Ga naar inhoud

Becky : 1 december 2009 : Dr. de Boer : Mediconsult Haarlem


Aanbevolen berichten

Hey Becky,

Hoe gaat het nu met de zenuwen? Je weet al ongeveer wat je te wachten staat hihi :rolleyes: ... Ik zal aan je denken meis. Fijn om te lezen dat het weer wat beter met je gaat en dat je datum niet hoeft verzet!!! :104:

Nog maar 1 dag!

Liefs! :119: Pat

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 297
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Hey Pat, gaat helemaal goedkomen! Ik ga lekker zo naar bedje, huis opgeruimd, zus = hier om voor mijn kindje te zorgen, en alles ligt klaar. Ik heb er zin in!

Misschien morgen laatste berichtje, anders tot woensdag!

Liefs

Becky.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai Lieve Beck!

Zo, je bent er helemaal klaar voor meid? Fijn..... Je bent niet zenuwachtig? Dat is ook mooi meegenomen dan! Weet je, we hebben wat ons verhaal betreft wel een aantal raakvlakken, betreft de gedachte over ons lichaam betreft borsten. T klink me iig bekend in de oren. Je hebt een kindje, ik heb er 2, maar ook 1 kleine, en die is dan 3 maar hij is nogal een mama's kindje, wil dat ik hem naar beneden til enzo... Dus ja, kan me heel goed in jouw verhaal verplaatsen wat betreft de kleine. Die gelukkig lekker opgeknapt is, dat is toch wel fijn, een zorg minder. Nou meis. Ik hoop dat je dit nog leest, morgen is je Dag! Ik ga zeker te weten aan jou en aan Selina denken, jullie gaan ook zeker te weten aan elkaar denken. Jij denkt: Selina is nu en ik al BIJNA..... en Selina denkt als ze ligt bij te komen, Zo ik ben er en nu gaat Becky al BIJNA.... Ik weet t zeker!

Heel veel sterkte en we gaan hopelijk snel van je lezen....

Liefs Chi Chi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heej lieve meiden,

Bedankt voor jullie berichtjes!

Helemaal geen zenuwen hier (nog niet ten minste...). Wel als ik eerlijk ben voel ik me een beetje belabberd :-( Vannacht een paar uur wakker gelegen. Ik had toch weer last van hoofdpijn en een rauwe keel, bah. En om 2 uur dacht ik dat ik al op moest staan, voor dat ene beschuitje dat ik nog mocht hebben voor 7! Daarna heb ik bijna niet meer geslapen.

Nou, straks voel ik 't ff niet meer, haha, kan ik bijslapen.

Morgen ben ik er weer, als t lukt zet ik hier meteen een update neer!

Liefs

Becky.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo allemaal en becky!

ik heb me vandaag geregistreerd en weet nog niet hoe het allemaal werkt...

Ik zie dat vandaag de dag voor je is geweest! spannend.... ik ben heel erg benieuwd hoe het is gegaan?! Ik hoop voor je dat je niet al te veel pijn hebt. Ik heb zelf 8 december mijn eerste consult maar heb al voor 18 januari mijn operatie staan.

Ik wens je veel sterkte de aankomende dagen!

ik kijk uit naar je verslagen!

gr minime

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai Becky,

Super gefeliciteerd met je droom die vandaag uitgekomen is!

Ben zo nieuwsgierig naar alles, hoe het met je gaat, hoe je je voelt, hoe het gegaan is & natuurlijk wat je precies gekregen hebt!!! enz. enz. Ik kijk naar je berichtje uit! Maarre, rustig aan he!

liefs Chi Chi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Becky,

Balen dat je een nachtje moet blijven. Je bent er nu dus ook nog niet om onze enthousiaste reacties in ontvangst te nemen, maar.. guess what girl? Morgen zijn we er ook nog! :blush: en we zijn heeeeel benieuwd hoe het met je gaat! Je hebt ze! :104: Gefeliciflapstaart girl! :101:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lieve dames,

Hier even een update van mijn operatieverslag!! Ik heb voor mijn gevoel zoveel meegemaakt dat ik de helft wel zal vergeten, haha, maar hier komt ie.

