Ga naar inhoud

Verooo : 3 mei 2013 : Dr. de Meyere : Artemedis


Aanbevolen berichten

Uh,nee ik vind sporten ook niks (gevoel erna is idd wel lekker) maar ik ben nu toch maar serieus aan t kijken voor n crosstrainer. Kan ik idd wat tv kijken en sporten tegelijk. Stuk gezonder dan maar wat op de bank hangen. Voeding,daar ben ik echt niet zoooo intensief mee bezig als jullie. Ik hou heel erg van koken,bakken... En dan niet low carb ;) Overigens let ik wel op iedere dag verse groenten en fruit,geen witbrood... Maar als ik bv bak (zoals dit weekend,heerlijke notentaart gebakken) dan gaat daar meestal wel wit meel in. Geen wonder dat ik flinker (en blubberiger) ben dan jullie als ik jullie stukjes zo lees :)

75F is overigens een mooie maat veroo! Heb jij ook dat het heel erg wisselt per merk of zelfs bh? In de ene heb ik 75H,maar ik heb ook een bikini in 75F. Maf....

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 348
  • Created
  • Laatste Reactie

JAh... Sporten en voeding. Volgens mij zou ik er mijn beroep van moeten maken...Heb ergens mijn roeping gemist! haha

Je moet ook lekker doen waar je je goed bij voelt! Ik ben nogal een freak wat dat betreft. En geloof me dat is ook allemaal al anders geweest hoor!

Ik heb tot nu toe in de merken die ik gepast heb allemaal 75F en daar ben ik echt super blij mee!!

De maat is helemaal wat ik graag wou hebben. Ik ging voor een volle D kleine E en daarna had ik zoiets van nou een flinke E mag best! Met maat F heb ik op het oog een goede E. Denk ik. haha

Nu ook nog steeds die kliniek bh aan, maar met een voorgevormde bh? POEHHHH dan zijn het heerlijke jetsers! LOVE it!!!!

Een bikini zit toch anders denk ik hoor.. Ligt er denk ik ook aan wat voor soort bh je draagt..

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Zo, maar weer eens even een update!

Alles gaat eigenlijk wel prima :)

Gisteren eindelijk op de crosstrainer kunnen staan en mijn armen weer kunnen gebruiken! Van tevoren zei ik nog 'ja, na 2 weken ga ik gewoon rustig weer beginnen hoor!' Yeah right...

Dat ging dus voor geen meter... Zelfs na de verplichte 4 wkn rust ging het nog niet optimaal. Elke poging tot sporten werd afgestraft met pijn.

Wel doorgebeten en rustig aan gedaan. Nu dus eindelijk het gevoel dat ik weer wat kan! Drukbank gaat redelijk, maar dan wel met lichte gewichten. Dumbells gaat ook wel, maar dan erg oppassen dat ik buig in de elleboog en niet mijn arm gestrekt omhoog til. Dan voel ik em nog wel zeker naar de zijkant toe!

De rest rustig opbouwen. Volgende week zondag ga ik mijn eerste proeflesje bodypump doen. Dus tot die tijd goed opbouwen en wat verzwaren en kijken hoe dat gaat :)

Links zeurt wel nog wat, maar dat is vooral mijn tepel die nog in de aanpassingsfase zit :P

Ow sporten blijkt trouwens het fijnst met de heavy sports bra van de hema met erover een sporttop van Puma met ook nog een lichte ondersteuning erin (Zeg maar soort deel wat je nog over je bh trekt.. Ik weet niet hoe ik het moet uitleggen....

Die heavy sports bh van Nike zit echt TE strak. Niet fijn dus...

Ik heb 2 nieuwe foto's geplaatst in de galery voor de nieuwsgierigen :)

Wel op de kop trouwens... Ik snap er niks van... Vanuit tel erop gezet en ook bij edit al gedraaid en gesaved, maar bij mij blijven ze verkeerd om... Weird...

Baai! x Vero

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou Verooo, jij bent goed bezig!

Ik vroeg me eigenlijk af vanaf wanneer ik weer kon gaan paardrijden. Ik had zelf voorgenomen om 6 weken te wachten en ik zie dat jij dat ook gedaan hebt.

