Ga naar inhoud

Becky : 1 december 2009 : Dr. de Boer : Mediconsult Haarlem


Aanbevolen berichten

Bar,

Mij is het ook alles meegevallen de narcose! En ik zag er ook tegenop, maar echt, heb er niets van gemerkt zo snel ging het. En allemaal aardige mensen hoor, daar bij MC.

Pat,

Tot nu toe alleen positieve reacties gehad, geldt voor mij ook. Maar ik heb 't aan een klein clubje verteld, en op mijn werk ken ik ze goed genoeg om te weten dat vertellen gewoon nie tzo'n goed idee is. Dat hou ik liever voor mezelf als 't ff kan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 297
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Gast selina1212

hi lieverd

Super dat je je eigen haren weer eens hebt kunnen wassen is een opluchting he :P

heb even je foto's bekeken en zien er al erg mooi uit maar jeeh wat hebben ze met je gedaan hahah

je bent aardig blauw gelukkig is me dat wel gespaard gebleven.

hier gaat gelukkig ook al beter geen hard gevoel meer zijn al redelijk zacht als ik een beetje erin

knijp voelt het bijna gewoon natuurlijk verek alleen nu van de jeuk hahah

nu de nacht nog doorkomen slaap ze lieverd en we spreken ons vast morgen nog wel!!

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Becky,heb weer is ff je foto,s bekeken,ze zien er echt al goed uit zeg!!

en hoe voel je je?beetje piepbeetje beter al?

die blauwe/gele enz plek tussen je borsten,had ik precies eender,komt omdat je arts moeite heeft genomen om je borsten mooi bij elkaar te krijgen,hebben ze soms wat moeite mee als je erg veel ruimte ertussen had voor je operatie,zoals mijn ook dus,dus ik was ook echt bont en blauw joh,hihihihi

en ook aan de zijkanten,tot zwart aan toe <_<

het is nu pas zo goed als weg,na bijna 3weken.

ik probeer nu al wat dagen op me zij te liggen,maar lukt nog niet echt top hoor,best erg gevoelig allemaal,maar ben dat rugslapen ook zo zat joh :blush:

knuff greetzzzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Becky,heb weer is ff je foto,s bekeken,ze zien er echt al goed uit zeg!!

en hoe voel je je?beetje piepbeetje beter al?

die blauwe/gele enz plek tussen je borsten,had ik precies eender,komt omdat je arts moeite heeft genomen om je borsten mooi bij elkaar te krijgen,hebben ze soms wat moeite mee als je erg veel ruimte ertussen had voor je operatie,zoals mijn ook dus,dus ik was ook echt bont en blauw joh,hihihihi

en ook aan de zijkanten,tot zwart aan toe <_<

het is nu pas zo goed als weg,na bijna 3weken.

ik probeer nu al wat dagen op me zij te liggen,maar lukt nog niet echt top hoor,best erg gevoelig allemaal,maar ben dat rugslapen ook zo zat joh :blush:

knuff greetzzzz moontje

Hey Moontje,

Kijk dat wist ik nou nog niet he! Van die blauwe plekken ertussenin. Kan heel goed kloppen hoor want bij mij zat er ook een grote ruimte tussen. Ze kunnen denk ik niet veel dichter bij elkaar gemaakt worden, maar er moet toch wat plek gemaakt worden idd. Nou ja, ik vind de blauwe plekken het minst erg hoor, daar voel je toch niks van. Ik kan alleen niet wachten tot ze zachter worden!

Ja, mis je dat op je zij slapen ook zo?? Poeh hee. Ik slaap best redelijk op mijn rug maar oh, oh wat mis ik dat soms. Aan t eind van de nacht wil je gewoon niks liever dan even kunnen draaien... En normaal slaap ik ook al nooit op mijn rug.

Ja, elke dag een pietsie beter :-) Maar ik vind wel het herstellen iets waar je je niet echt op voor kunt bereiden hoor.

Ben jij nu weer aan 't werk ook? En is het al minder pijnlijk en zachter geworden allemaal? Fijne dag vandaag igg!

Groetjes

Becky

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Becky, al wakker? Hoe ist vandaag?

Hoe gaat het met de nachtrust enzo?

Liefs Bar

Hoi Bar,

Goed hoor! Vannacht tot 6 uur plat op mijn rug geslapen, elke nacht een uurtje langer. Daarna is het ff aanrotzooien met zitten en liggen, dan kan ik mijn draai niet meer vinden en zijn mijn borsten keihard en drukken ze nogal. Maar 't valt me mee, zeker omdat ik geen rugslaper ben!

