Ga naar inhoud

Becky : 1 december 2009 : Dr. de Boer : Mediconsult Haarlem


Aanbevolen berichten

Hey Barb,

Leuk dat je t vraagt...

Ik ben hier wat minder vaak de laatste tijd. Druk met andere dingen, ik lees wel mee, maar heb zelf eigenlijk weinig te melden haha.

Ik voel me gewoon goed, bijna weer helemaal als normaal. Alleen mijn borsten 'negeer' ik nog een beetje, omdat ze nog steeds aan de harde kant zijn, en dan durf ik er toch nog niet helemaal zo'n 'joepie ik heb ze' gevoel op los te laten snap je? Het moet eerst nog wat herstellen, en dan over een tijdje die strakke band + bh langzaam gaan vervangen voor wat mooiers ... en comfortabelers. Ik denk dat ik er dan pas wat blijer mee kan zijn. Maar ik ben er buiten dat heel blij mee hoor! De maat is goed, de vorm is mooi, alleen nog wat zachter.

De pijn wordt nog dagelijks wat minder, het is alleen als ik teveel doe dat ik wat voel, en je gaat al snel weer meer en meer doen he? Stukje rennen naar de bus, zware wasmand de trap af, dat soort dingen. Ik slaap steeds meer op mijn zij.... echt zo heerlijk.

En hoe ist met jou??

Liefs

Becky

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 297
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Oh nou leuk om te lezen hoe het nu zo z'n gangetje gaat. Ik kijk ook steeds je foto's en ze zijn echt prachtig geworden hoor. Je ziet ze duidelijk veranderen op de foto's. Klopt het dat die linker borst nog steeds wat achter loopt op de rechter met indalen?

Met mij gaat het prima. Ik heb 1 week vrij gehad van mijn werk, vandaag weer begonnen. Het is nu 2010, het jaar dat ik een BV ga doen. Op kerst avond zat ik met mijn moeder en zusje op de bank (ik had me al maanden voor genomen om het dan aan mn moeder te vertellen) En toen dacht ik oh ik durf niet, dus ik liep nog effe naar de wc. Toen kwam ik op de bank zitten en toen dacht ik. Ik moet het nu vertellen. Mijn moeder reageerde heel erg verbaasd maar gelukkig steunt ze me. Ze had wel veel overbezorgde vragen. Of de kliniek wel goed was en of ik wel goed had gekeken overal. Tsjah klinieken komen alleen negatief in de media, weinig positiefs. Maarja ik heb het iig verteld. Mijn zusje wist het al, die is mee geweest in augustus naar Mediconsult.

De volgende stap is dat ik het aan mijn vestigingsmanager ga vertellen. Ik hoop dat ze kan regelen dat ik in ziektewet mag. Ze heeft zelf ook BV gehad paar jaar geleden kwam ik toevallig achter, dus dat scheelt wel vind ik ;-)

Liefs Bar

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh wat heerlijk dat je t verteld hebt! Dat moet een opluchting zijn. ik zag er ook wel tegenop, maar uiteindlijk van iedereen een positieve reactie gehad. (Maar het aan weinig mensen verteld.) Kon je je moeder een beetje geruststellen? De publiciteit is natuurlijk ook veel negatief geweest tien jaar geleden, met alle verhalen over siliconen die van alles zouden veroorzaken, dus heeft t een slechte naam gekregen he. Maar ik neem aan dat je zelf nie tmeer twijfelt toch? Zelf ben ik erg te spreken over mediconsult.

