Ga naar inhoud

Verooo : 3 mei 2013 : Dr. de Meyere : Artemedis


Aanbevolen berichten

Jep,goede tip bb. Enne,knip dan de korte kant af. De lange kant zat bij mij nl met een pleister vast,dus dan heb je wat meer 'pakkes' :P

Corine kan je goed vertellen hoe dat is,als het hele eind erdoor getrokken wordt :45:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 348
  • Created
  • Laatste Reactie

Corine kan je goed vertellen hoe dat is,als het hele eind erdoor getrokken wordt :45:

Grrrrrr....... Pijn is fijn!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vind het ook spannend als mijn vriend de hechtingen eruit gaat halen maar vertrouw er maar op dat ie ze er niet in een ruk uit trekt ofzo .

Vreemd dat gevoel in je tepels maar zou er eerlijk gezegd heel wat voor over hebben weer wat gevoel terug te krijgen , m'n hele rechter borst is verdoofd dus gewoon echt m'n hele borst!

En links alleen m'n tepel . Lees van n hoop meiden dat ze last hebben van verdoofde tepels en t gevoel komt vaak ook niet terug , ben nu zo bang dat t gevel in m'n rechter borst ook helemaal weg zal blijven maar goed we wachten maar geduldig af .

S6 iig alvast met de hechtingen , zal vast een opluchting zijn zonder en van die wattenschijfjes tussen de bh rand echt een super tip !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Corine kan je goed vertellen hoe dat is,als het hele eind erdoor getrokken wordt :45:

:152: :152: Ja dat kan ze goed idd :45:

Lees van n hoop meiden dat ze last hebben van verdoofde tepels en t gevoel komt vaak ook niet terug , ben nu zo bang dat t gevel in m'n rechter borst ook helemaal weg zal blijven maar goed we wachten maar geduldig af .

Geen stress!! Dat gevoel komt terug, in ieder geval grotendeels. Misschien duurt het gewoon wat langer, bij mij duurde het ook lang voor ik weer gevoel kreeg in de zijkant van mijn borst!! Volgens mij was ik toen 5 maanden po!

Dus verlies het geduld niet :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou bij mij is het gevoel terug hoor! en hoe!

Pfff vandaag gaat het na 2 dgn wel wat beter trouwens. Nadat ik 3 dgn het gevoel heb gehad dat ze eraf gingen vallen!!

Vanavond krijgen we bezoek dus we halen de hechtingen er morgenavond even uit. Een dag langer zal geen kwaad kunnen toch?

Zal hem zeker zeggen dat ie kort moet afknippen!!! haha hoe minder draad hoe beter!

Wat ik me trouwens afvraag he... De Meyere zei 4 weken niet sporten en armen niet omhoog omdat in die 4 wkn de prothese zich hecht aan de spier. Als dat in die 4 wkn niet gebeurd, lukt het daarna ook niet meer. Maar hoe weet ik nou in godsnaam of het goed gaat en straks goed is gekomen??

Gisteren de heavy sports bh van de hema gekocht. 30% korting dus hij was 10 euro of zo.

Nice!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat ik me trouwens afvraag he... De Meyere zei 4 weken niet sporten en armen niet omhoog omdat in die 4 wkn de prothese zich hecht aan de spier. Als dat in die 4 wkn niet gebeurd, lukt het daarna ook niet meer. Maar hoe weet ik nou in godsnaam of het goed gaat en straks goed is gekomen??

Tja, dat weet ik ook niet. Ik denk dat het gewoon altijd wel goed gaat en anders voel je het wel. Je voelt zelf wel of het goed zit denk ik. Laten we zo zeggen: als ze eraf vallen..... nou dan was het niet goe!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tja, dat weet ik ook niet. Ik denk dat het gewoon altijd wel goed gaat en anders voel je het wel. Je voelt zelf wel of het goed zit denk ik. Laten we zo zeggen: als ze eraf vallen..... nou dan was het niet goe!!

:45: nee dat denk ik ook niet!

Bedoelde trouwens mijn tepels niet mijn hele borsten haha had het niet zo duidelijk gecommuniceerd.

Was alsof er geen bloed in kwam of zo en ze helemaal koud waren en dat deed pijn!