Straks ga ik me aan een wandelingetje wagen met mijn meisje, 't is nu mooi buiten.

Fijne dag!

Groetjes

Becky

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou loop ik toch weer te mijmeren he... zouden er nou meer cc's wegvallen als je dual plane hebt gekregen? M.a.w. krijg je een grotere cup met hetzelfde aantal cc's als je het voor de spier hebt?

Bij mij is de linkerborst vanaf het begin al veel dikker (en pijnlijker) geweest. Ik weet niet of het op de foto's goed overkomt, maar hij zit echt hoger en hij is groter. Nu zit ik eigenlijk te denken dat ik die grotere mooier vindt... :103: elke keer als ik het zie.

Ik vraag me ook af of dat nou nog wel wegtrekt, en dat ik niet twee verschillende overhoud...

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey meid!

ik lees dat het weer ietsje beter met je gaat, fijn! Ik heb net nog even je foto's bekeken en ik vind dat ze er al mooi uit zien. Ik denk dat je rechterborst al iets meer gezakt is dan je linker.. wsch omdat je linker wat meer te verduren heeft gehad. Maarjah dar kunnen de prof dames je beter antwoord op geven hihi

Ik vind de vormen van je borsten mooi, helemaal vanaf de zijkant gezien!

Ik denk als je echt meer cc had gedaan, dat je dan in problemen zou komen met je huid, te weinig ruimte, te strak.. ook niet bevordelijk voor je litteken.

Wat fijn dat je weer wat meer tijd met je meisie door kan brengen. Doe je nu alles alweer alleen?

Maar wil nog ff zeggen na 7 dagen po, mooi resultaat! heel natuurlijke vorm.

liefs minime

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hé Becky,

Jou vraag of er cc's wegvallen als je het achter de spier (of zoals jij dual)hebt. Ik had dat ook gelezen en heb die vraag aan mijn PC gesteld. Hij zegt dat dat eigenlijk niet het geval is. Zijn ervaring is dat wat je hebt gepast bij het passen dat het zo ook wordt ookal zit het achter de spier. Maar ik moet je eerlijk zeggen dat ik die gedachte van jou ook nog steeds heb en toch twijfel of het niet mogelijk is. Die spier drukt het toch wat meer naar achter lijkt me....Maar ik lees ook verhalen dat je borsten na een aantal maanden helemaal goed ingedald zijn en dat ze dan toch weer groter ogen. Ik denk dat je gewoon even moet afwachten.

Maar ik begrijp je wel hoor!. Ik denk dat ik ook met dat soort vragen kom te zitten na de operatie hahaha

Hoe gaat het nu met je. Ik zie zo op tegen het slapen op m'n rug! Hoe verging jou de eerste nacht??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou loop ik toch weer te mijmeren he... zouden er nou meer cc's wegvallen als je dual plane hebt gekregen? M.a.w. krijg je een grotere cup met hetzelfde aantal cc's als je het voor de spier hebt?

Bij mij is de linkerborst vanaf het begin al veel dikker (en pijnlijker) geweest. Ik weet niet of het op de foto's goed overkomt, maar hij zit echt hoger en hij is groter. Nu zit ik eigenlijk te denken dat ik die grotere mooier vindt... :103: elke keer als ik het zie.

Ik vraag me ook af of dat nou nog wel wegtrekt, en dat ik niet twee verschillende overhoud...

hey Becky,

de meeste vrouwen zeggen dat er een cc of 40 wegvalt met achter de spier/dual plane. is te verwaarlozen maar als je maar minimaal kunt krijgen en je wilt redelijk wat is alles te veel denk ik. voor de spier krijg je idd gewoon alles wat ze erin doen en dan zal de cup dus misschien net wat groter uitvallen. van kleine C naar volle C.. snap je?

dat zal allemaal wel wegtrekken (qua grootte) maar het heeft ook te maken met de situatie voor je bv. als dan je linker al hoger zat blijft dat zo mits je 2 dezelfde protheses krijgt. mijn ene borst is ook groter dan de andere. was al en blijft dus zo. maar ik vind het niet storend,is natuurlijker.

en de ene borst is altijd pijnlijker dan de andere. zijn 2 verschillende borsten en reageren en genezen ieder op zijn eigen manier en tijd.

