Ga naar inhoud

Kaat : 8 feb 2010 : Dr. van der Weij : ZH Boxtel


Gast Kaat

Aanbevolen berichten

  • Reacties 439
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Hey Kaat,

Na lang wachten, uit hebben moeten stellen en veel geduld is het nu dan bijna zover. Heel veel sterkte girl. :116: Het wordt vast een super ervaring en met een beetje geluk kom je goed door je herstel heen! :71:

Heel veel succes en ik denk aan je!

Liefs, Pat X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Kaat,

nog één nachtje slapen.. SPANNEND.

hoe gaat het, heb je alles klaar gekregen wat er nog op je te-doen lijst stond?

heb je nu wel last van de enge kriebels?

hoop dat je wat slaapt vannacht en ik wens je heel veel succes voor morgen.

Plus heel veel plezier met het wakker worden morgen... :101:

Groetjes Jacq.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi meiden

ik heb niet alles af, wel veel dingen gedaan die allang hadden moeten gebeuren, ben deze week heel erg druk geweest, regelen, opruimen etc, en merkte bovendien dat ik bf te confronterend vond. dus sloot telkens maar snel af! haha, koele kikker ben ik! niet dus. toen ging gister de wasmachine stuk! wel net bij mijn 1 na laatste wasje, dus het hoopt nog niet zo heel erg op, de reparateur kan hem hoogstwaarschijnlijk maken en komt a.s. woensdag (dat kon er eigenlijk niet zo goed bij).

ik wil jullie toch nog ffkes komen groeten, ben niet zo zenuwachtig, wel als ik op het bf zit, heb helemaal geen zin om hier te gaan lezen of ook maar iets te posten, dat komt hopelijk gauw wel weer!

meiden (en jongens)

ik hoop jullie hier gauw weer te 'spreken', dan is het voorbij en ben ik 3 dingen rijker, 1 ervaring en 1 linker en 1 rechter prothese

tot gauw

Kaatje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Kaatje,

Kom je ook nog gauw even succes wensen voor morgen, wens je ook nog een zalige nacht zonder borsten (lees liggen in wat voor houding dan ook die je lekker vind), laat het morgen allemaal maar over je heen komen en als je dan ontwaakt....dan zijn ze daar! Een prachtig stel :55: droom er maar vast van vannacht!

Liefs, :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Kaatje!

GEFELICITEERD met je BOOBS!!

Ik ben erg benieuwd hoe het is gegaan, hoop dat het goed met je gaat!

Ik wens je veel beterschap en een goed herstel! ik kijk uit naar je verhaal!

liefs minime :71:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gister was de dag, eindelijk! :rolleyes:

Om 12.15 uur moest ik me melden bij de balie, ik en mijn liefje waren natuurlijk al een half uur eerder. Blijkbaar stond ik pas half 2 ingepland, waarschijnlijk een communicatiefoutje. De operatie die voor mijn operatie was liep gigantisch uit, en zodoende werd ik pas om 15.30 uur opgehaald voor de ok. Als je daar al die tijd ligt te wachten verdwijnen al je besef en zenuwen en ik dacht zelfs dat het niet meer zou gaan gebeuren. :105:

Pc kwam en we maakten nog even een praatje, we hadden elkaar afgelopen september voor het laatst gezien, dus ik nam nog even door wat en hoe ik het wilde, en hij begon alles uit te tekenen. Door het lange wachten waren mijn zenuwen zo goed als weg. Ik stapte zelf over op de operatietafel en werd verder klaargemaakt voor de operatie, kreeg infuusdingetje op mijn hand en eerste verdoving werd ingebracht, kon vanuit de verte nog net wat vragen beantwoorden en weg was ik. Ik heb de tijd niet meer zo goed in de gaten gehouden, denk dat operatie ruim anderhalf tot 2 uur heeft geduurd, iets na zessen was ik weer terug op mijn kamer. Toen ik ontwaakte uit narcose was ik superblij, dat zal bijna iedereen wel hebben, toch stiekum angst om niet meer bij te komen. Ik heb ook gelijk onder de lakens gekeken, maar net zoals B-cupje zei dat ze meteen zoiets had van: Wow! Huge, dacht ik gelijk dat er wel meer in had gemogen. Ik voelde ook meteen mijn rechterwond. Voor de rest had ik een gelukzaliggevoel. Heerlijk, het was gebeurd!

