Ga naar inhoud

Becky : 1 december 2009 : Dr. de Boer : Mediconsult Haarlem


Aanbevolen berichten

Tja, eerste nacht zonder bh! Was heel lekker ene kant, voelde weer 'vrij' en zacht enzo, maar toch ook schuurde de deken op mijn tepels en was het een beetje 'eng'. Afgelopen nacht maar weer een bh aangedaan... :blush: ze zijn zo beurs en stijf aan t eind van den dag werken, dat wil ik gewoon wat ondersteuning hebben, ook al zijn ze dan niet groot... Dat scheelt echt.

Nog geen beugels verder, nu heb ik de band 2 dagen afgelaten en een zachte maar stevige katoenen bh gedragen. Wel ff wennen, maar het gaat wel. Alleen regelmatig krijg ik van die verkrampingen en een beurs gevoel, beetje pijnlijk, eigenlijk zit het gewoon met stevige bh en band comfortabeler op de ene of andere manier. Na een hele dag voel ik het wel hoor. Beugels moet ik nog even niet aan denken :wacko: Hoewel ik ze graaaaag zou dragen, ik heb al wat mooie bh-tjes klaarliggen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 297
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Hi becky

wou je ene pb sturen,maar ging niet

weet niet waarom,gaf fout melding

bij deze stuur ik hem ff zo in je topic:

Hi becky

wil toch eens weten waar jij die goede fijne katoenen bh,s vandaan haalt zonder beugel

tell me graag

ben ook die beugel bh,s zat

zit gewoon nog niet fijn,me borsten vallen ook gewoon niet lekker in de cups,baal er ook zo van maar goed.

en dat verkrampte wat je vertelde na dag werken,heb ik ook nog steeds hoor meid,ligt echt niet ana jou,dat je dat even weet

hier precies eender,we moeten echt nog ene berg geduld hebben he?

als ik ooit had geweten met dual plane dat het herstel zo lang duurt,had ik dit niet gedaan.

tot spreeks becky

groetjes moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi dames - bij voorbaat sorry hoor - maar vind het een verademing te lezen dat jullie herstel ook langer aansleept dan gedacht .

Had ik bijna 2 jaar geleden ook en toen leek ik 'de zeur' van het forum want iedereen vloog erdoor behalve ik . En ik dacht al geen kleinzerige te zijn dus vreesde dat ik mijn mening moest herzien .

Begreep ook niet waarom iedereen meteen na de operatie zo blij was met haar boobs , ik hélemaal niet ! Pijn , hard , onbeweeglijk en veel te groot :blink:

De eerste weken ben ik maar moeizaam doorgesparteld , na 10 weken voelde een beugel pas goed want daarvoor waren die boobs nog te onbeweeglijk . Echt zachter was pas na een maand of 3 ...

Tip om te slapen zonder sportbh : trek een strakke top (met spagettibandjes) aan !

Overdag ben ik nog maanden met sportbh gaan werken en omdat ik best zwaar werk heb (dagelijks kratten van gem. 15kg zeulen) voelde ik zelfs na 3 maanden die borstspier 's avonds 'zeuren' en branden .

Dus kop op meiden !

Uitkijken naar de zomer , dan is het ergste leed geleden en floreren jullie in je nieuwste bikini !

Lijkt nu idd lang maar wanneer je dan terugkijkt is 't omgevlogen .

En weet je wat : dan zou je het toch terug doen met al het 'leed' erbij want dan geniet je eindelijk ten volle van die bv :38:

Nee , die C-cup pakken ze me niet meer af hoor :125:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Becky,

Je bent niet de enige waarbij de borsten op verschillende wijze genezen. Ik kan me net als jouw voorstellen dat je nog geen joepie gevoel hebt, dat geld voor mij ook. Ik wil eerst ook afwachten totdat het "goed" is, dan pas kan ik mijn gevoel van blijdschap tonen en dus toelaten.

B-cupje, dat is wel een handige tip van een strak hempje ipv sport bh!

