Ga naar inhoud

Verooo : 3 mei 2013 : Dr. de Meyere : Artemedis


Aanbevolen berichten

  • Reacties 348
  • Created
  • Laatste Reactie

Wow meteen al aan t shoppen Hahah ! Wat heerlijk dat je je zo goed voelt . Hoop dat je een beetje kan slapen en dat de pijn voor jou wegblijft . En Bruno zal vast weten wat ie doet met 300 cc , Is vast prachtig !

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

:152: Ik lig werkelijk in een deuk hier :152:

Geweldig verslag!! en ja hoor, madam gaat shoppen een uur na de operatie :45: Gek als een deur hahaha

De maat heb ik al via pb gestuurd he, je kon niet wachten :P

Maarja idd het is ook alweer bijna 10 voor 12 haha, ik kan het me wel voorstellen...

Slaap lekker vannacht en hoop dat je je morgen net zo goed voelt als vandaag :)

Houd jezelf wel in de hand dan he, niet de hele dag jezelf F5en, maar alleen het borstenforum ;)

Een goed herstel en Van harte!! met je boobs!!

xxxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Joepie, gefeliciteerd met je Boobies! Haha, en ik dacht dat het mij zo gemakkelijk afging. Gaat ze gewoon shoppen! Ik zeg, lang leve Dr. de Meyere. Waar anders kan dit? Gaaf hoor, je heb dezelfde protheses als ik, alleen ik heb dan de 350cc. En ze voelen nu al zo zacht, ik heb gewoon twee knuffel beertjes voor me hangen, whoehahaha! Geniet ervan meid. Hopelijk kun je een beetje goed slapen en heb je net zo'n super herstel als ik. XXX corine

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo jij mocht al snel weg. Ik moest vijf uurtjes blijven en eerst nog wat eten voor ik weg mocht.

Had natuurlijk ook niet meer gegeten vanaf de avond ervoor.

Ik ben niet gaan shoppen hoor :D wat een actie.

Wens je een voorspoedig herstel.

Groetjes Marinc

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou dat shoppen was meer effe door de Primark schuifelen hoor!

Vannacht wel afgezien... Was op mn zij gedraaid en werd wakker met flinke pijn. Rechtop komen was een hel en toen ik eenmaal rechtop stond werd ik mega misselijk. Buikpijn en zo'n gevoel dat ik gestrekt ging. Vriend me in bed geinstalleerd en even erna viel ik gelukkig weer in slaap.

Opstaan vanochtend weer een hel dus ik zit nu op de bank met een lading kussens in mn rug. Dan kom ik tenminste op zonder die steken...

Net verband eraf gehaald wat een opluchting!! Ik krijg weer adem!

Wel eng hoor! Bh uit wowwww ik ben heel blij!!!! Snel foto en bh weer aan haha douchen durf ik nog niet dat doe ik straks wel :P

Ik zit wel mega onder de vlekken en toestanden :s

Linkerborst voel ik nog steeds praktisch niks. Rechts wel... Als ik naar beneden kijk zeg maar dan is het rechtsboven de tepel heel pijnlijk. Klinkt dat apart??

Foto ga ik nu posten! Ik hoor graag wat jullie vinden!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat n drama die nachten hè vero , dat gevoel van gestrekt gaan heb ik ook paar x gehad en heb echt al nachten niet geslapen , ook niet met paracetamol en tramadol .

Heb echt zitten huilen van de pijn , was ook zo bang dat er iets mis was want hoorde van iedereen zon fijn herstel maar moet zeggen dat t vandaag wat draaglijker was , heb zelfs m'n dochter zelf naar bed gebracht !

Heb je foto's gezien en vond ze er al mooi uitzien ! Ik vond t juist heerlijk te douchen , van,ogen meteen weer n tijd eronder gestaan Hahah

Grappig dat jij ook 300 cc hebt gekregen , zelfde als mij . Weet niet of je mijn foto's al hebt gezien ?

Hoop dat je n beetje kan slapen vanacht maar hee we hebben er wel iets moois voor terug !!

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meid :)

Ik heb v 4 tot 5 geslapen vannacht werd wakker vd wekker voor medicijnen en ben daarna in slaap gevallen tot 8:30. Blij dat ik die nog gehad heb...

Tramadol heb ik niet meer gehad alleen na de operatie.

Overdag gaat het wel als ik echt rustig doe. De ellende is gaan liggen en weer opstaan pfff dat vind ik wel heel heftig hoor... Vannacht toen ik wakker werd met die pijn was het ergste. Herstel is toch voor iedereen anders he... En ik heb het mss ook onderschat van ohh doe dat wel ff... Maar mn lijf denkt er n beetje anders over...

Gelukkig voelde jij je vandaag al beter!! Maar voor mij werkt t wel echt om recht te blijven zitten en wat rond te kachelen. Liggen is niks...