Op het kamertje lag nog een andere bvster, en dat schept toch wel een band, we zijn al kletsend de avond doorgekomen. Degene die na mij werd geopereerd kwam rond 8 uur erbij, en zo lag daar voor een aardig kapitaal bij elkaar. Hij had die dag incl. mij 5 vergrotingen gedaan.

Half 10 mocht ik me klaarmaken om naar huis te gaan, toen ik opstond uit bed begon het te duizelen en voelde ik mijn wonden erg, 2 molletjes geslikt en ben in een rolstoel naar buiten gereden. 25 km naar huis, ik voelde me ziek, ik was kotsmisselijk en het was een vreselijke rit. Het ergste vond ik niet de drempels of hobbels in de weg, maar de rotondes, door het flauwe draaien deden mijn borsten pijn en ik hield het bijna niet van de misselijkheid.

Bij thuiskomst ben ik meteen mijn bed in gedoken, 2 uur lang rondgeklotst in een draaierig bed, uiteindelijk werd mijn hoofd weer rustig, maar slapen, ho maar. Het vervelende bij mij is dat mijn hoofd bijna altijd te helder en wakker is, als ik indut bedenk ik mij: he, ik slaap bijna, en ben prompt weer klaarwakker.

Ik heb zojuist voor het eerst even een beetje geslapen, dat werd ook wel tijd.

Vandaag is geen beste dag, ik heb vooral pijn aan mijn wonden. Ik had na de operatie een bh, maat 85c aan, later de 85D aangedaan, maar kreeg het gevoel dat ik stikte, mijn borstkas werd helemaal ingedrukt. Mijn liefje heeft vandaag de triaction gehaald, eerst de 85D, cups veel te groot, toen de 85C, maar blijf last hebben van wonden. Dat voelt gewoon niet fijn. Ik ga ervanuit dat dat erbij hoort? Hadden jullie ook vnl last van de wonden? Ik heb er watten tussen gedaan, maar dat helpt ook niet echt.

Tijdens 1 van de bh wisselingen heb ik gekeken, liefje ook. We wisten nog niet meteen wat ervan te zeggen. Mooi is anders. En nu weet ik ook wel dat jullie dan zeggen dat ik geduld moet hebben etc, maar ik moest er wel even van slikken. Het is gewoon een raar gezicht. Borsten lijken wel opnieuw geconstrueerd, mijn oude aanblik is gewoon RIP. Ik heb nog geen puf gehad om foto’s te maken, hopelijk vanavond. Het lijkt alsof er een lineaal langs mijn borstplooi is gezet,zo recht loopt die lijn onder mijn borsten, tepels zitten vrij laag en het ziet er heel breed uit, ik moet erg wennen. Meteen maar even naar de paar andere klantjes van dezelfde pc gekeken, en nu wel een beetje gerustgesteld, bij hun is het ook ongeveer hetzelfde geweest en supermooi geworden. Ik ga ervanuit dat mr. Pc een echte borstenkunstenaar is en dat ik niet tot de uitzonderingen behoor. Aantal cc’s zal in dat opzicht ook goed uitpakken, als ik zie hoe het bij bijv nina32 is veranderd dan geloof ik ook dat mijn huid nog flink moet rekken en dat het allemaal goed gaat komen. Maar eerste aanblik is, eerlijk, beetje teleurstelling.

Voorlopig doe ik het nog even heel rustig aan, morgen komt mijn moeder een paar daagjes over om de kindjes (en mij) te verzorgen. Kan nu echt niet veel, en dat slapen op de rug is ook 1 groot rampenplan.

Ondanks al het geklaag en pijn, zou ik het zo over doen, ik ben echt superblij dat ik eindelijk zover ben gekomen en dat het nu achter me ligt.

dank jullie allemaal voor de gelukswensen, het heeft wel even geduurd maar ik kan nu ook echt meepraten over alle problemen, ongemakken die er bij komen kijken, en eerlijk, tot nu toe valt het niet echt mee.

liefs

Kaatje

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi kaat,

klagen mag altijd :D

fijn dat alles achter de rug is, nu nog n weekje of 6 volhouden.

de pijn op de wonden had ik ook heel erg, het voelde alsof mijn bh er staads langs af schuurde !

vreselijk was dat !!

ik was in staat om de bh uit te trekken en nooit meer aan te doen !

zal het je nog sterker vertellen..

die pijn overheerste zelfs !

en dat je tepels laag zitten komt ook goed, die protheses gaan nog zakken, ook dit was bij mij zo :D

je moet over 2 weken maar eens zien, hoe een verschil het is met nu !

het lijkt nu ver weg, maar dat is zo voorbij !

en wat vind je zo erg aan de littekens ?

zijn ze groot ?

dik ?

mijn littekens zijn maar een kleine 2 cm.

zag er de eerste 2 weken ook raar uit, maar sinds de hechtpleisters eraf zijn, is t super mooi !

het komt echt goed !

laat je lekker verwennen.

