Ga naar inhoud

Kaat : 8 feb 2010 : Dr. van der Weij : ZH Boxtel


Gast Kaat

Aanbevolen berichten

Hey Kaatje,

Blij dat je litteken al soepeler begint te worden, zal vast wel goed komen ermee! :35: En gelukkig slaap je al wat beter, ook al is 't nog niet genoeg. Nog kleine 2 weekjes en je 6 weken zitten er al op, dan lukt het vast ook al op terug op je zij te slapen. Nog een goed herstel verder!

Knuff, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 439
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

hey Kaat,

Ik post niet zo veel maar ik lees veel ;)

Die deuk he, had ik ook! Onder mijn borst boven mijn litteken en voelde echt "vlak" aan als ik erover ging met mijn vingers maar het is helemaal weggetrokken, ik moest het een paar weken de tijd geven. Merk je er al verschil in? Zou ik je ww mogen aub?

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi johanna

ik heb je een pbtje gestuurd. ik merk al een paar weken verschil, maar vraag me wel s af of het echt minder is of dat ik het gewoon zo wil zien. hij zit er nog steeds...

tijd gaat inmiddels wel wat vlotter als je weer volop aan het werk bent, ben niet meer dagelijks aan het wachten, dat was in het begin wel zo

bedankt in ieder geval voor je reactie

liefs

Kaatje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Madeleine

Ha lieve meid,

Ook nog ff hier een berichtje. Ben wel beetje bezorgd om je als ik je zo lees. Je klinkt een beetje moe. Laat je lekker verwennen door vriendlief en hou die tijd voor jezelf goed in de gaten hoor!

Die littekens duurt echt nog wel een tijd voordat dat helemaal soepel is zeggen ze, dus GEDULD ! En ja, is vreselijk lastig.

Dikke knuffel.

Madeleine

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey kaatje,

Gaat geloof ik wel beter toch? je klinkt er al optimistischer over dan eerst en dat deukje komt vast wel goed. Bij Mij zijn vandaag de hechtingen eruit gegaan maar ik moet zeggen dat ze soms nog flink zeer doen en weet je wat ik soms ook vind dat ze net dat als je zwanger bent en een harde buik met inspanning krijgt dit ook met mijn borsten is als ik hoest of perongeluk iets te snel iets doe of zo dan is t net of ze harder aan voelen ofzo. Weet niet of jij dat ook heb aangezien jij ze voor de spier hebt. Kun je al gewone bh's aan? Weet jij of daat ook bepaalde eisen aan zitten of maakt dat niet uit.

dikke knuf, Moniqueje.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ha lieve meid,

Ook nog ff hier een berichtje. Ben wel beetje bezorgd om je als ik je zo lees. Je klinkt een beetje moe. Laat je lekker verwennen door vriendlief en hou die tijd voor jezelf goed in de gaten hoor!

Die littekens duurt echt nog wel een tijd voordat dat helemaal soepel is zeggen ze, dus GEDULD ! En ja, is vreselijk lastig.

Dikke knuffel.

Madeleine

hoi madeleine (heb jij dat ook dat mensen je "koosnaampje" niet meer kunnen zeggen of schrijven, vanwege dat voorval met je naamgenootje?)

eerlijk is dat ik er best wel voor moet knokken op sommige momenten, als het niet helemaal lekker loopt. ik heb zo'n rustige tijd achter de rug, en moest weer volop in de startblokken. vanmiddag een lekker rustig middagje voor mezelf gehad, plus vanochtend lekker gewerkt, dus zit hier weer met een goed gevoel. ik ga ff bij je lezen

jij ook dikke hug :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey kaatje,

Gaat geloof ik wel beter toch? je klinkt er al optimistischer over dan eerst en dat deukje komt vast wel goed. Bij Mij zijn vandaag de hechtingen eruit gegaan maar ik moet zeggen dat ze soms nog flink zeer doen en weet je wat ik soms ook vind dat ze net dat als je zwanger bent en een harde buik met inspanning krijgt dit ook met mijn borsten is als ik hoest of perongeluk iets te snel iets doe of zo dan is t net of ze harder aan voelen ofzo. Weet niet of jij dat ook heb aangezien jij ze voor de spier hebt. Kun je al gewone bh's aan? Weet jij of daat ook bepaalde eisen aan zitten of maakt dat niet uit.

