Ga naar inhoud

Kaat : 8 feb 2010 : Dr. van der Weij : ZH Boxtel


Gast Kaat

Aanbevolen berichten

eventjes weer een reactie van mij, bijna 1 week po

dat ik nu ontevreden ben wil nog niet zeggen dat ik me een hele zielepiet voel, maar ben wel gedesillusioneerd. het zou al heel wat zijn als ik er iets in zou zien, maar dat kan ik op dit moment niet echt, mijn trotserigheid staat nog ergens in de woestijn

heb voor alle zekerheid toch nog maar even op mn garantiebewijzen gekeken, en ja, er zit echt 395 cc in.

@itsme, ik sta er echt van te kijken, ik had volgens mij ook genoeg ruimte in de borsten, ik vond ook de basisvorm van mijn oude borsten prima, maar er lijkt behoorlijk wat 'gesneden' in die basisvorm. dat is nu dan ook meteen het enge, wordt het wat of wordt het nix? ik had er veel vertrouwen in vantevoren, ik vind echt bijna alle borsten die ik tot nu toe hier ben tegengekomen er 100% op vooruitgegaan, dus ging ervanuit dat het mij ook zo zou vergaan. dat vertrouwen is toch wel ongenadig de grond ingeboord in week 1.

@tietie, ik denk toch dat ik de komende week aan de brandnetelthee ga, alles lijkt nog steeds onveranderd strak en opgezwollen te staan, het wordt tijd dat ik wat vocht ga afdrijven op commando

@trien, vandaag hadden we nogal wat plichtplegingen, de laatste voor vandaag heb ik afgezegd, voel me na 2 pilsjes en de hele dag opzitten toch wel een beetje teut. ik paste zomaar in mijn spijkerbroek! is heupmodel, dus daarboven kan alles uitpuilen, wat een propje voel ik mezelf toch! net een michellinmannetje. het valt niet echt op, volgens mij, maar vond het toch wel een beetje spannend om al die mensen onder ogen te komen. tis moeilijk om die dingen over te laten aan je man, soms denk ik ook dat ik het zelf net zo snel en zo goed zou doen en moet ik me inhouden, maar doe toch al wat dingen zelf, vaatwasser opruimen, tafel dekken, konijnen voeren etc.

ik heb nu de afgelopen nachten weer erg slecht geslapen, als ik niet snel inslaap dan lukt het bijna niet meer, dan overheerst toch weer snel de rugpijn. ik slaap wel wat, maar geen uur achterelkaar. pijn aan mijn wonden is veel minder, maar het opgezwollen gevoel blijft onverminderd, strakke gespannen borsten. wat ik wel heb is dat alles normaal gevoelig is, ik heb dus geen dood gevoel aan huid en tepels, dat heb ik hier ook wel eens anders gelezen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 439
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

He Kaatje meid,

Ik heb 'ze' even bekeken en ik vind het reuze meevallen hoor. Had onderhand al een soort van horrorboobs verwacht geloof ik. Ik snap wel dat het nog niet een droomboezem is, maar ik denk dat het heel mooi gaat worden. Zag inderdaad wel wat je bedoelde met dat deukje. Komt dat niet door het litteken? Wanneer moet je weer op controle? Hoe is het nu verder met je?

ha bloemmie

haha, geen horrorboobs, maar nog zeker geen borsjes waar ik op gerekend had. deukje zal toch wel te maken hebben gehad met hechting, maar ik heb nu gezien dat dat wegtrekt, dus maak me daar niet meer zoveel zorgen om. ik moet as donderdag hechtingen laten verwijderen, de pc is er dan niet, das wel jammer, maar ik kon helaas niet op een dag dat hij er wel was. ik geef het even een maand, als ik er dan nog zo over denk als nu zal ik toch wel even aan de bel trekken, kortom, ik snap en zie dat het tijd nodig heeft.

het gaat verder wel aardig met me, blij dat ik morgen een rustig dagje heb!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Kaat!

Kan me goed voorstellen dat je teleurgesteld bent. Ik heb juist even gekeken naar je foto's en ik vind dat ze redelijk goed meevallen.

Ik denk dat we zoiezo allemaal een beeld voor ogen hebben als we een BV laten doen en als dat beeld dan niet klopt met de werkelijkheid is dat waarschijnlijk niet zo'n fijn gevoel.

MAAR je bent nog maar een week geopereerd ! Misschien heeft je lichaam iets meer tijd nodig om te herstellen.