Ja, die linker loopt nog wat achter helaas. Ik wacht nog maar even 'geduldig' af, de 6 weken zijn nog niet om. Hij trekt wel al wat bij hoor, gelukkig, maar langzamer. Tanx voor je compliment :-)

Ik hoop voor je dat t lukt met je werk, zou fijn zijn!! Ja, dit jaar gaan wij lekker met nieuwe boobies in! Nou jij nog even wachten, maar in de zomer ben je er ook helemaal klaar voor. Straks fijn lingerie en bikini's kopen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

becky ik vind het eerlijk een mooie bh :35:

en maakt toch helemala niet uit waar die dan vandana komt,als het maar lekker zit

en ik ben blij dat ik nu weet waar jij hem vandaan hebt,sorry,maar ga morgen dan toch ook is ff spieken bij de zeeman :43:

heb je toevallig gekeken tot welke maten ze die hadden?en hebben ze hem ook in andere kleuren?zwart?

ja doe dat joh,lekker iets rustig aan,die verkramping heeft toch echt met belemmering te maken van de spieren,heb vanmorgen toch me arts even telefonisch gesproken erover,heb steeds meer last en wou het toch even weten.

ik mag me band uit,maar liefst nog wel met me sportbh aan blijven houden overdag en snachts,want blijkbaar hebben me spieren er gewoon last van bij welke inspanning dan ook

hij zei na operatie al,dat ik vrij strakke spieren had en dat die best gaan voelen in en na herstel,en klopt,hij heeft nu zekers gelijk als ik zo voel :26:

maar zelfs dat komt wel weer goed,geduld weer he,oei aai ellendig iets :25:

tot spreeks

knuff greetzzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Moon,

Ik dacht nog een D gezien te hebben en ook zwarte...?? Maar ik weet t niet meer zeker! Anders kijk ik hier voor je en stuur ik ze op hahaha! Geen probleem. Het waren setjes met stringetjes...

Fijn dat je ff gebeld hebt, nu weet je meer. Strakke spieren, naja, dan weet je tenminste waar het aan ligt toch? Wel beetje balen natuurlijk, nu weer geduld opbrengen ... Maar ja, het komt een keer goed he.

Zelf zit ik nu weer over het verschil te piekeren met links en rechts. De ene zit echt hoger en meer opzij volgens mij. Op sommige foto's kun je het heel goed zien, echt overdreven zelfs, terwijl het me in het echt niet zo opvalt. Ik zie het wel een beetje, maar van de fotos schrik ik soms gewoon ... :139: Terwijl het op andere fotos weer helemaal niet opvalt... zucht.

Doeiiii

XX Becky

Link naar reactie
Delen op andere sites

vergeet niet dat foto,s veel bedrog is hoor,eerlijk

die van mijn lijken enorm uit elkaar te staan op een foto,is in het echt veel minder erg als je op de foto vergelijkt,

en ik vind ze zoiezo in het echt veel mooier en ronder dan op een foto,ik vind een foto beetje vertekend allemaal.

waneer moet je weer op controle?

en ik denk dat je gewoon het even de tijd moet geven hoor,de ene geneest en zakt veel sneller als de ander,bij mij heeft ook de ene een week of 2,5 a 3 hoger gezeten,je zag dat niet aan de borst zelf,maar ik zag het van boven,de prothese zat gewoon hoger,de rand zeg maar,en dat is na een week of 3 helemala keurig weggezakt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn controle is over 2 maanden pas, dus dat duurt nog ff. Het is wel een verschil met in het begin hoor, maar de ene is echt langzamer dan de ander. Ik wacht het nog maar even af en blijf gezellig die band dragen dag en nacht...

Ja foto's vertekenen inderdaad heel erg! Ik vind het in het echt ook anders. Maar soms kan een foto ook mooier vertekenen he :106:

Fijne dag vandaag!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier weer even een update...

Ik dacht laat weer eens wat van me horen! Vannacht voor het eerst zonder die band geslapen, ik had mezelf vrij gegeven daarvan. Heel lekker sliep dat, t voelde voor ik in slaap viel weer bijna net als 'normaal'.

