Ga naar inhoud

Verooo : 3 mei 2013 : Dr. de Meyere : Artemedis


Aanbevolen berichten

  • Reacties 348
  • Created
  • Laatste Reactie

Eindelijk een bikini gevonden,en 2 bh's (van panache,75FF) dus nog een weekje en dan kan die sportbh de kast in.

Ik wil foto's zien! van bikini en bh's! Me curious!! :3:

Effe een update hier. Poe.. Over 2 dagen is het gewoon al 3 weken geleden! Wat vliegt de tijd dan ineens... Zo anders dan die weken voor de operatie! haha

De pijn is echt zo goed als weg! Bij het opstaan is dat zware gevoel in mijn borsten ook zo goed als verdwenen. Mijn bh doet nergens meer pijn ook niet bij de hechtingen. Ik heb alleen af en toe nog een steek. Ook mijn tepels zijn gelukkig niet meer zo irritant. Wel nog gevoelig maar niet de hele tijd. Ik kon alleen maar aan die steenkoude en snoeiharde tepels denken. Dat was echt very annoying!

Dus ik voel me goed!!

Ik was van tevoren zoooo bang dat ik veel zou aankomen door het niet sporten, maar volgens mij kon mijn lichaam best een break gebruiken en ondanks dat ik niet heb gewogen voel ik gewoon dat ik niet ben bijgekomen. Eerder nog wat afgevallen... Al let ik dan wel suuuuuper op met wat ik eet.

Very low carb/ low fat. Over een weekje mag ik weer aan de slag! JEUJJJJ (jup rustig aan beginnen en dumbells laten we nog even achterwege ;) ) Maar ik ga wel keihard squaten want ik heb geen kont meer... haha. Next step: Brazilian Butt Lift!

Maar dan wel via the workout en niet dmv implantaten ;)

http://www.beachbody.com/product/fitness_programs/brazil_butt_lift.do

Whohoooo maar es zoeken op torrentz :P

Ow nieuwe foto's staan in de galery (van eergisteren)

Baai! X Vero

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik was alweer een paar weken rustig begonnen met sporten, maar vanaf deze week keihard ertegen aan gegaan. Was zoooooooooooo blij, hardlopen ging echt super. Eerst twee keer op de band en nu al twee keer op de baan. Met deze sport BH van shock absorber totaal geen last. Wel een pleuris ding om aan te doen, maar zit geweldig, al lijkt het dan of de protheses er even zijn uit gehaald. Er blijft helemaal niets meer van over, alles wordt plat geduwd. Maar.......... ik kan weer hardlopen, en dat voelde echt heerlijk!

Link naar reactie
Delen op andere sites

:45: Gelukkig hoef je hem niet aan onder een sexy jurk ;)

Nee idd Ha Ha. Dan zou ik een gevoel hebben dat ik die 3000 euro in de wc pot heb gestopt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Corine, welke sportbh is dat precies?

Ik liep net voor de zoveelste x langs de weegschaal en dacht owkeej dan maar....

Gevoelsmatig ben ik nogal wat afgevallen, maar ook een klein beetje slapper geworden.

Minder droog zeg maar... Laatste week mrt woog ik 65 kilo met een schommeling van max 2 ons plus en min.

Dus..... Tatatadaaaaaa 61,6!

Wow! Nee had ik niet verwacht!!

Helemaal blij!! Ga nu es rustig op de crosstrainer staan ( zonder gebruik v armen) en es wat squaten. Kijken hoe het gaat!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha nou... Ik ben wel echt keihard voor mezelf hoor... Zeker nu die weken van niet sporten. Ik eet puur op onderhoud en dan eigenlijk alleen maar groente/ fruit en eiwitten...

Dus 1200 aan alleen maar goede cals.

Heb er ondanks niet sporten wel een zeer strenge discipline op nagehouden.

Na 10 min crosstrainer ben ik eraf gekomen. Kan op looptempo. Dan kan ik net zo goed naar de stad en daar lopen.. Dalijk weer voor de eerste x dansles proberen! ( stijldans cursus beginner dus niks spannends) hebben 4 lessen gemist dus wordt sowieso rampzalig!! Hihi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bruno is mijn grote vriend geworden nadat hij bij de intake zei dat ik niet meer mocht afvallen want dan zou ik de prothese gaan zien en voelen. Was een goede reden om te stoppen met lijnen haha.... Maar vier weken niet sporten is natuurlijk wel funest. De komende weken proberen om op gewicht te blijven.

