Ga naar inhoud

Kaat : 8 feb 2010 : Dr. van der Weij : ZH Boxtel


Gast Kaat

Aanbevolen berichten

Hey Kaatje,

Ben er van overtuigd dat het volgende week er al heel anders zal uitzien, als je kijkt naar Nina, de foto's van dag 7 ziet 't er al veel mooier uit van vorm! Ook bij jou zul je het met de dag wel zien mooier worden, let maar op! :32:

Dat je voorgevel er nu stevig uitziet en je je magere botten niet meer ziet komt vast door de zwelling. Echt waar, 't zal er spoedig allemaal weer meer als jezelf gaan uitzien maar dan een stuk groter! :5:

Voor je het weet ben je ook al een maand po, ongelofelijk hoe snel die eerste maand voorbij is gevlogen!

Laat je verwennen door je grappige ventje maar maan hem maar aan 't een beetje rustig te houden hé :39:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 439
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

hey lieffie,

ja ik had celebrex.. heavy maar fijn hahaha.. en idd,gewoon nemen wanneer het tijd is. ook vannacht als je wakker wordt dan begin je dan maar opnieuw met tellen. deed ik ook. zijn echt maar een paar kwaaie dagen schatteke.. en wel fotos maken idd! wil graag de vooruitgang bij je zien. en laat je ventje je maar goed verwennen dan!

kussie en hoop dat vannacht meevalt (zal wel niet hahaha,sorry xxx)

liefs X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heeeeeeeeej Kaatje!

Ik was natuurlijk al op de hoogte via je PM, maar heb net dan je verslag ook gelezen!

Je beseft je 1 ding, ieder mens is anders en ieder ervaart het dan ook weer anders he, ik heb bijv. geen seconde last gehad van de wonden zelf. Ik had weer meer last van mijn borstspieren (onder de spier plaatsing) en dat was eigenlijk het meest overheersend. Slapen was voor mij gewoon een crime, maar werd wel vanzelf draaglijker... Als ik het achteraf terugdenk viel het reuze mee. Jij zit er nu nog middenin, net als Patries zegt, die eerste dagen, die zijn inderdaad verschrikkelijk, maar die dagen gaan voorbij, de pijn en de ellende wordt met de dag een stukje minder en draaglijker, plus alles rond je borsten, je huid, je borst zelf. alles moet zijn plaats gaan vinden, zwellingen moeten wegtrekken, er staat TIJD voor, en vooral VEEL GEDULD. En das nou juist wat we niet hebben he? Maar geloof me. Het komt goed! Je gaat er aan wennen, neem inderdaad veel foto's. Ik vond de mijne de eerste dag ook niet mooi, ik vond het pas na een paar dagen mooi...

Fijn dat je mannetje er zo voor je is. Ja, haha, niezen doet bijvoorbeeld ook zo'n zeer, dan moest ik niesen en dan ging dat van HAAATSJIE-AUWAUW!!! Maar... alles voor het goeie doel, het komt ECHT goed meis! Enneh Kaatje, uiteraard zou ik ook heel graag je foto's uiteindelijk bewonderen, dus wil je mij je ww ook nog doorgeven? Doe rustig aan, neem op tijd je pijnstillers en als je eenmaal de eerste daagjes doorbent, je zal zien!

Knuffel Chi Chi

Link naar reactie
Delen op andere sites

2e nacht niet geslapen, vannacht heel veel last gehad van mijn rug. ik dacht eerst dat de paracetamol daar wel de ergste toppen vanaf zou halen, maar hield het om 4 uur niet meer uit, dus heb flink gemopperd op alles en iedereen. voel me nu erg geradbraakt, moe, zou zo graag lekker willen slapen. ik had wel een houding gevonden, rug en voeteneind van bedbodem omhoog, geen kussens en beetje schuin, maar moest bed uit, en ben daarna maar op gebleven. ik ga dadelijk nog een poging wagen.

ik ga toch huisarts bellen voor een sterkere pijnstiller

Link naar reactie
Delen op andere sites

He Kaat,

Ik was al een tijdje niet meer zo actief op het BF en lees nu dat je eindelijk je nieuwe boobs hebt!!! Het laatste wat ik van je weet is dat je moest wachten op een uitslag omdat je gezondheid te wensen overliet?

Jammer dat je zoveel last hebt en je het resultaat tot nu toe tegen vindt vallen. Ik hoop dat je er snel van kan gaan genieten meid. Je hebt het verdient!

