Ga naar inhoud

Becky : 1 december 2009 : Dr. de Boer : Mediconsult Haarlem


Aanbevolen berichten

ha becky

wist niet of ik je al had gefeliciteerd, hierbij dan nog maar s, of voor t eerst

gefeliciflapstaart!

heb je foto's even bekeken, ik las dat dat de beide borstvriendinnetjes van 1 december een beetje moeite hadden met de maat. wat ik jou zou willen zeggen, misschien een beetje raar, maar ik zie onzekerheid, je staat krom met je schouders. je moet proberen je houding te veranderen, meer rechtop, schouders naar achter, borsten naar voren, dat is al de helft van het resultaat van je bv, dat weet ik zeker! vervelend is het in jouw geval dat alles erg gezwollen is en erg strak zit, waardoor je veel geduld moet oefenen voordat je het resultaat beter kunt inschatten. ik denk dat het allemaal goed gaat komen meid!

Liefs

Kaatje

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 297
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Gast selina1212

hi lieverd

had je fotos even bekeken en het lijkt net alsof ik na mezelf aan het kijken ben exact de zelfde grootte

ja als we beiden voorheen wisten dat we samen om 4.00 wakker waren had ik je even gebelt:P

las dat je ook zo last had van harde borsten nou heb het zelfde de eerste 3 dagen voornamelijk rechts

die deed steken branden super hard en nu sinds de band eraf is rechts precies het zelfde lijkt net of

er een enorm gezwel in zit en dat doet pijn he?

en kom jij smorgens ook zo moeilijk en bed en doen je borsten ook zo giga veel pijn gewoon heel erg

zwaar en strak?

Ben weer aan de pijnstilling begonnen ging 2 dagen goed en toen was de pret voorbij de pijn is weer terug helaas.

en las dat je ook niet tevreden bent met de maat ik vindt ze dus echt te klein denk als bij mij de zwelling eraf is dat er maar weinig gaat overblijven en vindt dit sneu heb hiervoor toch heel wat centjes

neer voor moeten leggen..

Liefs XXje dinnetje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai Becky,

Ik las je dipdagje van gisteren.... :147: Ook heb ik je foto's gezien en ik moet zeggen dat ik je borsten echt mooi vind hoor. In vergelijking met wat je had is dit groot vind ik. Je huid is nu helemaal strakgetrokken en dat doet pijn. Het duurt gewoon even voordat je lichaam gewend is aan die verandering. Ik zag wel dat je in je linkerborst een flinke bloeduitstorting hebt! Je tepel is helemaal rood. Waarschijnlijk zijn je draintjes eruit gegaan maar heeft de boel toch nog wat gelekt vanbinnen. Dat verklaart ook de hardheid. Je lichaam moet dat vocht en dat bloed opruimen en dat kost tijd. Ik raad je echt aan om rustig aan te doen hoor! Net wat minime zegt: voor kapselvorming hoef je nu nog niet bang te zijn. Het komt echt goed! Maak elke week wat fotootjes en dan over een paar weekejs zie je zelf dat er een hoop veranderd is. Ze worden echt nog mooier,soepeler en natuurlijker!

Sterkte met alles! :116:

Pickwickje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meis,

Ja Ludlage bedoeld idd echt een jaar na de operatie lang he hahahaha! Vind het nu wel prima zo, ze hoeven van mij niet nog meet te veranderen hoor hahahha gevoel onder aan me borsten moet nog even terug komen en klaar!

Ja hij is echt super aardig geeft je gelukkig ook echt een rustig gevoel.. en maakt niet uit wat je vraagt : )

Ja belachelijk he 50 euro voor die k***t bh, ik ben ook gaan afwisselen, soms vond ik het wel fijn om hem nog even aan te te trekken, maar ik heb die BH van de hema ook gekocht zelfs twee ivm met wassen, wou gewoon iedere dag een schone aan zeker na me ontsteking.

Meis doe je nog even rustig aan!

En dat vaak naar de WC moeten heeft met vocht na je operatie te maken, je houd de eerste dagen een hoop vocht vast en daarna gaat je lichaam dat weer netjes verwijderen, dus niks aan de hand!

dikke knuffel!