Gebruik jij eiwit shakes Verooo?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tja als hij dat zegt dan maar niet doen! Heeft hij niet tegen mij gezegd gelukkig!

Ik wil verder ook eigenlijk niet echt dunner worden hoor maar strakker. Ik ga ipv 6 uur cardio naar ong de helft en meer krachttraining doen. Ik was gewoon bang aan te komen in mijn niet sportenperiode gelukkig is dat niet gebeurd :)

Nee, ik gebruik geen supplementen. Eerst wel gedaan in de vorm van pre workoutpillen wat gewoon mega enigizers waren. Beetje TE trouwens dus ik zou ze niet aanraden...

Ik slik alleen extra vitamines. Ik eet voldoende eiwitten dmv zuivel ed

Ik ga trouwens wel eiwitpoeder voor pancakes bestellen! Maar dat is gewoon omdat ik pannekoeken zo lekker vind, maar nooit eet vanwege de carbs en cal...

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur cardio? Pffff....hoe hou je het vol. Ik vind het een uur al verschrikkelijk haha....

Ik wil eigenlijk proberen om de komende tijd zoveel mogelijk koolhydraten te vermijden want dat zijn killers voor mij. Een keer koolhydraten is niet erg maar ik moet dat niet teveel doen want daar kom ik echt van aan.

Ik zie dat jij al bijna op de 4 weken zit. Wat gaat de tijd snel! Hou je nog netjes je ellebogen onder je schouders? Lekker dat je straks je sportbh overdag niet meer aan hoeft.

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur cardio? Pffff....hoe hou je het vol. Ik vind het een uur al verschrikkelijk haha....

Ik wil eigenlijk proberen om de komende tijd zoveel mogelijk koolhydraten te vermijden want dat zijn killers voor mij. Een keer koolhydraten is niet erg maar ik moet dat niet teveel doen want daar kom ik echt van aan.

Ik zie dat jij al bijna op de 4 weken zit. Wat gaat de tijd snel! Hou je nog netjes je ellebogen onder je schouders? Lekker dat je straks je sportbh overdag niet meer aan hoeft.

Hi!

Ja ik sport ma t/m zo behalve op vr want dat is mijn chilldag. Dan sport ik niet en eet ik chippies 's avonds tijdens onze movienight haha.

Soms vervalt er nog een andere dag, omdat ik dan andere verplichtingen heb.

Meestal wel gewoon braaf 6 keer sporten. Dan doe ik ong 1 uur cardio (of soms 30 min HIIT training) en een half uur krachttraining.

Nu weeg ik nog 61 kilo bij een lengte van 1.73. Mijn BMI is 20,4 volgens mij. Lager hoeft voor mij niet zo.... Wel nog strakker trainen. Vandaar wat vermindering in de cardio en de krachttraining omhoog.

Wil eens gaan kijken om bodypump toe te voegen aan het programma. Lijkt me leuk en altijd goed om wat afwissling te hebben :)

Ja ik eet dus gewoon GEEN witte koolhydraten... Wit brood/ witte pasta/ rijst/ aardappelen.... Allemaal niet in mijn ingredientenlijstje :)

Sowieso alles volkoren! Ow tip van de dag als je er veel interesse in hebt is het boek Burn the fat Feed the muscle. Veel van geleerd! Volgens mij heb ik die zelfs nog digitaal... Dan kan ik em je doorsturen als je wilt.

Mijn bh heb ik nog steeds dag en nacht aan. Op de een of andere manier vind ik dat nog niks 's nachts zonder... Ik doe em wel uit zodra ik een beetje wakker begin te worden. Dus de laatste 2 uurtjes of zo lig ik zonder. (Word meestal rond 4 uur wakker omdat ik moet plassen haha)

Ja, ellebogen niet boven de schouders is nog steeds protocol he! Al heb ik soms wel ongelukjes... Dan gebeurd het dus wel... Maarja denk niet dat het zo rampzalig is hoor.

