Ga naar inhoud

Becky : 1 december 2009 : Dr. de Boer : Mediconsult Haarlem


Aanbevolen berichten

  • Reacties 297
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Ja meid , geen leuke dingen maar ik dacht eerst écht dat het wel zou goedkomen .

Ik post liever andere berichten maar met rond de pot te draaien ben je ook niet geholpen :144:

Voor jezelf weet je ook (al langer dan wij) dat het niet goed zit ...

Ik hoop dat je wat steun vind in je omgeving , in ieder geval kan je hier ook je ei kwijt .

Sterkte !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Becky,

Ik was er al bang voor...maar goed van je dat je er achteraan gaat,erg vervelend voor je dat het zo loopt.

En mocht je morgen geen reactie krijgen,toch gewoon even bellen hoor.Nemen ze je daar heus niet kwalijk.En mocht het idd tot een her-operatie komen,heb daar niet teveel "schrik" voor,mijn ervaring is is dat een her erg meevalt kwa pijn en herstel ( uiteraard persoonlijk natuurlijk)

Maar het gaat erom dat jij blij kunt zijn met je borsten,want dat is uiteindelijk waarom je eraan begonnen bent.

Sterkte,groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee lieve meiden, fijn dat jullie zo meeleven.

Vandaag werd ik teruggebeld door de kliniek, had de receptioniste aan de lijn en die zei ook meteen al dat ze wel 'goed kon zien wat ik bedoelde' op de foto's die ik mee had gestuurd. De PC was er op dat moment niet, maar nu heb ik voor volgende week een afspraak bij dr De Boer en gaat hij er naar kijken...

Ze zei er meteen bij dat ze geen idee had wat hij verder zou beslissen (moet je daar nou van denken he, het had wel zo'n onheilspellend toontje). Ik wacht t maar af. Kon wel huilen eigenlijk maar dat ging niet op mijn werk, grrr. Ik ben echt bang dat ik weer onder 't mes moet.

XX Becky

@ Itsme, wel fijn om te horen van jou dat je het mee vond vallen die heroperatie(s). Ik las bij jou dat je er meerdere had gehad al. Heb ook je foto's gezien die ik zelf prachtig vind, maar het blijft jouw lichaam natuurlijk, en ik snap wel een beetje het gevoel van 'zuur' als je gewoon iets ANDERS dan dat had gewild.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Positief bekijken Becky , ze 'herkennen' het probleem al wat een 'goed' begin is > geen geleuter dus .

Er zijn meiden tegen wie ze ze zeggen 'nou , maak je geen zorgen , eerst nog afwachten tot 6 mnd PO' en daar schiet je niks mee op . En van uitstel komt vaak afstel . Dan loop je'r al zo lang mee dat je'r écht geen zin meer in hebt .

Fijn dat je'r volgende week al terecht kan .

Je hebt al een beetje een gedacht wat je te horen gaat krijgen en ik vind ook dat je een heroperatie niet persé als negatief moet bekijken maar als een oplossing meid . Het herstel zal niet zo heavy zijn als je bv hé . Goed nieuws dus bovenop het slechte .

Weet dat ik makkelijk praten heb maar probeer je een hart onder de riem te steken .

Kop op meid !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey B-cupje

Dat is lief van je!

Ja weet je, als het moet dan moet het hoor. Ene kant ben ik er ook wel nuchter over (maar ik baal stiekem wel natuurlijk). Maar hee, laten we niet te snel conclusies trekken, ik moet er eerst nog heen volgende week.

Ik hoop maar dat HIJ (die pc) me ook serieus neemt en dat ik me niet laat afschepen. Vind t soms lastig om ter plekke aan iemand te moeten uitleggen waar ik zelf mee zit, en mijn mond open te doen.

De afspraak die ik had over 3 weken is nu gewoon vervroegd, maar k ben toch blij dat ze het direct 'toegaf' ook te zien in elk geval.