dikke knuf, Moniqueje.

hi moniekske

kan me voorstellen dat het bij jou nog erg gevoelig is, bij mij is het 4 weken po al wel een stuk minder, maar toen ik zo ver was als jij deed ik nog echt niet veel. ik had vorige week wel een paar keer het idee dat stress mijn borsten pijnlijker maakte. ook een paar keer iets ver weg proberen te pakken en meteen daarvoor gestraft door een fellere pijn op de littekens. ik kijk dus nog wel goed uit, al gaat het deze week weer beter dan de vorige week. moet vooral uitkijken voor de jongste, die kan ineens uithalen met zijn beentjes, of een harde knuffel komen geven.

ik kan me voorstellen dat als je ze achter de spier hebt bepaalde dingen, zoals hoesten of inspanning, eerder verkrampingen van de spier veroorzaken.

ben je verder tevreden over de vorm en de maat?

ik draag braaf mn sportbh, die zit gewoon lekker, maakt me nog niet zoveel uit dat ik hem draag. zolang mijn borsten gevoelig blijven hou ik hem ook gewoon aan. ik kan me voorstellen dat ik op een dag er ineens genoeg van heb en naar de winkel hol om even snel een normale te kopen, vlak voor sluitingstijd, en later die week op een rustig moment een echte mooie ga kopen. met push ups en beugelbh's moet je gewoon nog even geduld hebben. ik geloof dat je na 6 weken weer een beugelbh aanmag, maar niet iedereen vindt het dan al prettig. met een push up moet je langer wachten. ik geloof zelfs een half jaar tot een jaar, het verstoort min of meer het genezingsproces en het goed inkapselen van de protheses.

veel liefs

Kaatje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Kaat,

Ja ik heb t iedee dat met hoesten en als je soms in je halve slaap een soort van uitrekt dat ik zonder mijn armen te bewegen nog t idee heb dat de spieren op mijn borst zich aanspannen en dat vind ik best eng.

Wat de vorm betreft vind ik ze super mooi alleen is de ene wat groter als de andere maar daar zit nog veel vocht in en hij was al iets groter als de andere maar ik hop dat de pc daar rekening mee heeft gehouden om het zo te plaatsen dat t minder opvalt, teminste dat vroeg ik hem en hij zou zijn best daar voor doen. Van Onselen is echt een hele aardige en ook de ass. super gewoon.

Ga even proberen te afwassen.

Groetjes Moniqueje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Madeleine

Ha die Kaatje,

Ik las net bij jou dat je borsten nog wel gevoelig zijn. Bij mij mis ik juist nog een stukje gevoel onder mijn tepel bij mijn rechterborst. Heb wel het idee dat dat langzaam wat bijtrekt. Is dat bij jou ook zo? Weet jij hoe lang dit soort "klachten" nog kunnen spelen?

En ik merk ook wel dat mijn borsten wat meer samentrekken (tenminste, daar lijkt het op) als ik meer heb gedaan. Beetje vergelijkbaar met harde buiken toen ik zwanger was. Doet geen zeer, maar ik voel ze dan wat meer zitten.

Zie je bij jou de afgelopen week nog verandering van vorm? En is het deukje al wat minder zichtbaar? En is 't gevoel nog steeds goed? Wel lekker tijd blijven nemen voor je zelf he. Is ook hartstikke belangrijk.

