Ga naar inhoud

Kaat : 8 feb 2010 : Dr. van der Weij : ZH Boxtel


Gast Kaat

Aanbevolen berichten

hoi allemaal,

het lukt mij al 2 dagen niet om op het forum te komen. vandaar dat ik nu even, zeer tegen mijn principes in, op het werk ben ingelogd.

ik geef tzt wel weer een x een teken van leven als het thuis ook weer is gelukt!

liefs

kaatje

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 439
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

met de hulp van ons aller admientje is t me gelukt om via omweg op het forum te komen. zat vanochtend te sollen met al die collega's om me heen, anderhalf uur ingelogd geweest voor 2 korte berichtjes :)

vanavond maar weer ffkes bijlezen, nu naar de city

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik "erger"mee aan het dalingsverschil tussen de 2 borsten. en had gehoopt op hogere inplant,snap je me?

liefs X

triesje, heb je dat nog steeds dat dalingsverschil? komt dat goed? over hogere inplant zou ik bijna adviseren om volgende x (erg he! tlijkt hier wel de afhaalborstvergroting) maximale diameter implantaten te nemen, geen idee hoever ze gaan, mijn soort implantaten ging vlgs mij tot 15 cm, maar weet niet hoe dat zit met ronde protheses

verder kan ik je vertellen dat ik vanaf zondag bezig ben met "hardere" massages. omdat op die plek waar die deuk zit, ook echt een dikkere littekenknoop zit, kan ik die flink bewerken. mijn (heerlijke) mannetje stond er gister paf van, hij dacht dat het bijna weg was. maar zoals ik al eerder zei, we kijken het graag weg, als ik vervolgens foto's zie, blijft het tegenvallen. al heb ik het gevoel dat de knoop minder is als afgelopen zondag.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Kaat,

Ik heb even naar je foto,s gekeken,omdat ik terug las dat je het deukje nogal stoort.

ik zie het wel,maar niet overduidelijk ofzo,op de foto

ik weet niet hoe jij het zelf ziet,want een foto is toch ander beeld vaak he.

denk je dat het nog wegtrekt?

ik denk het wel hoor,want het was toch veel erger geweest?het heeft denk gewoon net iets meer tijd nodig.

en ik wil ook wel even zeggen dat je mooie boobs hebt hoor,ze worden steeds mooier,vind ze er zoiezo ook natuurlijk uitzien,heeft geen neplook.

je wou nog wel meer hang erin las ik ook?

maar zoals ik op de foto zie dan,zit er al goede hang in,vind ik dan he,ze zijn gewoon heel mooi,echt natuurlijk ogende boobs. :123:

wat zul je terecht trots zijn straks in de zomer.

genieten maar..... :38:

dikke knuff voor jou kaatje,fijne dag nog

knuff moontje :116:

ha die mona, was al vanaf dinsdag bezig te proberen op t forum te komen, was al aan het experimenteren met allerlei instellingen op de laptop (en dan wordt t pas echt gevaarlijk, want daar heb ik ook de ballen verstand van), toen ik zag dat op de andere computer precies hetzelfde probleem was, het lag blijkbaar aan mijn internetprovider. ik zit er nu gelukkig normaal weer op!

thnx a lot voor de complimentos. ik ben er zeker tevreden mee, ik merk dat ze wel iets aan het slinken zijn, benieuwd welke maat bh ik dadelijk kan kopen. ik vind ze prima zo, dus ik zou niet teleurgesteld zijn als ik op een b uitkom, te groot maakt mij gewoon fors, dan vind ik tengere vrouwen met een D toch mooier ogen, die krijgen dan meer een zandloperfiguur.