Als het er nog zo uit ziet na een maand en nog niks verbeterd is , dan zou ik me beginnen zorgen maken.

Maar dat is gemakkelijk gezegd, jij zit in de situatie en ik zou net hetzelfde reageren denk ik.

In ieder geval veel sterkte meid !

Groetjes! :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

HI kaatie,

heb net ff je pic,s bekeken,

idd je vraagt je ven af waar je cc,s zijn gebleven,maar.....

wat mijn al vaker opvalt,is dat bij dames die ze voor de spier hebben geplaats,dat het even duurt eerder ze beetje naar buiten komen kijken :rolleyes: net of de prothesen de eerste weken naar binne gekropen zitten.

ja ik vertel het nu wel weer heel simpel en raar,maar vind het even lastig te verwoorden.

de vorm en grote komt pas na een tijdje richting buiten,dat valt me gewoon enorm op bij de dames die ze voor de spier hebben.

dus ik weet heel erg zeker dat je na een 2tal weekjes gek op staat te kijken wat een borsten je ineens kan hebben.

ik heb er in elk geval volle vertrouwen in dat het helemaal goed kotm en mooi word,maar ja net wat de andere zeggen,phfff durf het haast niet te zeggen....geduld :26:

hoe voel je je trouwens?

gaat het al wat beter? en kan je al wat beter slapen?

hopenlijk ben je gauw van het ongemak af,en kan je lekkker van je nieuwe boobs genieten,en dat kan je je nu vast niet voorstellen,maar over een week of 2 denk je zeker anders :35::36:

knufff moontje

ha die moontje

dank je voor geruststellende woorden. ik mis nu heel erg een rondere vorm, die ik wel bij veel anderen zie die ze voor de spier hebben, dat zou mij meer vertrouwen geven. ik had daar volgens mij vel genoeg voor. maar ja, het is nou eenmaal zo dat het nu nog altijd erg ingedrukt wordt, dat zie je niet alleen, dat voel ik ook! er zitten helemaal geen bakstenen, het is 1 grote ingebonden massa, die trekt, tintelt en drukt, het geeft nog geen centimeter toe.

het lijkt me heerlijk om ervan te kunnen genieten, maar goed, ik denk dat we op dat gebied aardig overeenstemmen! :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey lieve Kaatje,

Kan 't heel goed begrijpen hoor dat je gedesillusioneerd bent en het vertrouwen helemaal de grond ingeboord was in week 1, zou me net hetzelfde gevoeld hebben mocht het er bij mij zo hebben uitgezien :107: maar ik kan me wel voorstellen als ik je foto's zie dat het heus zal beteren, maarja, 't is weer dat geduld hé! :angry: We hebben er zo weinig van en juist zo veel van nodig! Dus wens je bij deze bakken geduld!

Wat ik je nog meer wens, een portie goede nachtrust, best lastig als je zo slecht slaapt. Denk aan je! :119:

Kus en knuffs, :53::54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi eefje

er zit 'potentie' in die borsjes wil je zeggen? daar heb ik ook nog wel een beetje vertrouwen in gelukkig!

ik ga er niet elke dag meer op zitten loeren, probeer elke week op zaterdag een paar fotookes te maken, van week tot week is beter dan van dag tot dag.

vannacht weer heel slecht geslapen, maar wordt er nu niet meer zo chagrijnig van als in het begin. tis ff aanmodderen deze periode.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Kaat! :)

Heb je foto's nog eens bekeken en snap echt hoe je je voel!

Ik denk dat wat elfje ook zegt dat we een 'bepaald beeld' in ons hoofd hebben voordat we een BV ondergaan!

Ik had dit namelijk ook ik dacht dus dat als ik mijn bv zou laten doen ik dan echt hele mooie, gelijke en dicht bij elkaar staande borsten zou krijgen. Heb nu inmiddels ook ingezien dat het dat niet wordt dat 'bepaald beeld'. Je natuurlijke eigen borsten worden alleen maar vergroot en niet gecorrieceerd, maar dat weet je zelf ook al!

Wou het alleen nog even zeggen dat ik dit ook had in het begin! :)

Heb ze afgelopen weekend bekeken en nieuwe foto's gemaakt (staan btw ook op mijn link die ik je gestuurd heb!) en ben echt toch heel blij mee!

Gelukkig ben je niet meer zo sjaggie, maar slecht slapen is echt vervelend ja! :(

Ik wordt iedere ochtend heel vroeg wakker door pijn in mijn rug, omdat ik maar in één houding (op mijn rug) lig. Ik ga juist 's avonds extra laat slapen als normaal, maar dat helpt iet echt, want toch wordt ik wakker 's ochtends vroeg door de pijn!