Das nu bijna weg en heb het ingeruild voor een steek hier en daar. Ook heel fijn ;)

Alles is heel goed te doen hoor. Tis gewoon dat je je steeds afvraagt of het wel in orde is of dat het signaal van je lijf is dat er iets niet klopt. Das gewoon de onzekerheid van het onbekende.

Het voelt verder prima dus het zal idd wel goed komen :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tis gewoon dat je je steeds afvraagt of het wel in orde is of dat het signaal van je lijf is dat er iets niet klopt. Das gewoon de onzekerheid van het onbekende.

Het voelt verder prima dus het zal idd wel goed komen :)

Ja dat gevoel herken ik. Zeker als ik weer een keer *oeps* net mijn ellebogen te hoog heb opgetild. Dat ik dan meteen denk, oh neeee nu gaat het vast niet goed. Of zoals gister, ineens een gemeen pijntje in mijn linkerborst (alsof ik met een naald werd geprikt, bah) en dat werd erger als ik op een ándere plek op mijn linkerborst drukte... (volg je m nog?) dan schiet ik meteen in de stress. Ach ja, ik ga er idd vanuit dat het goedkomt. Als ze straks lekker zacht worden en niet gaan vervormen, dan zal het ergste leed wel geleden zijn ;)

Trouwens, die hechtingen, daar ben je echt geen avond zoet mee he. Gewoon even hop hop eruit, bh weer aan en klaaaaar is Veroo. Mijn vriend heeft ze er boven op de slaapkamer even uitgehaald toen mijn dochter vanonder liep te schreeuwen dat ze een boterham wilde. 2 minuten en ik stond een boterham te smeren :D

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja dat gevoel herken ik. Zeker als ik weer een keer *oeps* net mijn ellebogen te hoog heb opgetild. Dat ik dan meteen denk, oh neeee nu gaat het vast niet goed. Of zoals gister, ineens een gemeen pijntje in mijn linkerborst (alsof ik met een naald werd geprikt, bah) en dat werd erger als ik op een ándere plek op mijn linkerborst drukte... (volg je m nog?) dan schiet ik meteen in de stress. Ach ja, ik ga er idd vanuit dat het goedkomt. Als ze straks lekker zacht worden en niet gaan vervormen, dan zal het ergste leed wel geleden zijn ;)

Trouwens, die hechtingen, daar ben je echt geen avond zoet mee he. Gewoon even hop hop eruit, bh weer aan en klaaaaar is Veroo. Mijn vriend heeft ze er boven op de slaapkamer even uitgehaald toen mijn dochter vanonder liep te schreeuwen dat ze een boterham wilde. 2 minuten en ik stond een boterham te smeren :D

x

Jaaaaa dat heb ik dus ook!!!

Zo herkenbaar! Nul komma nul logica in het hele verhaal he... Ik kom ook wel eens per ongeluk met mijn ellebogen boven mijn hoofd. Ik denk niet dat het een ramp is zolang het maar bij oops! blijft en niet dat je het gewoon structureel doet...

Ah oke zo gepiept dus :) Visite komt meteen na het werk dus kijk wel effe wanneer ze weggaan. Als het niet te laat is halen we ze er wel uit. Pfff ook al is het zo gepiept hier heb ik echt geen zin in! blerghhhhhh

Verder gaat alles goed Mara??

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoeveel hechtingen zitten er eigenlijk aan elke kant ? Ik heb er net aan elke kant 1 uit getrokken , gewoon zonder korter te knippen want ging zo makkelijk, miss. 1 voordeel van verdoofde gevoelloze borsten :93:

Hoop dat dat gevoel weer wat terug komt BB !

@Biker girl, ik weet niet wat je pc.heeft gezegd? Ik weet dat het meestal echt 4 weken niet mag, je ellebogen boven je schouders. Ik betrap me er ook regelmatig op dat ik het toch doe hoor maar ik probeer er wel op te letten .

Heb ook een nw.sport bh gekocht, van Fila maar het ding was 40 euro en draag de 80 c maar is toch echt wat te klein, nou ja miss.krimpen ze nog wat :42:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb voor de spier geplaatst en heb na 2weken niks pijn meer kan dat dan zoveel kwaad armen strekken doe dit al dagen?