Ik vind het ook prettig om te lezen dat er meer mensen zijn met een langer herstel. Ik verbaas me er werkelijk over dat sommige mensen er zo gemakkelijk doorheen gaan. Het zal vast kunnen,maar ik kan het me maar moeilijk voorstellen.

liefs fjo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Becky, tijdje niet gesproken! Ik lees dat je je herstel wel een beetje tegenvalt.. Vervelend voor je! Hopelijk gaat het snel wat beter.. Meestal als je hoort over een moeilijk herstel zijn toch de dames die dual plane hebben gekregen he?! Is toch best wel een zware ingreep dus! Nou ja, het is voor een goed doel toch? Ik vindt je borsten erg mooi geworden! Vooral de laatste foto's, daar zie je echt dat ze al wat soepeler zijn geworden. Ik hoop dat je zelf ook heeeeeel tevreden wordt, en van de zomer lekker vol trots in je bikini op het strand kunt liggen! Nu ik nog..... :107:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi lieve ladies,

Ondanks dat ik toch bijna elke dag nog ff kijk hier, zie ik al deze berichtjes nu pas... :blush: hmm sorry, maar weet niet hoe dat kan.

Moontje, ik ben niet van de dure bh's hoor. Maar ik heb paar hele fijne gekocht bij Bon Prix, katoen, zonder beugels. Gewoon lekker van katoen, stevig, niet als een sportbh maar wel precies genoeg steun en dat het ook nog LEKKER zit. Die heb ik nu bijna elke dag aan. Niet de charmantste om te zien, maar ook zeker niet lelijk. En bij de hema ook nog een dergelijke, mooi katoenen bh'tje. Zelfs Zeeman en Action had ik wat topjes gevonden met spagettibandjes, die ik dan soms 's nachts draag. Die zijn weer wat zachter, maar voor de nacht precies goed zeg maar. En betaalbaar :-) Leuke foto heb je trouwens!

Fjo, B-cupje, toch 'fijn' om te lezen dat ik niet de enige ben (tja, ook sorry) maar het geeft toch een steuntje, dat jullie ook soms zwaar hadden met het herstel en ik dus niet de enige ben. Ik voel me soms ook zo'n zeur! Maar ik kan pas genieten, en het echt geloven als ik het zie haha. Pas als ze zacht worden, beetje meebewegen, en gelijk komen te zitten (ipv asymmetrisch zoals nu) en de littekens wat meer uit het zicht verdwijnen, denk ik dat ik er wat blijer mee ben.

Nu ben ik ook wel blij hoor, ik wil echt niet terug, maar toch. Nu merk ik dat ik ze toch een beetje 'negeer' ofzo.

Hey Coco, dank je wel :-) Op de foto's vind ik ze ook goed hoor, echt. Alleen kun je het gevoel er niet bij fotograferen he ;-) Maar ik moet niet klagen hoor, ik ben echt trots als ik nu in de spiegel kijk met een strak shirtje, zonder push-up bh en toch mooie borsten! Dat is echt leuk.

Jij ook bijna aan de beurt he... ik zal je volgen! Ben heel benieuwd echt.

Liefs

Becky

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gelukkig! Voor mij inderdaad nog maar 4 daagjes (eigenlijk 3 want vandaag is al zowat voorbij) Ik begin nu wel een beetje de spanning te voelen hoor! maar kijk er aan de andere kant ook weer erg naar uit, dat gevoel overheerst gelukkig wel! Ik had toch een stuk minder zenuwachtig geweest als het gewoon in de kliniek was geweest.. Daar ben ik al een keer geweest, dus ik weet een beetje hoe het daar werkt enzo.. Zo een ziekenhuis blijf ik toch maar een koude bedoeling vinden..brrr...

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Lieve dames,

Ik voel me wel een beetje een zeur om er nu weer over te beginnen ... en ik weet het, de drie maanden (of 1 jaar!) zijn nog niet om, maar ik zit er toch een beetje mee. Zelf heb ik het idee dat het ook niet meer gaat veranderen, omdat ik gewoon helemaal gEEN verandering zie. Die linkerborst van mij zit echt hoger, en niet alleen dat, maar ook meer naar buiten toe. Ik voel hem steeds met mijn arm ertegen aan (heb ik bij rechts niet) en als ik van bovenaf omlaag kijk zie ik duidelijk een heel verschil met links of rechts. Vanaf de 'middenlijn' zeg maar, wat ik denk althans dat het midden is, op mijn borstbeen zie ik hem echt 1cm meer naar buiten en omhoog zitten. De onderkant van een bh is ook leeg aan de onderkant, en ligt plat op mijn buik. Hij zit ook iets 'omhoog' boven het littekentje. De rechter heeft gewoon de vorm van een normale borst, maar die linker vind ik gewoon een onooglijk tietje! Boehoe. Sorry hoor, ik weet dat ik nog meer geduld moet hebben, en het is ook maar een klein verschilletje, dus niet zo heel erg, ... maar kan het niet gewoon zijn dat een protese verkeerd geplaatst wordt? Een PC kan ook niet alles altijd precies symmetrisch maken toch? (Ik had het idee dat ze voor de operatie wel gelijk waren trouwens). Ik hoop dat jullie wat meer weten, want ik lees al jaren mee op forums maar ik kan er maar weinig - niks - over vinden.

