Ga naar inhoud

Becky : 1 december 2009 : Dr. de Boer : Mediconsult Haarlem


Aanbevolen berichten

  • Reacties 297
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Hi Becky,ja peptalk doet goed,zeker weten,maar ik zeg het niet alleen om je gerust te stellen hoor,maar vind het gewoon fijn je te kunnen zeggen dat het ook echt goed komt,want het komt goed,alleen die verrekte tijd he,die geduld,oei die is moeilijk,hier precies eender.hihi :blush:

ik ga je foto,s weer is bekijken,want ik weet zeker dat ze enkel nog maar mooier worden,kan ook niet wachten ze te zien als je wat weken verder bent :rolleyes:

ik heb er gister een nieuwe opgezet,toevallig,omdat je er net naar vroeg,dus je kan weer spieken :125:

ja dat zijslapen gaat met de dag beter,maar weet je,nu word ik vaak snachtds een keer wakker op me rug,ook gek,want haat rugslapen hahahaha zal wel komen dat ik het nu al 3weken gewend ben zeker?hahahaha

in het begin deed dat zijslapen ook best zeer,maar nu vind ik het soms heerlijk,ff me schouders en rug de kans geven te rusten,want dat rug slapen veroorzakkt bij mij best wat spierpijn in me rug :134:

fijn dat de hechtingen er gauw uitmogen,zal opluchten :155:

:176::173::169::170::183::177::179::179::178::184::174::169::71:

Link naar reactie
Delen op andere sites

... even een UPDATE...

Het is dat de site steeds wegvalt, anders had ik iets meer van me laten horen... maar mijn berichtjes vallen telkens weg helaas.

Het gaat goed! Mijn eerste werkdag gehad. Die viel wel tegen helaas, haha. Had me nog ziekgemeld tot ik tussen mijn oren en rondom mijn tietjes weer goed genoeg voelde om te gaan. Maar om 11 uur zat ik er al doorheen. Werd misselijk van de pijn, en dacht dat ga ik niet halen tot 17 uur. Snel pijnstillers genomen, baas zei dat ik wel naar huis mocht, maar om een uur of 15 ging het zowaar wel weer, en toen heb ik de dag maar uitgezongen. Kan niet werken in het sneltreintempo van normaal, maar als ik alles rustig doe kom ik een heel eind.

Verder ook alweer volop aan het fietsen, met dochter achterop, 't kan gewoon niet anders. Het is wel te merken dat je hele conditie achteruit gaat zeg, haha, of ligt dat aan mij? Ik voel me net een ouwe taart dat ik steeds uit moet hijgen als ik wat gedaan heb.

Mijn hechtingen zijn verwijderd, heb ik niks van gevoeld. De littekentjes zien er mooi uit, vind ik zelf. Hoop dat het zo blijft.

En ik zal wel door gek verklaard worden door sommigen... maar ik draag nog steeds die band! Het hoefde dus niet, maar ik voel me er echt beter bij. Gek genoeg worden mijn spieren niet zo hard en verkrampt als ik hem omdoe, en dan voelt het allemaal ook weer wat zachter. En ik heb nu toch nog wat kleding gevonden waardoor ik hem op mijn werk ook onzichtbaar aan kan doen.

De pijn is bijna helemaal weg, behalve als ik teveel doe. DAt is wel al snel, maar je lichaam straft meteen, haha. Is maar goed ook. Niks doen = moeilijk. 's Nachts durf ik alweer een beetje op mijn zij te liggen, zo half schuin. Dat is errug lekker....

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey Becky,

ja ik heb ook vandaag steeds weer last van slechte verbinding met het bf. boehoe haha..

maar fijn te horen dat het toch goed gaat met je. en idd je lichaam geeft het zelf wel aan. ik heb dat gelukkig niet ervaren met werk maar ik werk dan ook maar uurtjes ipv hele dagen natuurlijk.

en lekker he,dat zijslapen. echt heerlijk!

wat je verteld over je conditie is herkenbaar. 2 weken nix doen en alles is weg <_< haha..

liefs Patries

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ha ha ja, wel pepernoten en chocola, maar niet sporten.. ik weet waar dat blijft! Dat wordt straks buikspieroefeningen doen...