liefs Patries

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi becky,

hier eender.mijn linkerborst is ook pijnlijker en ietsjes hoger dan me rechter.me arts vond het er toch goed uitzien hoor,kwestie van tijd ook,de ene geneest en daalt gewoon iets eerder in als de ander,het zijn tenslotte 2 verschillende borsten,niks geneest nu eenmaal hetzelfde en evensnel zeg maar.

geef het maar even wat tijd joh,dan komt het goed,ook mijn linker lijkt iets groter,maar dat komt meer omdat hij nog ietsjes hoger zit idd.

en net wat patries zegt,als het voor de bv verschil had,nu dan ook,alleen ziet men het nu iets beter omdat ze groter zijn :rolleyes:

het komt vast goed,geen zorgen :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

ben ik weer Becky :wacko:

heb net ff je foto's bekeken en idd,voor je bv zit je linker ook al ietsje hoger dan rechts. dus valt het nu ze groter zijn alleen een beetje meer op.

daarbij zit ook je prothese links nog hoger en die moet nog zakken. dus zal ws het zicht-resultaat straks wel "normaal" zijn..

liefs Patries

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey lieve meiden,

Bedankt voor jullie respons...

Ik wil ff zeggen dat ik eigenlijk gewoon heel blij ben met me nieuwe boobies !!! :D:D:D Zo. Ik heb het zo lang gewild en nu heb ik ze dan eindelijk.

Dat ze hard zijn verandert vast nog wel, en als ze ongelijk blijven zal ook wel meevallen (en anders zie ik t dan wel weer. Kan ik eindeloos twijfelen over welke ik mooier vind, dat past wel weer bij me hihi). Ik moet gewoon niet zo zeuren.

Vandaag een stukkie gefietst, heel dapper ging ik mijn kindje ophalen... nou dat was een grote grap! Mijn vader heeft 'r alsnog met de auto teruggebracht. Het leek alsof iemand mijn bh twee maten insnoerde, rondom de littekens trok het als een gek. En elk kuiltje was oei en auw.

Ik kan wel weer bij het onderste plankje van de keukenkastjes, das leuk. En scheelt een hoop zooi op het aanrecht. Ik heb tot maar liefst 7 uur plat op mijn rug geslapen en de spierpijn begint nu eindelijk weg te trekken (ik dacht dat het nooit overging)!

Slaap lekker allemaal!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag 10!

Even een klein updateje. Het gaat elke dat een pietsie beter; maar wel met schommelingen. Vandaag nog een poging gedaan tot fietsen (soms moet het) en ging al wat normaler haha. Daarna nog ff in wat winkels gekeken, maar werd al snel duizelig en niet lekker. Dan krijg ik ook weer die pijn terug.

De littekens trekken, bh jeukt, borsten ook, en ik heb nog steeds een beetje verkrampte houding waardoor ik weer last krijg van mijn rug. Mijn stemmingen schommelen nog steeds een beetje en ik heb nog niet 'doorgeslapen'. Klinkt ook net of ik een kind heb gehad zeg, haha.

Mijn linkerborst is nog steeds groter en hoger dan rechts, daar baal ik een beetje van. Hij zal wel harder toegetakeld zijn en daardoor meer gezwollen en later indalen.... maar ik geloof pas dat het wegtrekt als ik het ook echt zie eigenlijk. Tot die tijd wacht ik toch een beetje in spanning af. En ze zijn nog best hard vind ik (zucht...). Ik hoop elke dag dat ze zachter gaan worden. Als ik ze in de spiegel zie vind ik ze wel heel mooi (mooier dan op de foto's ook), maar het gevoel wil ik zo graag hebben, dat ze een beetje natuurlijker worden.

Ik kan met sommige dingen eindeloos geduld hebben, maar met dit helemaal niet stom he! Je kijkt toch uit naar een eindresultaat voordat je er aan begint, maar dat duurt nog wel even,, en ook voordat alle kwaaltjes verdwenen zijn...

Maar goed, ik kan t hier ff lekker kwijt :-)

Liefs

Becky

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi becky,dat zachter worden komt echt wel,geef het even de tijd,verschilt van persoon tot persoon en borst tot borst welke eerder zachter worden,de eerste week kon ik het echt niet geloven dat het al snel zachter zou worden,nou na een dag of 10a12 waren ze echt zachter hoor,en nu helemaal,voel van boven echt al me eigen stukje borst,ja klinkt ook vreemd,maar weet niet hoe ik het uit moet leggen,enige waar ik me aan stoor is dat verdoofde gevoel boven me littekens,heel logisch,maar het stoort me wel :blush:

en je huneur gaat ook goedkomen,dit word veroorzaakt door het anders en niet lekker slapen zoals je wel gewend bent,straks slaap je weer beter,en is je huneur ook beter,komt helemaal goed dus :rolleyes:

en wat vond je ervan?toen je voor het eerst je littekens zag?

greetzzz knuffie moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meis,

Goed om te lezen dat het steeds een stukje beter met je gaat!

