Ga naar inhoud

Verooo : 3 mei 2013 : Dr. de Meyere : Artemedis


Aanbevolen berichten

  • Reacties 348
  • Created
  • Laatste Reactie

gesproken over de jeugd trauma's whohaaaaaaaaaaaaaaaaaaa



ioeee opgezette neppe tepeeeeeeeeels??? :98:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahaha veroo, nou duidelijk dat het gezien wordt dan he. Maar je krijgt er (nog) geen vragen over? Ik iig niet. Vind ik best maf. Dan denk ik kom op jongens, 535cc! Dat maximize ik er toch niet ff bij met een hunkemollertje? Dat moet toch opvallen! Maar goed, blijkbaar niet dus...

Hoe ging het hechtingen verwijderen?

Hier gaat alles goed. Sinds gister let ik erop dat ik mijn schouders bewust naar achter trek. Volgens mij beste vriendin liet ik mijn schouders steeds naar voren hangen. Nu voelt het echter steeds alsof mijn vel veel te strak staat. Niet echt lekker. Maar als ik er dan in 'knijp' voelen ze echt stukken zachter aan al... vreemd.

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahaha veroo, nou duidelijk dat het gezien wordt dan he. Maar je krijgt er (nog) geen vragen over? Ik iig niet. Vind ik best maf. Dan denk ik kom op jongens, 535cc! Dat maximize ik er toch niet ff bij met een hunkemollertje? Dat moet toch opvallen! Maar goed, blijkbaar niet dus...

:152:

'Dat maximeze ik er toch niet ff bij met een hunkemollertje' :45:

Geweldig gevonden!!!

:154:

Link naar reactie
Delen op andere sites

:152:

'Dat maximeze ik er toch niet ff bij met een hunkemollertje' :45:

Geweldig gevonden!!!

:154:

Geniaal!!!

Die sylvie's zijn wel fan-tas-tisch!!!! Ik had er een paar. Komt in 1 keer n vriendin met zo'n ding aan.

(na de tip van mij :) ) En mijn vriend meteen: Enne? Sylvie? ;) Zij een rooie kop :45:

Ik heb er nog geen vragen over gekregen nee.... De meeste mensen weten het gewoon. Komt meer omdat ik dingen niet kan zoals sporten en dan vragen ze en zeg ik gewoon mag 4 wkn niet. Dan komt de vraag en zeg ik het gewoon. Ik zet het niet op fb maar ik maak er geen geheim van hoor.

Waarom zou ik? Ik ben er trots op!

Yes I paid 3000 for my boobs and they're fucking fabulous!! :59:

Hechtingen eruit ging wel. De pleisters waren vervelender. Maar bij de eerste borst lag ik ook helemaal gespannen dus erna zei ik ook tegen mn vriend praat tegen me vraag me iets of zo. Toen ging het dus als een trein. Heb er foto's van gemaakt :) zie gallerij.

Vriend heeft ze aandachtig bestudeerd en was erg onder de indruk van hoe mooi het gehecht was.

Op de meeste stukken was het echt nog maar een heel fijn lijntje! TOP dus :)

Wat ik me effe afvraag he... Zijn die wondjes nu al dicht? Mag ik al wat van littekencreme smeren om het soepel te houden of moet ik daar nog effe mee wachten?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nog even wachten met smeren Verooo! Die inieminie gaatjes moeten ook nog even dichtgroeien. Ik zou zeker nog een weekje wachten. Dan is zeker alles dicht. Ik smeer ook nog dagelijks met me bio oil hoor.

Die vriend van jou neemt ook geen blad voor z'n mond he? Geweldig! Ha Ha Ha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nog even wachten met smeren Verooo! Die inieminie gaatjes moeten ook nog even dichtgroeien. Ik zou zeker nog een weekje wachten. Dan is zeker alles dicht. Ik smeer ook nog dagelijks met me bio oil hoor.

Die vriend van jou neemt ook geen blad voor z'n mond he? Geweldig! Ha Ha Ha

oke will do!

Nee.. inderdaad niet... Al kan ik ook wel eens door de grond zakken hoor.

Bijvoorbeeld bij GCC. Nelissen aant vertellen dat hij niet met de prijs omhoog gaat omdat hij het al zo duur vindt, maar het toch allemaal alleen maar moet zien te betalen.

Wat zegt hij? 'Nou het gaat u niet slecht he.. Ik bedoel met een villa hier en een dikke auto voor de deur. Ik bedoel ik verdien geen 3000 euro in een uur.'

Ik: :106: (OW LORD!)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hij heeft zeker een punt :45:

Maar wel LOL dat hij het ook gewoon uitspreekt :154:

Ja absoluut dat punt heeft ie wel, maar ik was al bijna via de vluchtweg verdwenen. Schaamde me kapot.