Liefs

Becky

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey Becky,

ik ben geen expert hoor maar weet wel dat iedere borst anders is en je ook geen 2 dezelfde borsten hebt. en een bv maakt dat kleine verschil optisch alleen maar groter. en daarbij moet je idd die tijd afwachten. bij mij is ook nog steeds 1 borst hoger dan de andere hoor en ben 11 weken nu.

en nee een ronde prothese kan niet verkeerd geplaatst worden. en idd ook niet symmetrisch maken...

ik kan je verder niet helpen meis...

liefs Patries

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een prothese kan verkeerd geplaatst worden in die zin :

- de ene prothese op de spier en de andere achter de spier (zeer grote fout van de chirurg dus) geplaatst worden .

- of bvb 2 verschillende profielen of volume's (cc) .

Maar het kan ook zijn dat de pocket (holte door chirurg gemaakt waarin je prothese geplaatst wordt) niet 'diep' genoeg gemaakt is waardoor de prothese niet kan indalen . Bij verkeerde inschatting valt je prothese niet over de incisie .

Ik wil hier niet mee zeggen dat dit bij jou gebeurt is , daar mag je niet vanuit gaan . Maar ja , het is mogelijk en ik denk dat dat je vraag was .

MAAR

Ik weet dat je liever iets anders hoort maar je moet nog steeds geduld hebben hoor .

Mijn linkse borst viel pas na 3 maanden wat opzij als ik op me'n rug lig . Die hinkte flink achterop tijdens het herstel .

Dat indalen gaat door tot bijna een jaar maar na een drietal maanden is het uiteindelijke rezultaat min of meer duidelijk . Dan moet je ook weer op consult trouwens en kan je 't nog eens aankaarten . Dan ziet je chirurg het zelf en dan kan hij verder onderzoeken (voelen) .

Je had al een tel. gesprek met je chirurg die ons hele verhaal - geduld - bevestigd .

Volgens mij ben je'r teveel mee bezig en zie je alleen de negatieve dingen . Ik weet ook wel dat je bang bent voor een complicatie , we zitten er toch allemaal wel mee in 't achterhoofd . Zelf had ik bvb veel schrik voor kapselcontractie .

Probeer het wat los te laten , focus even op positieve dingen want je maakt jezelf gek .

Dus , hou moed , wacht af tot dat consult binnekort .

Moeilijk maar je hebt geen andere keuze ...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Becky,

Ik kan je de hand schudden hoor. Ik zit met hetzelfde probleem als jij. Nu heb ik op jou foto's gezien dat je naar mijn inziens redelijk dezelfde symetrische borsten had vóór de bv en ik niet, bij mij was er een heel duidelijk verschil tussen de borsten voor de bv.

Om die reden had de PC mij verschillende protheses aangeraden, maar twijfel de laatste tijd of dat nu wel zo'n juiste beslissing is geweest.

Omdat ik twijfelde over het verschil ben ik eerder dan mijn eindcontrole langs de kliniek geweest. Ook zij gaven aan dat het resultaat niet optimaal mooi was. Deze erkenning scheelt natuurlijk, beter dan dat ze zeggen; je moet er maar mee leren leven.

Bij mij lag het verschil in dat de l.borst minder snel indaalt dan de rechter. Ook voel ik nog wat onderhuids litteken weefsel aan de linker kant zitten. Door te blijven masseren op het litteken hoop ik dat het weg gaat. Voel jij nog littekenweefsel zitten?

Op 11 maart heb ik weer een controle en als de l. borst dan nog niet is ingedaald dat zullen we kijken wat eraan te doen is. Oftewel een operatie, maar daar hoop ik toch eigenlijk niet op.