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Kaatje,

Blij dat je het nu allemaal achter de rug hebt, was nog best zwaar hé, zo met die misselijkheid en pijn. En als je dan ook nog niet goed kunt slapen! :wacko:

Maar ja zoals je zelf al zegt, zul je inderdaad geduld moeten oefenen. :rolleyes: Heb nog eens gespiekt naar Nina’s foto’s en als ze bij jou er nu uitzien zoals ze bij haar geweest zijn, dan zal het vast ook even mooi worden na enkele weken/maanden. Met het indalen van de prothesen zullen je tepels mooi hoger komen te zitten, dus zeker geen zorgen om maken. Kan er in het begin misschien wat teleurstellend uitzien, maar komt allemaal in orde de komende weken, als de zwelling afneemt en alles begint zich wat meer te zetten (huid die oprekt enz.).

Nog eens proficiat, laat alles een beetje bezinken en zal allemaal steeds beter en mooier worden. De eerste dagen zijn meestal het moeilijkst, daarna gaat alles met sprongen vooruit.

Nog veel sterkte en geduld toegewenst bij je herstel!

Liefs, :54::53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey lief Kaatje,

wat vreselijk jammer te lezen dat het zo uitliep en dat je zo misselijk en was enzo..

en idd,die vreselijke woorden geduld die je toch echt moet hebben. <_<

ik had gelukkig geen pijn en alles wat jij beschrijft en ik weet ook wel dat je er nu helemaal nix aan hebt maar het gaat echt snel hoor,zul je achteraf ook beamen. nu is het ff afzien maar straks ben je er heus ook blij mee net als wij allemaal.

en je klaagt helemaal niet meis! lekker alles van je afschrijven hoor! leuke dingen maar ook zeker die nare.

je bent in mijn gedachten meis,

liefs en dikke X

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi hoi

ik heb 'ze' net nog eens bekeken, vorm is gewoon heel raar, er zit rechts een deuk, en echt, er is niets van mijn oude lijf over. dat vind ik vooral heel raar. waar ik eerst door de botten er nog magertjes uitzag, is het nu een stevige voorgevel, in ieder geval lijkt het nu nog even niet op mijn 'droomboezem'. het blijft dus nog even spannend wat het over een tijdje gaat worden.

het schuren van de bh over de wond lijkt minder te worden, ik pak braaf elke 4 uur mijn molletjes. triesje, jij had vlgs mij ook iets van cerebrex tegen de pijn? ik denk wel dat ik mij er in een paar dagen doorheen sla met de paracetamol. foto's volgen van het weekend, dan kan ik hopelijk weer wat meer en hangen mijn moeke en kindjes niet rond, zal in ieder geval elke dag braaf een paar plaatjes schieten, denk dat dat voor mezelf ook wel goed is om te zien hoe alles stilletjesaan veranderd.

@ilona, heb ik je ww al, zo ik het mogen hebben? wanneer ben je geopereerd? ik heb me nog niet echt bezig gehouden met de littekens, vind vooral de vorm erg belangrijk. littekens van mijn borstverkleining waren 16 cm breed per borst, geen idee wat hij er nu van heeft gemaakt

@eefje, het is inderdaad een klus van maanden na de bv, ik hoop ondanks dat toch dat ik wel verandering ga zien binnen nu en 2 weekjes (deuk onderkant). het is heerlijk dat je er al weer bijna een maand op hebt zitten! en het ziet er bij jou al erg mooi uit!

@tietie, moet idd eerst zelf even bijkomen, tis toch een hele ingreep, had ook wel wat sterkers gelust dan die paracetamolletjes.

@triesje, je bent een skatje!

Link naar reactie
Delen op andere sites

oja, ik geniet erg van de vijfsterrenverzorging door mijn lieve menneke! hij vindt mijn 'ziekzijn' ook erg prettig, eindelijk ben ik volgens hem 'handelbaar'. hij maakt me veel aan het lachen, en dat doet ook AAauUWwW :25:

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.