Mijn B-day staat op 19 april. Ik hoor aan het eind van de maand definitief hoe en wat, omdat dan de OK-planning bekend is. Voor mij klinkt het allemaal nog heeeeel ver weg, maar ik weet zeker dat ik nog ontzettend zenuwachtig ga worden.

Sterkte met je herstel!

Liefs,

Bloempje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Kaatje,

Wat jammer nu toch dat je zo slecht kunt slapen, is nu net wat je nodig hebt om alles wat positiever te kunnen gaan bekijken. :147: Goed idee om bij je huisdokter langs te gaan voor sterkere pijnstillers.

Las net bij Coco dat je nog niet helemaal overtuigd bent dat het met die vorm wel goed zal komen. Maar echt, volgende week ziet het er al stukken beter uit! Het word prachtig! :35:

Hoop dat je straks toch nog lekker kunt slapen, dat zal je deugd doen, denk aan je, :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

En kan je niet voor de tv slapen ? Of iets lezen voor je gaat slapen?

Ik wordt altijd heel moe van iets te lezen 's avonds in mijn bed of naar tv te kijken als je al moe bent.

En ik ben het met eefje eens als ze zegt dat de vorm wel inorde komt.

Als ik op de foto's mag afgaan die ik al gezien heb van andere mensen, zien hun borsten er in het begin ook heel geblokt en gezwollen uit.

Maar wat een resultaten soms al na een week of twee weken :o !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Kaat,

Jammer dat je het zo zwaar hebt,maar echt meis,heb moed,het zal elke dag beter gaan.

Nu had ik de mazzel geen tot weinig pijn te hebben ( behalve de eerste keer 13 jaar geleden,maar dat is al zover in mn geheugen verdwenen),maar hoop dat je je een beetje op kan trekken aan deze rot in bv-land met mn 4 bv"s...

Dat je schrikt van de vorm kan ik me wel voorstellen,maar wat alle dames al zeggen,komt goed..het is nog zo vers voor je.

Ik weet nog goed dat Pat71 me in paniek mailde vorig jaar (hoop dat je t niet erg vind patje dat ik je als voorbeeld neem,maar denk dat Kaat hier veel aan heeft),haar borsten zagen er na haar eerste wissel ook vreemd uit,echt bodybuilders-.idee.Ook zij heeft door de zure appel heen moeten bijten en veel geduld moeten hebben voor ze van vorm veranderden,maar ze zagen er op een bepaald moment hardstikke goed uit . ( ook al was zij niet tevree)

Kun je nog wel terugvinden tussen haar foto"s,hoe het er p.o uitzag en maanden later,wel ff zoeken in haar volle album,haha.

En gezien jouw voor foto"s ga je zeker hang krijgen in je borsten ( ben geen pc natuurlijk,maar heb genoeg gezien)

Neem de pijn even voor lief,wordt echt met de dag minder,en probeer de rust te vinden met de vorm,ze gaan nog heel erg veranderen.

Take care,groetjes mij

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Meis!

ik ben niet veel meer op het forum, maar zag toevallig dat jij eindelijk je nieuwe borsten hebt!

Ben echt heeeeeeeeeeeeel blij voor je, en ook heel erg benieuwd naar het resultaat!

Zou ik je ww mogen?

Nou ik wens je heel veel sterkte de aankomende weken, maar geloof me is echt voor een goed doel!

Laat de zomer maar beginnen!

dikke knuffel

Beertje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meis,

Ik ben niet zo heel vaak meer op het forum, maar zie dat je eindelijk je nieuwe aanwinst hebt!

Ben heeel blij te lezen dat alles uiteindelijk toch nog goed is gekomen!

Zou ik je ww via een pbtje mogen?

Ben namelijk heel benieuwd naar je resultaat.

dikke knuffel beertje

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi beertje, ik probeer je een pbtje te sturen, maar pbtjes sturen vandaag werkt niet zo goed. wil je mij anders proberen een berichtje te sturen, dan kan ik je daarop antwoorden

Link naar reactie
Delen op andere sites

He Kaat,

Ik was al een tijdje niet meer zo actief op het BF en lees nu dat je eindelijk je nieuwe boobs hebt!!! Het laatste wat ik van je weet is dat je moest wachten op een uitslag omdat je gezondheid te wensen overliet?

Jammer dat je zoveel last hebt en je het resultaat tot nu toe tegen vindt vallen. Ik hoop dat je er snel van kan gaan genieten meid. Je hebt het verdient!