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat boek ga ik snel opzoeken. Ik probeer ook alleen volkoren te eten maar soms lukt het niet helemaal. De komende tijd ga ik hier wel aandacht aan schenken. Ik heb ook eiwitpoeder besteld voor de komende weken. Ik ga toch maar wat maaltijden vervangen voor de zekerheid.

Een BMI van 20,4 is toch hartstikke goed! Een dag in de week zondigen is ook goed, vind ik. De boog kan niet altijd gespannen staan.

Een vriendin van mij slaapt ook nog steeds met een sportbh en zij is 6 jaar geleden geopereerd. Ze vind het niet fijn om zonder te slapen. Denkt mijn man mij mooie borsten te geven en dan slaap ik dadelijk ook alleen met een sportbh haha... Sexy!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi Veroo,

ik doe 2x spiinen en 2x bodypump en 1x ga ik zelf mountainbiken....

zal je zeggen dat ik echt een strak lichaam heb gekregen sinds ik dit schema doe,

ik deed eerst hetzelfd als jou,

maar werd maar niet strakker en nu moet ik echt geen gewichten meer erbij doen, want dan wordt het te..

ik train liever met lichte gewichten op de bodypump is mooier krijg je langere spieren van.

qua voeding ben ik ook een geondheidsfreek en begin de dag met het maken van 11/2 liter groene smoothie, waar ik als ontbijt een 1/2 van drink....

moet je maar eens over lezen op internet, super food is dat en idd witte koolhydraten is finest voor als je wilt afvallen..

je weet geloof ik veel van voeding, ik ook dus leuk dit te lezen..

gr han

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ahaa hier nog enkele sport en voedingsfreaks! Vandaag mijn eerste les bodycombat van Les Mills gedaan....hoe LEUK is dat! En een superworkout. Had ervoor nog 35min gewichten en buigspieren gedaan. Heerlijk avondje :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat een sporters zijn jullie allemaal zeg. Nja, heb ik ook gedaan hoor, uhhh zo'n 10 jaar gelden sportte ik ook iedere dag. Toen was ik ook echt wel veel strakker dan nu. Net over de 30 was voor mij een soort omslag moment. Deed iedere dag aan vechtsport en gaf toen zelfs nog les in tai bo (was toen erg populair) . Toen gebeurde het..... ik ging door mijn knie, waarna ik drie keer geopereerd ben aan mijn knie, zelfs kruisband reconstructie gehad. Daarna van in helikopters werken naar een kantoorbaan, stoppen met roken en dus bijna twee jaar niet gesport dus kreeg de conditie van een stoeptegel. O ja, toen ook twee keer zwanger. Nu pas weer begonnen met sporten en tering, wat is dat moeilijk om weer te beginnen. Maar ik ben militair en moet ook me sporttest doen, dus...... En natuurlijk een paar prachtige borsten gekregen, dus daar hoor een mooi lijf bij. Het gaat goed, moet ik zeggen, alleen die buik nog pffft! Ik ben 1.80 en weeg nu 73 kg. Maar........ wel 41 jaar he! Dus niet meer zo'n frisse jonge meid als jullie.

O ja, Veroo, ik heb net ff nieuwe foto's gemaakt. Zal ze zo ff posten. Viel niet mee, alleen foto van achteren maken, door de spiegel heen haha. . Het is een sport Bh van shock Absorber, er staat alleen in het labeltje: style B4490. Ik krijg deze van het werk. Mocht ze bij Run 2 Day uitzoeken. Deze leek me het makkelijkst aan te trekken. Er waren er ook bij die je achteren van boven én beneden vast moet maken. Hoe iemand dat alleen voor elkaar kan krijgen is me een raadsel. Deze is redelijk aan te trekken.

Groetjes Corine

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jaaaaa wat goed dat er meer freaks bestaan zoals mij!!! Whahahaha :)

Zoveel mensen uit mn omgeving zeggen maar telkens ja zo streng als jij is niet gezond, maar hrt is voor mij gewoon a way of life! Vind het leuk om voeding en beweging uit zoeken en me er zo aan te houden. Tuurlijk heb ik ook dingen die ik lekker vind en die niet thuis horen in een ubergezonde levensstijl, maar dan zondig ik ook wel es een keer. Alleen dan wel alleen met speciale gelegenheden.