Heb jij dit overlegd met Bruno of zelf gewoon 6 weken aangehouden?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb net je foto's bekeken, en ze zijn echt mooi he!!

Dat zakken heeft ff tijd nodig nog.. Bij mij heeft het volgens mij ook zeker wel 3 maanden geduurd :)

Dat ze op hun kop staan, dat komt door het plaatsen via de telefoon..

Heb het geprobeerd voor je te fixen, maar dat lukt zo niet.. Dan zou ik hem er opnieuw voor je moeten opzetten, of jij zelf... Eerst op je computer zetten die foto, dan draaien en dan uploaden ;)

Goed bezig met dat sporten! Zo zie je maar dat je lichaam aangeeft wat wel en niet kan ;) haha...

Hoe was pinkpop? T schijnt een goed programma te zijn geweest!

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou Verooo, jij bent goed bezig!

Ik vroeg me eigenlijk af vanaf wanneer ik weer kon gaan paardrijden. Ik had zelf voorgenomen om 6 weken te wachten en ik zie dat jij dat ook gedaan hebt.

Heb jij dit overlegd met Bruno of zelf gewoon 6 weken aangehouden?

Haaiiii! Thnx :)

Ik ben na 4 weken begonnen met heel rustig op de crosstrainer te gaan staan zonder mijn armen te gebruiken. Squatten ging toen ook wel en beenoefeningen verder niets. Gewichten doe ik nou sinds een week rustig aan. Crosstrainer met armen dus sinds gisteren.

Ik heb niet echt een aantal weken aangehouden buiten die 4 die je van de meyere niet mag sporten. Daarna echt op gevoel. Iets proberen - auw gaat niet - jammer dan...

Paardrijden... Tjahh dat vind ik wel moeilijk hoor!! Ik weet niet hoe goed je kunt rijden en hoe wild jouw paard is.. Doorzitten lijkt mij alles behalve prettig want dan krijgen je borsten toch wel wat schokken te verduren.. Misschien dat het in galop wat beter op te vangen is. Ik durf het je niet te zeggen. Wil je een volledig lesuur volgen of kun je gewoon na 10 min afstappen als het niet lukt?

Succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb net je foto's bekeken, en ze zijn echt mooi he!!

Dat zakken heeft ff tijd nodig nog.. Bij mij heeft het volgens mij ook zeker wel 3 maanden geduurd :)

Dat ze op hun kop staan, dat komt door het plaatsen via de telefoon..

Heb het geprobeerd voor je te fixen, maar dat lukt zo niet.. Dan zou ik hem er opnieuw voor je moeten opzetten, of jij zelf... Eerst op je computer zetten die foto, dan draaien en dan uploaden ;)

Goed bezig met dat sporten! Zo zie je maar dat je lichaam aangeeft wat wel en niet kan ;) haha...

Hoe was pinkpop? T schijnt een goed programma te zijn geweest!

xxx BB

Hi bb!

Ja!! ik ben er elke dag happyer mee hihi. Ze veranderen ook zo he!! Gelukkig begint het steeds meer ook echt van mezelf te voelen. Nu slaap ik ook fijn zonder bh zonder het gevoel dat er 2 blokken aan mn borstkas hangen/ trekken. Nu ook pas 7 weken he. Nu ik iig bij alles het gevoel heb dat het normaal is ook de pijntjes heb ik ook meer geduld. Dat is wel zo fijn :) 3 mnd reken ik ook op hoor!

Ik dacht al dat het door de tel kwam! Hehe wat een muts he. Wel vreemd want ik heb de foto's altijd met mn tel geplaatst en dan kon ik ze gewoon draaien op het forum...

Ach ja ik zag dat als je erop klikt dat ze wel correct staan. En het is ook weer eens wat variatie he tieten op de kop :106: Maar dank je wel voor het proberen!