Bij twijfel, zou ik zeker langsgaan bij je PC.

Liefs fjo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey,

Ik ben het ook met B-cupje eens wat ze schrijft. Ik heb de foto's bekeken en wat mij idd ook opvalt dat de ene idd anders zit. Wat mij vervolgens ook opvalt is dat je eigen borsten ondanks dat deze heel klein zijn die afwijking ook al heeft, is niet lullig bedoelt hoor. Ik had namelijk hetzelfde. Ook ik heb dat de ene borst meer naar buiten staat dan de andere maar ik had dat dus voorheen ook. Je kan geen perfectie verwachten dat is gewoon onmogelijk. Een lichaam is niet helemaal symetrisch dus kan dat na een bv ook niet worden. Het is een opvulling maar je borsten blijven wel toch ongeveer zoals ze zijn maar dan groter. Het is trouwens vind ik zoals ik het op de foto's zie wel erg meevallen hoor het is ook maar net hoe je er zelf tegenaan kijk.

Succes!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thanks dames voor jullie berichtjes!! Fijn om jullie respons te horen.

Bloodelf, grappig dat je 't wel ziet (ook vooraf al... ik zie dat dus ehct niet)! Je mag gerust zeggen dat ze klein zijn hoor, zijn ze eigenlijk nog steeds wel n beetje haha. Als het vooraf al zo was zal het wel uitvergroot worden idd, dat hoor ik ook steeds.

Fjo, wel fijn dat ze het zelf ook toegeven hoor! Dat t niet helemaal optimaal is... wel zo eerlijk van ze. Maarja, je zit er nu wel een beetje mee begrijp ik. Maar met dat littekenweefsel, tell me more, dat wist ik weer niet zie je? Ik voel zeg maar een harde rand aan de binnenkant zitten van het litteken, aan beide kanten wel eigenlijk.

Moet jij nu nog langer wachten tot het gaat indalen?? Of kan hij niet indalen door het littekenweefsel, nee toch?) Ik hoop niet voor je natuurlijk dat je een her moet. Daar hoopt niemand op. Maar ben wel heel benieuwd hoe het jou vergaat straks. Ik ben toevallig 9 maart voor de 'eind'controle (is na 3 maanden) dus... zitten we dicht op elkaar met de datums. Ik vind het spannend.

B-cupje, dat met die pocket is inderdaad waar ik een beetje bang voor was (ben). Dat hij niet in kan dalen zeg maar. Maarja, voor het zelfde geld veranderd het nog met de tijd, dat is ook waar. Nog 4 weekjes dan heb ik mijn consult, dan hoop ik (als het nog steeds actueel is) meer duidelijkheid van hem te krijgen. Het klopt dat het niet heel erg is het verschil, maar toch. Ik zit er echt niet heel erg mee hoor, maar als je het eenmaal in je hoofd hebt krijg je het er niet meer uit toch? Dan ben ik bang dat een ander het ook meteen ziet ofzo, en ben ik me er toch meer van bewust zeg maar.

Patries, ik had jouw fotos gezien, wel een tijdje geleden alweer, maar toch.. is me totaal niet opgevallen hoor! Zo zie je maar he, dat je misschien kieskeuriger wordt als je naar jezelf kijkt. Ik had echt geen ongelijkheid gespot bij jou.

Ik hou jullie op de hoogte...

:116: lief dat er zo meegeleeft wordt hier!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Becky,

Over dat littekenweefsel. Daarmee bedoel ik de onderhuidse oplosbare hechtingen enz. Wat je moet masseren/stimuleren zodat het langzaam aan verdwijnt. Bij mij voel je bij de linkerkant nog wel onderhuids een rand van het litteken/hechtingen en bij de rechter niet.

Dit heeft er wel mee te maken dat de protheses nog niet verder kunnen indalen, want dat littekenweefsel/onderhuidse hechtingen enz dat zit nog in de weg.

Ik moet dus het litteken masseren om dat van binnen te stimuleren zodat het wel gaat en dan maar hopen dat het daaraan ligt. Tsja dat is natuurlijk een vraag die ik pas kan beantwoorden als het zover is. Op dit moment gaf de PC dat als hoofdreden aan, dus daar ga ik dan maar vanuit.