Ik weet idd niet wat jou arts heeft geadviseerd. Je protheses moeten de kans krijgen zich in je lichaam te hechten. Als je steeds je armen boven je hoofd strekt krijgen ze daar de kans niet voor en dat maakt de kans op kapselvorming groter. Wil niet zeggen dat het fout gaat, maar de meeste artsen zeggen bij voor de borstspier tot 4 weken. Dit zal een veilige marge zijn. Misschien is twee weken al voldoende maar ik zou geen risico lopen. Gewoon even 4 weken oppassen. Maar je kunt heel veel hoor, zonder je armen boven je ellebogen uit te strekken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 weken is zeker idd aan te raden qua strekken van je armen :)

Vaak wordt zelfs 6 weken geadviseerd, maar tegenwoordig is dit over het algemeen bijgesteld naar 4 weken. Ik zou die weken ook in acht nemen, omdat het kapsel dan pas echt wat steviger geworden is....

Marlie :45:

Het komt terug, niet stressen ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoeveel hechtingen zitten er eigenlijk aan elke kant ? Ik heb er net aan elke kant 1 uit getrokken , gewoon zonder korter te knippen want ging zo makkelijk, miss. 1 voordeel van verdoofde gevoelloze borsten :93:

Hoop dat dat gevoel weer wat terug komt BB !

@Biker girl, ik weet niet wat je pc.heeft gezegd? Ik weet dat het meestal echt 4 weken niet mag, je ellebogen boven je schouders. Ik betrap me er ook regelmatig op dat ik het toch doe hoor maar ik probeer er wel op te letten .

Heb ook een nw.sport bh gekocht, van Fila maar het ding was 40 euro en draag de 80 c maar is toch echt wat te klein, nou ja miss.krimpen ze nog wat :42:

Ben benieuwd zo meteen, maar ik lig al in bed met de laptop (ben doodmoe van eerste kantoordag en dat 10 dgn po!!! Die hebben me gek gemaakt vandaag.....) ga nog effe wat tv kijken en dan slapen... Dus hechtingen worden toch iets voor morgen tenzij mn vriend zo naar boven komt maar ik hoor ze nog geen aanstalten maken :)

Ik heb sinds vandaag buiten de tepel pas weer gevoel in mijn linkerborst Marlie. Daar voelde ik eerst ook bijna niks in.. Zo raar.

Maar komt dus idd weer gewoon terug :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben op mn werk en heb het toch zo koud!

Loop ik net naar de keuken voor een kop thee, zegt iemand 'enne meid? Koud?? '

Uhmmm ja! tss Met die kliniekbh zie je dat dus gewoon erdoorheen :S

Terwijl ik een longsleeve en een vestje aanheb over de kliniekbh en ook nog rondloop met watteschijfjes op mn tepels!

Loopt ie de hoek om hoor ik em tegen iemand zeggen: 'So op die meid heeft zwaartekracht nog geen effect gehad!'

Whoehahahahaha :45:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben op mn werk en heb het toch zo koud!

Loop ik net naar de keuken voor een kop thee, zegt iemand 'enne meid? Koud?? '

Uhmmm ja! tss Met die kliniekbh zie je dat dus gewoon erdoorheen :S

Terwijl ik een longsleeve en een vestje aanheb over de kliniekbh en ook nog rondloop met watteschijfjes op mn tepels!

Loopt ie de hoek om hoor ik em tegen iemand zeggen: 'So op die meid heeft zwaartekracht nog geen effect gehad!'

Whoehahahahaha :45:

:152: :152: :152: :152:

mag ik ff lachen?

geweldig dit!!!! :45:

Link naar reactie
Delen op andere sites

:44: of een tape erover doen hahahahaha

Bij mijn werk is juist hetzelfde!Als ik zeg BRRR kooooooooooooud...je ziet ze onmiddellijk naarmijn boobs kijken van?.Waar???hahahah :45:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Loopt ie de hoek om hoor ik em tegen iemand zeggen: 'So op die meid heeft zwaartekracht nog geen effect gehad!'

Whoehahahahaha :45:

Heb je het in ieder geval niet voor niets gedan, hahahah! Het valt dus wel op!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.