Ga naar inhoud

Becky : 1 december 2009 : Dr. de Boer : Mediconsult Haarlem


Aanbevolen berichten

Hey Becky!

Van harte gefeliciteerd met je nieuwe boobs!Wel fijn dus om een nachtje in t ziekenhuis te verblijven nu je zo'n pijn had(hebt).

Wens je veel sterkte en dat de pijn snel overgaat! Het wordt echt minder!

:116: Liefs fjo

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 297
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Hoi meiden,

bedankt voor jullie lieve berichtjes!

Ik heb idd nog even gebeld: het is extra hoog profiel geworden, precies zoals op 't kaartje staat. De band hoefde hierna nog maar 1 dagje. Die bh irriteert mij eigenlijk meer als die band~! En die moet nog fff... naja. We hebben t er zeker allemaal voor over.

Verder voel ik me oud en beurs als ik opsta of beweeg, vooral met overeindkomen, net een bejaarde haha! Stilzitten gaat erg goed ;-) Vanmiddag nog even een lekker slaapje gedaan.

Ik zag dat mijn linker borst veel groter is dan de rechter op het moment. ... Zou dat nog wel wegtrekken?? Hij deed ook al veel meer pijn vanaf het begin, echt heel anders dan de rechter.

De zwelling zit ook tussen mijn borsten, dat stukje wat normaal plat is op mijn borstbeen staat nu helemaal bol.

zodra het lukt plaats ik fototjes!

XX een beurse, blije Becky

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Becky!

Dat bejaardegevoel dat herken ik wel :141: , hoop dat dat snel overgaat.

Dat opgezette stukje bij je borstbeen, tussen je borsten. Dat had ik ook. Bij mij is het vocht er nog niet 100% helemaal weg, zoals je leest kan het dus ook wel even duren voordat dat helemaal weg is(maar verschilt natuurlijk p.p).

Dat de ene borst groter is als de ander, dat kan en dat komt ook helemaal goed!

Liefs fjo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeeej Becky je bent er weer!

Heerlijk om je verslag te lezen, ik ging er echt even voor zitten hahah. Ik zag het ook al helemaal voor me omdat ik natuurlijk ook daar heen ga. Zo'n overnachting lijkt me ook heel erg fijn met die zorg erbij.

Nou meid nu heb je ze!!! Ben erg blij voor je dat dr. De Boer tijdens de operatie nog belangrijke keuzes voor je heeft kunnen maken. Ik begrijp dat daarom dat 2e consult ook belangrijk is om te weten wat je wensen zijn zodat hij goede beslissingen kan maken tijdens de operatie. Ben ook erg benieuwd naar je foto's. Sterkte met je herstel meis.

Liefs Bar

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meis,

Gefeliciteerd,ben erg benieuwd naar je foto's!

Puff is wel heffie geweest lees ik, nou ik hoop dat je het ergste nu achter de rug hebt.

Maar ff een tip voor die BH je kan hem oom even wat wijder zetten aan de achter kant,

en ik propte sokken onder het elastick die iriteerde me zo erg,moet zeggen dat dat wel een verademing gaf hoor!

En die band heb ik niet meegekregen toen, die heb ik alleen tijdens mijn verblijf bij Mediconsult gedragen.

En geloof me je borsten gaan nog zoveel veranderen, de afgelopen twee weken is mijn linkerborst pas gaan zakken en ik ben nu toch alweer 9 weken verder.

Dus echt heb geduld komt allemaal goed : )

Rust maar lekker uit!

heel veel liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Klinkt allemaal bekent in de oren ...

Bekijk je borsten als 2 aparte operatiewonden want dat zijn het ook . De ene zal sneller genezen als de ander , meer pijn doen , dikker zijn , blauwer ogen , hoger hangen , sneller zakken enz. ... komt op 't einde van de rit in orde hoor .

Genoeg pijnstiller nemen (laat je maar even gaan , heb er zelf 2 weken aangehangen héhé) en rechtop zitten is minder pijnlijk .