Link naar reactie
Delen op andere sites

ha becky

wist niet of ik je al had gefeliciteerd, hierbij dan nog maar s, of voor t eerst

gefeliciflapstaart!

heb je foto's even bekeken, ik las dat dat de beide borstvriendinnetjes van 1 december een beetje moeite hadden met de maat. wat ik jou zou willen zeggen, misschien een beetje raar, maar ik zie onzekerheid, je staat krom met je schouders. je moet proberen je houding te veranderen, meer rechtop, schouders naar achter, borsten naar voren, dat is al de helft van het resultaat van je bv, dat weet ik zeker! vervelend is het in jouw geval dat alles erg gezwollen is en erg strak zit, waardoor je veel geduld moet oefenen voordat je het resultaat beter kunt inschatten. ik denk dat het allemaal goed gaat komen meid!

Liefs

Kaatje

Hey Kaatje,

Dank je wel! Ik ben er blij mee hoor, zeker in vergelijking met wat er zat zijn dit nu gewoon mooie borsten! Het maatje is goed, dit is wat ik wilde. Misschien had er meer ingekund, maar ik weet niet of ik daar blij van was geworden. Het is gewoon wennen.

Klopt van dat krom staan, momenteel verrek ik gewoon van de pijn haha, zeker als ik mijn schouders naar achteren trek! Daarom trek ik mijn schouders op. Maar t heeft er altijd al een beetje ingezeten bij mij dat is waar (altijd de langste slungel van de klas geweest, etc.) Hopelijk komt daar nu verandering in ;-)

Ik zie dat jij nog maar 9 daagjes hoeft af te tellen.... heeel spannend voor je! Ik ga je topic in de gaten houden hoor! Ben je al helemaal voorbereid en kijk je er naar uit?

Liefs

becky.

Link naar reactie
Delen op andere sites

...lijkt net of

er een enorm gezwel in zit en dat doet pijn he?

en kom jij smorgens ook zo moeilijk en bed en doen je borsten ook zo giga veel pijn gewoon heel erg

zwaar en strak?

Ben weer aan de pijnstilling begonnen ging 2 dagen goed en toen was de pret voorbij de pijn is weer terug helaas.

en las dat je ook niet tevreden bent met de maat ik vindt ze dus echt te klein denk als bij mij de zwelling eraf is dat er maar weinig gaat overblijven en vindt dit sneu heb hiervoor toch heel wat centjes

neer voor moeten leggen..

Hey meissie,

Ja dat is ook niet fijn als je meer had gewild... het is niet niks zo'n operatie, met alle napijnen, en idd nadat je er veel geld voor hebt betaald (waaar je ook hard voor hebt moeten sparen). Ik zou ze wel heel graag willen zien trouwens, heb je al foto's?

Zelf ben ik best tevreden met de maat eigenlijk, dit is wat ik wilde. IN vergelijking met hiervoor (bijna plat) zitten er nu gewoon borsten! Zelf merk ik dat ik steeds van die schommelingen heb, en me gewoon raar en emotioneel voel. Ik denk dat je daarom misschien nog niet helder kunt oordelen. Ook omdat het eindresultaat nog maanden (!) op zich laat wachten. Ik had eerlijk gezegd niet gedacht dat het zo heftig zou zijn allemaal, met huilbuien en alles erop en eraan. Poeh hee.

Dat harde gevoel in de ochtend heb ik ook, veel pijn is dat ook!! En ja, ik was ook gestopt met pijnstillers gister, maar nu ook weer begonnen! Aan t eind van de dag gister trok ik het gewoon niet meer! Vannacht ook weer lopen spoken en weer pillen erin gestopt. Het leek haast terug de eerste nacht wel, pffft.

Ik las dat je vriend ook niet meehelpt, wat vervelend zeg. Nu kun je juist alle steun gebruiken!! Sjonge hee, sta je er nog half alleen voor. Ik merk nu ook dat het alles alleen moeten doen (met een kind erbij) me beangstigd en irriteerd. Het is gewoon zwaar, echt. Ik hoop voor je dat hij nog bijtrekt en je gaat helpen, dat moet gewoon. Gelukkig zijn er veel fijne mensen op t forum hier!! We slepen mekaar erdoorheen he.