Toen we naar De Meyere gingen heb ik hem in de auto streng toe gesproken dat ie die opmerking dit keer achterwege moest laten ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ha Ha Ha, hij zegt gewoon wat wij denken!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ha Ha Ha, hij zegt gewoon wat wij denken!

true :)

Soms toch nog wel pijn aan mijn boobies hoor.. Steek hier, steek daar...

Gisteren echt veel last gehad na het werk. Ik doe mss toch te veel? Maar in principe mag toch alles?

Ik doe gewoon werken (kantoorbaan dus meer achter de pc dan wat anders) en wat huishouden.

Stofzuigen en dweilen doe ik niet en ook vuilnis en zo niet.

Dus of het daar nu van komt? Don't know.

Heb het idee dat ze groter zijn geworden en wat zachter. Gisteren zag je ook heel goed mijn aders lopen in mijn borst. Hoop dat ze nog iets verder zakken.

Is daar iets van een richtlijn voor? Dat het binnen een bepaalde periode het meest verandert en daarna nog maar minimaal?

Heb wel gezocht maar kan daar niet echt specifiek iets over vinden. Ben wel nieuwsgierig dus als iemand het weet? Shoot :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vond ze de eerste vier weken het meeste zakken, daarna weer wat minder. Werden wel steeds zachter. Toevallig afgelopen weekend veel thuis geweest (jongste had de waterpokken) en dus lekker in me huispak zonder BH gelopen. Toen keek ik begin deze week weer eens goed in de spiegel en vond dat ze toch weer wat gezakt waren. Toevallig omdat ik zonder BH had gelopen? En ben vandaag 10 weken po. Normaal staat er idd ongeveer 3 maanden voor. De bolling bovenop is minder bollig geworden, maar ja of ik daar nu zo blij mee moet zijn? Ze zien er wel weer natuurlijker uit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou.. ik zal je een geheimpje verklappen.

De eerste drie maanden verandert het het meest, maar als je dan daarna foto's bekijkt met 6 maanden, dan zie je dat er nog veel veranderd is ;)

Het duurt echt een jaar voordat het allemaal hersteld is!

Bij mij zijn toch die pockets verkleind.. Nou.. daar heb ik tot een week geleden dagelijks last van gehad.. Geen pijn of zo hoor, maar wel steeds het gevoel dat de prothese daar tegen drukte als ik iets te veel deed, of bij autorijden. Dat is nu opeens.. nou ja opeens.. maar het is weg (bijna helemaal)

Dus ik weet nu zeker dat het echt een jaar duurt eer alles op zn plek zit en genezen is ;)

Je leest er niets over, omdat de meesten hier op het forum na 6 weken gevlogen zijn haha ;) Maar je zult het zien. Blijf foto's maken, dan zie je eht beste het verschil :)

En ik denk niet dat je te veel doet, zolang je idd maar niet doet stofzuigen en dweilen en zo en je ellebogen laag houdt :D

Die steken horen erbij en kunnen soms echt lang duren. Ik denk dat ik met 6 maanden nog wel eens een steek had, maar ze nemen dus af in frequentie :)

xxxxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

thnx ladies!!!

Super BB dat alles nu echt weg is qua pijn :)

Ik doe inderdaad niet van die dingen waar ik behoorlijk moet zwaaien met mn armen, maar ik betrap me er dus wel op dat ik vaker met mijn armen te hoog zit..

Gelukkig het gros natuurlijk niet. De hele dag op kantoor al niet, maar dan sta ik in een winkel en hoppa tijdschrift van de plank SHIT

Lamp aandoen SHIT thuis iets terug zetten SHIHIHITTTTTT

Zooooo irritant. Maken die ongelukjes echt heel veel uit? Hoe snel kun je de boel om zeep helpen zeg maar...

Ik lees soms van meiden die wakker worden met hun armen hoog in de slaap, maar ja dan denk ik je ligt toch stil je spier maakt geen inspanning. Dat lijk me minder erg dan echt per ongeluk naar iets reiken en pakken..

De Meyere zei: 'Ze hechten binnen 4 weken als het dan niet gebeurd is, lukt dat niet meer.' Vraag me af hoe je dan weet dat het gelukt is?

Of net niet natuurlijk!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geen idee wanneer en hoe snel je alles om zeep kunt helpen :45:

Dát is natuurlijk de grote vraag...