Je protheses zitten nu nog vrij hoog en zullen de komende weken indalen (merk je pas vanaf week 3), alles moet ontzwellen en het vocht wegtrekken . Staar je niet blind op dat 'extra hoog' profiel , binnen enkele weken ziet het er heel anders uit .

Neem nu voldoende rust , slik pijnstillers en zoek wat afleiding .

Hier moet je even doorheen meid .

Sterkte nog met je herstel .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi becky,

Eindelijk heb ik even de tijd om te reageren. JE HEBT ZE!! Echt super toch? Van de zomer allemaal nieuwe bikini's kopen enzo.. hihi kan ook niet wachten!

Wel heel vervelend dat je zoveel pijn hebt gehad! Zou dat denk je komen door de dual plane plaatsing? Ik kan me voorstellen dat dat ingrijpender is dan een plaatsing voor de spier, je spieren hebben toch even een opklapper gehad! Ik hoop voor je dat die pijn snel minder wordt, en ook dat je lekker kunt slapen, want dat scheelt denk ik ook al de helft..

Wel een verrassing achteraf he?! Je zou toch ook 275 cc krijgen? Heeft dr. de Boer nog verteld waarom het minder is geworden, of niet? En extra high profile.. dat is ook wel even wat anders dan moderate! Maar het zal zeker allemaal het beste zijn voor jou! Ik denk dat je je niet moet blindstaren op hoe het er nu uitziet, over 6 weken ofzo, als de meeste zwelling weg is getrokken moet je eigenlijk pas goed gaan kijken (vast makkelijker gezegd dan gedaan haha). Ben wel echt super benieuwd naar je foto's!! Ik hoor het wel wanneer je ze erop zet toch?? Oh ja, en weet je al wat voor cup het ongeveer is / gaat worden??

Nou meid, doe lekker rustig aan, dan kan je goed herstellen. Ik ben zoooo jalours op je, jij hebt het gewoon al achter de rug!

Groetjes Coco

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi lieve meiden,

Hehe, ... het lukt me maar moelijk om even tijd te maken voor een update! Ondanks dat ik me best goed voel, vind ik het herstel wel heftig hoor tot nu toe. Opstaan gaat heel moelijk, ik voel me net een ouwe oma. Even wat gedaan, moet ik meteen weer gaan zitten uithijgen.

Vannacht: de 2e nacht, ging al stukken beter dan de eerste. Tot mijn verbazing heb ik heerlijk geslapen!! Ik heb nog wel rechtop gezeten, allemaal kussens in bed gezet. Liggen geeft echt te veel druk, maar t ging prima. Enige nadeel is nu een stijve nek en schouders.

Ik vind t lastig om zoveel aan iemand anders te moeten vragen. Aankleden lukt me gewoon nie tzelf. Hoop echt dat dat straks wel gaat als ik weer moet werken! En scheren?? Hoe doen jullie dat? Of gewoon maar even overslaan, net als het huishouden haha.

Verder ben ik erg moe en heb vanmiddag ook weer een lekker slaapje gedaan. Op de een of andere manier kun je je er nooit helemaal op voorbereiden, om de hele dag pijn te hebben en met allerlei dingetjes om hulp te moeten vragen. Ze voelen stijf en hard aan, af en toe lijken het messteken die erin gaan.Het lijkt me heerlijk om hier doorheen te zijn.

Ik geloof wel dat t me nu gelukt is om foto's te plaatsen...

Oja, welke maat ik nu heb? Geen idee eigenlijk haha! Ik denk een grote B, kleine C. Is maar net hoe de bh valt. Maar volgens mij veranderd t nog wel. Geduld, geduld.......

Liefs

becky

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heej Becky!

Heb net je foto's bewonderd, ziet er goed uit meid!!!

Fijn dat je je ook 'redelijk'goed voelt... Gaat het per dag beter???

En ja slaap is belangrijk, kan me voorstellen dat je ook zegt dat je t lastig vind hulp te vragen, ik heb dat ook wel, maar als t helpt met een beter herstel!

Sterkte verder meid!