Sterkte hoor, liefs

xx becky.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi becky

ik zag het ook al op je foto's voor je operatie, kan het me voorstellen, want ik deed hetzelfde voor mijn bvk omdat ik me erg schaamde voor mijn grote boezem, het is een stukje zelfverzekerdheid dat je moet proberen te heroveren. maar het is waar, jij komt van niets, dus je zult enorm moeten wennen, al was dit al jarenlang een grote wens van je, maar dat zal ik straks ook zeer zeker moeten, haha, we spreken elkaar wel als ik 3 of 4 dagen po ben! dan ben ik misschien ook 1 groot vat onzekerheid. het is altijd makkelijk praten voor de mensen die aan de zijkant staan.

nog maar 9 dagen, das supersnel inderdaad. ik heb er al iets meer zin in, dus 'hang' al weer iets meer rond op het bf, maar ben er verder niet heel erg op gefocust (miss onbewust wel, haha). ik weet dat het zo is, maar ben er totaal nog niet zenuwachtig voor of kijk er niet super naar uit, raar maar waar. ga me deze week wel iets meer voorbereiden in praktische zin, extra kussens kopen voor in bed, sportbh scoren, wat extra wassen doen, laatste puntjes op de i, maar mentaal kan ik me er nog niet erg op voorbereiden, soort kop in het zand-idee.

ik bewonder je wel hoe goed je alles opschrijft, je hele wel en wee, emotionele achtbaan etc die je op dit moment doormaakt. ik moet zeggen als ik dat lees dat ik er niet zo heel veel zin in heb, tis nogal wat he, meid. ik hoop dat ik me er als koele kikker doorheen kan slaan, maar gezien mijn persoontje is dat niet heel waarschijnlijk!

veel sterkte ook weer vandaag

liefs

Kaatje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Update 6e dag PO

Vanmorgen voor 't eerst weer mijn haar gewassen, joepie! Dat doet een mens goed.

Het lijkt erop dat de zwelling toch elke dat een pietsie minder wordt, zeker als ik het nu vergelijk met 5 dagen geleden. En de pijn ook wel een beetje,.... he he!! Het gaat wel langzaam, maar toch, ik merk iets van een verschilletje :106:

Wel heb ik nog steeds last van die linkerkant, vooral in mijn ribben (en dan helemaal onderaan, op mijn zij/rug). Gisteravond ben ik vroeg naar bed gegaan omdat er gewoon geen enkele houding meer was waarin ik kon staan of zitten zonder pijn. 's Ochtends gaat het dan wel weer. Alle nachten ben ik tot nu toe ook een paar keer badend in het zweet wakker geworden, ik voelde de druppeltjes over mijn borst glijden. Dan weer rillerig. Temp opgenomen maar geen koorts. Ik denk dat mijn lichaam gewoon bezig is met alle troep van de narcose enzo nog eruit te werken.

Verder ben ik ook heel erg 'afgevlakt' geweest in mijn gevoel deze week. Eigenlijk drong dat gister pas een beetje tot me door. Alles ging maar door, en langs me heen, maar het was net of ik het niet zelf meemaakte. Ik kon niet blij zijn of unhappy, gewoon 'mat'. Alsof ik het niet zelf meemaakte. En dat maakte me weer neerslachtig. Volgens mij komt dat toch echt door die narcose en/of morfine die je krijgt. Hoewel ik daar weinig over hoor van anderen, ik weet van mezelf dat ik nogal gevoelig ben voor chemische troep die je stemming kan beinvloeden. Het was net of ook gisteren pas eindelijk een beetje tot me doordrong dat ik een borstvergroting heb gehad!

nou dat was 'm wel weer ff... heb ook nog paar nieuwe fototjes geplaatst.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey becky,

fijn te lezen dat het weer wat beter met je gaat. alles heeft gewoon z'n tijd nodig! en heb je fotos bekeken. mooi meis! passen echt goed bij je lichaam. echt nice! maar je bent wel flink blauw/geel ondertussen <_< maar dat trekt ook weer wel weg.

fijne dag nog,

liefs Patries

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey Becky,

Zie op je foto's dat je borsten steeds mooier worden, super zeg!

Herken het gevoel van afgevlakt zijn in gevoel wel een beetje. Ik had zelf juist zoiets van ik durf mn gevoel nog niet te uiten en het te laten doordringen dat ik een bv had ondergaan.Ik kon niet zo goed bij mn gevoel, maar dacht dus dat het een soort angst was.En ik had het gevoel watten in mn hoofd te hebben, dus als ik visiste had en met name meerdere mensen, ging het wat langs me heen. Ik kon het niet allemaal volgen en het was te vermoeiend.