‘S ochtends mocht ik niks meer eten, en ik voelde me steeds beroerder. Keelpijn en hoofdpijn, rillerig en koud. Om 11.30 was ik er al, en werd naar de kamer gebracht. Er lagen al twee mensen bij te komen. Ik kon nog even mijn spullen klaarleggen, toen uitkleden, aftekenen en foto’s’ maken. Nog een laatste – kort - gesprekje met de PC, de Boer, over wat er ging gebeuren. De zenuwen waren zo goed als verdwenen.

De anesthesist kwam het infuus vast zetten, zo gepiept. Ook kreeg ik een pilletje voor de rust en zetpil voor de pijn. Ik was op tijd aan de beurt. Liep de OK in, en kreeg meteen lekkere warme doeken over me heen. Had nog een kletspraatje over lingerie met iemand die daar aanwezig was. Toen zei ik de lamp begint te draaien, ik dacht ‘dan zal die zo wel komen’. En weg was ik. Volgende moment: wakker in mijn bedje!

Narcose: niks van gemerkt, heb me zorgen gemaakt om niets. Ineens was ik weg. Een kwartier na de operatie werd ik wakker (volgens mij heeft t anderhalf uur geduurd), maar ik heb zeker nog 3 uur na gesoezeld. Heerlijk was het haha. Toen had ik echt ontzettend honger. We kregen een warme maaltijd en de vrat ik echt op!!

Nieuwe boobies: toen ik wakker werd, was ik helder genoeg om METEEN te willen weten wat er onder de deken zat. Ik probeerde mijn armen omhoog te frutselen en de deken op te tillen, maar zelfs daar had ik de kracht niet voor. Jammer. Dan maar even voelen. Twee kleine bultjes (?) onder een loeistrakke band. Bh was ook al aan.

Resultaat: dual plane, ronde protese, van 255 cc, en hoog profiel! Dat laatste was een hele verassing, want daar had ik echt niet op gerekend. Maar De Boer zei dat een low profile bij mij een ‘brede platte pannekoekborst’ gaf, dus vandaar deze keuze, die paste goed in mijn bestaande borst. Kwa maat is het precies daartussen in wat we eerst ‘af hadden gesproken’. Het wordt héél mooi, zei hij.  S Avonds kon ik dan eindelijk heel eventjes mijn boobies zien, toen de drains eruit mochten. Wat een punters! Dat dacht ik toen. Het lijken wel piramides. Wel mooi, de maat is volgens mij goed, en past bij mij, maar ik moest even schrikken van dat ze zo naar voren staan. Hoop wel dat dat nog wat gaat zakken binnenkort!

De pijn: ik vond ‘m erg heftig! Ik was ook misselijk, daar kreeg ik gelukkig meteen iets voor. Heb ook een paar keer gemeld dat ik zo’n pijn had, en gelukkig kreeg ik nog een shot (morfine ofzo?) en dat hielp heel goed. Anders had ik het niet uit kunnen houden. Die avond ging het wel weer. Links was wel meteen veel pijnlijker echt dan rechts. Toen ik naar bed ging leek het weer terug te komen. Binnen een half uur was het onhoudbaar! Ik voelde een lichte paniek, want elke millimeter die ik bewoon schoot het erin, als messteken, en trok het helemaal door naar de zijkanten en mijn rug. Ben normaal niet kleinzerig, maar dit was echt niet leuk meer. Het voelde alsof ze eruit zouden ontploffen! Heb de verpleegster opgepiept en ze duwde erop om te voelen. Ik heb als een kind zitten huilen zo’n pijn dat het toen deed. Ik moest even gaan wandelen, en in een andere houding terug naar bed. Dat scheelde een beetje. Ik had heel optimistisch het bed bijna plat gemaakt, maar uiteindelijk heb ik dus rechtopzittend zitten slapen! Dat was het enige wat uit te houden was, het drukte ook enorm. Elk uur ben ik eruit geweest om weer ff te wandelen, en daarna weer een klein slaapje te doen. Pfff, vermoeiend. Pas rond 3 uur werd de pijn ineens draaglijk. Maar een rare nacht was het zeker.

De drains: ’s avonds mochten ze er al uit! Ik was er heel bang voor, na sommige horror verhalen die ik had gelezen, maar weer voor niets bang geweest! Het viel me alles mee. Ik voelde even een ‘slurkje’ (ja, hoe leg je dat uit), maar geen Enkele pijn! De pleisters eraf deed meer zeer hihi.

