Ga naar inhoud

Javaantje : 23 augustus 2013 : Dr. de Meyere : Artemedis: Heroperatie 25 november 2013 en 27 februari 2014


Aanbevolen berichten

Hi BB,

hahah nee inderdaad... Zal binnenkort maar een nieuwe topic maken ;)

Ik ben ook heel benieuwd naar hem. Als hij inderdaad zo goed is, zal het lastig zijn voor mij om een keuze te maken :P

Oh je hoeft geen nieuw topic te maken hoor. Zet het maar gewoon hier neer, dan veranderen wij je titel wel. Dan hoef je niet alles opnieuw te tikken :)

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...
  • Reacties 419
  • Created
  • Laatste Reactie

Yeaaaah eindelijk ben ik aan de beurt! :D

Na zoveel consulten geweest te zijn, na zoveel verhalen gelezen te hebben en zoveel foto's bekeken te hebben had ik nog twijfels tussen Nio en DeMeyere. Bij beide had ik een prettig gesprek, maar goed...

Nio waren de kosten wat hoger en bij DeMeyere aantal cc minder. Dus ja, toch wel liever lagere kosten toch ;) Maar wilde toch nog achter komen of DeMeyere meer cc in zou kunnen zetten

en ook of hij zeker weten wel dual plane kan plaatsen, aangezien hij voornamelijk voor de spier plaatst.

Gisteren eindelijk een mail mogen ontvangen wat voor mij de doorbraak gaf om vandaag een afspraak te maken...

WHOOP WHOOP hahaha... me soooo happyyyy!!

Aantal cc zal tijdens de operatie bepaald worden en zal sowieso van Mentor zijn, ronde prothese en dual plane geplaatst.

Spannuuuund!! :1bouncingboobs:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Yeahhhhh gefeliciteerd meis met je datum spannend aftellen

En al zo snel super!!! Xx

Jaaa zeker spannend!... Ik kan echt niet meer wachten hahaha

Goed nieuws dus!!! Gefeliciteerd met je datum!!

Al enig idee hoeveel CC je krijgt?

Dank je wel hihi... Ik hoop iig meer dan 325 cc (wat hij mij adviseerde op consult) maar dit is een indicatie. Exacte aantal cc zal pas op de operatietafel bepaald worden en ook of er MP of HP in gaat. Ik hoop iig een HP

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd met je datum meid!

Je mag ook al lekker snel whoehoe!

Ik ga ook bij de Meyere en ook bij mij zal tijdens de operatie bepaald worden wat het precies zal worden. Hoop zelf ook dat het high profile zal worden. Spannend allemaal.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd met je datum meid!

Je mag ook al lekker snel whoehoe!

Ik ga ook bij de Meyere en ook bij mij zal tijdens de operatie bepaald worden wat het precies zal worden. Hoop zelf ook dat het high profile zal worden. Spannend allemaal.

Heey,

Dank je wel meis.

Ja gelukkig wel want ben al sinds juni bezig met consulten afgaan hahaha en nu ik heb besloten bij DeMeyere te gaan wil ik zo snel mogelijk.

Ik had zelfs vandaag gekund!

Voor jou ook spannend he... yeeaaahh

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik had ze ook al kunnen hebben, maar voor de thuis situatie en vanwege het werk was het makkelijker om het begin oktober te doen. Nu is het dus 30 september geworden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Javaantje!

Top dat je een keuze hebt kunnen maken! Spannend hoor!

gr, Prettig

Hey gekkie,

ahahaha zeker spannend... Can't wait

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ook niet! Maandag mag ik ! Whoooop Whoooop! hoop dat ik de eerste dagen overleef ... gelukkig heb ik de eerste week hulp, twijfel of ik mijn klein na 1 dag weer terug laat komen, ik heb toch hulp en wil hem niet lang missen!

Maarre.. misschien las ik er overheen maar wanneer ga je nou?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ooww ja 12e mag jij...

Als ik jou was zou ik de kleine na 1 dag niet terug laten komen hoor. Dan ziet hij jou en wilt die natuurlijk aandacht terwijl je eigenlijk "niks" mag doen.

Maar goed, is altijd wel moeilijk he met de kleintjes. Voor de oudste is het wel makkelijker natuurlijk, of niet?

Haha ja zie mijn titel :P, maar ik mag de 23e

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Heey Javaantje! :)

Nog 3 nachtjes slapen, whoopie!!

Ben nu al benieuwd naar je verslag haha..

Weet niet of ik er nog aan toe kom voor aanstaande vrijdag, maar bij deze alvast heel veel succes :)

Hoop dat het je net zo soepel afgaat als mij en dat je een goed herstel hebt....

GoodLuck! XX Liefs Tica

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey meis,

Welkom terug hihi :P

Jaah nog 3 nachtjes. Cant wait!

Hahaha nu al? Weekend zal k zeker een verslagje maken en hopelijk dat ik ook een paar foto's kan maken.

Anyway thnx girl :D

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Yuna,

Jaaa het begint steeds spannender te worden :) hihi.

Dank je wel... Beetje zenuwachtig voor de resultaten

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heeyy Mientje,

Das lang geleden ;)

Jaaa nog 2 daagies. Spannend heej hahaha.

Ja joh wij zitten bij die 5%, maar gaat zeker goed komen. Resultaten zal je vh weekend wel zien. Hopelijk! :P

Thnx meis

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

11uur aanwezig zijn. Hoe laat ik dan geopereerd zal worden weet k eigenlijk niet.

Dat wordt 6 uur uit huis vertrekken pfff, file ontwijken in de randstad he ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey BB,

haahaha Dank je wel... Maar ik ga nog een gesprek aan met DeMeyere dus zal later in dromenland zijn ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.