Ga naar inhoud

Verooo : 3 mei 2013 : Dr. de Meyere : Artemedis


Aanbevolen berichten

  • Reacties 348
  • Created
  • Laatste Reactie

ha vero,

zo kom je totaal niet over hoor,

je komt over als een iemand die gezond leeft......is toch gewoon super

en alsss wat dan nog .......

ik schreef dat over je man, want toen ik anorexia had en ram mager was, maakte mijn ex nog kut opmerkingen,

dus bedoelde gewoon te zeggen dat je een bofkont bent met zo'n vent :59:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, dat krijg je ervan... muts :118:

Gisteravond zei je nog: he waar krijg ik zo een bh, want wil eigenlijk wel graag showen vanavond :45:

Boontje komt op zn loontje :152:

Volgende keer slobbertrui aan ;)

hahaha you're right! Echter, ik heb dat helemaal niet gedaan!!! Had gewoon een plain voorgevormde bh aan hoor!!! haha gekke mannen.

ha vero,

zo kom je totaal niet over hoor,

je komt over als een iemand die gezond leeft......is toch gewoon super

en alsss wat dan nog .......

ik schreef dat over je man, want toen ik anorexia had en ram mager was, maakte mijn ex nog kut opmerkingen,

dus bedoelde gewoon te zeggen dat je een bofkont bent met zo'n vent :59:

Wat een ontzettende lamlul!!!! Zo iemand ben je beter kwijt dan rijk! Het gaat dan niet meer om uiterlijk denk ik, maar het domineren en denigreren van je partner. Ik zou er iets van zeggen als mijn vriend ongezond zou leven. Ik vind het belangrijk dat hij gezond eet en beweegt. Gewoon omdat ik wil dat ie fit door het leven gaat en heerlijk oud en bejaard met mij kan worden. Echter doet hij dat uit zichzelf (al moet hij al die gezonde shit van mij wel mee eten whahahaha nee hoor als ie iets anders wilt hebben, maak ik dat met liefde ;) )

Hij is gewoon zo'n persoon. Het is belachelijk dat je jezelf gaat uithongeren voor een ander. En als je anorexia hebt en broodmager bent en zo iemand gaat maar door dan wil diegene niet het beste voor jou. Ditchen die hap!! Next!! :D (heb je nu wel een kanjer??)

Ik ben dolgelukkig met mijn manneke :) He loves me! hihi :101:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ouh.. Wat een liefde :) !

Wat die noodles betreft vind je die ergens online of in belgie ?

Ik heb eens een 4tal weken loW Carb gegeten en was meteen 4kg kwijt alleen ik hou het niet vol.. ;(

Link naar reactie
Delen op andere sites

haha ja helemaal schrappen is ook niet zo handig he :)

Je hebt ze wel nodig hoor. Zou gewoon eens proberen om vooral geen witte carbs te eten.

Dus zilvervliesrijst ipv gewone rijst, volkoren pasta ipv gewone paste and so on.

Ik eet ze niet in mn avondeten trouwens.. Ik eet wel volkorencrackers in de ochtend bv. Veel voedingsvezels zijn ook goed voor je he!

Als ik al carbs eet bij mn avondeten is dat op een avond dat is sowieso ga trainen. Tis een not done om ze op een avond bankhangen van tevoren te eten. :)

Google ze gewoon eens? Dan vind je ze wel. De meeste grote toko's verkopen ze ook. Effe beetje moeite doen en bellen of langsgaan bij een toko bij jou in de buurt :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

www.dieetshop.nl daar heb ik ze besteld, omdat ze daar ook pasta hebben met bijna geen koolhydraten,

daar zitten dus wel caloerien in, maar dat heb je ook weer nodig als je veel sport....

haal liever de caloerieen uit gezonde voeding dan uit suikers en vet (mag ik trouwens niet eens ook ivm de darmen)

ik heb nogal last van een spastische darm dus zijn koolhydraten niet echt fijn,

mijn darmen moeten door koolhydraten heel erg hard werken en door deze pasta dus niet.....