Benauwd: ik heb het benauwd en voel me kortademig. Als ik een kopje thee heb gezet moet ik als een oma weer gaan zitten en uitpuffen. Het drukt, misschien door de zwelling of dat er iets in zit? Of door die band? Ik weet het niet. Maar kan me voorstellen dat je zo’n band wel in de fik kunt steken. Die zorgt echt voor extra pijn en druk.

Al met al vond ik het een heel goede ervaring. De zorg is heel goed, en het voelde echt als een uitstapje, met allemaal gezellige ‘lotgenoten’. Ik had absoluut niet thuis willen slapen met deze pijn, en was heel blij met de overnachting. Heerlijk dat je zo verzorgd wordt, dat je lekker rustig uit kunt slapen een paar uurtjes, en dat je het even kunt vragen aan iemand, als er iets is. Ik had ’t niet willen missen!

Leuke bijkomstigheid, is dat ik door de antibiotica (die je er kennelijk ook bij krijgt) gelijk van mijn griep af ben!

Ik ben heel benieuwd hoe ze er nu uitzien, want dat weet ik dus nog niet echt! Vanavond zal ik ff gaan kijken en foto’s laten maken, die zet ik ook in mijn albumpje wat binnenkort verschijnt.

Fijn om jullie berichtjes te lezen, ik voel me vergeleken met vannacht al stukken beter. Neem wel braaf elke paar uur 2 paracetamolletjes. Heb selina nog gesproken, die had minder geluk met de wachttijden helaas. Was erg leuk om mekaar nog even te horen, op zo’n speciale dag! Doe je ten slotte niet elke dag toch.

Ik had zelf nog een ideetje, misschien dat iemand daar nog ervaring meer heeft. Ik wilde graag arnica zalf erop smeren tegen de zwelling, maar dan wordt die bh zo snel vies. Kan ik er gewoon een shirtje onder doen, en dan de bh?? Hoe doen jullie dat?

Liefs

Een blije Becky.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Becky,wat fijn dat je weer thuis bent

en die band....phfff hou erover op,die drukt op je spieren,en doet idd vreselijk pijn,maar dat word minder over een weekje,geloof me

en dat puntige,had ik dus ook,alhoewle ze nu wat aan veranderen zijn,en dat komt bij jou ook goed hoor.

moet jij de band ook 6weken dag en nacht dragen?

beterschap en rustig aan ,voor je het weet ben je er weer helemaal bovenop :88:

Link naar reactie
Delen op andere sites

WAUW Becky,

Daar ben je weer, terug! gefeliciteerd meid!!! Ik heb net in een adem je verslag zitten lezen, bij die PIJN kreeg ik even de bibbers, maar dit was zo te lezen al snel weer een stuk minder, pfoe...

Ik mag namelijk ook eerder, haha, ineens nog maar over 12 daagjes, op 15 december!!! Anders was ik dus pas 22 januari! Mag ik je gelijk vragen, wat houdt nu precies high profile in??? Ga ook nog wel effe op het internet zoeken, maargoed. Ben zeer benieuwd naar je foto's natuurlijk en fijn dat je je griep kwijt bent! Gister was onze kleinste ook ziek, dus wat je dan ook gelijk denkt: als ik ook maar niet... maar bij hem was t een dag en nu issie weer de oude. Het kan dus ook door de griepprik geweest zijn, je weet t af en toe toch niet met die kleintjes! Nou meid, ik lees je weer en rust goed uit!!! Wauwie, je hebt ZE, ben benieuwd naar de foto's ;)

liefs Chi Chi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Moontje, ja jij weet daar alles van he? Ik dacht nog aan jou! Gek genoeg hoef ik m alleen nog maar 1 dagje om. Maar 't kwam ook een beetje vrijblijvend op me over hoor, zo van, als je 'm langer wilt dragen mag dat ook. Beetje vaag, maar goed. Ja meid, heerlijk als die af mag.