Ja, nu het BF steeds offline is merk je pas hoe verslaafd je bent he? Haha. Het werd al wat minder bij mij, nu ik ze eenmaal heb mijn boobs, maar toch.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo Becky, jij hebt je eerste werkdag er weer op zitten, doe je zwaar werk of? Gelukkig heb je nu weer weekend! Ja het is wel een geduldkwestie he, die boobies. Pas na een jaar.... das nog wel even he? En we zijn zo ongeduldig, je hebt ze eindelijk dan wil je direct hier en nu resultaat, hihi. Fijn weekend iig, rust lekker uit!

Liefs Chi Chi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Chi Chi,

Nee hoor geen zwaar werk gelukkig :-) Het is administratief, maar toch loop je 100 x de trap op en af en ben ik veel in beweging zeg maar. Tja, tis gewoon weer even wennen.

heej, en jij bent alweer 3 dagen in het gelukkige bezit van?! ik lees je topic wel hoor, alleen de laatste dagen is het forum nogal eens eruit, of ben ik te druk, dus ben ik een beetje stil zeg maar ;-)

Ja meis, geduld......... poeh zwaar he! Heb je twee mooie dure kadootjes voor jezelf, wil je ze toch meteen uitpakken? Niet over een jaar iig haha. Maar t komt goed. Ik denk dat het grootste herstel nu is, en de laatste maanden misschien alleen nog kleine veranderingetjes. Laten we het hopen :106:

Doeg!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Héél herkenbaar voor mij Becky ,

ik ging na 21 dagen met volle moed weer aan de slag maar enkele uren later moest ik toch 'passen' en heb nog een week bijgenomen .

Ik droeg pas na 10 weken een beugelbh omdat het voor die tijd pijn deed . Voelde me ook beter en veiliger met mijn sportbh .

Dus verstandige keuze vind ik dat van jou .

En hey , 't is nu winter , niemand ziet dat :38:

Link naar reactie
Delen op andere sites

B-Cupje, dus jij had dat ook? Zo lang duurt een herstel blijkbaar he? Kun je van te voren niet weten vind ik. Ik ga nu wel weer werken (3 dagen per week) maar hoop op een rustige periode rond de feestdagen enzo... normaal is het echt knetterdruk namelijk.

En ja, dat is een van de voordelen van een borstvergroting in de winter toch? Niet iedereen ziet het! Niet iedereen hoeft t ook te zien vind ik. Had me niet leuk geleken om in een hete zomer met zo een bh (+ band) rond te moeten lopen hoor. Nu kan ik het ook nog makkelijk bedekken met dikke truien, dat komt goed uit. :rolleyes:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Becky,wat goed dat je al een dag gewerkt hebt,ja en dat valt ff tegen,heel normaal lijkt me dat hoor,je hebt toche en tijdje niks of amper wat gedaan,dus ff alles rustig aanpakken joh,komt ook goed.

en die band,groot gelijk,is enkel maar voordeel die(akelige) band,je schaad er niks mee,je doet enkel maar goed.

word niet voor niets aangeraden bij menig artsen om een band te dragen,en zekers als jij je er veilig door voelt.

ik vervloek me band ook,maar owee als ik hem even uit heb,voel me dan ook redelijk angstig,want hij is idd veilig,en ik begin zelfs te wennen aan me sportbh,zit gewoon heerlijk na tal weken hahahah

had vanmiddag voor de gein een nieuwe eerste gekochte bh aan(beugel) jeetje,vond het gewoon iets eng achtig zeg maar,deed gelijk terug na het douchen me veilige sportbh weer aan :rolleyes:

en je band kunne verstoppen onder je trui,ideaal joh,ik heb bewust me bv in deze tijd geplant,zag het echt niet zitten om zomers in een ingepakte sportbh te lopen en ook nog is met band,want zit 3x per jaar in portugal en daar is een zomer,echt zomer,bloedje heet,ieuw en dan idee dat je een sportbh aan moet hahahaha jakkes!