hoi vero,

nee ben nu al 8 jaar alleen, heb na hem nog een aantal relaties gehad,

maar voelde niet wat ik moet voelen....

ooit zal hij wel op mijn pad komen

ik weet nu dus duidelijk wat ik wil en wat ik NIET meer wil haha..

ik was toen ook nog jong, 16 t/m 21e.......dus op die leeftijd bijt je niet echt van je af (tenminste ik niet)

nu krijg je gewoon te horen wat ik denk,

zo ben ik en daar moet je het maar mee doen,

ik ben een heel liefiemand, maar wel recht door zee,

daar hou ik zelf ook van.....

lief hoe jij schrijft over hem, jullie hebben het fijn samen dat hoor ik wel....leuk hoor... :55:

Link naar reactie
Delen op andere sites

www.dieetshop.nl daar heb ik ze besteld, omdat ze daar ook pasta hebben met bijna geen koolhydraten,

daar zitten dus wel caloerien in, maar dat heb je ook weer nodig als je veel sport....

haal liever de caloerieen uit gezonde voeding dan uit suikers en vet (mag ik trouwens niet eens ook ivm de darmen)

ik heb nogal last van een spastische darm dus zijn koolhydraten niet echt fijn,

mijn darmen moeten door koolhydraten heel erg hard werken en door deze pasta dus niet.....

hoi vero,

nee ben nu al 8 jaar alleen, heb na hem nog een aantal relaties gehad,

maar voelde niet wat ik moet voelen....

ooit zal hij wel op mijn pad komen

ik weet nu dus duidelijk wat ik wil en wat ik NIET meer wil haha..

ik was toen ook nog jong, 16 t/m 21e.......dus op die leeftijd bijt je niet echt van je af (tenminste ik niet)

nu krijg je gewoon te horen wat ik denk,

zo ben ik en daar moet je het maar mee doen,

ik ben een heel liefiemand, maar wel recht door zee,

daar hou ik zelf ook van.....

lief hoe jij schrijft over hem, jullie hebben het fijn samen dat hoor ik wel....leuk hoor... :55:

je klinkt als mij!! haha Serieus... Ik herken er veel in...

Ik heb zelf 9 jr een relatie gehad met mr ex, waarvan ik heel blij ben dat het mijn EX is....

Ik was 18... Een klein kind dus.. Wist ik veel. Heel apart als je jezelf na 9 jr niet meer herkent. En heel apart dat je ziet hoe iemand dat met je voor elkaar krijgt. Ik was toch helemaal niet zo'n meisje dat zich door haar kerel laat zeggen wat wel en niet te doen? Dat was ik wel geworden hoor....

Maar goed.. Been there, Done that. Heel veel van geleerd en dat wil ik dus NOOIT meer!

Het heeft eventje geduurd, maar ik ben er weer. Gelukkiger dan ooit en top in mn vel.

Love it! Ik ben ook heel lief, maar als ik ergens niet op ben gevallen is het wel mn mond... :106:

Als je een ***relatie hebt gehad, weet je iig wel wat je niet wilt en weet je wat belangrijk is. Uiteindelijk weet ik nu wel dat ik deze relatie enorm waardeer door de dingen die ik heb meegemaakt in de vorige.