Officieel ben ik over 4 dagen hersteld maar ik geloof niet dat ik dan al klaar ben zeg maar, haha. Ik merk dat ik die band, en zeker die bh nog nodig heb, zonder dat voelt het gewoon niet goed, dus daar zit ik nog wel even aan vast denk ik. Het lijkt of ze terug omhoog kruipen zonder die band en ook dat de spieren nog een beetje samentrekken enzo. Wel nu eindelijk al wat minder, maar t is nog zeker niet weg.

Op mijn werk heb ik bijna geen last meer nu, t wordt steeds normaler allemaal... gelukkig :-) Toch wel fijn dat die eerste weken erop zitten hoor. Ik zou t ook heerlijk vinden om het huis weer eens goed schoon te maken. Heb t wel redelijk bijgehouden, maar niet gestofzuigd moet ik bekennen :66::69: omdat t gewoon niet mag en ik hou er niet van om daar een ander mee op te zadelen. Is niks voor mij maar t kan nu eenmaal even niet anders.

En oja... ze worden ein-de-lijk iiiiieeeetttsssie zachter !!! :43::43::43::43::43::43::43::43::43::43:

En lingerie kopen is leuk!

Link naar reactie
Delen op andere sites

ooh wat fijn zeg becky dat het al beter gaat,en ja ik ben er ook nog niet hoor naar mij idee,heb ook nog verkrampingen en pijntjes,maar ik moet bekennen,dat het met de 2a3 dagen echt beter gaat met mij,dat gaat best snel ineens,pijntjes worden toch steeds minder vaak en minder heftig,en slapen doe ik echt als een roos als vanouds inmiddels,dat had me enorm gebroken in hersteltijd zeg,dat rugslapen hahahaa.

en ook prettig dat ze al zachter worden,ik ben ook super trots,ze dansen heerlijk mee als ik vlot loop,beweegelijk genoeg na mij idee dus,en ze zijn zeker ook zacht bij mij,voel echt de prothese ook niet,op een plekje na boven me litteks dan uiteraard,dat voelt echt nog verdooft(achtig)

ik had best eerlijk te bekennen gedacht dat bij dual plane de beweegelijkheid stug zou zijn en dat ze niet echt toppie zacht zouden voelen,omdat ik dat toch geregelt lees,maar ik vind het alles behalve stug en hard aanvoelen bij me :rolleyes:

en vertel,wat voor mooie lingerie heb je gekocht allemaal?tell tell en foto,sssssss :101:

ik ben trouwens nog ff langs de zeeman geweest,maar wel zwart,maar geen D te bekennen hihi dus had misgeschoten,maar dat komt wel weer goed,zie momentele toch zat mooie,s :126:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Becky,

of ik helemaal zonder bh slaap?

ja dit word me 2de nacht,maar vind het nog helemaal niks hoor,voelt beetje raar nog

probeer wel overdag als ik thuis ben,wat meer zonder bh te lopen enzo,om toch meer te wennen,want ineens uit het niets zonder bh slapen,viel me tegen eigenlijk.

ook ben ik zoiezo nog niet helemala pijntjes vrij hoor,was het maar waar

ben wel al super tevreden dat ze steeds zachter worden,en ik was er nog niet zei me arts vanavond,dus ik kan nog meer zachtheid verwachten.pluspuntje dus

me spieren hebben het nog steeds zwaar,vandaar me kleine pijntjes nog steeds.

verder was me controle helemaal goed gegaan,was allemala dik in orde en zag er goed uit

heb het ook nog over me maat gehad,wel een uur lang zelfs,,want ga een wissel doen,had een beeld in me hoofd,en die heb ik nu niet meer met deze maat,het valt me gewoon tegen,en as winter dit jaar,ga ik er dus voor,in juli moet ik terug komen om alles vast te stellen en ikkrijg zelfs een korting,omdat ik niet gekregen heb,wat er gevraagd is.kan wel het heel verhaal eromheen vertellen,maar heb je ook niks aan nu denk ik,hahahaha

hoe ist verder met jou?durf je al meer zonder band te bewegen enzo?

