Ga naar inhoud

Javaantje : 23 augustus 2013 : Dr. de Meyere : Artemedis: Heroperatie 25 november 2013 en 27 februari 2014


Aanbevolen berichten

  • Reacties 419
  • Created
  • Laatste Reactie

Nou, van harte gefeliciteerd met je boobs meid!!!

Zo hey, wat een uitgebreid en ook op sommige punten wel herkenbaar verslagje!! Die zuster vond ik ook niet zo lief :45:

Die werd kwaad op mij omdat ik mijn arm niet recht hield, maar steeds boog, waardoor het infuus steeds afknelde... Ja duh, ik was zo duf als een konijn hahahaha. En ik maar steeds tegen mezelf zeggen: arm recht, arm recht, dadelijk wordt de zuster weer boos en tot wel 3 keer toe betrapte ik me daarna er weer op (en ook nog 1 keer door de boze zuster :unsure: ) dat ik die verdomde arm steeds boog :45:

Nou ja.. even on topic haha

Jullie waren wel lekker op tijd he!! :152: Sjeesus.. Maar goed, beter te vroeg dan te laat :)

En dan dat lopen van operatiekamer naar je eigen bed! Ik kan me dus heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel vaag herinneren dat ik van de operatietafel af moest en daar nog wat stomme opmerkingen gemaakt heb, maar daarna werd het weer 1 groot zwart gat haha. Stom is dat he, dat je zelf naar je bed moet lopen haha, maar het kan dus echt! Ook jij hebt dat gedaan ;)

Laat je maar goed verzorgen door je vriend, maar zo te horen komt dat wel helemaal goed ;)

En trouwens: fijn he? Dat hij je vriend heeft laten zien dat het echt maximaal was wat er nu in gegaan is..... Dat geeft toch wel een geruststelling, denk ik.. Bij mij was ook 450 het maximale en mijn man heeft ook gezien hoe een maat groter zou zijn geworden, en dat werd ook echt niet mooi...

Een goed herstel!!!

xxx BB

Haha ze mogen wel iets liever zijn dan daarzo. Of iig een klein lachje :P... Maar het ging zo snel dat ik t ook niet echt merkte.

En het naar bed lopen kan ik me echt gwn niet herinneren. Jij nog wel heeel vaag hahaha...

Wie weet herinnert dat ene meid het mnog wel. Toen ik wegging zei k nog tegen haar "succes meid" hahaha

Het is wel fijn dat hij t aan mijn vriend heeft laten zien. Maar ik denk zelf dat DeMeyere geen "propper" is.

Stel je voor met een 500cc high profile erin wat Nio had voorgesteld.

Vanavond ff spieken :D

Van harte gefeliciteerd en wat een leuk verslag! Heb hier wel zitten lachen hoor, kan me alles zo inbeelden haha. Nou een heel goed herstel gewenst, als het net als bij mij verloopt zul je weinig pijn hebben!

thnx meis...

haha weinig pijn heb ik niet zo. Vooral bij het liggen en opstaan gaat wat minder..

Maar ach dat overleven we wel weer ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou dat is een uitgebreid verslag! Weet ik gelijk wat ik een beetje kan verwachten over een paar weken :)

Doe maar lekker rustig aan en laat je lekker verwennen. Belangrijk dat je goed hersteld.

Nogmaals gefeliciteerd met je boobs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou dat is een uitgebreid verslag! Weet ik gelijk wat ik een beetje kan verwachten over een paar weken :)

Doe maar lekker rustig aan en laat je lekker verwennen. Belangrijk dat je goed hersteld.

Nogmaals gefeliciteerd met je boobs!

Ja toch meid ;)... Heb het ook een beetje voor jullie gedaan ;)

Dank je. :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wow, dat is pas een gedetailleerd verslag! :35:

Heel leuk om te lezen en vooral is er kans dat ik ook bij hem ga voor de operatie, dan weet ik al beetje wat the verwachten.

De beschrijving van de rit terug naar huis roept herinneringen op, inderdaad ieder hobbeltje ... Daammnn auwiieee! :4:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoihoi!