wat ik nog even tegen jou wil zeggen, over voor de spier. ik heb ook getwijfeld aan het advies van mijn pc, omdat ik mezelf een dunne huid vond hebben. maar hij oordeelde dat het voldoende was voor voor de spier. nu heb ik ze dus eindelijk, en vind tot op heden dat het ook heel erg meevalt met de zichtbaarheid van de protheses. mijn huid loopt natuurlijk wel op bij het begin, maar ik heb absoluut geen last van randen, het loopt geleidelijk genoeg op. laat je dus niet leiden door je eigen oordeel, laat dat maar over aan de pc's. duurt wel lang he, jouw consult. was het de 25e? maar goed, geduld, geduld en nog s geduld. ondertussen alle mooie lentedagen maar proberen mee te pikken!

liefs

Kaatje

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey Kaatje,

ja dat heb ik nog steeds. mijn grotere borst in verder ingedaald dan de kleine... ergens ook begrijpelijk (meer plaats om te zakken). en ja hahahaha (ik lag echt ff dubbel om je uitspraak :38:) de vogende keer zal ik het daar echt wel over hebben hahaha. en ik heb ook geen flauw idee Kaat,hoe dat zit. (zelfs niet wat ik nu heb)

en foto's vertekenen wel vind ik. dus kan best dat je het live bijna niet meer ziet maar op een foto wel. live is altijd mooier dan foto's.. vind ik :)

ik geloof best dat dat masseren helpt hoor,als daar wat meer litteken zit en zo maak je dat soepel...

liefs X

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi triesje

huh, welke uitspraak? :131: we hadden het er al eerder over gehad, je zou het zo weer doen, toch? je bent toch ook al op de eindcontrole geweest, zei herr bruno ook dat dat nog anders ging worden de komende maanden? en verschil zat er wrs ook al voor vergroting.

litteken aan de andere kant kan ik helemaal niet fatsoenlijk voelen, laat staan vastpakken, dus daar smeer ik gewoon overheen, kan dat niet echt massage noemen. er is nog nooit zoveel creme gebruikt (ook bodylotion, gezichtscreme etc) als de laatste tijd. ben heerlijk aan het smeren, en tis gewoon een ochtendritueel geworden

ik ben echt gaan houden van de boobjes live, nu nog even echt beginnen met buikspieroefeningetjes en mijn billen mogen eigenlijk ook wel beetje strakker, en dan kan de zomer echt beginnen! en dan maar niet teveel foto's maken, ben nou eenmaal geen 30 meer, laat staan 36 (al voel ik me nog steeds 29 :125: )

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast trinitykids

hi kaat,

ben je al begonnen met sporten?

heb van de week op de wii wat yoga enz gedaan maar das toch ff afzien hoor hahahaha.

maar we hebben nog even voor de zomer

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

ha trien

ik vind de kids opvoeden al een sport op zich

nee, dus nog niet ;) heb wel een blaadje gevonden over curves, een of andere nieuwe soort fitness, 3x per week 30 minuten. dat zou wel s wat voor me zijn!

de zomer mag evengoed nu al beginnen voor mij!

liefs

Kaatje

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi triesje

huh, welke uitspraak? :131: we hadden het er al eerder over gehad, je zou het zo weer doen, toch? je bent toch ook al op de eindcontrole geweest, zei herr bruno ook dat dat nog anders ging worden de komende maanden? en verschil zat er wrs ook al voor vergroting.

litteken aan de andere kant kan ik helemaal niet fatsoenlijk voelen, laat staan vastpakken, dus daar smeer ik gewoon overheen, kan dat niet echt massage noemen. er is nog nooit zoveel creme gebruikt (ook bodylotion, gezichtscreme etc) als de laatste tijd. ben heerlijk aan het smeren, en tis gewoon een ochtendritueel geworden

ik ben echt gaan houden van de boobjes live, nu nog even echt beginnen met buikspieroefeningetjes en mijn billen mogen eigenlijk ook wel beetje strakker, en dan kan de zomer echt beginnen! en dan maar niet teveel foto's maken, ben nou eenmaal geen 30 meer, laat staan 36 (al voel ik me nog steeds 29 :125: )

afhaalborstvergroting hahaha

en nee ben nog niet op eindcontrole geweest hoor. 14 april pas. samen met mams. ik had 3 maart gemoeten maar hij heeft mijn afspraak verzet naar de 14e... is handiger want is toch een eindje rijden he...