En als ik dan toch een her moet, hoop ik maar dat die inderdaad niet zo heftig wordt als deze!! :107:

Thanx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi becky,

gelukkig kan je al volgende week terecht,en niets is er nog besloten.

laat er eerst is naar kijken,voor je je bang maakt.

voor het zelfde geld is het echt iets onschuldigs en word het wel opgelost door je lichaameigen zeg maar.

je arts zal eerst moeten kijken voelen en doen,eerder je weet of je ook echt weer onder het mes moet.

ik dacht dat ik ook heel wat mankeerde,omdat ik zeurderig-trekkerig gevoel heb snachtds met omdraaien,dacht oohjee het is kapsel of weet t wat,maar nee,was heel onschuldig littekenweefsel wat zat te trekken.

voor het zelfde geld daalt je borst echt nog in,dat het niks schuldigs is,laten we het hopen dan he,niet de hoop verliezen hoor,en ookal is het echt mis,dan nog,dan mag je blij zijn dat je arts je seriues neemt,en je wilt helpen door mischien een her.

dan ben je wel van je probleem af,dus kop op,ff het positieve door het negatieve proberen heen te stralen.

hopenlijk is het gauw volgende week becky,komt zoiezo goed allemaal :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey Becky!

Lees dat je volgende week al een gesprek hebt bij je PC. Wel fijn dat ze je serieus nemen.

Spannend hoor dat gesprek. Ik weet nog hoe ik er van baalde dat ook zij zagen dat de ene borst nog niet zo mooi was/is als de andere.Maar tegelijkertijd waren ze ook realistisch en begripvol.

Mijn afspraak is eergisteren verzet, waardoor ik nog langer moet wachten. ipv 11 maart heb ik nu mijn eindconsult op 25 maart.Daar baal ik wel van moet ik je eerlijk zeggen. Maar ja het is niet anders.

Ben je trouwens ook bezig om je littekens te masseren?(we hadden het daarover in het andere topic).

Op welke dag heb je het gesprek volgende week?

:116: Liefs Fjo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi lieve Moontje!

Dank je wel hoor, fijn om je berichtje te lezen. Ik heb nog geen idee wat me te wachten staat, kan natuurlijk wel wat opties bedenken, maar weet je tot die tijd hou ik de verwachtingen ook maar gewoon 'open'. M.a.w. ik wacht het maar af. Nu nog een paar nachtjes slapen. Ik ben heel blij dat ik gebeld heb voor eerder een afspraak want nog 3 weken had ik niet het geduld voor op kunnen brengen, ... :blush: Wie weet, moet ik hierna nog langer wachten en gaan ze daarna opnieuw bekijken, dat kan natuurlijk ook nog. Niet weten waar je aan toe bent = niet fijn, maar goed wat doe je eraan toch. Ik kan het niet veranderen. Het is een goede oefening en geduld en acceptatie vind je niet? Zal jij ook wel mee zitten, en ik vind t goed van je dat je iig duidelijk hebt voor je zelf wat je nu echt wilt, en daar niet (langer) omheen draait. Dat is echt een pluspunt.

Hi Fjo,

Oh wat balen dat je nu langer moet wachten zeg! (Ik zou er persoonlijk echt niet tegen kunnen.) Kan me zo voorstellen dat je dat niet fijn vind. Is het nog steeds hetzelfde bij jou, of inmiddels nog wat veranderd?

Ja, het masseren doe ik nu ook wel, al is het maar een keer per dag. Ik denk ook wel dat het wat geholpen heeft met het litteken dat binnenin zit zeg maar, heb toch het idee dat dat iig iets zachter of kleiner is geworden.

Volgende week dinsdag ga ik naar de PC, dus ik zal dan zeker nog even posten hier :-)

Liefs

Becky

Link naar reactie
Delen op andere sites

heey becky,

ik lees net dat je toch de stap hebt gezet om contact op te nemen met de kliniek.

goed van je !

ik ben erg benieuwd wat ze gaan zeggen..

ik denk datje het beste alle opties open kan houden, want je hoort dat het maanden kan duren voor het helemaal is zoals het moet zijn.

maar ik vind t verschil heel erg groot !

en ik kan me goed voorstellen dat je er van baalt !

je hebt er veel geld voor betaald en dan verwacht je niet dit !

ben erg benieuwd wat ze erover zeggen..

en laat j niet afschepen, schrijf desnoods van alles op een briefje, voordat ze je overdonderen met iets.

zeggen wat je kwijt wil, anders kom je nog niet met een "beter" gevoel thuis !

hou me op de hoogte.