Liefs,

Madeleine

Link naar reactie
Delen op andere sites

er staan nu weer nieuwe fotootjes op, vers van de pers

omdat ik me gruwelijk erger aan het deukje, en het daar ook constant over heb, heb ik toch maar een paar fotootjes erbij gezet waar het min of meer zichtbaar is. dit deukje vergalt mijn vreugde voor een groot deel, in andermans ogen een mug, voor mij een dikke olifant

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi madeleine

de gevoeligheid die ik beschreef was niet fijn, een pijnlijk vervelend gevoel. de doodse onderkant is volgens mij een beetje aan het wegtrekken, gevoel wordt aan de onderkant iets normaler, was ook een tijdje weg, raar he

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey kaatje,

ben meteen gaan kijken hoor! :D

en snap jou probleem wel hoor. zou ik ook hebben! en hoop echt voor je dat alles straks er goed uit komt te zien maar ook hiermee moet je denk ik veel, veel geduld hebben. en dat hebben we nu niet he...

en wat dat gevoel betreft... ik heb nog steeds geen lekker gevoel aan/in mijn borsten hoor <_< maar ook hier weer; geduld

liefs X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Kaatje,

Net je fotootjes gezien, en vind ze al heel mooi geworden, het ronde begint er meer en meer in te komen :35: , zo'n verschil met in 't begin! Qua maat passen ze ook mooi bij je lichaam. Alleen wat je zelf aangeeft, de linkerborst onderaan is nog niet helemaal wat het moet zijn, maar dat zal vast alleen meer tijd nodig hebben. 't Is altijd weer dat geduld hé, lastig toch, je wilt graag dat het meteen goed is natuurlijk. Buiten dat, écht waar zijn ze al heel mooi! :123:

Liefs, en knuff, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

hi ladies

ik kan me voorstellen dat iemand anders het miniem vindt. buiten dat vind ik de vorm heel erg goed geslaagd. maar die borstplooi ergert mij iedere keer als ik het zie en ik geloof niet dat het goedkomt, de hechting is gewoon niet goed gezet, dat is mijn lezing. ik wacht gewoon af, over een maandje of wat zal ik per email toch mijn ongerustheid tonen naar de pc, en een paar foto's erbij sluiten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Kaatje,

Had niet de bedoeling je gevoel erover te bagatelliseren hoor, kan me goed je frustratie voorstellen, zou er net hetzelfde over denken. En inderdaad, als het binnen een maand nog niet beter is, zou 'k zeker je pc erop aanspreken. Desnoods moet hij een hersteloperatie doen als het niet vanzelf goedkomt.

Veel liefs, :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi eef

tis ook lastig als toehoorder, ik heb precies hetzelfde bij anderen, dus het maakt ook niet uit. ik ben er ook dubbel in, geduld hebben aan de ene kant, en sceptisch aan de andere kant. controle is na 3 maanden po, zolang kan ik anders ook best wachten, ik wil het alleen een paar keer extra besproken hebben en op email hebben staan.

thank you girly

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

nee hoor Kaat,

das niet waar. ik vind het niet lastig... en vind ook dat jij het goed doet,dat je ff stoom afblaast hier. en er zit ook een deukje natuurlijk. mag je toch wel zeggen?! en zekers dat je er niet happy mee bent. en goed van je dat je over een tijdje je pc mailt en om uitleg vraagt.

liefs X

Link naar reactie
Delen op andere sites

ha die triesje

goed om te lezen, ik kan me over het algemeen redelijk inleven, maar snap ook dat dat voor anderen niet altijd makkelijk is, maar goed, jullie hebben dan ook dezelfde ervaring achter de rug als ik, dezelfde verwachtingen etc.

ben sinds gister begonnen met wat intensievere massage, zo kan ik meteen nagaan of de knoop die daar zit wat minder wordt in de loop van de tijd.

wel geweldig als je foto's terugkijkt van de eerste dag, en ook tussen dag 20 en nu, hoe het veranderd is, het zijn toch al bijna echte borsten geworden. bijna omdat ik denk dat het onder nog een beetje verder zal uitzakken. misschien moet ik maar niet teveel foto's meer maken :) vooral dan ergert het me.

liefs and hugs, Kaatje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Kaatje,

Vind ik ook dat ze al heel veel verandert zijn door de weken heen, ze lijken zeker al meer op echte borsten, denk ook dat ze nog wel wat verder zullen uitzakken. Misschien moet je er inderdaad nu wat weekjes tussenlaten voor je weer foto's neemt, misschien rond 6 weken weer en dan 3 maanden, zo doe ik het ook.