Liefs Chi Chi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi becky,logisch dat je nogniks zelf kunt,jeetje,je hebt net je operatie achter de rug joh,hihihi

maar ik beloof je,het komt goed,na een week moet je is kijken hoe je je voelt,stukken beter!

ik snap je pijn ook maar al te goed,heb hetzelfde doorstaan,en nee je bent geen watje hoor,ik ben ook niet kleinzerig,maar heb wel gebrult van de pijn,want het is ook gewoon heftig.

jij slaat je erdoorheen,weet ik zeker,en doe lekker rustig aan ,en als je lekker slaapt tussendoor,teken dat je dat ff nodig hebt,hopenlijk voel je je gauw wat beter.

zoek wat afleiding,lezen,gamen,tv enz enz

hou je taai becky :88::71:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi lieve meiden,

Hehe, ... het lukt me maar moelijk om even tijd te maken voor een update! Ondanks dat ik me best goed voel, vind ik het herstel wel heftig hoor tot nu toe. Opstaan gaat heel moelijk, ik voel me net een ouwe oma. Even wat gedaan, moet ik meteen weer gaan zitten uithijgen.

Vannacht: de 2e nacht, ging al stukken beter dan de eerste. Tot mijn verbazing heb ik heerlijk geslapen!! Ik heb nog wel rechtop gezeten, allemaal kussens in bed gezet. Liggen geeft echt te veel druk, maar t ging prima. Enige nadeel is nu een stijve nek en schouders.

Ik vind t lastig om zoveel aan iemand anders te moeten vragen. Aankleden lukt me gewoon nie tzelf. Hoop echt dat dat straks wel gaat als ik weer moet werken! En scheren?? Hoe doen jullie dat? Of gewoon maar even overslaan, net als het huishouden haha.

Verder ben ik erg moe en heb vanmiddag ook weer een lekker slaapje gedaan. Op de een of andere manier kun je je er nooit helemaal op voorbereiden, om de hele dag pijn te hebben en met allerlei dingetjes om hulp te moeten vragen. Ze voelen stijf en hard aan, af en toe lijken het messteken die erin gaan.Het lijkt me heerlijk om hier doorheen te zijn.

Ik geloof wel dat t me nu gelukt is om foto's te plaatsen...

Oja, welke maat ik nu heb? Geen idee eigenlijk haha! Ik denk een grote B, kleine C. Is maar net hoe de bh valt. Maar volgens mij veranderd t nog wel. Geduld, geduld.......

Liefs

becky

hey Becky,

tja,klinkt allemaal herkenbaar. komt allemaal goed. weer dat geduld. :rolleyes: ik weet dat het nix doen opbreekt! en dat vragen je ergert. had ik ook. na een week kun je al wel iets meer en dat scheeld wel. maar het blijft zwaar dat nixen. :) wel heel erg fijn dat je al goed slaapt. dat had ik pas na een kleine week. en die dutjes smiddags? gewoon lekker blijven doen. heeft je lichaam nodig.

scheren heb ik ook overgeslagen haha. ik had het net ervoor gedaan.en je moet toch je arm dan omhoog doen en dat durfde ik niet.

jaaa heb je fotos gezien. ook dat komt allemaal goed. iedere borst is iets op zich en reageerd ook op zichelf en geneest ook op zijn eigen manier. tot die 3 mnden kun je gewoon nix zeggen ( zeggen ze en dat klopt ook wel haha),ook qua maat.

maar ziet er goed uit hoor.!

hou je nog maar lekker rustig!

liefs Patries

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Becky,

Ik heb je foto's even bekeken, ziet er toch goed uit?! Het is wel nog erg blauw en gezwollen maar daar moet je even doorheen kijken! Ik denk dat het resultaat echt heel mooi wordt, en de moeite waard! Ze hebben je wel hard aangepakt he?! Ik zag op de foto's zelfs een bloeduitstorting in je tepel, hoe krijgen ze dat nou weer voor elkaar?? Maar goed, het zal nu vast elke dag een stukje beter gaan, ik ben erg benieuwd!