Pinkpop was vet!!!! Ik heb alleen op dag 1 bij the Script zo hard mee staan blehren en klappen en zwaaien en dansen en springen dat ik de rest van de dagen mega tietenpijn heb gehad. Maar het was het dubbel en dwars waard :101:

Ik heb me goed kunnen redden met eten trouwens! Je gelooft het nooit, maar ze verkochten er zelfs sla!!!! Ik heb in de ochtend gewoon normaal thuis gegeten en mijn eiwit pancakes en appels meegenomen en nog snel naar binnen gewerkt als lunch voordat we het terrein op gingen.

Dag 1 chickenwings gehad met wat sperziebonen van het wokbakje van mn vriend, Dag 2 sla met kip tomaat en komkommer. Dag 3 mocht ik geen kip en geen sla van mn vriend want ik moest es normaal doen en friet eten. Jeh daaaaggg. Dus ik had een compromis gesloten met een pitabroodje met sla en gegrilde kipreepjes. Vond hij ook lekker uitzien. Dus wij dat gepakt. Kon je kiezen uit knoflooksaus/mayo/cocktailsaus. Ik dus niks hij knoflook.

Maja zo'n droog broodje is het ook niet he! Nou ernaast was die wokstand. Die hadden flessen zoetzure saus. (dat mag ik dan wel van mezelf) dus ik dus hem mn broodje in de hand en zeg ik pak gewoon die! Maar ja dat mocht dus eigenlijk niet dus ik snel snel snel die fles gejat en een flinke lading op mn broodje gegooid. Snel fles terug Snel saus door broodje mixen. ZOOO goed gefikst!

Kijkt mijn vriend nogal bedenkelijk naar mn broodje... Volgens mij is dat sambal hoor schat...

OW FUCKING HELL NEE!!!! Zucht.... En het was ECHT een lading... Ik heb dus de rest van de avond met mijn mond in de hens gestaan... Ik durfde geen nieuw broodje a 7,50 te bestellen...

(Op de helft heb ik het trouwens echt opgegeven want ik kon niet meer en mn vriend vond het echt TE zonde om al dat vlees weg te gooien. Dus hij dat opeten en daarna een sprint getrokken naar de coca cola stand) :154:

(heel gezond hoor een half broodje met een lading sambal!!!! VEEEL beter dan sla AHUM)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Idd, hahaha, een heel avontuur dat Pinkpop :45:

Wel leuk allemaal! En super dat je je zo goed geamuseerd hebt!!

Die sambal op je broodje met eeen beetje kip ertussen, vond ik wel helemaal hilarisch!! Eigen schuld dikke bult :152:

Laat het een leer voor de volgende keer zijn :45:

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha....god straft onmiddellijk Verooo!!!

Paardrijden wil ik eigenlijk na 6 weken rustig aan gaan oppakken. Het nadeel is dat ik een jong kijkerig paard heb dus ze kan wel eens stom uit de hoek komen... Ze heeft nu ook vakantie dus het is even afwachten hoe ze van de wei komt. Ik laat ze wel eerst door iemand anders rijden haha.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Idd, hahaha, een heel avontuur dat Pinkpop :45:

Wel leuk allemaal! En super dat je je zo goed geamuseerd hebt!!

Die sambal op je broodje met eeen beetje kip ertussen, vond ik wel helemaal hilarisch!! Eigen schuld dikke bult :152:

Laat het een leer voor de volgende keer zijn :45:

xxx BB

strakke actie he!

De leer is dat ik niet meer naar mijn manneke moet luisteren en gewoon sla moet pakken! :101:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha....god straft onmiddellijk Verooo!!!

Paardrijden wil ik eigenlijk na 6 weken rustig aan gaan oppakken. Het nadeel is dat ik een jong kijkerig paard heb dus ze kan wel eens stom uit de hoek komen... Ze heeft nu ook vakantie dus het is even afwachten hoe ze van de wei komt. Ik laat ze wel eerst door iemand anders rijden haha.

Ahhhh een jonkie ook nog! Die ook nog tijd heeft gehad om energie op te sparen!! Misschien eerste maar effe laten uitstomen aan een longeerlijn?