Ben ook benieuwd wat je intersievere massage zal opleveren.

Knuff, :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

tuurlijk hebben we die allemaal gehad... ik heb zelf nog zo'n klein issue...

hoop dat die massage het idd zachter maakt. je moet jammer genoeg echt die 3 maanden aanhouden met wachten want van de 6 weken tot 3 maanden komt er meer hang in dus nog ff geduld :38:

en het lijkt mij ook slim om dan idd niet te veel fotos te maken. of er dan toch wel wat meer tijd tussen laten zitten.

ik vond het wel leuk :D maar ja niet iedereen is hetzelfde he haha..

liefs X

Link naar reactie
Delen op andere sites

ha eef

ik moet niet te overmoedig worden :) met masseren, heb nu een manier gevonden om de "knoop" goed vast te kunnen pakken. we zullen wel zien of het resultaat oplevert :) zonder lenzen en in de spiegel zie ik er niets van!

Link naar reactie
Delen op andere sites

triesje

nou word ik nieuwsgierig ;)

ik moet zeggen dat de tijd nu echt voorbij vliegt, voor een deel prima, voor een ander deel mis ik dat relaxte ook wel een beetje, en ook het rondhangen op het forum, al is het de laatste week natuurlijk af en toe ook tenenkrommend, grrrrr, maar dat is morgen hopelijk voorbij :)

het zal zo 6 weken zijn en ook zo 3 maanden

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Madeleine

Ha Lieve Kaat,

Ik heb ook even naar je foto's gekeken en ik snap goed wat je bedoelt met deukje. Het vervelende is dat je zelf altijd steeds kijkt naar wat er minder mooi gelukt is en niet naar al het goede andere resultaat. Want je hebt echt prachtige borsten gekregen vind ik. Mooi vol, al wel wat hangend. En zoals de anderen ook zeggen.... het duurt echt een poos voordat je helemaal hersteld bent. Die littekens moeten ook weer goed gaan doorbloeden. Ik denk dus zeker dat steviger masseren zal helpen en de prothese moet nog echt goed gaan zakken. Alleen duurt het voor je eigen gevoel zo lang.

Meissie, kop op! De zomer komt eraan, tijd voor de leuke jurkjes, shirtjes enzo. En met beha's zie je nu helemaal niets van dat deukje, heb je gewoon een prachtige boezem gekregen, waar je best ook van mag genieten hoor.

Dikke knuffel,

Madeleine

Link naar reactie
Delen op andere sites

triesje

nou word ik nieuwsgierig ;)

ik moet zeggen dat de tijd nu echt voorbij vliegt, voor een deel prima, voor een ander deel mis ik dat relaxte ook wel een beetje, en ook het rondhangen op het forum, al is het de laatste week natuurlijk af en toe ook tenenkrommend, grrrrr, maar dat is morgen hopelijk voorbij :)

het zal zo 6 weken zijn en ook zo 3 maanden

ik "erger"mee aan het dalingsverschil tussen de 2 borsten. en had gehoopt op hogere inplant,snap je me?

liefs X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Kaat,

Ik heb even naar je foto,s gekeken,omdat ik terug las dat je het deukje nogal stoort.

ik zie het wel,maar niet overduidelijk ofzo,op de foto

ik weet niet hoe jij het zelf ziet,want een foto is toch ander beeld vaak he.

denk je dat het nog wegtrekt?

ik denk het wel hoor,want het was toch veel erger geweest?het heeft denk gewoon net iets meer tijd nodig.

en ik wil ook wel even zeggen dat je mooie boobs hebt hoor,ze worden steeds mooier,vind ze er zoiezo ook natuurlijk uitzien,heeft geen neplook.

je wou nog wel meer hang erin las ik ook?

maar zoals ik op de foto zie dan,zit er al goede hang in,vind ik dan he,ze zijn gewoon heel mooi,echt natuurlijk ogende boobs. :123:

wat zul je terecht trots zijn straks in de zomer.

genieten maar..... :38:

dikke knuff voor jou kaatje,fijne dag nog

knuff moontje :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.