Maar dat is nu bijna helemaal over, afgelopen woensdag bij mn eerste werkdag had ik het nog wel heel erg. Was volgens mij echt wazig en moeilijk te peilen. Maar gelukkig voel ik me een stuk beter nu.

Wat het slapen betreft en het badend in zweet wakker worden, heb het zelf niet gehad.Maar kan me voorstellen dat het te maken heeft met de narcose. Had vooral in het begin dat als ik sliep heel diep in slaap was. En moeilijk wakker te krijgen.

Nog een fijne dag!

Liefs fjo

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey becky,

en heb je fotos bekeken. mooi meis! passen echt goed bij je lichaam. echt nice! maar je bent wel flink blauw/geel ondertussen

Hi Patries,

Dank je,is leuk om te horen! Ik vind ze ook met de dag een stukje mooier worden... als is het maar minimaal, toch zie ik het ! :-)

De blauwe plekken kijk ik maar even doorheen voor het gemak.

Jij ook fijne dag nog! Ben je al weer helemaal aan 't werk trouwens? En trek je 't een beetje?

Groetjes

becky

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey Becky,

Zie op je foto's dat je borsten steeds mooier worden, super zeg!

Herken het gevoel van afgevlakt zijn in gevoel wel een beetje. Ik had zelf juist zoiets van ik durf mn gevoel nog niet te uiten en het te laten doordringen dat ik een bv had ondergaan.Ik kon niet zo goed bij mn gevoel, maar dacht dus dat het een soort angst was.En ik had het gevoel watten in mn hoofd te hebben, dus als ik visiste had en met name meerdere mensen, ging het wat langs me heen. Ik kon het niet allemaal volgen en het was te vermoeiend.

Maar dat is nu bijna helemaal over, afgelopen woensdag bij mn eerste werkdag had ik het nog wel heel erg. Was volgens mij echt wazig en moeilijk te peilen. Maar gelukkig voel ik me een stuk beter nu.

Wat het slapen betreft en het badend in zweet wakker worden, heb het zelf niet gehad.Maar kan me voorstellen dat het te maken heeft met de narcose. Had vooral in het begin dat als ik sliep heel diep in slaap was. En moeilijk wakker te krijgen.

Nog een fijne dag!

Liefs fjo

Hoi Fjo,

Dank je voor je compliment!

Wat jij beschrijft is heel herkenbaar idd, zo'n hoofd-met-watten-gevoel, alsof niets echt tot je doordringt. Ik ben blij om te lezen dat het bij jou in elk geval bijna helemaal over is, daar richt ik me dan ook maar op. Tja, 't is ook niet even een nieuwe spijkerbroek die je aanschaft toch? haha.

Vind je het werken wel meevallen? Of juist niet? Ik moet er op het moment nog niet aan denken eerlijk gezegd...

Jij ook een fijne dag nog!

Groetjes

becky.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey Becky,

graag gedaan en ja dat gaat maar heel langzaam I know haha.

maar het gaat vooruit en daar gaat het om he?!!

ja maar ik werk geen hele dagen dus dat scheelt enorm. ik begin nu donderdag pas weer.

en dan de vrijdag en zaterdag ook.

dus valt mee en ik doe alleen de knippers nog maar.

vandaag voor het eerst auto gereden,ook weer blij,voel me weer mens. :104:

alleen nu ik typ voel ik toch wat branderig gevoel in mijn rechterborst komen :139: is wat minder

toch teveel gedaan vanmorgen denk ik. :unsure:

maar hoef nu nix meer te doen dan weer op de bank liggen haha..

liefs Patries

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Becky,

Ik heb even je nieuwe foto's bekeken, maar ziet er al een stuk beter uit toch? Dat verschil is ook veel kleiner.. Ik vind inderdaad zoals de rest ook zegt, dat dit echt bij je lichaam past! Je voelt het misschien nu nog niet helemaal, maar ik kan me voorstellen als je zometeen echt herstelt bent en nieuwe bh's kan gaan kopen, en leuke nieuwe (sexy) shirtjes / jurkjes etc. je je echt heel goed voelt! Houd die gedachte gewoon vast!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Becky, kan me wel voorstellen dat je nog niet aan je werk moet denken, dat had ik de eerste 2 weken heel erg. Daarna leefde ik er juist wel naar toe.