Ik zag trouwens net op mijn protesepasje staan dat het eXTRA hoog profiel is ?? oeps! Ik dacht hoog profiel, en dat vond ik al heel wat. Zou die zich nou vergist hebben, of klopt t kaartje niet?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi becky!

wat fijn voor je dat je het al achter de rug hebt.. mouja achter de rug... het herstel moet nu nog komen maar de ingreep heb je gelukkig gehad nu! Ik ben erg benieuwd hoe het nu verder met je gaat, hopelijk heb je een voorspoedig herstel! Ben ook benieuwd naar je fotos!

Doe het rustig aan deze week en laat goed voor je zorgen!

Ik kan niet wachten tot het bij mij ook zover is!

sterkte meid!

liefs minime

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Moontje, ja jij weet daar alles van he? Ik dacht nog aan jou! Gek genoeg hoef ik m alleen nog maar 1 dagje om. Maar 't kwam ook een beetje vrijblijvend op me over hoor, zo van, als je 'm langer wilt dragen mag dat ook. Beetje vaag, maar goed. Ja meid, heerlijk als die af mag.

Ik zag trouwens net op mijn protesepasje staan dat het eXTRA hoog profiel is ?? oeps! Ik dacht hoog profiel, en dat vond ik al heel wat. Zou die zich nou vergist hebben, of klopt t kaartje niet?

hey Becky,

nee dat pasje klopt wel hoor. daar staat precies op wat erin zit.

liefs Patries

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Meissie,

Wat leuk om je uitgebreide verslag te lezen. Je hebt wel heel duidelijk een dual plane plaatsing gekregen. Ik herken alle pijn die je beschrijft alsof het de dag van gisteren betreft. :147: Ik lees net dat Moon je ook al even vroeg naar de band, ik wil je eenadvies meegeven. Hou de band zo strak en goed mogelijk om tot je het niet meer houdt of dat de arts zegt dat het niet meer hoeft. Het moet! Om de protheses en de spier op zijn plek te krijgen. :unsure: Ik weet het, t lijkt een drama. Maar het wordt minder echt!

Wel stoer hoor Becky! Je hebt ze! Nu nog de pijn trotseren en dan kun je van de zomer paraderen met je nieuwste aanwinsten! :123: Leuk hoor! Ben benieuwd naar je foto's, doe rustig aan. Rust is heel belangrijk nu. Vwb de arnica zalf, ik zou het alleen smeren voordat je gaat douchen. Je mag dan even de band en bh uit. Probeer niet te veel te gebruiken, net genoeg zodat het een beetje intrekt. Een kwartier later douchen, dan dara geen zeep gebruiken, alleen licht afspoelen en klaar. Haal anders toch ook maar de druppels? Is handiger. Ik zou geen tshirt onder je bh gaan dragen. Zit niet fijn en de bh met band moet maximale ondersteuning bieden nu, dus beter van niet. Wat nog wel kan gebeuren is dat je bh band strak gaat zitten, daar kunje wel een reepje tshirt stof voor gebruiken om een tijdje er tussen te dragen. Helpt een beetje.

Meis, heel veel sterkte, rust goed uit en liefs! :116:

Pat

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Moontje, ja jij weet daar alles van he? Ik dacht nog aan jou! Gek genoeg hoef ik m alleen nog maar 1 dagje om. Maar 't kwam ook een beetje vrijblijvend op me over hoor, zo van, als je 'm langer wilt dragen mag dat ook. Beetje vaag, maar goed. Ja meid, heerlijk als die af mag.

Ik zag trouwens net op mijn protesepasje staan dat het eXTRA hoog profiel is ?? oeps! Ik dacht hoog profiel, en dat vond ik al heel wat. Zou die zich nou vergist hebben, of klopt t kaartje niet?

becky,t kaartje liegt er niet om,dus dat heb je echt gewoon,maar geeft toch niks,hij zal ongetwijfelt dit mooier en natuurlijk hebben gevonden tijdens het passen,en als het je echt dwarszit qua vragen,bel even joh,zo gedaan,en ben je wat gerustgestelt :35:

die band lekker ff omhouden hoor,en ik lees dat het maar een dagje is,hahaha is toch om te lachen tegenover 6weken,phffffff hihihi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Becky! Van harte gefeliciteerd met je nieuwe BOOOOBIEEESS!! K*t dat je zoveel pijn hebt gehad, hoop dat je je inmiddels al wat beter voelt.. maar we hebben het er voor over, voor die pijn.. Op welke maat denk je nu uitgekomen te zijn?

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.