je moet hem toch een keer gaan afbouwen uiteraard,alhoewle het nog beetje vreemd voelt,ken er alles van

nu ik hem niet meer draag,ben ik toch gewend en voelt het steeds beter hoor,zou hem nu niet meer aan willen ook daarom :rolleyes:

greetzzz knuff moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey die Moontje,

Tja, als je een beeld in je hoofd had moet je 't doen toch? Ik hoop voor je dat je daarna wel tevreden bent, je hoop toch dat het in 1 x goed gaat he... Maar wel aardig van ze dat ze je een korting geven, das dan tenminste iets dat scheelt.

Ja gek he, zonder bh? Ik slaap 2 nachten zonder band en met een zachte katoenen bh. Helemaal zonder bh durf ik nog niet, voelt echt raar. Als ik teveel naar mijn buik rol doet het echt zeer, maar verder lig ik lekker. In de ochtend voelt alles zo stijf en net of ze weer omhoog geschoven zijn. Ik probeer ook nu maar af te bouwen, maar ga gewoon op mijn gevoel af, hoe mijn lichaam het aangeeft zeg maar. Ik denk dat het toch per persoon verschilt hoe snel je herstelt.

Het enige waar ik nog niet helemaal tevreden mee ben is dat de linker nog ongelijk is met rechts: nog steeds niet helemaal ingedaald. Maakt t ook lastig met bh's passen. En dat ze nog veel zachter moeten haha! Ze zitten nog stijf op mijn lijf zeg maar, kan ze niet naar elkaar toe duwen of al te veel bewegen. Verder ben ik wel blij ..... :)

Ciao, xx

Becky

Link naar reactie
Delen op andere sites

heel herkenbaar becky,dat smorgens het gevoel hebben of ze van boven terug naar beneden zakken als het ware,ik heb dat ook,maar dan nog steeds met een beetje verkramping erbij :124:

en ik hoop dat ze gauw zchter worden ook bij je,want dat stugge/stijve gevoel onder je huid is ook niet altijd fijn,heb het ook weken gehad,en toen het zachter werd,ging het nog vrij hard ook moet ik zeggen.

fijn weekend

knuff greetzzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey MOontje,

Ik hoop dat t bij mij ook ineens snel gaat met dat zachter worden :rolleyes:

Maandag ga ik toch ff echt de kliniek bellen, vooral over dat ongelijk indalen. Elke keer neem ik t me voor om te hbellen en doe ik het toch weer niet. Maar ben bang dat ze zo blijven nu, en ik vind nergens op internet duidelijkheid hierover, alleen maar wat elkaar tegenspreekt.

Jij ook fijn weekend nog!!

Grtzz

Becky

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Becky ,

omdat ik las dat je wat ongerust bent over dat indalen post ik toch even een reactie daarop .

Indalen gaat idd wel het snelst tot 6 weken maar duurt verder tot 3 maanden hoor .

Mijn borsten leken tot die tijd ook muurvast te zitten ttz eentje toch . Mijn linker hinkte qua herstel wat achterop : mijn rehter viel na 2 maanden al opzij , de linker pas na 3 .

Kon pas na 10 weken een beugelbh verdragen omdat mijn boobs nog te onbeweeglijk waren gedurende die tijd .

Moet je niet op controle na 3 maanden ? Heb ik toch gedaan , normaal is dat gratis . Zou als ik jou was daarvoor toch een afspraak maken , dan wordt alles nog eens bekeken en kan je met een gerust hart en hoofd verder :38:

Ik heb je foto's even bekeken en heb de indruk dat je borsten 'ervoor' ook niet helemaal op dezelfde hoogte waren , heeft de chirurg daar niks van gezegt ? Bij sommigen wordt dan aan één kant de borstplooi wat verlaagt tijdens de bv om dat 'recht te trekken' . Zoals bij mijn vriendin , het was haar zelf eigelijk niet eens opgevallen tot de chirurge haar er attent op maakte . Een bv vergroot niet alleen je borsten maar ook die minpuntjes ervan .