Wat een uitgebreid verslag inderdaad haha. Wel leuk om te lezen! Maar moest jij ook zelf naar je bed lopen? :o Pfoeh daar zou ik toch niet aan moeten denken, helemaal high van de narcose en morfine. :45:

Jammer dat er niet meer in kon, maar beter prachtige borsten met 250 cc dan van die onnatuurlijke borsten met 300 of meer. ;)

En dat naar huis rijden herken ik zo... pff vind ik nog steeds een crime! Bij elke hobbel denken 'oh neee' en dan je boobies vasthouden :P

Succes met je herstel!

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ze waren zeker ongesteld, ik had de verpleegsters denk ik op een goede dag. Super aardig. De anesthesist was niet zo blij met mij juist. Hij heeft me wel 4/5 x gevraagd of ik had gegeten. Waarschijnlijk had hij dat mintsnoepje voor m'n wrede droge keel geroken.

Affin, super verslag. Ik kan me ook voor geen meter herinneren dat ik zelf heb gelopen. Alleen dat ik heel stevig door elkaar ben geschud.

Ik ben blij voor je dat t ergste achter de rug is en t beste op de voorgevel. Ik hoop dat de pijn snel voorbij is en jullie kunnen genieten van dat moois.

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

:45: Ja denk dat ze ongesteld was idd :45:

Ik lees ook altijd dat ze heel aardig zijn, en dat waren ze daarna toen ik die moedervlek ging laten weghalen ook echt hoor!! Dus was misschien net een moment van de dag :) Of misschien heb ik haar wel een trut genoemd toen ik nog niet wist wat ik zei :45:

En @ infinity: Na een normale narcose kun je ook meestal niet meteen lopen. Maar bij de Meyere wordt een narcose gebruikt, zonder spierverslappende middelen :) En ze ondersteunen je goed hihi, het is niet zoals je een hond in zijn mand stuurt :118:

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heeeel veel plezier met je nieuwe boobs! Ik ben benieuwd wat je ervan vindt. Ik wens je een goed herstel. En met zo'n lieve vriend moet dat zeker wel goedkomen!

Hopelijk heb je niet al te veel pijn!

Goed verslag, daar hebben we iets aan hihi. Ben zo benieuwd hoe het straks bij mij zal zijn.

Succes meid! x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wow, dat is pas een gedetailleerd verslag! :35:

De beschrijving van de rit terug naar huis roept herinneringen op, inderdaad ieder hobbeltje ... Daammnn auwiieee! :4:

Dank je DD+.. Ja was best heftig maar we hebben t overleefd pfff ;)

Hoihoi!

Wat een uitgebreid verslag inderdaad haha. Wel leuk om te lezen! Maar moest jij ook zelf naar je bed lopen? :o Pfoeh daar zou ik toch niet aan moeten denken, helemaal high van de narcose en morfine. :45:

Jammer dat er niet meer in kon, maar beter prachtige borsten met 250 cc dan van die onnatuurlijke borsten met 300 of meer. ;)

En dat naar huis rijden herken ik zo... pff vind ik nog steeds een crime! Bij elke hobbel denken 'oh neee' en dan je boobies vasthouden :P

Succes met je herstel!

Xx

Thnx girl,

Hahah Ik kan mij echt niet meer herinneren of ik naar dat bed heb gelopen. Denk t haast wel eigenlijk ;)...

Ben benieuwd ja hoe het eruit zal zien. Anders gaan we voor een wissel over aantal jaren :P

Ze waren zeker ongesteld, ik had de verpleegsters denk ik op een goede dag. Super aardig. De anesthesist was niet zo blij met mij juist. Hij heeft me wel 4/5 x gevraagd of ik had gegeten. Waarschijnlijk had hij dat mintsnoepje voor m'n wrede droge keel geroken.

Affin, super verslag. Ik kan me ook voor geen meter herinneren dat ik zelf heb gelopen. Alleen dat ik heel stevig door elkaar ben geschud.

Ik ben blij voor je dat t ergste achter de rug is en t beste op de voorgevel. Ik hoop dat de pijn snel voorbij is en jullie kunnen genieten van dat moois.

X

Nou zal best wel kunnen. Maar goed dat denk je pas achteraf als je dan terug kijkt. Het ging ook allemaal zo snel.