Beterschap en sterkte :116:

xx Maxii

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Kaatje,

Ja das wat ik bedoel, 'k kan als het ware al zien wat het zou kunnen worden door me je protheses voor te stellen en de zwelling eraf te denken ... komt volgens mij helemaal goed! :126: En is inderdaad beter van week tot week i.pl.v. van dag tot dag te nemen!

Lastige periode voor je, maar zit inderdaad niet anders op dan verder aan te modderen nu en goed te rusten ook overdag!

Kus en knuffs, :58:

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi maxime, het 'beeld' van mij is ook mede door andere vergrotingen ingegeven. mensen met precies dezelfde protheses, zelfde inhoud, waardoor ik echt erg tevreden was met de protheses die ik zou krijgen. over wat jij zegt dat je eigen borsten worden vergroot en niet gecorrigeerd, dat had ik idd voor ogen, en dan denk ik dat mijn oude borsjes geen slecht uitgangspunt waren. maar er heeft bij mij wel een soort van correctie plaatsgevonden, er is een nieuwe borstplooi gemaakt en er is aan de onderkant borsten flink wat huid weggesneden. daardoor ziet het er nu zo raar uit. ook de borstplooi en de huid daarboven moet weer nieuwe vorm krijgen, dat maakt het heel erg spannend voor mij.

hoi eefje, ik heb veel aan de foto's van iemand anders die door dezelfde pc onder handen is genomen, bij haar zag het er in eerste instantie bijna hetzelfde uit, en bij haar is het ook goedgekomen. wat ik wel niet snap is dat ik het idee had dat mijn vel die protheses makkelijk kwijtkon, en vraag me af hoe het mogelijk is dat bij mensen met minder vel er zo veel sneller vorm inzit.

goed, jouw protheses zijn ongeveer de helft minder dan die van mij, en weet ook niet of jouw pc dit als maximum voor jou heeft bepaald? dan heeft hij er een hele goede kijk op gehad, bij jou was de vorm na een week al erg goed (en vanaf dag 2 zag je dat de vorm goed was) maar er zijn hier genoeg mensen die veel meer cctjes krijgen als ik, ik vraag me echt af waar die het laten.

aan de bovenkant begint het zich al beter te vormen, als ik van bovenaf kijk lijkt het een beetje op de foto's die jij van onderaf hebt genomen. hopelijk gaat de prothese ook nog aan de onderkant zijn werk goed doen en gaat het daar verder uitzakken vanaf de borstplooi naar de tepel, dat moet mooi rond worden, ik denk dat dat bijna de voornaamste verandering is waar ik op zit te wachten.

ik had vanochtend ook even wat oude bikinis gepast, en heb daar wel veel plezier in! decollete is echt prachtig (in mijn ogen wel te groot en breed) moest alle vullingen eruit halen, hihihi, maar ze passen en ze zijn opgevuld, haha, en meer dan dat!

idd van week tot week bekijken. ik schrijf er dus negatief over terwijl ik wel hoopvol gestemd ben!

thank you voor al je geduld en lieve woordjes, dat doet mij echt heel goed!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast trinitykids

hi kaat

lees dat je je wel weer wat beter voelt, gelukkig maar. kan me voorstellen dat het verstand soms niet een is bij het zien van dingen die niet kloppen met wat je voor ogen had. (kom ik een beetje over moest de zin zelf even terug lezen :wacko: )

toen ik voor een bv ging dacht ik dat ronde protheses beter zouden zijn omdat mijn boobs nogal hingen en ik graag weer mijn volume aan de bovenkant terug wilde.

Als ik nu in de spiegel kijken denk ik dat is een ander beeld dan wanneer ik zelf naar beneden kijk.

Maar wel in mijn achterhoofd dat alle plaatjes die we op tv en in de tijdschriften zien vaak bewerkt zijn door photoshop o.d.

maar ik lees ook dat er gesneden is in je "basisvorm" hoe zo dat dan?

heeft dat te maken met je bvk en nu bv?

dat vochtafdrijven begint week 2 denk ik te komen, bij mij gebeurd het nu mijn weegschaal geeft weer cijfertjes die ik leuk vind :blush:

lekker he zo'n spijkerbroek, shirt r over heen en niemand die wat ziet, maar het blijft spannend zeker weten. ik let zelfs op met wat voor shirt ik aan trek zodat je die witte band niet ziet :rolleyes:

Ik houd mezelf ook in hoor, ben zo geneigd om de stofzuiger te pakken maar dan denk ik oh jee niet ndoen. heb gister wel een stukje auto gereden dat ging redelijk, maar als ik niet weg hoef doe ik het ook niet.

vaatwasser opruimen, tafel dekken, koken doe ik idd ook zelf hoor, wil wel een beetje beweging hebben.

wat het slapen betreft, misschien een opsteker, ik begin nu redelijk te slapen, merk dat ik ook al weer wat op mijn zij draai in mijn slaap. heb nu nog een beurs gevoel aan mijn tepels al zien ze er zo niet uit, ga vanaf vandaag de littekens insmeren en borst masseren zie er wel tegenop omdat het best nog wel gevoelig is. wat je zegt het opgezwollen gevoel en de strakke gespannen borsten. ik heb ook geen dood gevoel aan huid en tepels, maar de gevoeligheid die ik in mij tepels had is nu wel verdwenen, maar dat geef ik maar even zijn tijd.

mag ik je pb ben heel nieuwschierig geworden naar je foto's

liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey lieve Kaatje,

Wel dat ontroerd mij nu zie! :56: Is heel graag gedaan, ben blij dat ‘k op die manier iets kan betekenen voor jou. We zijn hier allemaal om elkaar te steunen hé, ook in moeilijker periodes. :147:

Ja, ’t is inderdaad wel iets heel raars, hoe die cc’s uitvallen bij iedereen! Soms snap ik ’t ook niet hoor, als je nu kijkt naar moontje, hoe het dan nog is geslonken achteraf, echt heel raar. :20:

Ik zou oorspronkelijk 175 cc krijgen, hij was niet zeker dat die 200 cc zou passen, ging hij tijdens de operatie bekijken, was wel blij dat het gelukt was. Enja, die vorm was er inderdaad al gelijk, heb vast geluk gehad ermee. Bij jou zal ’t er wel mee te maken hebben dat er huid is weggesneden onderaan en dat je plooi op de spier is gehecht (als ‘k het goed heb begrepen) dus dat zal allemaal weer wat moeten oprekken om die prothese plaats te geven, maar geeft toch hoop dat je een gelijkaardige situatie hebt gevonden waarbij het ook is goedgekomen! :35: Is altijd lastig om af te wachten natuurlijk, begrijp ik wel.

Leuk dat je bikini’s nu meer dan goed gevuld zitten, zal wel effe wennen zijn hé, moet ik ook nog aan wennen, voelt al gauw zeer bloot vind ik.

Veel liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Kaat,

Ook nog even hier een reactie. Was het eigenlijk van te voren afgesproken dat je pc je borsten behalve te vergroten ook zou corrigeren? Ik heb je daar helemaal niet over gehoord namelijk en ik moet eerlijk zeggen dat ik er ook niet zo blij mee zou zijn als dat zonder overleg met mij gebeurd zou zijn. Maar misschien heb ik het helemaal mis hoor.

Groetjes Kelly

Link naar reactie
Delen op andere sites

das moeilijk, heel duidelijk weet ik dus niet meer wat in september was afgesproken, ik ging ervanuit incisie op het litteken, dat dacht vriendje ook (hij was erbij)

toen ik werd afgetekend voor de operatie vertelde hij dat hij de borstplooi iets moest verlagen en dat het litteken van de verkleining dan over de borst zou lopen. ik vroeg toen of dat perse zo moest en toen stelde hij voor om het litteken gedeeltelijk te laten verdwijnen in de nieuwe borstplooi. maar ik niet gevraagd waarom hij niet gewoon in het oude litteken kon snijden, en ik weet ook niet of er bij alle bv's een nieuwe borstplooi moet worden gemaakt. ik weet eigenlijk maar heel weinig :)

ik heb dus nu achteraf nog wat extra tekst en uitleg nodig van de chirurg en ik denk er nu hard over om op korte termijn een afspraak met hem te maken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

das moeilijk, heel duidelijk weet ik dus niet meer wat in september was afgesproken, ik ging ervanuit incisie op het litteken, dat dacht vriendje ook (hij was erbij)

toen ik werd afgetekend voor de operatie vertelde hij dat hij de borstplooi iets moest verlagen en dat het litteken van de verkleining dan over de borst zou lopen. ik vroeg toen of dat perse zo moest en toen stelde hij voor om het litteken gedeeltelijk te laten verdwijnen in de nieuwe borstplooi. maar ik niet gevraagd waarom hij niet gewoon in het oude litteken kon snijden, en ik weet ook niet of er bij alle bv's een nieuwe borstplooi moet worden gemaakt. ik weet eigenlijk maar heel weinig :)

ik heb dus nu achteraf nog wat extra tekst en uitleg nodig van de chirurg en ik denk er nu hard over om op korte termijn een afspraak met hem te maken.