Groetjes Coco

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lieve meiden,

Vandaag even een dipje hoor, boehoe... :102: Kan wel huilen, gewoon om alles bij elkaar! Vannacht maar een paar uurtjes geslapen, alles is een gedoe om voor elkaar te krijgen, ik moet overal een half uur extra voor uittrekken, hulp vragen met aankleden, en dan nog die rottige snert-bh! Er zitten gewoon rode dikke krinkels onderaan mijn borsten door de plooien van de stof zo strak zit die! Dat is toch niet normaal? (Of wel... :-( )) Mijn linkerborst is nog steeds 2 x zo dik en hard en pijnlijk, en die gaatjes van waar de drains gezeten hebben vind ik ook eng. Het lijkt wel alsof ze nog niet eens dichtgegroeid zijn. De hele dag ben ik benauwd van hoe strak alles zit, en ik heb vreselijke pijn in mijn schouders en nek omdat ik alles in zo'n rare houding doe, en zittend moet slapen. En als ik heel eerlijk ben vind ik mijn borsten ook nog wel een beetje klein. Ik weet het, daar heb ik zelf om gevraagd, en ik moet nog wat weken wachten op het uiteindelijke resultaat, maar toch... Ik hoop dat ze wat voller worden als mijn huid wat minder strak staat. (is dat zo??) Als ik foto's zie van borstvergrotingen hoe mooi die soms al zijn na 2 weken, kan ik me echt nie tvoorstellen dat dat bij mij ooit nog gaat gebeuren :74: En hoe ik me zelf straks naar mijn werk moet toveren daar wil ik helemaal nog niet aan denken! Ik weet werkelijk niet hoe ik dat voor mekaar moet krijgen, of er moet wel heel erg veel veranderen in de komende anderhalve week. MOmenteel kan ik gewoon bijna niks :-( bah. Sorry voor mijn geklaag...

Link naar reactie
Delen op andere sites

ach meisje toch..

ik had dat ook,zo'n dipdag.

ik weet dat het onuitstaanbaar wordt maar je moet echt gewoon geduld hebben.

en alles komt echt wel goed. het zijn echt gewoon kutdagen nu. de eerste 5-6 dagen.

sorry voor mijn taalgebruik maar voeld het wel. I know it..

gewoon lekker ff huilen en schelden en morgen gaat het weer beter.

sterkte meis!

:54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast selina1212

hi lieverd

had je smsje gelezen helaas kon ik niet terug smsen btgd was op

Bah sneu dat je je zo kut voelt ik herken het die pijn en die twijfels over de groote same here

ga lekker rechtop zitten op de bank met een kussen recht in je rug benen op de bank en neem je pijnstillers iedere 4u doe ik ook kan me ook niet voorstellen om het 1 dag niet te doen

meid hoop dat je je snel beter voeld het is ook allemaal geen pretje nog paar daagjes en dan zal het

al een stuk minder moeten zijn, en we blijven hopen dat de maat nog veranderd ik ben ook niet tevreden

had even door de band heen gespiekt NOU kleine ronde balletjes ze zijn nu zo groot als voorheen ma dan

met de vulling erin dus ongeveer een B cup.

gelukkig gaat het mij wel iets beter als verek van de pijn aan me rechter borst die steekt brand

is stijf en hard en de andere borst is ook stijf en hard en trekt ook wel maar geen branderige steken

hou vol lieverd we komen er wel als je van je af wilt schrijven of praten kan je me bellen of mailen

he meid ben er voor je dat weet je!! :116:

Dikke :58: liefs XXselientje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Becky!

Herken dat baalgevoel wel. Het is ook rot om pijn te hebben en weinig zelf te kunnen, maar bedenk ook dat je nog maar 3 dagen Po bent! Je hebt een operatie gehad! Dat zei mn moeder ook tegen me als ik wel kon huilen omdat ik dingen niet kon doen ivm pijn(en omdat het niet mocht).

Heb even bij je foto's gespiekt, ziet er toch mooi uit. de ene borst is idd groter als de ander. Maar dat komt waarschijnlijk omdat daar meer vocht inzit wat moet verdwijnen.