Mijn B-day staat op 19 april. Ik hoor aan het eind van de maand definitief hoe en wat, omdat dan de OK-planning bekend is. Voor mij klinkt het allemaal nog heeeeel ver weg, maar ik weet zeker dat ik nog ontzettend zenuwachtig ga worden.

Sterkte met je herstel!

Liefs,

Bloempje

hai die bloemmie

tis wel even zwaar, zeker als je snachts ook niet lekker kunt slapen. het is wel heerlijk dat Het Moment, eindelijk achter de rug is, de rest, het herstel en het resultaat is nog even afwachten geblazen. het is zeker nog niet mijn gedroomde boezem. dag 3 zit alles nog steeds superstrak en gespannen. ja meid, jij hebt nog veel tijd tot de 19e april, dus ook veel tijd om zenuwachtig te worden of misschien wel totaal niet, als je maar zorgt dat je geen cold feet krijgt! ik was kort voor de ingreep niet zenuwachtig, maar merkte wel dat ik niet meer tegen het forum kon, ik wilde er niet mee geconfronteerd worden, dus toch zenuwen in een verkapte vorm!

mijn andere 'ellende' is ook nog niet helemaal voorbij, maar er kan pas weer verder onderzoek plaatsvinden over 2 maanden, en het blijft al met al een hele periode spannend, je komt er niet zomaar vanaf, tenzij je een rigoureuze baarmoederverwijdering overweegt, dan ben je er waarschijnlijk echt helemaal vanaf, maar die stap vond ik nog net een beetje te groot. ik ben in ieder geval blij dat ik nu heb doorgezet met de borstvergroting, want dit bleef altijd, ondanks alle andere ellende, zo'n enorme wens voor mij. nu heb ik het gedaan en is die 'obsessie' ook weer even gesust, kan ik me echt richten op andere dingen.

groetjes

Kaatje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Kaatje,

Hoe gaat het ondertussen met je? Hoop dat je al wat beter hebt kunnen slapen!

Zou ik ook je ww mogen als je je fotootjes hebt geplaatst?

Veel liefs en een dikke knuffel, :58:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Kaat,

Jammer dat je het zo zwaar hebt,maar echt meis,heb moed,het zal elke dag beter gaan.

Nu had ik de mazzel geen tot weinig pijn te hebben ( behalve de eerste keer 13 jaar geleden,maar dat is al zover in mn geheugen verdwenen),maar hoop dat je je een beetje op kan trekken aan deze rot in bv-land met mn 4 bv"s...

Dat je schrikt van de vorm kan ik me wel voorstellen,maar wat alle dames al zeggen,komt goed..het is nog zo vers voor je.

Ik weet nog goed dat Pat71 me in paniek mailde vorig jaar (hoop dat je t niet erg vind patje dat ik je als voorbeeld neem,maar denk dat Kaat hier veel aan heeft),haar borsten zagen er na haar eerste wissel ook vreemd uit,echt bodybuilders-.idee.Ook zij heeft door de zure appel heen moeten bijten en veel geduld moeten hebben voor ze van vorm veranderden,maar ze zagen er op een bepaald moment hardstikke goed uit . ( ook al was zij niet tevree)

Kun je nog wel terugvinden tussen haar foto"s,hoe het er p.o uitzag en maanden later,wel ff zoeken in haar volle album,haha.

En gezien jouw voor foto"s ga je zeker hang krijgen in je borsten ( ben geen pc natuurlijk,maar heb genoeg gezien)

Neem de pijn even voor lief,wordt echt met de dag minder,en probeer de rust te vinden met de vorm,ze gaan nog heel erg veranderen.

Take care,groetjes mij

hai itsme

dank voor je opbeurend berichtje, het heeft me echt goed gedaan.

ik heb vannacht een beetje geslapen en het gaat in ieder geval lichamelijk en ook geestelijk eigenlijk heel aardig. ik heb ook wat zwaardere pijnmedicatie, dus wie weet heb ik daar op dit moment ook veel baat bij, maar pijn is niet zo vervelend als gister. das alvast een pluspuntje.

ik moet idd vertrouwen hebben in vormverandering, ik weet hoe de protheses gevormd zijn en wat dat ongeveer voor vorm moet geven, en op dit moment zie je gewoon helemaal geen vorm want huid zit superstrak gespannen over de protheses en de borstplooi is gewijzigd, dus heb alleen maar rare tuutjes (sorry voor oneerbiedig woord), wel tuutjes die nu een 85C vullen, die voor de bv helemaal leeg was. bovendien valt nu weer op dat mijn tepels gereconstrueerd zijn bij de verkleining, en de deuk boven de borstplooi aan onderkant rechterborst baart mij wat zorgen, die moet nog wel uitgedeukt worden. al met al een constructie waar ik even van moet slikken en ook een paar dagen met rust wil laten.

veel naar foto's kijken van anderen helpt inderdaad, alleen lijkt het nu nog steeds zo'n grote gok

thank you voor je lieve berichtje

Kaatje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Kaatje,

Hoe gaat het ondertussen met je? Hoop dat je al wat beter hebt kunnen slapen!

