Ga naar inhoud

Kaat : 8 feb 2010 : Dr. van der Weij : ZH Boxtel


Gast Kaat

Aanbevolen berichten

  • Reacties 439
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

moet toch wat vaker overal in de spiegel kijken. het meest uitgebreid kijk ik altijd op de badkamer. vanmiddag vond ik het effect toch echt wel verbluffend. en dat nog altijd met mn sportbh. het kan dus nog beter met de juiste bh.

ben al een paar keer begonnen met bestelling bij wehkamp, maar dan wil ik natuurlijk ook nog kleding bekijken, dat duurt allemaal te lang, en laat ik het staan voor de volgende dag. dan wil mn dochter weer ff wat doen, vraag ik of ze asjeblieft de website wil laten staan, en komt ze even later vertellen dat ze het per ongeluk toch heeft afgesloten. dit is al zeker 3 x gebeurd de laatste week

vanavond nog een x proberen :), ben wel aardig afgepeigerd, blij dat de kiendjes in bed liggen! weet nog niet hoelang ik het volhou!

Link naar reactie
Delen op andere sites

yep,dubbele beenbreuk. kuit en scheenbeen :wacko:

dus is een week of 8 zoet daarmee. nu nog thuis,afgelopen week,volgende week ook en donderdag krijgt hij nieuw gips,en dan is het weer afwachten wat hij mag en kan.....

is met fietsen gebeurt. schoof van de trapper af,tenen in het gras en trapper tegen z'n kuit. knak!

Link naar reactie
Delen op andere sites

goh triesje

daar krijg ik ellendige kippenvel van! wat een toestand zeg, wat een vreselijke pijn moet jouw mannetje hebben gehad!

wens hem ook maar veel beterschap namens mij!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja die zondag wel,tot hij eenmaal in het gips zat (en pijnstilling en verdovingsspuit had gekregen)...... en gister weer. pffffffffffffffffffffff om half 12 richting ZH,3 uur thuis,4 uur moesten we in de kerk zitten ivm het Vormsel dat hij kreeg.was kapot gisteravond haha.

maar was dus pijn van het niet slikken van paracetamol. hij moet dus nog zeker 3 dagen om de 4 uur 2 molletjes slikken + 2diclo's per dag..... hier ook weer dat constant slikken om de pijn tegen te gaan.

dank je Kaat,lief van je,zal ik doen

liefs X

Link naar reactie
Delen op andere sites

maar was dus pijn van het niet slikken van paracetamol. hij moet dus nog zeker 3 dagen om de 4 uur 2 molletjes slikken + 2diclo's per dag..... hier ook weer dat constant slikken om de pijn tegen te gaan.

in de zin van het tijdig molletjes innemen ben jij een echte ervaringsdeskundige :80:

ik hoop dat mijn kids nooit maar dan ook nooit zulke enge vervelende breuken krijgen (ff afkloppen), deze week was het ook een keer kantje boord, mn middelste viel over een draad recht op zn knieen en schreeuwde het uit, zag mezelf ook al naar zh rijden, maar bedaarde na een kwartier en heeft glucklich alleen knieen gekneusd

Link naar reactie
Delen op andere sites

nu ben ik toch wel weer is benieuwd naar nieuwere foto,s hoor Kaat!!

en dat is ook heel gek soms,in andere spiegels,kleding en degelijke,is het ineens soms een ander zicht,wa je juist kan opbeuren,of afknappen

ben ook benieuwd of het deukje nog wegtrekt hoor,vermoed van wel,maar dat kan soms lang duren,lees ik wel eens hier en daar.

dus gil je wel even als je nieuwere pic,s hebt?

liefss moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

half doof, das toevallig! ben ik ook, half doof en half blind, haha

zal aan je denken als er nieuwe picjes opstaan, zal wel ff op de tamtam slaan!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Kattekaatie,

hoe ist met jou dan..??

ben je beetje ana genieten geweest van het heerlijke weertje?

werd tijd ook heey....

ik liep vanmiddag eens lekker in wat luchtigs gekleed,te danken aan dat mooie weertje dus,en keek steeds als ik een raam of etalage paseerde er even in,want ik moest dan even aan jou denken,aan je verhaal dat je dat ook eens had gedaan,en ik denk ga dat ook is testen,en vanmiddag had ik dus dan ook echt pretmomentjes,ik zag er gewoon wat anders uit,mooier,en zoiezo me boobs kwamen enorm in the picture,deed me gewoon is goed.

wou dat gewoon zomaar ff met je delen,hihi

liefs moon :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

ha die lieve moon

twas een heerlijk weekendje, jammer genoeg niet genoeg gelegenheid om mn witte melkflesbenen ongestoord iets te laten verkleuren :(

maar wel lekker genoten, jij toch ook?

maf, wel ff knipperen met je ogen, want t is een hele confrontatie met jezelf, maar dan is het meer of je naar jezelf kunt kijken hoe anderen jouw zien (en dat lukt minder voor je bloedeigen vertrouwde spiegels in huis), het heeft mij vlgs mij wel geholpen, heb daarna eigenlijk geen moment meer spijt gehad dat ik niet voor groter ben gegaan

u2 veel liefs en hugs

Kaatje

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.