dat nog aan de ruime kant.

Na de ingreep is meneer voor mij van die tussenstukjes gaan halen en die heb ik de eerste dagen echt nodig gehad, er zat overal zwelling.

Ik denk dat ik wel een 80 nodig had.

Ik zeg brandnetelthee, het is vies maar je raakt wel je vocht kwijt.

wat zeg je!? brandnetelthee? :98: er zou wel iets moeten zijn ja dat het vochtafdrijven verstrekt. ik drink de hele dag door vrij veel water, maar kan niet zeggen dat ik ook heel veel naar de wc moet. dat zal komende week vanzelf wel een keer komen hoop ik. en anders misschien toch maar brandnetelthee proberen (of venkel?)

mijn buik is vandaag al een stuk minder (al heb ik me nu wel voorgenomen om als het beter gaat iets vaker buikspieroefeningen te gaan doen), maar voel me met die strakke bh band en opgezwollenheid nog steeds een tonnetje!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Kaatje,

Wat heb jij lieve buren zeg!

Je begint er zo te lezen meer en meer vertrouwen in te krijgen dat het de goede kant op gaat hé, dat doet me plezier! En ben blij dat ik voor wat opheldering heb kunnen zorgen ivm de sportbh, hopelijk heb je straks die Extreme in huis en kun je genieten van wat extra comfort!

Liefs, :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi eefje

ja, wat een lieve schatten!

bh was helaas niet op voorraad, moest besteld worden, maar ik heb nu wel een tussenstukje. die hebben we er nu tussengezet en het gaat nu prima! we hebben opnieuw gemeten, omvang is 89 cm, bh band trok 3cm strakker.

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.