fijn weekend nog en hopenlijk kan je gauw weer volledig op je zij slapen,heerlijk :155::38:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ha die Moontje,

Grappig, jij had t dus ook bewust in de winter gekozen? Dat was voor mij ook een van de redenen namelijk, haha. Het heeft echt zijn voordelen op de zomer hoor. Staks, als alles goed gaat, kunnen we genieten van boobies die klaar zijn voor de bikini, heerlijk toch! Gaar er een wereld voor je open volgens mij :141:

En nee, ik ben ook een bangerd om mijn sport-bh uit te doen hoor. Even 'los' lopen voelt al gek, het schud al meteen te veel. Had laatst ook een bh gepast met beugel en dat was ook heel raar en oncomfortabel... hoe mooi die ook was. Een push up ws ronduit pijnlijk, want die drukte echt te hard. Ik denk dat we voorlopig aan de 'comfi' bh's vastzitten meid, en dan kunnen we de 'mooi' langzaam opbouwen!

Jij ook een fijne zondag nog!!

Liefs

Becky

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast selina1212

hi lieverd

WOW keek even na je foto's en die zijn echt al een stuk voller geworden wat een verschil van dag 1 tot

dag 14 mooi zijn ze geworden en zo natuurlijk!!

Hoe gaat het met je?? EN hoeverloopt het werk tot nu toe?

Spreek je helaas niet veel meer,ben nog maar weinig op het forum drukke boel hier als je weer alleen

voor de kleine zorgt die ligt nu net in bed dus even snel forum op!

en hoe vindt je je nieuwe boobs geworden? zijn mooi he

ik begin ze nu wel wat mooier te vinden alleen is me linker borst iets kleiner die is ook wat meer

ingedaald denk ik en vocht is daar weg rechts zit nog wat vocht denk ik en is nog wat gezwollen lijkt mij

en toch vndt ik die wat gezwollen is wel mooier maja we zien over een x aantal weekies wel hoe het geworden is.

ik zelf sliep wel al op me zij maar merk nu dat ik er toch last van ga krijgen vindt me houding niet

duwend gevoel dus maar weer terug op de rug helaas...

Heel veel liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Chi Chi,

Nee hoor geen zwaar werk gelukkig :-) Het is administratief, maar toch loop je 100 x de trap op en af en ben ik veel in beweging zeg maar. Tja, tis gewoon weer even wennen.

heej, en jij bent alweer 3 dagen in het gelukkige bezit van?! ik lees je topic wel hoor, alleen de laatste dagen is het forum nogal eens eruit, of ben ik te druk, dus ben ik een beetje stil zeg maar ;-)

Ja meis, geduld......... poeh zwaar he! Heb je twee mooie dure kadootjes voor jezelf, wil je ze toch meteen uitpakken? Niet over een jaar iig haha. Maar t komt goed. Ik denk dat het grootste herstel nu is, en de laatste maanden misschien alleen nog kleine veranderingetjes. Laten we het hopen :106:

Doeg!

Hai Becky,

Ik lees het nu pas moet ik zeggen...

Maar morgen ben ik idd alweer een week PO, gaat hard! Ziet je borsten nog net niet dagelijks veranderen maar je ziet t wel he? Echt bizar...

Ik heb gelukkig nog een week vrij, dan hoef ik alleen maar de dinsdag en dan oudjaarsdag te werken, die zullen we wel eerder stoppen, gelukkig werk ik ook maar 2 dagen, dus ik denk dat ik die wel trek...hopelijk :106: anders zien we wel weer he......

Nu iig nog lekker thuis, momenteel al pittig genoeg met 2 ukken die vakantie hebben!

Lief en we spreken elkaar

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo lieve allemaal... tijd voor een kleine UPDATE!

Eigenlijk gaat het gewoon wel goed...! Ben weer braaf naar mijn werk, wat eerst erg tegenviel, maar nu steeds wat beter gaat. Fietsen door sneeuw en ijs met kind achterop is een no go. De meeste spierpijn is nu weg, alleen als ik teveel doe straft mijn lichaam meteen. Beetje jeuk, en mijn tepels leiden een eigen leven. Kunnen heel erg branden of ineens hard worden, en zijn ook errrrug gevoelig.