En hoe merk je dat ze vast zitten? Oh je voelt het wel als ze niet vast zitten... ALs ze vast zitten heb je er geen last meer van. Maar soms kan dit ook ietsje langer duren dan 4 weken hoor. Heb het vaak genoeg gelezen hier :)

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

arghhhh ik voel dat woord weer opkomen!! Dat zwaaaaaar irritante woord!!! Volgens mij begint het met een G..... <_<

Thnx BB :) You're the BEST! (boobie :P)

Link naar reactie
Delen op andere sites

En ik denk niet dat je te veel doet, zolang je idd maar niet doet stofzuigen en dweilen en zo en je ellebogen laag houdt :D

Die steken horen erbij en kunnen soms echt lang duren. Ik denk dat ik met 6 maanden nog wel eens een steek had, maar ze nemen dus af in frequentie :)

xxxxx BB

Ik doe gewoon alles al hoor incl stofzuigen dweilen , zware boodschappen , bedden verschonen . Probeer er op te letten dat m'n ellebogen niet boven m'n schouder komen maar voor de rest mag alles toch ?

Moet eigenlijk zeggen dat ik vandaag geen pijn , geen steek meer gevoeld heb ! En was ze aan t invetten met crème tegen t vervellen en ontdekte dat ik zelfs iets gevoel terug had op 1 plek , joehoeee !!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik doe gewoon alles al hoor incl stofzuigen dweilen , zware boodschappen , bedden verschonen . Probeer er op te letten dat m'n ellebogen niet boven m'n schouder komen maar voor de rest mag alles toch ? Moet eigenlijk zeggen dat ik vandaag geen pijn , geen steek meer gevoeld heb ! En was ze aan t invetten met crème tegen t vervellen en ontdekte dat ik zelfs iets gevoel terug had op 1 plek , joehoeee !!

Ja weet je... Demeyere zegt idd dat bij voor de spier je alles mag, behalve je ellebogen hoger dan je schouders..... Eigenlijk is dat heel tegenstrijdig met wat andere pc's zeggen haha, en ik durf daar dus ook nooit helemaal van uit te gaan....

Ikzelf kon dit soort dingen ook niet na mijn operatie... Pas na 5 weken of zo, begon ik wat minder last te hebben van die inwendige hechtingen.. Dus ik vind dit heel lastig om een zinnig woord over te zeggen..

In principe denk ik, dat als je je schouders niet hoger tilt dan je ellebogen (oh iik bedoel andersom, maar te lui om het weer uit te vegen.. :unsure: ) dat het dan idd niet zoveel uitmaakt wat je doet.. Maar je moet wel oppassen dat je geen pijn of vocht krijgt in je boobs... Dan heb je te veel gedaan en moet je dát wat te veel was, voorlopig niet meer doen. Zolang de bewegingen gecontroleerd zijn, zal het meevallen......

arghhhh ik voel dat woord weer opkomen!! Dat zwaaaaaar irritante woord!!! Volgens mij begint het met een G..... <_<

Thnx BB :) You're the BEST! (boobie :P)

Een woord met een G......

uuuuuuuuuuhm

Geen idee.... :45:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een woord met een G.

:

Uuh G....... Grootborstig?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Veroo,ik doe eigenlijk ook alles weer. Uiteraard niet ellebogen boven mn schouders,maar bijna alles kun je zonder dat te doen. Stofzuigen doe ik rustig aan,en dweilen heb ik pas 2x gedaan,en dan ook heel rustig. (Normaal doe ik dat zo'n 3x in de week)

Heb wel een beetje het idee dat die van mij kleiner zijn geworden, wheeee! :(

Misschien komt het omdat ik nu weer gewoon loop en sta,met mn schouders recht ipv voorover gebogen. Maar ze lijken echt een stuk kleiner. Wel veel zachter, en buiten 1 plek op mijn rechterborst (rechtsonder) heb ik ook weer overal gevoel. Eindelijk een bikini gevonden,en 2 bh's (van panache,75FF) dus nog een weekje en dan kan die sportbh de kast in. Hij is trouwens ook veel te groot. Niet perse in de cup(al had dat ook strakker gemogen,maar geen vouwen ofzo) maar wel echt in de omvang. Op het strakst zit hij nog mega los. Is dat bij jou ook? Draag nu dus ff die Triumph,die zit stukken strakker. Lijkt me beter...niet?

Marlie,wat goed te horen dat je geen pijn meer hebt en dat alles goed gaat. Fijn!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh nou ik ben gewoon alweer alles druk aan t doen , heb vanmiddag de bank helemaal geschrobd en ingevet . Helemaal geen last gehad erna . Denk idd dat je lichaam zelf wel aan geeft wat t kan en wanneer je moet stoppen zolang je maar niet je ellebogen boven je schouders houd.

En tnx mara! Ben zelf ook best een beetje blij Hahah . Nu t mooie weer nog ff , dan kunnen we straks allemaal showen met onze nieuwe aanwinsten !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.