Zou ik ook je ww mogen als je je fotootjes hebt geplaatst?

Veel liefs en een dikke knuffel, :58:

hoi eefje,

ik merkte net tot mijn eigen verbazing dat het wel een stukje beter met me gaat, zowel lichamelijk als geestelijk. wil nog niet teveel kijken naar tietjes, we doen zaterdag nog ff een fotoshoot en dan zal ik toch maar een paar fotootjes plaatsen, anders weet niemand waar ik het over heb.

ik heb wel iets geslapen maar niet meer dan 4 uurtjes, gelukkig kan ik tegen weinig slaap, voel me nu uitgeruster dan afgelopen dagen, maar aan de andere kant hou ik ook heel veel van slapen.... op mijn buik. gossie, wat mis ik dat toch vreselijk, daar moet ik me echt even doorheen bijten.

doen jouw posts het ook zo raar, als ik een pbtje stuur dan lijkt het net alsof er nix gebeurd en als ik een reactie post dan krijg ik telkens een foutmelding.

ik ga je ff een pbtje proberen te sturen, laat je ff weten of je hem hebt gekregen?

liefs

Kaatje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Kaatje,

Hoop dat het nu elke dag een stukje beter met je zal gaan, lastig als je zo weinig kunt slapen :144:

Had gisteren ook al moeite, als 'k pb-tjes stuurde zag ik ook niets gebeuren, gevolg is dan dat je er 2 of meer stuurt natuurlijk! Maar zie dat het jouwe ondertussen al is toegekomen hoor, bedankt! Ja, en als ik een postje doe krijg ik ook steeds een foutmelding (interne serverfout 500 of zo iets) maar blijkbaar is het postje dan toch gelukt. Blij dat ik niet alleen ben, hoop dat 't snel is opgelost.

Nou verder nog veel sterkte met je herstel, is waarschijnlijk ook nog eens extra zwaar door je vorige op van de verkleining,

veel liefs, :119:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Kaat,

Goed te horen dat je een beetje opknapt, hopelijk voel je je snel wat beter. Heb je nu wat sterkers gehad tegen de pijn?

Ook mijn borsten zagen er de eerste dag, dagen echt niet uit, waren volledig de weg kwijt :106:

Als je er nu zo erg van baalt moet je er gewoon niet te veel naar kijken, gewoon net genoeg om wat vooruitgang te zien.

Het is weer een ander uitgangspunt hè, eerst kleiner gemaakt en nu weer groter.

We wachten hier braaf de fotoshoot af.

Maar zou ik dan ook vast je ww mogen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Kaat,

Volgens mij lag ik afgelopen maandag tegenover je, ik was degene die de boel zo ontzettend had vertraagd...

Wilde even weten hoe het met je gaat?

Liefs,

Merel

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi merel

was jij dat? hee, wat leuk dat je hier ff komt neuzen!

het ging vandaag alweer iets beter met me. ik heb veel pijn gehad en de eerste 2 nachten niet kunnen slapen. ben ook nog erg teleurgesteld over de vorm :139: ik snap dat dat niet 1,2,3 mooi hoeft te zijn, maar ik vind het een hele rare vorm tot nu toe. ik heb het er gister nog met v.d. weij over gehad en volgens hem was dat normaal en moest alles nog zakken, losser worden etc. maar goed, de aanblik van nu is echt heel vreemd en moet er erg van slikken

de rit naar huis was 1 groot rampenplan, terwijl ik liggend in bed nog heel wat praatjes had :rolleyes:

thuisgekomen ben ik de eerste dagen goed ontzien, veel hulp gehad (en nog steeds) en een zwaardere pijnstiller gekregen, waardoor ik gister voor het eerst een paar uur heb geslapen

hoe s tie met jou? happy? pijnloos? was je weer vroeg thuis de volgende dag?

ik vond het erg gezellig op de kamer!

groetjes

Kaatje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Kaat,

het slappen op de rug is idd erg, maar went wel he he, ik slap nu all meer dan 5 weken op de rug, en slap hele nacht door, maar ja de erste dagen was ook een drama...!!!!