en ja er zat al een verschil,dat weet ik. en daar gaat het niet om maar om het indalingsverschil. tussen de 2 borsten daarin. en ik wil die volgende keer idd wat meer bolling van boven haha..

en fijn te horen dat je er nu al wel happy mee bent!!!

jaaaaa,dat mag hier ook maar ik heb er de moed nog niet voor..

liefs X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast trinitykids

hi

ja daar heb je gelijk in, kids opvoeden is een sport op zich :154:

curves zegt mij helemaa niets eigenlijk nou ga ik 3x per week ook niet redden ben ik bang.

heb een abo bij de fitness en een vriendin van mij wilde naar de zumba lessen dus wie weet...

vandaag is de zomer ver te zoeken wat een snert weer, was t maar gister :27:

liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

het is hier overigens heerlijk weer, niet zo zonnig als gister, maar wat een ellende ook.... bij mijn ouders 4 fietsers overreden door een tractor, mijn hart sloeg een slag over toen ik het las, mijn ouders fietsen ook veel.... even gebeld en was gerustgesteld. de eerste mooie zomerse lentedag en dan zoiets...

over moed gesproken, ik heb wel de moed gehad om erover te denken, en een foldertje mee te nemen, heb er eigenlijk ook zin in, dat is op zich al een goed teken

zumba lijkt me ook erg leuk, maar is volgens mij wel erg zweten geblazen!

ok triesje, had ik vlgs mij wel gelezen, maar is idd beter, 2 vliegen in 1 klap. benieuwd wat hij ervan zal zeggen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast trinitykids

lekker genieten dan van het weer, hier is het knudde zie de hele dag al grouw en druppels.

zumba is idd zweten geblazen heb ik gehoord.

het is de afgelopen dagen alleen maar ellende idd, kan me voorstellen dat je even belde om te horen hoe of het was, zou ook in de rats zitten als ik dat hoorde.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Madeleine

Ha die Kaatje,

Als ik naar zumba kijk vind ik het wel heel erg veel gehuppel en veel arm/been bewegingen. Ik doe dat dan ook niet, heb ook een knie waar iets minder mee kan (mis kruisbandje door turnen vroeger).

Als jij die kleine van je nog veel tilt en zo is dat toch meer dan voldoende sport? Gebruik je ook alle spieren mee.

Hier nu geen mooi weer. Meer een beetje regenachtig. Nou ja, niet zo erg, want dit weekend gaat mijn vriend weer verder met de badkamer verbouwen. Ik ben dan van de koffie, saucijzenbroodjes, bier, stof verwijderen enzo, want tja dat tillen mag nog niet he.

Mooi dat het met litteken wat minder lijkt te worden! Lekker blijven smeren dus.

Liefs en goed weekend!

Madeleine

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi madeleine

ik sport genoeg, maar mijn eetlust is de laatste weken ook weer goed op peil :), moet dus ergens een pas op de plaats houden.

hoe s met jou? badkamer aan het verbouwen? helaas moeten wij voor dat soort dingen offertes aanvragen en mensen inhuren, niet veel rechterhanden in dit huis! bij ons is de douchebak lek, daardoor hebben buren last van lekkage en schimmel in hun slaapkamer. gevolg dat wij al 2 maanden geen gebruik meer maken van de douche. gelukkig hebben we wel een goed bad en een wastafel, dus schoon worden we wel! hopelijk de komende weken zin en tijd om aktie te gaan ondernemen, geen idee hoe groot de schade zal zijn, of alleen douchebak of nog meer.

vandaag is het hier ook blubberweer, bleh, is het weekend en krijg je dit! maar alla, toch maar vast een paar mooie daagjes meegepikt, weliswaar grotendeels vanachter mijn bureau.

liefs en groetjes

Kaatje

Link naar reactie
Delen op andere sites

He Kaatje ik heb net effe je foto's bewonderd ze zijn echt mooi aan t worden en volgens mij he als je nog wat verder bent dat t deukje wel weg gaat hoor. Ik denk dat dit misschien door je litteken van je bvk kmt dat is toch altijd een wat stugger iets he, maar als je flink smeert en masseert word t soepeler want dat is het al zie ik.