Misschien hadden deMeyere genoeg operaties op de planning staan ;)

:45: Ja denk dat ze ongesteld was idd :45:

Ik lees ook altijd dat ze heel aardig zijn, en dat waren ze daarna toen ik die moedervlek ging laten weghalen ook echt hoor!! Dus was misschien net een moment van de dag :) Of misschien heb ik haar wel een trut genoemd toen ik nog niet wist wat ik zei :45:

En @ infinity: Na een normale narcose kun je ook meestal niet meteen lopen. Maar bij de Meyere wordt een narcose gebruikt, zonder spierverslappende middelen :) En ze ondersteunen je goed hihi, het is niet zoals je een hond in zijn mand stuurt :118:

xx

Hahaha waarschijnlijk hadden ze een hele drukke dag :P

Leuk om je verslag te lezen. Ben zelf over een kleine 3 mnd aan de beurt. Ik zal je wel volgen. Sterkte.

gr Inge

Thnx meis... Ik ben ook benieuwd hoe jij t zal ervaren. (zullen ze weer ongesteld zijn of toch wel "vriendelijk? :P)

Heeeel veel plezier met je nieuwe boobs! Ik ben benieuwd wat je ervan vindt. Ik wens je een goed herstel. En met zo'n lieve vriend moet dat zeker wel goedkomen!

Hopelijk heb je niet al te veel pijn!

Goed verslag, daar hebben we iets aan hihi. Ben zo benieuwd hoe het straks bij mij zal zijn.

Succes meid! x

Thnx meid!

Heb inmiddels paar foto's gemaakt. Zal mssn een verslagje over schrijven of zet alleen de pics erop

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi! Jippiieeeee je hebt ze!

Ondertussen zal je ze wel gezien hebben he ;-)

Tevreden???

Ach beter minder en mooi, dan teveel en lelijk.

Toen ik wakker werd en ze me vertelden 250 zei ik "Is dat alles???" En iedereen maar lachen haha.... Ik had me wel verwacht aan 250 maar stiekem wel gehoopt op een beetje meer. Ach, ik ben blij nu.

Bij mij was iedereen er zo lief! Ik was er zeker op een goede moment :-D

Demeyere, de anesthesist, de verpleegsters.... Kan er geen slecht woord over zeggen nee....

Ik wilde zelf ook al snel weg, was nog half dizzy en de anesthesist stond al te grappen met mijn vader over hoe ik daar stond te wankelen, nadat ik mijn vader eerst had bevolen mijn broek aan te trekken op het bed hihi....

Geniet ervan jij! Ze zullen supermooi worden!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jaaah ik heb ze... Ik was een beetje teleurgesteld dat er niks zit aan de zijkanten. Ik voel daar ook geen prothese of überhaupt iets. Vraag me of dat nog goedkomt...

De décolleté vind k wel mooi

Dan heb jij een goeie dag uitgekozen :P... Voor de rest was alles goed. Ook geen slecht woordje te zeggen maar een smiley op hun gezicht miste k wel hoor ;)

Ik ga proberen t genieten hihi

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

:45: Ja denk dat ze ongesteld was idd :45:

Ik lees ook altijd dat ze heel aardig zijn, en dat waren ze daarna toen ik die moedervlek ging laten weghalen ook echt hoor!! Dus was misschien net een moment van de dag :) Of misschien heb ik haar wel een trut genoemd toen ik nog niet wist wat ik zei :45:

En @ infinity: Na een normale narcose kun je ook meestal niet meteen lopen. Maar bij de Meyere wordt een narcose gebruikt, zonder spierverslappende middelen :) En ze ondersteunen je goed hihi, het is niet zoals je een hond in zijn mand stuurt :118:

xx

Ooooh dat verklaart een hoop. Dacht al, ben ik nou de enige die zo suf als een konijn was en niet eens meer kon klokkijken. :152: Ik doe bij een wissel ook nooit meer algehele narcose haha

javaantje @ Balen dat 't van de zijkanten wat tegenviel. :( Ze gaan de komende tijd nog wel heel erg veranderen en ze worden steeds mooier!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha jaa dat was zeker een tegenvaller... Maar MOET geduld hebben ;)

Eigenlijk best moeilijk als je zelf aan de beurt bent geweest :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het Javaantje, wat bedoel meent met die zijkanten waar niets zit?