K heb een raar bobbeltje onder mijn oksel bij gekregen, denk een ingegroeide haar ofzo omdat ik niet echt goed kan scheren nu. Ga t vanavond even bekijken.

Verder nog wat nieuwe fotootjes... Zelf vind ik de foto's zooo verschillen van elkaar! Sommige vind ik ronduit lelijk (die gooi ik ook meteen weg) maar anderen weer veel mooier. Meestal met andere belichting (wat gedempter) scheelt het al een hele hoop.

Ik vind t een beetje jammer dat mijn linkerborst nog wat 'achterloopt' op de rechter. Hij is wel duidelijk al meer ingedaald en geslonken, maar nog zeker niet gelijk. Naja, dat zal nog wel ff duren denk. Ik hoop ook dat ze niet nog kleiner worden dan dit want zo wil ik ze wel houden eigenlijk. Soms denk ik dat ik ze met zwelling haast mooier vond :wacko:

toen waren ze toch wat voller.

Het is me tot nu toe gelukt om mijn 2-jarige niet meer dan 1 of 2 keer per dag op te tillen; alleen op en af de fiets want dat kan echt niet anders. Verder loopt ze heel lief en enthousiast zelf de trap op en klimt haar eigen bedje in. Ze snap het ook, want ze zegt, 'mama niet tillen, mama pijn tieten'... ! :152:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi becky,heb net je foto,s weer is bekeken,en ze worden al heel anders idd

ik zou als ik jou was,toch nog ff de band dragen,al ist maar om de ene borst mee te helpen te zakken.

maar dat is uiteraard je eigen keus natuurlijk.

blij dat je je goed voelt joh,want we hebben wel afgezien he de eerste dagen na de operatie :blush:

fijne dagen en tot spreeks weer,knuff moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Moontje,

Ik doe niets anders als die band dragen! Haha, heb m zelfs weer 's nachts omgedaan, en overdag ook de hele dag hoor. Maakt me niet uit wat de kliniek zegt, ik voel me er zelf gewoon beter bij en het scheelt heel veel spierpijn en rare verkrampingen. Hopelijk help ie ook met dalen idd... dat is al bezig maar gaat wel n beetje langzaam.

Vanavond doe ik 'm wel ff af, want met een jurkje gaat dat gewoon niet...

Ja, ik ben ook heel blij dat het beginnetje erop zit hoor! Dat was zeker afzien. We hebben het ergste gehad :-)

Meid, ik heb jouw foto's ook nog ff bekeken, ze worden ook met de week mooier hoor! Jeetje zeg. Met dat topje staat het heel leuk! Ik had ook niet gedacht dat het een D is hoor! Wel een volle cup, maar ze zien er ook gewoon heel echt uit, alsof ze d'r altijd al gezeten hebben :141:

Fijne dagen nog he, we spreken mekaar :48:

Liefs, Becky

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast selina1212

hi lieverd

En zijn ze al zachter? en las dat je het hechtdraad er al uit had getrokken hahha deed geen pijn he?

ben blij dat ze eruit zijn oeff dat trok toch lekker

hoe gaat het nu met je?? had je nog gesmst weet niet of je het ontvangen had want me gsm deed weer

eens lekker wazig maar bij deze had gestuurd (hi lieverd ik wens je een hele fijne kerst en een top 2010

je gaat het nieuwe jaar in met 2 mooie meiden. doe je rustig aan met oud en nieuw hhaha zal wel goed komen toch dikke kus aan je kleine meid en een dikke knuffel aan jou!!)

en weet je al wat voor een maat je hebt?? hahah sorry ben nieuwsgierig

veel liefs XX je boezemdinnetje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi lieve boezemdin,

Het gaat goed hoor!! Morgen bel ik voor de zekerheid de kliniek, na een tijdje heb ik toch weer allemaal vragen opgespaard ken je dat? Wil ff horen over die hechtdraad enzo. Nee, ik voelde er niets van! Maar er kwam wel een eindje uit hoor, bah. Was langer stukje dan ik dacht.