Eigenlijk had ik nog iets langer vrij gekund, anderen zeiden, blijf nog maar even een paar dagen langer thuis(familie/collega's) maar tsja koppig he. Wilde wel weer es wat doen en kijken hoe het werken ging.

Afgelopen zaterdag ook gewerkt en dat ging al beter, kon het al langer uithouden op het werk.

morgen weer en dan woensdag en donderdag weer lekker vrij. Ik heb echt mazzael dat ik plus uren heb en vakantie uren. Pas in januari ga ik weer hard aan het werk. ^_^

Wanneer moet jij weer beginnen met je werk?

Liefs fjo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Becky,

Ik ben gelijk weer even naar je foto's gaan kijken en vergelijken. Je ziet idd dat het langzaam aan het zakken is. Het gaat die goede kant op. Ik vind het erg mooi!

Liefs Bar

Hoi Bar,

Dank je wel! Ik ben ook blij hoor... vooral met dat 't elke dag een pietsie minder pijnlijk wordt. Ik vind ze ook wel mooi als ik in de spiegel kijk 's avonds ff als ik mijn bh uitdoe, maar moet er nog wel aan wennen. Ik denk dat ik t wat minder eng ga vinden als ze niet meer zo hard zijn, ze voelen gewoon nog als tennisballetjes, daar baal ik stiekum wel een beetje van.

Jij hebt nog ruim de tijd om iedereen hier te volgen he? Vind je dat leuk of had je juist liever vandaag dan morgen gewild?

Liefs

becky

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoe heb je je geplaatst gekregen Becky? voor de spier of erachter? of dual plane?

Dacht ik dat ik alle info vermeld had, ben ik toch wat vergeten he! Ik :141: Ik heb dual plane gekregen. Zal t ff erbij zetten.

Wat een leuke bh heb je! Mag ik weten waar je die heb gekocht?

Link naar reactie
Delen op andere sites

nee meis,ik kon het niet vinden in je handtekening... vandaar mijn vraag haha.

thnx bij de Wehkamp besteld. zit ook lekker!

ennuh... ik weet niet precies maar dual plane is toch heftiger dan voor de spier met herstellen. denk je aan 2 genoeg te hebben? de meeste die ik hoor hebben langer nodig hoor. maar wie weet kun jij het wel hoor. ben ook maar een leek daarin haha

liefs Patries

Link naar reactie
Delen op andere sites

Leuk, ga ook ff kijken wat Wehkamp te bieden heeft (kijk daar nooit eigenlijk)! In het kader van de bh's zonder beugels, maar toch leuk ;-)

Heej, als ik eerlijk ben denk ik niet dat 2 weken genoeg is... daar baal ik echt van. Ik zie er nu als een berg tegenop hoor. Maarja, ze hadden ook gezegd dat het ws. wel voor de spier kon bij mij, maar nu is het toch dual plane geworden. Ik wist wel dat die optie open stond, maar je weet ook nooit helemaal waar jee je op moet voorbereiden toch? Het herstel is heftig, weet ik, als ik zo de verhalen van anderen lees wist ik dat ook van te voren ook, maar toch. Nu ondervind ik het pas 'aan den lijve' haha. Boehoe eigenlijk. Ik wacht deze week gewoon af... in het ergste geval moet ik me ziekmelden. Dat hoop ik niet want ik hou daar helemaal niet van. Heb t ook niet verteld op me werk, die mensen kunnen daar niet mee omgaan denk ik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Becky,

Ik kijk er erg naar uit, maar aan de andere kant vind ik het ook reuze eng. Heb nog nooit narcose gehad en het is wel een grote stap. Dus het heeft een beetje twee kanten. April klinkt echt zo ver weg, maar aan de andere kant is het alweer december :-)

Het spannendste vind ik ook nog om het te vertellen aan mn omgeving.

Liefs Bar

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Becky; Ja ik ben gewoon op sportbh's gaan zoeken en wilde ze graag snel in huis hebben. dus Wehkamp haha. staan er wel meer in hooor. succes1

tja,als het niet gaat dan idd maar ziekmelden. en snap ook wel wat je bedoeld. daar was ik voor mijn bv bang voor,voor negatieve reacties.

maar ide vallen echt mee. niet een gehad haha.

@Barby; was voor mij ook de eerste keer dat ik onder zijl ging haha.

viel alles mee. vond ik dan he?! en dat vertellen; ENG idd! :38:

liefs...

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.