enn ja ik was ook erg onzeker over het form.... van 1 kant heel blij - jaa ik heb borsten.... de maat vond ik echt mooi,

maar ja de 2-de kant - als ik voor de spigel stond vond ik ze toch raar.... en zeker op de foto..was er nieks... had ik zo'n gevoel dat ik de prothese precis ziet off zo iets...rar :blink:

maar ik dacht steds- komt goed,komt goed....., en was er steds blij met mijn borsten,

en het is nu goed, ze zijn mooi gezakt..... zweling is weg, allej nog een klein harde plekje - bloeduitstorting die dog niet weggetroken is.....

....he he....aleen ja.....jammer dat ik maatje groter niet had genomen... :106:

bij jouw komt ook zeker goed.... het kost maar tijd, en ja geduld hebben we niet altijd :rolleyes:

gr. honorata

p.s. sory/foutjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

hai meid, thnx

ik heb vandaag ffkes voor de spiegel gestaan, ik moet zeggen dat ik er wel wat aan begin te wennen, al blijft het spannend omdat er een flinke deuk zit in 1 borst, ik hoop dat dat normaal gaat worden!

mijn eerste reactie toen ik na narcose bijkwam was ook dat ik nog wel een maatje groter had kunnen nemen, maar nu een paar dagen later, vind ik het echt groot genoeg, zeker als je ziet hoe strak alles nog zit, ik verwacht dat het straks optisch toch nog wel groter gaat worden. haha, en geduld? daar heb ik maar heel weinig van! maar goed, ik voel nu zelf aan mijn lijf dat ik rustig aan moet doen, en kan gelukkig ook, er wordt (heerlijk) voor mij gezorgd.

ik heb ook het idee dat ik iets beter wen aan het slapen op de rug. tegen 6 uur vanochtend had ik wel weer erge rugpijn, maar heb toch in etappes 6 uur geslapen zonder veel last te hebben. dat gaat dus elke dag een stukje beter. gelukkig maar, anders zouden die 6 weken pas echt een hel zijn!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Kaatje,

Ja dacht ik hoorde jou zo kletsen over het borstenforum dat ik dacht ga eens kijken of ik je kan vinden om te kijken hoe het met je gaat.

De volgende ochtend mocht ik om tien uur naar huis, welliswaar met mijn twee vriendjes ( de drains ). Die zijn er gelukkig gisteren uitgehaald want ze waren erg lastig. Had dan ook gisteren voor het eerst het idee van hoe het daadwerkelijk is geworden, net wat jij aangeeft de vorm is nog even wennen. Zie al wel dat het met de dag mooier word, en kan me nog heugen dat alles goed komt en dat het inderdaad even tijd nodig heeft. Met de pijn gaat het hier goed, had zelf verwacht dat het erger zou zijn omdat het best achteraf gezien een heftige operatie is geweest. Toch blij dat ik het heb laten doen.

Naar om te horen dat je de eerste dagen er zo`n last van hebt gehad, en dat de terugreis zo`n ramp is geweest. Lees ook bij jou dat je nog niet kan wennen aan het slapen op je rug, moeten gewoon even volhouden. Hoop dat het vandaag alweer wat beter met je gaat.

Wat betreft de gezelligheid op de kamer dat is geheel wederzijds geweest.

Groetjes, Merel

hoi merel

was jij dat? hee, wat leuk dat je hier ff komt neuzen!

het ging vandaag alweer iets beter met me. ik heb veel pijn gehad en de eerste 2 nachten niet kunnen slapen. ben ook nog erg teleurgesteld over de vorm :139: ik snap dat dat niet 1,2,3 mooi hoeft te zijn, maar ik vind het een hele rare vorm tot nu toe. ik heb het er gister nog met v.d. weij over gehad en volgens hem was dat normaal en moest alles nog zakken, losser worden etc. maar goed, de aanblik van nu is echt heel vreemd en moet er erg van slikken

de rit naar huis was 1 groot rampenplan, terwijl ik liggend in bed nog heel wat praatjes had :rolleyes:

thuisgekomen ben ik de eerste dagen goed ontzien, veel hulp gehad (en nog steeds) en een zwaardere pijnstiller gekregen, waardoor ik gister voor het eerst een paar uur heb geslapen

hoe s tie met jou? happy? pijnloos? was je weer vroeg thuis de volgende dag?

ik vond het erg gezellig op de kamer!

groetjes

Kaatje

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.