Ik ben een keer in Luxemburg de bossen ingegaan met een arabiertje dat de hele winter praktisch op stal had gestaan. Geloof me dat was een avontuur!! Wel geweldig om zoveel energie en kracht te voelen bij zo'n mooi paartje!! Alleen als ik dat met mijn nieuwe boobs had moeten doen!!! Bohh moet er niet aan denken! Zeker als je em flink in toom moet houden is het ook nog hard werken he...

Ik ben erg benieuwd hoe je eerste keer gaat zijn hoor! Succes :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

OW Han!! ik weet niet of je dit leest hoor... Maar jij bent toch net zo'n food/sports freak als ik :)

Ik heb wat nieuws ontdekt! Ooit al eens van Miracle - of shirataki - of Konjak Noodles gehoord?

Ik sinds afgelopen week en heb ze al uitgeprobeerd en tis heel goed te doen!

(noodles met zowat geen carbs en cals gemaakt van de konjak plant. Zien eruit als een beetje doorzichtige noodles smaakt naar hetgeen wat je erbij maakt en heeft een beetje een bite zoals tauge jamjam!!)

Ik kreeg van mijn vriend op mijn kop gisteren want volgens hem steken mn botten uit. ja, en bedankt!

Zondag waarschijnlijk al eerste lesje bodypump!!! Maar wat extra spieren kweken om die botten te bedekken hihi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ahhhh een jonkie ook nog! Die ook nog tijd heeft gehad om energie op te sparen!! Misschien eerste maar effe laten uitstomen aan een longeerlijn?

Ik ben een keer in Luxemburg de bossen ingegaan met een arabiertje dat de hele winter praktisch op stal had gestaan. Geloof me dat was een avontuur!! Wel geweldig om zoveel energie en kracht te voelen bij zo'n mooi paartje!! Alleen als ik dat met mijn nieuwe boobs had moeten doen!!! Bohh moet er niet aan denken! Zeker als je em flink in toom moet houden is het ook nog hard werken he...

Ik ben erg benieuwd hoe je eerste keer gaat zijn hoor! Succes :)

Dacht ik ook idd :45:

Heeft ie ook nog lekker zijn energie kunnen opsparen....

Doe voorzichtig MJLK haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dacht ik ook idd :45:

Heeft ie ook nog lekker zijn energie kunnen opsparen....

Doe voorzichtig MJLK haha

Mmm...ik denk dat ze nog twee maanden extra de wei op gaat en ondertussen mag iemand anders op haar rodeo rijden :6:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hhaha grappig 'eetverhaal' . En bedankt voor de tip van de noodles, klinkt goed!

Ik vind het ook lief en goed van je vriend dat hij dat zegt. Teveel botten zien is ook weer niet mooi,

als het zo is he:)

Maar ga jij maar vanavond lekker genieten, heerlijk uit met je nieuwe borsten mooi hoor. Fijne avond x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jaaaa ik weet het heel zeker! :)

Net sla met ei gehad. Nu de sportkamer op en mezelf een uurtje afmatten. Dan heerlijk een avondje doorhalen! :)

Die magische noodles ( hihi) krijg je bij de meeste grote toko's. Kunt het beste vragen naar konjak noodles of shirataki noodles. In maastricht liggen 2 toko's die verkopen ze allebei.

Fijne avond dames! Thnx bb :)

Ow en @ Han! Het is natuurlijk goed dat hij de boel in de gaten houdt, maar ik leef heel gezond en nu lijkt het ineens of ik anorexia heb of zo :s dat is dus absoluut niet zo hoor :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

You're welcome :)

Ik vond het helemaal niet zo leuk gisteren... Normaal gaan we met n groep en nu was ik alleen met n vriendinnetje. Als wij gaan is het echt om te dansen. Flink lol trappen en that's it! Zijn beide braaf aan de man :)

Nou het duurde 10 min voordat meneer 1 zich kwam melden.... Bij nummer 10 ofzo had ik het wel gehad! Maar daar bleef het natuurlijk niet bij... Het hele voetbalteam van waalwijk kwam ook nog aandraven gevolgd door nog het gezelschap van één of andere jarige jop die van mening waren dat wij een fantastische aanvulling zouden zijn v het feestcommité.

I just wanna dance, leave me the hell alone!!

Ow en die openingszinnen? Zucht....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.