Zelf voel ik mijn implantaten langs alle kanten zitten als ik voel aan mijn borsten nu, in het begin ook niet...vocht, je durft nog niet zo duwen,....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het Javaantje, wat bedoel meent met die zijkanten waar niets zit?

Wat bedoel je hiermee meis?

Link naar reactie
Delen op andere sites

amai uitgebreid verslag zeg!! zit me helemaal in te leven hier! hahahahaha

maar tegelijk maakt het me toch ook wel een beetje bang....

een goed herstel toegewenst meid en ik blijf je fotokes volgen ;-)

ze zien der alvast heel mooi uit!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het Javaantje, wat bedoel meent met die zijkanten waar niets zit?

Zelf voel ik mijn implantaten langs alle kanten zitten als ik voel aan mijn borsten nu, in het begin ook niet...vocht, je durft nog niet zo duwen,....

Ik voel daar helemaal geen prothese. Ik kan me huid namelijk vastpakken en voel ook dat er genoeg ruimte zit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

amai uitgebreid verslag zeg!! zit me helemaal in te leven hier! hahahahaha

maar tegelijk maakt het me toch ook wel een beetje bang....

een goed herstel toegewenst meid en ik blijf je fotokes volgen ;-)

ze zien der alvast heel mooi uit!

Hey vrouwke,

Je hoeft echt niet bang te zijn. Gaat allemaal goedkomen met jou hoor ;)

We houden elkaar op de hoogte

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag ladies,

Dit is even een aanvulling op mijn operatieverslag!

Zoals jullie weten ben ik dus niet tevreden (teleurgesteld) over het aantal cc en dat de zijkanten zo leeg zijn. Gisteren heb ik een mail naar DeMeyere gestuurd over de niet gevulde zijkanten en heb ik inmiddels een antwoord terug gekregen.

Doordat ik een goed ontwikkelde borstspier heb (jaja komt ervan hè, lekker fanatiek met manlief samen bankdrukken) laat deze zich niet makkelijk uitrekken. Deze zijn dus dik, heel taai en verkort waardoor er weinig ruimte zit. Bij een gemiddelde vrouw zijn de borstspieren dus dunner, langer en is er dus ook meer ruimte.

Daarom is er nu veel prothese op de plekken van de borstspieren.

Daar wordt dus de spier langzaamaan opgerekt onder druk van de prothese en zal de prothese door de werking van de borstspier steeds meer naar buiten worden gedrukt... (dan heb ik een mooi gevulde borst :P )

Tijdens de operatie had DeMeyere dus een grotere maat pasprothese ingedaan, volgens mij 275 of een 300. Maar door mijn dikke, taaie, verkorte borstspier duwde de spier de prothese als het ware weg, waardoor er een behoorlijke en teveel spanning op de incisie kwam te staan. Ook al zou DeMeyere het erin proppen, het zou niet mogelijk zijn.

Hoe je het went of keert, mijn borstspier zou hoe dan ook de prothese wegduwen, ook al zou de prothese erin gepropt worden.

Waarschijnlijk zou ik ook heel veel complicaties hebben gekregen.

Nu ik een antwoord heb gekregen van DeMeyere, ben ik iig wat gerustgesteld. Ik blijf wel hoop houden dat de zijkanten gevuld zullen worden... #fingercrossed.

En dat ik weinig cc heb gekregen, heb ik inmiddels geaccepteerd... Wie gaat nou als een gek bankdrukken hahaha en alle soorten oefeningen doen waar de borsten mee getrained worden. Het is niet 10kg ofzo, nee hoe zwaarder hoe beter!

Gek ben ik ook hè :P

Voor nu is het iig een vooruitgang! Mocht ik groter willen dan ga ik zeker voor een wissel, maar we wachten nog ff af...

Het woord "GEDULD" zal ik dan vanaf nu in me hart nemen huwhauhahahah.

xxx

P.S. ik wilde hier een fotootje plaatsen van een borstspier met een prothese zodat het duidelijker overkomt voor jullie, maar het lukte me helaas niet. Daarom zal ik die in mijn album zetten. Kijk er maar ff naar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

He meis!

Nou fijn dat ze zo snel reageren op je vragen he ! Het is indd eventjes geduld, maar het komt wel logisch over hoe hij het beschrijft dus nog fftjes volhouden dat het goed geneest en die spier stopt met eigenwijs doen ;)

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.