Dat zou ik zeker doen, een afspraak maken. Zodat ie je in ieder geval een beetje uitleg kan geven en misschien wat gerust kan stellen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Kaatje,

Bij mijn kleinste borst moest de borstplooi ook ietsje verlaagt worden omdat de afstand tussen m'n borstplooi en de tepel te weinig was. Maarja, is natuurlijk een ander verhaal dan bij jou.

Liefs, :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Kaat!

Kan me goed voorstellen dat je teleurgesteld bent. Ik heb juist even gekeken naar je foto's en ik vind dat ze redelijk goed meevallen.

Ik denk dat we zoiezo allemaal een beeld voor ogen hebben als we een BV laten doen en als dat beeld dan niet klopt met de werkelijkheid is dat waarschijnlijk niet zo'n fijn gevoel.

MAAR je bent nog maar een week geopereerd ! Misschien heeft je lichaam iets meer tijd nodig om te herstellen.

Als het er nog zo uit ziet na een maand en nog niks verbeterd is , dan zou ik me beginnen zorgen maken.

Maar dat is gemakkelijk gezegd, jij zit in de situatie en ik zou net hetzelfde reageren denk ik.

In ieder geval veel sterkte meid !

Groetjes! :116:

ha lief elfje

ik loop een beetje achter met reageren geloof ik :)

ja, ik moet het de tijd gunnen, ik heb de pc mijn droomboezem nog maar eens getoond voor de operatie, en hij zei dat het zo wel eens kon worden, dus we houden de moed erin!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Kaatje,

Bij mijn kleinste borst moest de borstplooi ook ietsje verlaagt worden omdat de afstand tussen m'n borstplooi en de tepel te weinig was. Maarja, is natuurlijk een ander verhaal dan bij jou.

Liefs, :53:

en heeft hij dit al tijdens je consult verteld, of vlak voor je onder het mes ging?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Kaat,

Wat vervelend voor je dat het allemaal niet gaat zoals je had gehoopt..

Het is nog zo vers allemaal, het is in feite nog 1 grote wond.

In de meeste gvallen ziet het er ook echt niet uit de eerste periode.

En hoe snel het gaat dat hangt van je herstel af welke bij iedereen weer anders verloopt.

Je zal het natuurlijk wel weten, maar hoe vaker je het hoort hoe geruststellender.. :38:

En het is ook echt zo!

Het is een lang proces, maar iedere week zien ze er weer iets anders uit en dat is toch wel hoopgevend denk ik toch?

Hoe voel je je nu? Nog veel pijn?

Ik moest na de BV bij de apotheek een doos met van die zwachteltjes ophalen en dat moest op de wonden.

Daarover heen weer de bh.

Ik heb zelf geen last gehad van pijn aan de hechtingen. Maar misschien dat die zwachteltjes wel wat helpen, als je er nog last van hebt?

Liefs, Tietje :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi tietje

pijn aan de wonden heb ik bijna niet meer. mijn hechtingen zijn afgedekt met een pleisterje en daarover een een laagje plastic. de pc gebruikt ook geen drains, hij maakt de binnenkant borst zodanig schoon dat drains bijna nooit nodig zijn. Ik heb wel zwelling gehad en nog steeds, maar ook daarvan heb ik nu het idee dat het vermindert, ik voel nog altijd druk, maar zeker niet meer die druk van een week geleden.

ja, is een lang proces, en iedere week... haha, ik ben nu vandaag eigenlijk pas een week po, als ik de dag van de operatie niet meetel, ik was zo laat aan de beurt en zo laat thuis. eigenlijk mag ik nog niet klagen :) en zo bekijk ik het zelf ook wel, maar ja, de dagen vlotten ook niet heel snel als je weinig om handen hebt en slecht slaapt bovendien. je zit er dan echt met je neus bovenop.

heel benieuwd wat de pc gaat zeggen over een week..

groetjes

Kaatje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Kaatje,

Vlak voor de operatie toen hij me had afgetekend vroeg ik waar hij zou snijden, in de borstplooi of ietsje eronder en toen heeft hij gezegd bij de grootste borst dat het in de borstplooi zou komen en bij de kleinste een centimetertje of wat eronder omdat daar de afstand borstplooi tot tepel te klein was en de borstplooi daarom wat moest worden verlaagd. Zo zou het litteken daar ook mooi in de nieuwe borstplooi vallen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Kaat,

Als eerste gefeliciteerd nog met je nieuwe boobies ik ben binnenkort aan de beurt.