En de band vd bh maakt me gek!! Plet mn ribben en schuurt zo ellendig ding :(

Veel beterschap hoor!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja die band van die bh is drama ! Zag dat ze bij mij een 70d hadden gedaan maar ik draag normaal 75 of zelfs 80 dus heb vanmiddag de bh een stukje wijder gezet , scheelt net ff een stukje .

Ik heb de pijn ook zeker onderschat , las van iedereen waarschijnlijk alleen de positieve dingen Hahah . Ik neem straks m'n laatste tramadol en hoop op n goede nachtrust , hoop jij ook !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tough girls:)

Ik leg wel een tramadol op mn nachtkastje vannacht ja!

Maar we hebben zeker wat moois gekregen!! We weten waar we het voor doen he :)

Ben benieuwd hoe het morgen gaat. Hoe slaap jij nu? Plat? Op je zij/rug?

X Vero

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kon de eerste nacht al wel een beetje op me zij draaien, niet helemaal, maar genoeg om in slaap te vallen. Ik deed dat heel langzaam en rustig. Als ik wakker werd na een paar uur was ik helemaal stijf. Dan even doorbijten weer voorzichtig andere kant op draaien. Zo ging het iedere nacht beter, maar alles beter dan op me rug slapen, dat lukte me echt niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

En verooo, al gesext? :45:

Whahahahaha bohh daar moet ik ECHT niet aan denken!!! Hij durft me ook niet aan te raken hoor hahaha

Nee, dat gaat voorlopig niet gebeuren!!

Hebben skyfall op gehad net. Vriend heeft gekeken ik heb liggen doezelen. Heerlijk!

@Corine, jij bent een bikkel!!! Echt knap hoor!

Opstaan gaat al wat beter. Tis effe leren hoe je het beste kunt gaan zitten/ liggen enz...

Het gaat nu redelijk goed. Ik vind het vooral eng steeds! Bang dat ik fout lig of beweeg dat de bh niet goed zit dat mn borsten zo warm zijn enz enz. Voelt nog zo lichaamsvreemd zeg maar.

Ik ben benieuwd naar de nacht!

xx Vero

Link naar reactie
Delen op andere sites

Whahahahaha bohh daar moet ik ECHT niet aan denken!!! Hij durft me ook niet aan te raken hoor hahaha

Nee, dat gaat voorlopig niet gebeuren!!

:45: Dacht ik al, maar moest het toch even vragen, omdat je er van te voren zelf ook over begon hahahaha.

Effe rust hahaha. ;)

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou thank the lord!

Gisteravond al 2 uur op de bank geslapen. Daardoor pas om 2 uur naar bed. Ik sliep binnen 2 min en werd om 5 wakker vd wekker. Pilletjes erin op de andere zij en zzzzzzzzzz.

Inderdaad voorzichtig draaien en nu wel wat stijf maar wat heerlijk om te kunnen slapen!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ooh wat heerlijk dat je zo goed hebt kunnen slapen vero ! En dat zonder tramadol ? Hoe doe je dat ? Plat of half rechtop ? Ik weer hele nacht wakker gelegen, heb ondertussen al 5 nachten amper geslapen eerst van de spanning en later van de pijn . Zit inmiddels ook als een zombie op de bank en ben zo Sjaggie ,wil gewoon weer eens paar uurtjes kunnen slapen !!

Dus met de pijn is t goed te doen ? Wanneer moet jij weer werken ?

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meid,

Sjees wat rot dat je zo slecht kunt slapen :(

Ik ga rustig op mn rug liggen en draai dan beetje bij beetje naar mn zij en houd dan mn hand onder de borst vd kant waar ik opdraai. Dat gaat heel langzaam maar zeker en dan rustig ontspannen. Ik heb de tramadol niet gehad. Wil ook niet helemaal verdoven omdat je lichaam wel je grens aangeeft he

Wat mij helpt met rechtkomen is een been optrekken en daar 1 hand achter doen en dan je been naar beneden doen. Je been trekt je dan op. Rustig aan! Maar dan belast je de spieren in je rug een stuk minder.

Mss anders toch een slaaptablet nemen? Wel ff checken wat je mag hebben icm je medicijnen.

Hopelijk is komende nacht beter. Knuffel Vero

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ga rustig op mn rug liggen en draai dan beetje bij beetje naar mn zij en houd dan mn hand onder de borst vd kant waar ik opdraai. Dat gaat heel langzaam maar zeker en dan rustig ontspannen. Ik heb de tramadol niet gehad.

Wat mij helpt met rechtkomen is een been optrekken en daar 1 hand achter doen en dan je been naar beneden doen. Je been trekt je dan op. Rustig aan!

Wat nou bikkel? Jij ook, zo te lezen, geweldig! En dat rechtop komen, deed ik ook zo, werkt perfect. Blij voor je dat het zo goed gaat! X Co

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik slingerde twee benen uit het bed, borsten vasthouden en de rest volgt vanzelf :P

Lekker he Veroo als je wat kunt slapen, ben je meteen als herboren!

Haha wel logisch dat je ff niet aan seks denkt hoor! Komt straks vanzelf wel weer...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.