Vanaf volgende week mag ik weer aan de slag!! Eerst eens rustig de crosstrainer testen en dan verder uitbouwen :)

Ik haal veel van internet trouwens! Docu's als food matters zijn bv superinteressant!

Ook kun je heel veel workouts v internet halen zoals bv bodypump en les mills en noem maar op!

@ Han mijn eerste doel was ook met name af te vallen ( tijdje behoorlijk uit ritme geweest dus had even nodig om terug te komen...)

Nu is dat wel in orde :) dus op naar de gewichten!!

@ Corine balen zeg van je blessure!!! Dat valt zwaar tegen :(

Ik ga es kijken voor die bh thnx :)

X Vero

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh..."freak" hoor ik ook wel eens hoor!

Ach mijn etensstijl komt deels door een ziekte die ik heb en deels door mijn sporten.

Sporten is echt een uitlaatklep en een ontspanning. Voel me zo goed achteraf. En waarom dit dan teniet doen door ongezond te eten...al zondigt iedereen wel eens hè....enkel bekoop ik dat dan meestal nog door een opstoot van mijn ziekte. De keuze is snel gemaakt dan.

Bedoeling is ook gewoon strakker te worden :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh..."freak" hoor ik ook wel eens hoor!

Ach mijn etensstijl komt deels door een ziekte die ik heb en deels door mijn sporten.

Sporten is echt een uitlaatklep en een ontspanning. Voel me zo goed achteraf. En waarom dit dan teniet doen door ongezond te eten...al zondigt iedereen wel eens hè....enkel bekoop ik dat dan meestal nog door een opstoot van mijn ziekte. De keuze is snel gemaakt dan.

Bedoeling is ook gewoon strakker te worden :-)

Als je door je ziekte bepaalde dingen niet kunt eten dan is dat natuurlijk wel sjit.. Snap dat je keuze dan snel gemaakt is! Ik heb dat met hele zoete dingen. Appels en met name zoete dranken met alcohol.

(bacardi razz/ champagne/ zoete wijn/ aperol spritz/ rosé enz...) Zijn net de dranken die ik heel lekker vind. Heel veel mensen zeggen altijd ach drink toch gezellig eentje mee. Zij weten niet dat ik dan 2 a 3 dgn niet kan eten dus ik laat het meestal. Daarnaast zitten in die drankjes mega veel cals. Dus dat is de tweede reden dat ik ze niet neem. Die enkele keer laat ik me dan wel gaan en dan geniet ik er ook wel van :) Maar idd dan 3 dagen aan de soep en yoghurt...

Ik haat sporten. Absoluut. Heb er een pesthekel aan. Ik heb al van alles geprobeerd hoor, maar ik kan niet zeggen dat er nou iets is wat ik zo geweldig vind. Na een paar keer vind ik het alweer minder en is de lol eraf haha. Dat zou niemand van mij zeggen. Ik hou wel enorm van het gevoel erna. Wow weer geflikt!! BIKKEL! Weird huh! En zeker nu het eenmaal wat begint te worden is die kick alleen maar groter. Spieren checken in de spiegel YEAH! Dan voel ik me wel echt supersterk.

En niet sporten, maar op de bank hangen? Dat kan ik dus niet. Dat gevoel dat ik daar wat lig te hangen en waardeloos ben aant zijn... Nee, eerst verdienen!

Met mijn eigen sportkamer maak ik het mezelf gewoon mega makkelijk. Ik heb er een tv/laptop met series en films. Dus uurtje crosstraineren doe ik tijdens een uurtje Rachel Zoe of iets dergelijks.

Tis nog steeds afzien hoor haha, maar ja of ik nu op de bank hang met de tv of ik doe iets nuttigs achter die tv! :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bh's gaan passen tijdens het shoppen in de outlet. Uiteindelijk maar 2 basics gekocht want die wat ik mooi vond hadden ze niet in mijn maat. Ow en die bh maat is overigens 75F!

DAT had ik dus niet verwacht!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.