En je hoeft toch nog helemaal niet over je werk(het reizen ernaar toe) in te zitten, tegen die tijd gaat het beter en anders meld je je ziek/of regel je iets,toch?

Jij bent nu even belangrijker.

Ik hoop dat je een beetje rust in je hoofd kan krijgen en relaxt aan kan doen.Nou jah, daar ben je nog wel toe gedwongen omdat je rust moet houden.

Als je je weer een beetje beter voelt, kun je ook altijd naar een goede lingeriewinkel gaan om een sportbh te gaan halen. Ik zou wel meegaan omdat ze in de winkel je goed advies kunnen geven over waar de eisen aan moeten voldoen zodat je borsten voldoende ondersteuning krijgen.

Het is niet goed als de naden in je huid staan/snijden. Had ik ook erg last van.en ik deed daar een verband tussen(op recept gekregen van de kliniek), zodat het wat ontslastte.Maar beter is een andere sportbh te gaan halen zodra je je iets beter voelt.

Veel liefs en sterkte :119: , Fjo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey lieve Patries, Coco, Fjo, Selina, Moontje,

Bedankt voor jullie berichtjes, is echt fijn om even opgebeurd te worden :rolleyes: En aan jullie topics te lezen dat het normaal is haha.

Inderdaad, ik MOET gewoon rusten nu. Gister (op dag 2) heb ik alweer eten staan koken, dat moet je ook gewoon niet doen natuurlijk. Maar ik vind dat gewoon heel moeilijk, ik hou er niet van om alles in de laagste versnelling te doen, daar kan ik nou eenmaal slecht tegen haha. En als ik een wasje zie liggen raap ik hem op, dat soort dingen. Vandaag heb ik braaf genikst. Hele dag op de bank, pyamaatje aan en tv kijken. Moet zeggen dat dat toch ook wel heel lekker is :-)

Voel me alweer wat 'upper' ! Ga vanavond ook een andere sport bh uitproberen, eentje die ik van de hema heb gekocht, kijken of die wat beter zit. Ik heb ook besloten om die elastieken band nog maar even te blijven dragen (vrijwillig) want het geeft toch een veilig gevoel zeg maar.

nu komt mijn meisje uit bed!

liefs

becky

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meis,

Heb even bij je foto's gekeken, en het gaat echt allemaal goed komen hoor!

Vind ze nu al super mooi!

Maar ook ik herken het gevoel hoor, komt volgens mij ook door de narcose heb daarna echt een dag gehad dat ik alleen maar heb lopen janken.. zo kut voelde ik me... snapte niet dat ik mezelf dit had aangedaan, maar geloof me het word alleen nog maar mooier.

Volgens Ludlage kunnen we volgend jaar pas echt het eind resultaat beoordelen.

En ook ik heb nog steeds wel eens van die dip dagen, was van het weekend in een zwembad met me beste vriendin en die zei dat er ook makkelijk 500 cc in had gekund..

Nou toen baalde ik ook wel hoor, vond ze ineens weer klein.. : (

Maar aan de andere kant we hebben nu wel mooie natuurlijke borsten die bij ons lichaam passen!

Neem je rust meis, en probeer echt even alles wat je uit handen kan geven en uit handen te geven..

enne wat betreft die BH van MC die is echt een hel! Zelfs als ik hem nu met sporten draagt iriteerd ie nog hahhaha die van de hema zit veeeeeeeel beter!

dikke knuffel

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Beertje,

Kijk daar ben ik het dus helemaal mee eens! Die bh die je van MC krijgt = hell! Ik had gelukkig op voorhand al een bh van de hema gekocht, heavy sports, maat 80 B, nou... die zit als gegoten! Echt, wat een verademing! Ik heb besloten om mezelf max 1 week met deze kliniek-bh te kwellen en daarna sowieso in een handwasje gooi (wel zo fris) en dan even lekker overga op de hema-bh. Snap eerlijk gezegd niet waarom deze nou 50 euro kost hoor, ik vind t niks bijzonders eigenlijk.