Maar zag ook op je foto's dat je ene borst al meer was ingedaald dan de andere hoor.. en dan dat echt nog weken duren...

Bij mij daalde me linkerborst pas na 6/7 weken in..

En ongelijk kan ook weer te maken hebben met je borsten zoals ze daarvoor uitzagen dus komt alemaal goed!

Maar ze zien er nu al heel mooi en natuurlijk uit! Echt heeeel mooi!

veel liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi becky,dat zachter worden komt echt wel,geef het even de tijd,verschilt van persoon tot persoon en borst tot borst welke eerder zachter worden,de eerste week kon ik het echt niet geloven dat het al snel zachter zou worden,nou na een dag of 10a12 waren ze echt zachter hoor,en nu helemaal,voel van boven echt al me eigen stukje borst,ja klinkt ook vreemd,maar weet niet hoe ik het uit moet leggen,enige waar ik me aan stoor is dat verdoofde gevoel boven me littekens,heel logisch,maar het stoort me wel :blush:

en je huneur gaat ook goedkomen,dit word veroorzaakt door het anders en niet lekker slapen zoals je wel gewend bent,straks slaap je weer beter,en is je huneur ook beter,komt helemaal goed dus :rolleyes:

en wat vond je ervan?toen je voor het eerst je littekens zag?

greetzzz knuffie moontje

Hey lieve Moontje,

Dank je wel hoor! Effe peptalk = altijd leuk om te lezen, zeker omdat jij net even verder bent (en ook dual plane had), dat geeft weer moed hihi. Ja, humeur zal zeker goedkomen hoor, want hiervoor was dat geen issue zeg maar. Komt gewoon door de drugs die je krijgt haha, kan ik slecht tegen.

Slaap jij nu alweer n beetje op je zij? Ik mis dat soms ook wel...

De littekens... ik ben een beetje een watje geworden geloof ik. Vroeger kon ik overal tegen, maar nu dacht ik ieuwlghhh! Het ziet er op zich goed uit hoor, volgens mij, maar dan steken er 2 plastic lusjes uit, brrr. Nouja, dinsdag gaan ze eruit.

Met jou alles op rolletjes verder? GA je nog nieuwe foto's maken?

Liefs

Becky

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meis,

Goed om te lezen dat het steeds een stukje beter met je gaat!

Maar zag ook op je foto's dat je ene borst al meer was ingedaald dan de andere hoor.. en dan dat echt nog weken duren...

Bij mij daalde me linkerborst pas na 6/7 weken in..

En ongelijk kan ook weer te maken hebben met je borsten zoals ze daarvoor uitzagen dus komt alemaal goed!

Maar ze zien er nu al heel mooi en natuurlijk uit! Echt heeeel mooi!

veel liefs

Hey Beertje,

Dank je wel, leuk om te lezen! Ja ik vind ze er ook wel goed uitzien hoor. Maar 6-7 weken zeg, dat is lang! Kon je je geduld wel bewaren al die tijd? Lijkt me heel lastig namelijk haha.

Ben jij ook weer helemaal terug je 'oude zelf' inmiddels? (Behalve gevoel aan de onderkant weg dan, had ik ergens gelezen...). En met je nieuwe baan ook blij?

Liefs

Becky

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Becky!

wel balen dat je herstel lang duurt maar ik moet zeggen, vind je borsten steeds mooier worden, ze passen erg goed bij je lichaam! Je bent ook nog maar 11 dagen po en nog achter de spier ook dat kost ook echt wel even tijd en misschien wat meer bij jou dan bij een ander.. Maar dat je al kon fietsen zegt ook al veel :)

T komt echt goed! Over 2 maanden zal je erg blij zijn met het resultaat.

liefs minime

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey Becky,

heb net je foto's bekeken.

wat zijn ze al mooi! passen idd goed bij je lichaam.

liefs Paries

Hey Patries,

Dank je,leuk om te horen! :-) Ik ga vanavond ook weer ff kijken hoe het ervoor staat haha. Suf he, dat ze de hele dag in een bh ingepakt zitten nu. Voorheen hoefde ik er natuurlijk ook niet steeds naar te kijken, maar nu...

Liefs

Becky

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.