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Becky, zoals je wel weet heb ik ook last van asymetrie. Ik had het voor mn operatie al ook al duidelijk, zowel een verschil in volume, vorm en borstplooi, zo een beetje in alles dus! haha Dr. de Boer vertelde mij al dat hij het verschil niet totaal weg kon halen maar dat het wel minder zou worden, nou dat vindt ik prima! Maar ja, voor zover is het echt een heel duidelijk verschil, en ben ik dus echt niet blij! Het is natuurlijk wel pas 3 weekjes dus misschien ben ik te voorbarig, laten we het maar hopen.. Ik heb wel dat als ik naar beneden kijk, ik het gevoel heb dat mn borstbeen niet in het midden zit (weet ff niet zo goed hoe ik het uit moet leggen), maar het midden zit dus niet in het midden maar meer naar rechts, slaat dat erngens op?? haha Nou ik hoop dat voor jou het verschil nog weg trekt of goed wordt opgelost, ik ben erg benieuwd hoe de kliniek hierop gaat reageren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Coco,

Ik had dus net al effe in jouw topic gereageerd :-)

Ben heel benieuwd hoe het zich bij jou 'oplost' de komende tijd. Zelf had ik (naar mijn idee) geen asymmetrie vooraf, en het midden zit bij mij ook niet in het midden, snap precies wat je bedoelt! Bij mij zit 1 borst zowel hoger als meer naar buiten. (en ehm ja... iets groter was ook nog leuk geweest, maar ja).

Morgen ga ik naar De Boer .... ik hou je op de hoogte!

XX

Becky

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi lieve dames, bedankt voor jullie berichtjes!

Nou, toch niet zo'n goed nieuws helaas, het is een kapselcontractie. Gek genoeg had ik dat helemaal niet verwacht terwijl ik daar in het begin juist heel bang voor was. Maar ik wist gewoon niet dat het er dan zo uit zou komen te zien, en dacht steeds dat die pocket misschien niet goed was. Maar er was geen twijfel over, zei de PC.

Soms schijnt dat toch nog goed te komen, vanzelf, dus the verdict is: nog 3 maanden wachten... (diepe zucht), en als het dan niet verbeterd is: een heroperatie.

Nou ja... wat kan ik verder zeggen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi becky

wat rot voor je zeg dit had je toch nooit verwacht zeg

hoop dat het weg trekt voor je

gelukkig heb je wel voor een kliniek gekozen die het 1 keer vergoed anders had het je nog weer geld gekost niet dat het je nu helpt hoor

nou sterkte meid

gr leeg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey leeg,

Dank je. Is het trouwens maar 1 x dat ze het vergoeden? Ik wist 't niet meer zeker namelijk, volgens mij had hij het bij 1e consult wel verteld, maar das zo lang geleden... Maak je nou maar niet druk over mijn verhalen he, ... jij bent bijna aan de beurt voor je operatie, dat weet ik. Maar dat dit voorkomt is - volgens hem - bij minder dan 3%! Is gewoon pech hebben.

Hey Moontje,

Nee, je berichtje niet ontvangen! Anders had ik zekef ff geantwoord. Ik zal je zo ff pm'en ok?

Hi Barb,

Ja, weer 3 maanden, pffft. En ja, het wordt vergoed. Ik ben heel blij dat ik thank god een kliniek heb gekozen die daar niet moeilijk over doet. Althans je krijgt hier de eerste 5 jaar garantie op. (maar voor hoe vaak dat weet ik dus even niet meer, haha. Hopelijk is 1 x wel genoeg!)

XX

becky

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meid ,

dit had ik ook niet aankomen :blink:

Lees even door wat kapselcontractie juist betekent dan ben je meteen verlost van de illusie dat 'het wel vanzelf' zal wegtreekn .

Heb ik nog nooit gelezen hoor . Eens een kapsel beschadigd is trekt dat niet meer bij .

Ik weet als je dit leest dat het hard aankomt maar met je verhaaltjes op te spellen of te zeggen 'hoe erg' ben je niet geholpen .

Het 'goede' nieuws hierbij is dat het waarschijnlijk maar een kleine operatie is dus niet zo ingrijpend als je bv . Heb al bij verschillende heroperatie's gelezen dat het reuze meevalt , waarschijnlijk omdat je hetzelfde verwacht (qua pijn/herstel)als na je bv .

Ik denk trouwens dat je een half jaar PO zijn voor die heroperatie , mss eens vragen aan vrouwen die een heroperatie hadden ?

Hopelijk kan je je gedachten wat verzetten want ik kan me inbeelden dat dit 24u in je hoofd zit .

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi becky

het spijt me vreselijk voor je meid! ik heb nog maar s opgezocht wat het betekent. wat een grote pech! ik wens je de komende 3 maandjes succes met (weer) wachten. ik denk toch dat het een troost is dat je voor een hersteloperatie in aanmerking komt, leuk is het niet, maar het biedt ook weer veel hoop.

liefs

Kaatje

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.