He, ik heb je sms helemaal niet ghad! Wat jammer, anders had ik natuurlijk wel ff geantwoord, das wel zo leuk he. Ja, mijn kerst was ook beetje saai. Heb 1e dag wel leuke dingen gedaan en lekker gegeten bij een vriend hoor, dus leuk, maar daarna nog 2 van die zondagen...! Met oud en nieuw ga ik wel wat ruiger feesten dan met kerst hoor!

Vandaag lekker koopzondag de stad in geweest, kwam helemaal opgebeurd weer thuis haha! Heb een nieuwe verslaving opgebouwd, lingerie kijken (en kopen). Vind het maar lastig met die maten hoor! Voor de maat heb ik gewoon geen idee, als ik het in mijn handen heb, of het te groot is of te klein. Ik heb steeds tot nu toe 80B gekocht, maar ook eentje 75C ( :43: ). De een zit goed en de ander niet. Je kan ook niet van de maten op aan in de winkels, want het verschilt per bh weer :wacko: Misschien veranderd het ook nog wel. Ik hoop iig niet kleiner bij mij alleen groter mag nog!!! Staks heb ik weer een A :26: haha.

Oh wat zullen wij blij zijn als in de zomer alles goed 'hangt' en we eindelijk in mooie bikinitjes mogen paraderen :D

En nee, grrrr, ze zijn nog niet zacht. Ikke beetje jaloers op degenen die dat wel al hebben :67:

Ben jij weer helemaal terug in je oude routine, en gaat dat een beetje? Ook elke dag wat beter hoop ik? En lekker slapen enzo?

Tot gauw weer,

kuzzies,

Becky

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast selina1212

hi lieverd

Ja ik ken het wel :blush: zo heb ik ook honderde vragen of het wel goed indaald,of het idd niet erg was

dat ik de hechtdraad heb verwijderd etc etc hahah

oh jammer dat je me sms niet ontvangen had ik dacht het eigenlijk al want me gsm springt vaak op geen netwerk meer,ach er komt nog nieuwjaar hahah

jaaa leuk he lingerie shoppen ben ook zo verslaafd nu durf alleen niet zo ben bang dat ze weer te klein

zijn of weer te groot ja moeilijk he die bh's dat probleem hadden we vroeger niet he de ene bh valt idd anders dan de ander vindt dit wel rot want zo weet je nooit waar je eigenlijk het beste je bh's kunt kopen.ik heb een 75C en 70D zitten beiden goed alleen 75 zit me wat los in omvang grrr

ohh gelukkig dat je een leuke kerst hebt gehad bah ben wel een beetje jaloers over jou oud en nieuw

heb ik nu ook zo zin in ik en me vriend blijven thuis wordt denk ik ook weer saai was vorig jaar ook BORING!! we hebben de kleine hier he en die ligt te slapen helaas slaapt die nog niet bij opa en oma is altijd drama dus dan maar niet blehhh

hahah maar ze voelen toch wel wat zachter aan dan paar weekies terug?? ik kan ze een beetje bewegen niet

dat ik ze omhoog gooi hoor :P gewoon na links en rechts en kan ze een beetje induwen maar nog niet zoals natuurlijke borsten komt hopelijk nog!!

Slapen gaat hier wel beter god zei dank!! en zo in dagelijkse routine merk ik eigenlijk niet dat ik een bv

heb gehad voel me eigenlijk als voorheen en jij dan??

heb je nog veel last? hebje nog pijn?? of merk je het nog met dingen doen en lopen??

Dikke Kus X je dinnetje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey dinnie,

Ohhhh ik ben ook zo blij dat ik weer o mijn zij kan slapen!! Echt, wat is dat heerlijk. Elke nacht een pietsie meer zeg maar. Lig niet op mijn buik ofzo, maar beetje schuin en echt lekker, met twee kussens in elke zij, helemaal happy.