Komt goed meis, je kunt trots op je boobies zijn.

Liefs Moniqueje.

Link naar reactie
Delen op andere sites

haai niekske

ben apetrots! en thnx voor je complimentjes

ik weet zeker dat het deukje tijdens de bv is veroorzaakt, moet zeggen dat ik vanaf het moment dat ik harder ging masseren er weer volop vertrouwen in heb gekregen. ik hoop wel, dat meen ik serieus, dat mijn 85C niet zal veranderen, ik zou nu toch wel balen van een B, al zei ik eerder van niet. het wonder heeft zich inmiddels ook bij mij voltrokken, ik ben gewend aan de maat! dat heeft zo maar even 5 weken geduurd!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Kaatje,

Nee denk niet dat ze nog krimpen en je zou ook 80 d aan kunnen denk ik, dat zeggen ze toch altijd dat als je bv 75 c hebt je ook een 70 d aan kunt enzov. je moet hem dan in de band kleiner nemen, weet wel niet of dit klopt hoor heb zelf nog niets gepast.

Liefs, Niekske (leuke bij naam mijn moeder noemt me ook zo)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Kaatje,

Denk niet dat ze nog verder zullen krimpen hoor, je bent maandag al 6 weken ver, volgens mij behoud je die 85 C wel. Gek hé, hoe men zo went aan de grootte, eerst vind je ze huge en daarna, valt het allemaal wel mee! :4:

Liefs en knuff,

Eefje.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ha eef, en toch is het, achteraf gezien, een redelijke strijd geweest om het te accepteren, heb er best moeite mee gehad, maar wie weet kwam dat toch door vocht vasthouden, waardoor mijn lijf er ook anders uitzag. nu kan ik ze heel goed in proportie zien, en valt het allemaal heel erg mee, durf nu zelfs gewoon weer mijn oude strakke truitjes aan.

80D zou ook kunnen, had me voorgenomen om me vandaag even te meten, maar ben nu, vanavond, erg blij dat ik ff zit! dus te lui om het meetlint te pakken!

@niekske, ja, heb altijd de neiging om namen te verbasteren, ik noem mijn kids en vriendje ook bijna nooit bij hun naam. als ik dat wel doe dan is daar meestal een grondige (grrrr) reden voor!

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja, kwam vast door dat vocht, geeft direct wel een vertekend beeld zo. Heb ik zelf amper gehad, maar ben ook wel blij dat ze niet gekrompen zijn, als ik ze nu naakt zie vind ik ze nog steeds behoorlijk qua grootte, niet huge, maar toch wel groter dan de meeste vrouwen van mijn postuur lijken te hebben. Vind ze voor mij groot genoeg, maar ze moesten zeker niet kleiner, volg je me nog???

Link naar reactie
Delen op andere sites

haha eef, ja ik volg je zeker, en daarbij, je bent al weer een weekje of 8,9 dus je hebt je zelfbeeld al weer aardig opgekrikt in de tussentijd, het hoort nu bij jou, en ze pakken het niet meer af!

heb je trouwens een picje van je VS tankini? mijn vriendje vind het maar nix, een tankini voor mij, maar ik heb zekers al gekeken, lijkt me wel relaxt in zo'n topje. ik heb ook nog hele gave jaren 50 en 60 badpakken, daar voelde ik me, op mijn dubbele vullingen na, ook altijd heel goed in.

ach, moet gewoon niet zeuren om van de buikspieroefeningen af te komen ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.