Wel spannend dat we bijna tegelijk de eindcontrole hebben! Nu maar duimen voor ons beiden dat de borsten tegen die tijd beter ingedaald zijn dan nu.

Liefs fjo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Becky,

Dat het tijd nodig heeft heb je al vd andere dames gehoord en daar sluit ik me ook wel bij aan,maar...

ik wil je ook eerlijk zeggen dat ik me voor kan stellen dat je er nog niet erg blij mee bent als ik je foto"s zie.Sorry,maar ik wil eerlijk zijn en kan me dan ook invoelen hoe het voor je is.

Toegegeven,je komt v an vrijwel niks en dan is er toch redelijk wat bereikt,maar de vorm moet echt nog op zn plek vallen( ik vind ze een beetje ver uit elkaar staan),verschil in beide borsten hou je altijd hoor,maar ik hoop voor je dat het nog meer naar elkaar toetrekt tzt.

Hoop dat je niet verdrietig wordt van mn bericht,maar ik heb er niks aan om je alleen opbeurende woorden te sturen als mn gedachten wat anders zeggen.

Ik ga je id gaten houden om te zien hoe je boobs zich ontwikkelen.En heb het er zeker over met je pc!

Liefs en sterkte

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Fjo,

Tja nu heb ik je fotos gezien en snap wat je bedoelt! De ene is inderdaad minder ingedaald, dat is wel zichtbaar. Hoewel ik ook vind dat dat weer per foto erg verschilt en op sommige foto's valt het weer helemaal niet op, maar ja foto's kunnen ook een vertekend beeld geven soms. Ik vind het gek dat jouw PC over die littekens (masseren) begint terwijl de mijne daar niets over gezegd heeft. Ik heb er zelfs nog apart over opgebeld, over dat indalen. Misschien moet ik dat maar gewoon gaan proberen, zo van baat 't niet dan schaadt het niet. Ik hoop zeker voor ons allebei dat die linkerborsten nog gaan zakken haha! Dat zou fijn zijn...

Itsme, hey dat is prima hoor, eerlijkheid! Klopt ook dat ze wel ver uitelkaar staan, maar dat was vooraf ook al zo. De pc had gezegd dat ik nooit zo'n decollete met een 'spleetje' zou kunnen krijgen omdat ze daarvoor te ver uit elkaar staan. Hij heeft ze zelfs nog iets naar binnen gebracht heb ik het idee (die plooi daar is in elk geval veranderd). Maar goed, verschil links en rechts is gewoon duidelijk te zien nu. Nou ja, over een paar weken als 't nog zo is kan ik het bij de pc gaan vragen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haaiiiii Becky,

zag dat je gereageerd had in me topic,dus kom ff langs om reaktie terug te geven.

ik ben afgelopen dinsdag bij me arts geweest,en die heeft tevens gelijk gekeken of alles er goed uitzag,gewoon omdat ik er dan toch was,en het viel hem op dat me litteksn nogal hard aanvoelde,en het zelfs zeer deed als je eraan zit,en heb me verhala gedaan over de pijn snachtds tijdens het omdraaien,en dat komt dus van me litteksdn af.

advies,maseren,en ik moet zeggen,doe het nu 3x daags...smorgens na koffie, na het douchen en voor her slapen gaan,en merk nu al verschil,het voelt minder als een vaste kluit onder me borsten.

ik kon ookal goed maseren,want me borsten zagen er enorm goed uit,goed gedaald,nog niet helemaal,moet je nagaan na zo lange tijd,en alles voelde op en top in goede conditie,dus dat maseren kreeg dus groen ligt bij mij.

hoe is het verder met jou?

ga je nog even langs je arts om het te vragen over je scheve borst?

als het je erg dwars zit,en je geen goed gevoel erover hebt dat het nog zakt of verbeterd,langs gaan hoor,zit echt gewoon erbij in,bij je nazorg

straks wacht je te lang,en kan je het betalen mischien.

sucses en lees je vast weer is :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Moontje, Ilona,

Tja ik twijfel heel erg om misschien toch maar weer te bellen hierover! Mijn gevoel zegt gewoon die borst daalt niet. Hij is ook echt niet verschoven naar mijn idee, en zit muurvast op mijn lijf, terwijl de andere gewoon heen en weer bewogen kan worden. Ik ben echt bang dat die pocket niet goed is ofzo. Maarja, je wilt je ook niet zo'n zeur voelen he. Ik denk er nog even over na.