Heb nog even je foto's gezien, ik vind ze echt mooi geworden hoor, en heel natuurlijk! Had niets meer bij gehoeven, is mijn mening. Maar dat is natuurlijk alleen mijn persoonlijke mening. 't Is jammer als je er meer bij had gewild. Nu denk ik ook, goh, een maatje groter had best gekund hahahaha! En ik maar bang zijn, vooraf, dat ze te groot zouden worden. Nou weet je, ik heb ze dan 10 x liever 'er had iets bij gemogen' als achteraf 'shit, dit is veel te groot'.

Bedoeld Ludlage dat je 1 heel jaar moet wachten op het resultaat, of gewoon ergens in 2010? Is nogal een verschil toch? HIhi. Aardige man he, ik heb 'm ook weer bestookt met vragen. Hij legt alles helder uit.

Dag lieve beertje!

X becky.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Update dag 4

Vannacht: zowaar (bijna) plat op mijn rug geslapen... tot 4.00 uur. Toen drukte het teveel en werd de pijn te erg. Daarna weer rechtop met als resultaat erge nekpijn en schouders. Dus beetje aangeklooid tot het tijd werd om op te staan. ’s Ochtends zijn mijn borsten ook echt keihard. De rest van de dag ook wel, maar toch iets minder.

Nog een raar bijverschijnsel is dat ik elke nacht zo vaak moet plassen!! Ben ik om 4.00 uur geweest, moet ik om 4.30 uur alweer! Heel vreemd.

Mijn linkerborst is nog steeds pijnlijker en dikker, rechts is eigenlijk helemaal prima. Ik kan niet wachten tot ze allebei wat zachter worden! Dit lijken wel straatkeien. Ergens ben ik ook bang dat dit al inkapseling is. Stom he? Zal ws wel helemaal niet zo zijn, maar toch. Ben daar in mijn achterhoofd best een beetje bang voor. En vind het moeilijk hier geduld mee te hebben. Wanneer wordt die zwelling en hardheid nu eens minder?

Telkens als ik iets teveel doe of een foute beweging maak schiet het erin. Pijnscheuten en het lijkt wel alsof ze samentrekken. Het is net of ik harde buiken krijg (iedereen die zwanger is geweest weet wat ik bedoel !) maar dan in mijn borsten! Alsof ze verkrampen ofzo.

Gister had ik echt een dipdag (ook net alsof ik een kind heb gekregen hihi). Vandaag gaat het best wel weer, ik hou me gewoon maar rustig en laat nog mijn zus zoveel mogelijk doen nu ze er nog is. ’t Blijft raar voelen om alles uit te besteden. Vanaf morgenmiddag sta ik er weer in mijn upje voor dus ik geniet er nog maar even van. Daarna zie ik ’t wel … volgens mij kom je al een heel end met creatief zijn :rolleyes:

Al met al vermaak ik me ook best wel, zo eventjes 2 weken vrij, lekker beetje bijkomen enzo.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hai becky!

fijn dat je al (iets)beter kan slapen. Die zwellingen kunnen volgens mij helaas nog wel tot twee weken aanhouden. Ik denk ook dat je je om die kapselvorming nog niet druk hoeft te maken, je bent nog maar vier dagen geleden geopereerd. En in verhouding had je natuurlijk wienig huid beschikbaar dus heeft het misschien wat meer tijd nodig om te zakken en daardoor zachter te worden.Die zwelling veroorzaakt natuurlijk ook veel druk en dat zorgt ook voor een harde borst. Maar daar kunnen de ervaren dames je beter antwoord op geven.

Wat die pijnscheuten betreft, denk ik dat je toch al snel te veel wil ondernemen en dat is een teken dat je het echt nog rustig aan moet doen.

Dat plassen heeft misschien wel te maken met de antistoffen die je lichaam uit moeten?? Je moet wel zorgen dat je genoeg water drinkt.....

Wel spannend dat je er morgen weer alleen voor staat... Doe alleen wat echt nodig is en laat de boel de boel...

fijn sinterklaasavondje... misschien heeft de sint nog wel wat leuks voor je meegenomen.. hihi

liefs minime

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.