Btw , ik vind het eigelijk een mooi rezultaat en geloof wel dat ze wat meer op gelijke hoogte zullen komen : beetje geduld nog :1:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een bv vergroot niet alleen je borsten maar ook die minpuntjes ervan .

Dat wilde ik nu ook zeggen, ook bij mij zie je nu wel dat mijn borsten niet helemaal gelijk zijn, of dat mijn ene tepel net iets de andere kant op wijst. Ik weet nog steeds niet precies wat het nu is ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai Becky, Ik heb precies hetzelfde als jij! Mijn ene borst staat ook echt wel 1 cm hoger dan de andere......Ben ook een klein beetje bang dat dat niet anders gaat worden, maar ik hou in m'n hoofd dat ik pas 5 weken po ben en nog zeker 3 maanden te gaan heb! Maar moet zeggen dat ik wel heel nieuwschierig ben naar wat jou arts zegt!!!!!!

Liefs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Indalen gaat idd wel het snelst tot 6 weken maar duurt verder tot 3 maanden hoor .

Moet je niet op controle na 3 maanden ?

Ik heb je foto's even bekeken en heb de indruk dat je borsten 'ervoor' ook niet helemaal op dezelfde hoogte waren , heeft de chirurg daar niks van gezegt ? Bij sommigen wordt dan aan één kant de borstplooi wat verlaagt tijdens de bv om dat 'recht te trekken'

Een bv vergroot niet alleen je borsten maar ook die minpuntjes ervan .

beetje geduld nog :1:

Heej B-Cupje,

Bedankt weer voor je heldere antwoord! Ik moet idd op controle na 3 mnd, dat is al afgesproken. Maar ik weet niet of ik zolang kan wachten, want vind dit toch wel belangrijk en anders hou ik de zenuwen tot die tijd...

Ik zou werkelijk niet weten of ze ongelijk waren vooraf... er zat haast niks haha! Ik kan t echt niet zien, de arts (niet de pc overigens) zei wel meteen dat er een klein verschil was, volgens mij was mijn linker iets groter. Ik heb dat nooit gezien. Maar niks over de hoogte. En nu lijkt mijn linker juist kleiner omdat de onderkant van een bh-cup wat 'leeg' blijft zeg maar. Dat mijn borstplooi is verplaatst is zeker, want dat vroeg ik nog vooraf bij het aftekenen. De pc zei dat ie verplaatst zou worden.

Maar het geeft wel weer hoop om te lezen dat jij er dus ook verschil in had met indalen, en de ene trager dan de ander.

Groetjes!

Becky

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat wilde ik nu ook zeggen, ook bij mij zie je nu wel dat mijn borsten niet helemaal gelijk zijn, of dat mijn ene tepel net iets de andere kant op wijst. Ik weet nog steeds niet precies wat het nu is ;)

Hoi Tietie,

Ik las net ook even in je topic, ... dat jouw borsten na maanden nog wat verder indaalden? Ik heb dat ook dat de ene tepel meer omhoog wijst en de ander meer omlaag. Bij komt het volgens mij doordat de bolling bij de een hoger zit als bij de ander. Ik ben trouwens heel benieuwd naar jouw foto's (had je al even gepost in je eigen topic ;-) mag ik je ww?

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai Becky, Ik heb precies hetzelfde als jij! Mijn ene borst staat ook echt wel 1 cm hoger dan de andere......Ben ook een klein beetje bang dat dat niet anders gaat worden, maar ik hou in m'n hoofd dat ik pas 5 weken po ben en nog zeker 3 maanden te gaan heb! Maar moet zeggen dat ik wel heel nieuwschierig ben naar wat jou arts zegt!!!!!!

Liefs!