Liefs

Becky

Link naar reactie
Delen op andere sites

heey becky,

heb je foto's bekeken en je kan idd goed zien dat er verschil in zit..

als ik jou was zou ik wel even terug bellen !

op de foto is t erg duidelijk zichtbaar hoor.

je kan beter 10x teveel bellen, dan 1x te weinig ;)

maar verder ziet het er prachtig uit hoor !

vorm en alles is erg mooi !

kun je trots op zijn :D

en beugel bh's..

kun je die wel dragen ?

want het lijkt me erg vervelend als er zo'n verschil in zit..

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Ilona,

Ik had je net ook nog even 2 berichtjes (PM'tjes) gestuurd, je ww had ik namelijk al eens gehad haha. Weet niet of de berichtjes al aangekomen zijn bij je, soms duurt dat volgens mij even.

Thanks voor je compliment :-)

Maar goed, ik ben blij dat je het gewoon eerlijk zegt dat jij dus ook

duidelijk verschil ziet, dan ben ik dus niet de enige die het ziet.

Beugels laat ik nog even liggen, ik had begrepen dat het niet goed is in de eerste 3 maanden. Ik vind ze ook nog niet echt lekker zitten moet ik zeggen...

Buiten het verschil in hoogte ben ik nu redelijk happy. Ze voelen nog wel stug maar niet meer zo hard als in het begin.

XX

Becky

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi becky

nee wijfie,je moet niet te snel denken dat je een zeur bent omdat je een keer extra belt met vragen hoor.

als jij er ongerust over bent,dan moet je dat kunnen bespreken,en te lang wachten ermee,zeggen ze mischien ook,waarom kwam je er niet eerder mee,snap je....

je bent geen zeur,als iets je niet duidelijk is,hebben we gelukkig de mail of de foon nog :131:

sucses ermee,en snap je ongerustheid,denk dat ik ook aan defoon had gehangen en ernaartoe wou.

wil je verders niet nog meer ongerust maken.

fijn weekend,knuff moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meid ,

ik kon al een tijdje je foto's niet zien maar vandaag dus weer wel .

Niet normaal hoor na 10 weken . Je rechtse borst (op foto) is duidelijk niet genoeg ingedaald want je ziet het litteken nog . Ze is ook kleiner dan de andere borst én staat verder naar buiten . Als je dan ook nog zegt dat die redelijk 'vast' staat ...

Volgens mij heb je gelijk wat die pocket betreft .

Laat je niet afschepen op consult , dit moet 'rechtgezet' worden op hun kosten .

Ook al zie een heroperatie niet zitten : toch doen ! Het is tenslotte iets voor de rest van je leven - of toch hopelijk een 20-tal jaar - en daar kan je maar beter 'blij' mee zijn .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey B-cupje,

Bedankt voor je eerlijkheid. Ik word er nogal verdrietig van moet ik zeggen, want hier had ik natuurlijk niet op gerekend. Een heroperatie zie ik helemaal niet zitten, ik vond dit heftig genoeg. Niet alleen het herstel maar ook met al het geregel eromheen (werk, kind, enz.). Ik baal er echt heel erg van. Elke keer denk ik het zit niet goed, maar toch durf ik niet te bellen, beetje kop in t zand steken is dat he. Nou ja, misschien toch maar alle moed verzamelen dan en terug naar die kliniek...

Becky

:139:

Link naar reactie
Delen op andere sites

jeetje,beckyals je echt denkt dat het seriues niet meer weg trekt,gaan hoor,je koppie in het zand steken bereik je niets mee natuurlijk.

maar snap je wel,het is ook niet niks allemaal geweest,en nu nog niet perfect,en dan moet je niet aan een her denken nee,maar wle doen wat nodig is.

ik geef mee in de reaktie van B cupje,ze heeft gelijk.

nu ben je verdrietig,maar als je zo door blijft sukkelen ermee,word je nog verdrietiger.

sucses ermee meid,en gewoon het kaas niet van je brood laten knagen idd als je op gesprek gaat,je hebt goede kliniek,dus ze zullen je zeker bijstaan.

knuff moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.