Gaat je genezing nu wel naar wens of heb je nog steeds zon pijn?

Het is voor een goed doel denk je maar. dat zal ik ook denken als ik aan de beurt ben geweest.

Jij hebt ronde prothese he, heeft de chirurg daar voor gekozen of jij zelf? Die van mij zei dat ze standaard met anatomische werken omdat het zoeen mooi resultaat geeft. Maar als ik somige fotos zie van meiden met ronde vind ik die ook heel mooi.

Mag ik jou ww ook dan kan ik die van jou ook effe bewonderen.

Veel suc. met je verder herstel.

Groetjes Monique

Link naar reactie
Delen op andere sites

De afgelopen dagen stonden in het teken van de begrafenis van een lieve tante, veel bezoekjes en gister zowat de hele dag onder de pannen. De band met de familie weer innig aangehaald. Lichamelijk was ik savonds erg vermoeid, en ik kan gelukkig zeggen dat ik nu een manier heb gevonden waardoor ik redelijk de nachten doorkom, liggend op mijn rug. Ik wil dit zo lang mogelijk volhouden, dat is voor de genezing toch het beste.

Het gaat verder prima met de genezing denk ik. Vandaag knipt mijn moeder de knoopjes van de hechtingen door, de pleisters zijn gister verwijderd, en ik moet zeggen dat ik het litteken er bijzonder goed vind uitzien, nu al mooier dan de hechtingen van mijn verkleining. De deuk onder mijn linkerborst blijft zichtbaar, alsof daar de hechtingen te strak zijn aangetrokken. We maken er een paar hele goede foto's van en laten het de pc beoordelen, geen idee of dit de bedoeling is en of zo'n litteken zich ook nog keurig vormt. het blijft een minpunt, heb het ook nog niet eerder gezien op het forum bij een ander.

vandaag is weer een drukkere dag, de kids komen vanavond weer thuis (heerlijk!!), dan kan ik al weer stukken meer met ze doen dan vorige week, ik ben blij als alles weer een beetje terug bij het normale komt. ik heb me wel voorgenomen kwa huishouden de boel de boel te laten de komende maand. ik laat echt alles liggen voor mijn lief, al voel ik mezelf straks weer supervrouw, ik wil geen dingen doen waar ik straks spijt van krijg.

ik wens iedereen een heerlijk dagje toe, het kwik is hier eindelijk weer boven de nul graden! dat doet een mens als mij ook goed!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast trinitykids

goeden morgen kaatje,

fijn om je berichtje te lezen, hadden we hetzelfde gevoel vanmorgen :rolleyes:

opstaan en denken we zijn vrouw we gaan ervoor, even lekker tutten en er dan een relaxte dag van maken.. voor mij is het bijna 3 weken geleden voor jou bijna 2 en toch heb ik het idee alsof het veel langer gelden is jij ook?

Fijn dat de familieband weer is aangehaald alleen toch wel jammer dat het bij dit soort gelegenheden gebeurd, gecondoleerd in ieder geval.

slapen kan ik gelukkig ook een beetje op mijn zij, maar ook voornamelijk rug en het blijft 3x niets :139:

Ik las trouwens dat jouw moeder de knoopjes doorknipt?! ik moest hiervoor terug bij de pc ook meteen ter controle, heb jij dat niet dan??

wel fijn dat het litteken in ieder geval mooi is, en je zal merken het lucht op hoor hechtingen eruit je krijg in eene meer bewegingsvrijheid.

Flink wat foto's maken en dan bij de pc langs, heb je al een afspraak?

in ieder geval flink je litteken insmeren met creme dat scheelt op termijn een heleboel, ik heb een creme van de pc gekregen maar voor een litteken van mijn dochter gebruik ik de creme van biodermal, geloof dat bio oil of zoiets (iets nieuws) ook goed werkt.

Ga lekker genieten van je kids, doe ik ook. En het huishouden dat komt vanzelf. Ik heb vanmorgen een was opgehangen en voel me meteen weer een beetje in mijn ritme komen heerlijk.....

rustig aan iedere dag kan je wat meer..

nu die regen nog even weg dan word het nog eens wat hier in ons kikkerlandje :101:

liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.