Heej Diaan!

Ik zag op jouw fotos dat je idd een beetje hetzelfde hebt met hoogteverschil. Je hoopt natuurlijk (of ik ginger eigenlijk vanuit - wist niet beter zeg maar) dat ze symetrisch worden. Maar misschien zat de asymetrie er al en is die nu uitvergroot, ik weet t niet hoor. Er zat bij mij zo weinig ;-)

Vind jouw resultaat erg mooi geworden trouwens! Zie dat je ook al lekker in de weer bent geweest met nieuwe lingerie? Leuk he!

Groetjes

Becky

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nog ff een aanvulling hierop, ik heb de kliniek gebeld en de arts gesproken over het indalen en zachter worden. Hij bevestigde kort samengevat dat het indalen ook zelfs na 3 maanden nog (het hele 1e jaar dus) kan doorgaan! En: 2 operatiewonden, dus 2 x een verschillend herstel. Misschien dat er nog meer vocht in de ene zit. Kan ik me wel voorstellen want bij mij was de linker altijd al meer opgezwollen etc. Alleen als er na meer dan 3 maanden nog een (groot) verschil is kunnen ze gaan kijken, wat doen we hiermee.

Dat zachter worden had te maken met de tegendruk van de spier, omdat ie bij mij ertussen is geplaatst: op een gegeven moment 'geeft die spier op' zeg maar, dan kan het ineens zachter gaan worden. Tot die tijd is het wennen en geduld hebben.

Volgens mij vond ie het een beetje raar dat ik die band zo lang heb omgehouden, hihi. Daar moest ik ook maar eens mee ophouden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geduld hebben dus.....Fijn om te lezen dat het nog goed kan komen!!

Ik had mijn PC ff gemaild, en die zei eigenlijk hetzelfde :-)

We moeten dus maar geduld hebben :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Diaantje! Jij ook hetzelfde antwoord van je pc dus! Das goed om te weten toch. Nou, ehm... inderdaad nog maar wat geduld hebben dan he?

Al met al vind ik het herstel toch wel iets heftiger dan ik dacht hoor. Vooral dat het zolang duurt voordat je het echte resultaat ziet en voelt.

:48:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja dat is toch prettig zo 2 dezelfde antwoorden! :-)

Ja kan me voorstellen dat dit je tegenvalt ja. Als het allemaal zo lang duurt wordt je er soms wel moedeloos van lijkt me.

Ik kan daar niet over mee praten, maar volgens mij ben ik echt de enige hier die dat niet kan hahaha. Of in elk geval 1 van de weinige. Ik heb namelijk vanaf dag 1 nul pijn gehad....Wel een beetje spierpijn gevoel 3 dagen ofzo met lopen, en een 2 dagen dat ik de hechtingen voelde bij opstaan en een paar dagen deed m'n huid een beetje "zeer" alsof je verbrand bent in de zon. Maar verder niks. Mijn borsten zijn ook al vanaf de eerste week vrij zacht. En dat alles toch onder de spier....Dus ik mag echt echt niet klagen. Maar begrijp de onzekerheden wel erg goed hier. Zelfs ik heb ze soms. Zoals bv het indalen en het verschil in maat....

Draag jij nog steeds je sportbh of wel inmiddels gewone bh's? Ik wissel het af, ik draag op het werk voornamelijk een gewone beugelbh, maar zoals vandaag heb ik een fila sportbh aan. gewoon één voor wandelen en lopen enzo, dus niet een hele stevige, die zijn zo fors. Deze heeft kruislinkse banen van 2,5 cm ofzo. en geen beugel en daarom heb ik 'm ook af en toe lekker aan. Die beugel ben ik soms ff zat :-) Moet er erg ana wennen omdat ie nu lager op m'n borstkas zit.

Nou meid, geduld moeten we hebben dus....Hoop dta jij je gauw beter voelt!!

Liefs!

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.