Nee ik voelde haast niet meer dat ik een bvg heb gehad, ... voor t eerst vandaag! Weer een joepie-moment :-)

Doe 'netjes' niets in het huishouden, haha. Ik hou me aan het beleid van 6 weken rust. Maar wel wassen draaien, boodschappen met de buggy, kind brengen/halen en weer werken, want daar ontkom ik niet aan, dus.... in hoeverre dat rust is weet ik soms niet hihi.

Toegegeven... zij zijn een pietsie zachter geworden. Maar ik schreeuw het nog niet van de daken hoor. De rechter is zachter dan links. Ik ga morgen bellen en vragen hoe dat zit, ook over de hechtingen.

Ik heb weer mooie bh-tjes gekocht vandaag, oh oh, kon het weer niet laten. Heb een 75 B en een 75 C, en ze passen allebei! De een een beetje krap de ander een beetje ruim. Dus misschien heb ik dan toch een grote B, kleine C? Nou ja, het enige wat helpt is elke bh passen volgens mij, want het kan zo verschillen!

Mooi hoor, dat je ze al wat kan 'bewegen'. Daar kijk ik ook naar uit!

Liefs

Kuzzies

Becky

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast selina1212

hi lieverd

heerlijk he weer op je zij slapen moet wel zeggen ik vindt het wel vreemd voelen als ik op me zij

lig je voelt echt iets onnatuurlijks onder je nu leg ik me arm onder me zij snachts wel wakker

door een slapende hand of arm:P

ik doe eigenlijk alles weer in huis heb me ook eigenlijk niet de rust kunnen nemen me vriend vondt het

wel allemaal meevallen en weigerde eigenlijk ook maar even de huishouding en verzorging van de klein op zich te nemen dus ja doe nu al meer dan 2 weken weer stofzuigen,dweilen etc dit voel ik wel in me borstspieren maar dan doe ik het wel rustiger. en jaa werken komen we helaas niet onderuit

hoe graag we ook willen haha en verzorging voor de kids ook niet want jaa zichzelf wassen kunnen ze nog niet:P

ohh leuk!! je zal wel een 75C hebben want het moet nog indalen in de cup dus denk dat die B'tjes dadelijk

te klein zijn maar ik weet het is moeilijk om nu niet te shoppen ik probeer me ook echt in te houden

en ik ben al een shopaholic ook voorheen de bv...

meissie dat bewegen komt wel hahah doe maar eens je bh aan en schud er eens mee bewegen doen ze wel:P

maar niet te hard schudden he!!!:P

Dikke kuzzies

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Hoi Becky,

ja klopt,tijdens mijn menstruatie periode had ik enorm gevoelige borsten,echt irritant pijnlijk zelfs.

bij het lopen ook leken ze ineens heel gevoelig,elke beweging leek het wel of ik aan dansen was,zo gevoelig allemaal.

ik heb dit afgewacht,en na me menstruatie was het ook weg,heb nog wel even gebelt,en kan idd erg goed door de ongesteldheid komen.me arts kon geen antwoord geven of dit een blijvend terugkomend iets is.

nu heb ik nergens geen last meer van,dus link het zelf toch ook echt ana die periode.

moet zeggen dat normaal mijn menstruatie me borsten toen ook wel anders waren,niet echt gevoelig maar wel anders.

ik lashier en daar wel is meer dat vrouwen een uitgestelde menstruatie hadden na een bv,dus zou heel goed kunne hoor.

ja verders gaatie heel goed met mij,heb me door die vervelende herstelperiode gesleept,heb echt afgezien,geef ik toe,en ben blij dat ik het goed doorstaan heb hoor,zag het de eerste 2weken niet echt meer zitten,best wel is gedacht....waar ben ik aan begonnen,hahahaha

wij hebben kerst uitgebreid geviert,en oud en nieuw doen wij niet erg veel aan eigenlijk,krijgen wat visite,hebben wat hapjes en drankjes,thats all :126:

nou ik wens je erg veel plezier toe met je feestje en lees vast hoe die is afgelopen

dikke knuff moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.