Ik gun je een kanjer meid ;)

Komt goed! (laat je nooit door een ander wijsmaken dat je iets wel of niet bent!! Iemand anders onzekerheid mag lekker die van die ander blijven!)

x Vero

Link naar reactie
Delen op andere sites

boh vero wat een MOOIE zin

(laat je nooit door een ander wijsmaken dat je iets wel of niet bent!! Iemand anders onzekerheid mag lekker die van die ander blijven!)

heel lief gezegd.......die is rechtdoorzee :141:

heb vandaag trouwens de noodles gekregen en de past wat ik daar besteld op op de site.....

gisteren linzensoep met kip gemaakt voor 2 dagen (nou ja soep de lepel moet in mijn soep bij wijze van kunnen blijven staan)

bomvol eiwitten wat ik nu zeker nodig heb na de operatie....

thanx girl X

Link naar reactie
Delen op andere sites

hihi wat lief dank je :)

Ja, inderdaad veel eiwitten eten nu!! Super gezond.

Weet je wat trouwens ook heeeeeel lekker is??

Optimel vanille kwark met vanille yoghurt en perzik. (zo'n rond bakje)

Ik ben daar normaal niet zo van omdat het meestal nogal chemisch smaakt. Maar sjees!!!! wat is dat lekker!

Heb geloof ik wel 10 keer de cals gecheckt. Dacht deze hele bak kan gewoon geen 200 cals zijn zonder vet en suiker en zoveel eiwitten!

Te lekker om zo gezond te zijn whahaha.

Ik was echt mega strikt na de operatie. Dacht ik mag niet sporten er komt geen gram aan! Was ik in 4 weken bijna 3 kilo afgevallen :S

Laat je weten hoe de noodles en vooral ook de pasta (want die heb ik nog niet gehad :) ) smaken?

xx Vero

Link naar reactie
Delen op andere sites

ha die verooo,

wat leuk van die optimel, maar ik ben verslaafd aan maere kwark met musli, magere kwark zitten namelijk ook veel eiwitte, zoals jij wel zult weten,

die optimel ga ik eens kijken.....

pasta en noodles nog niet gehad,

maaar als laat ik het je meteen weten,

gisteren 4 eieren met 1/2 zak spinazie en veeeel chitaken gemaakt, lekkere dikke omelet dus

(chitaken haal ik bij de chapignonskwekerij in ulestraten)

vandaag zwarte bonen met blijkje tonijn en blikje zalm erdoor.....

zie niet uit als het klaar is, maar heeeeerlijk,

ik snap nooit dat mensen moeilijk doen over koken ik kijk wat ik heb en hussel gewoon alles door elkaar....

mag nu dus niet sporten (weet niet of je mijn verslag had gelezen!!!)

maar dus ff puur groenten en vis,

maar ben 1.5 kilo nu te weinig, maar durf dan toch geen koolhydraten te pakken kan wel die pasta pakken, maar wil ff puur eiwitten en dat zit in past bijna niet en ook in die noodles niet dus dat pas weer als ik 6 weekjes po ben...

trouwens hoe was je bodypumples,

vond je het leuk,

ik kon de dag erna nog niet op de wc zitten vd spierpijn haha,

dat vergeet ik nooooit meer dus ik weet wat me te wachten staat als ik weer ga beginnen :98:

weer sinds 2 dagen aanhet werk, valt tegen hoor, ff wennen, maar ja komt goed XX

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haaiii!!!

Ja kwark is super he! Ik krijg alleen naturel niet weg en ik houd niet van cruesli/ muesli en al dat spul...

Ik ben meer van de magere yoghurt en af en toe een variatie van magere kwark, maar dan met fruit erdoor :)

Jij kookt wel gevarieerd zeg!! Geef je ook cursus?? :P

Volgens mij woon jij wel heeeeeel kort bij mij in de buurt btw :)

Qua vis kun je mss even overstappen naar wat vettere vis? Dan heb je wat meer voedingswaarden zonder de nadelen van de carbs?

die noodles zijn volgens mij wel vooral eiwitten... Net 1 vd protein pancakes opgegeten. Ik eet om de 2/ 2,5 uur 200 cals gebaseerd op veel groente/ fruit /eiwitten

Ik moest er eigenlijk 2 eten om aan die 200 cals te komen, maar mijn god 1 was al proppen!!

Spierpijn valt reuze mee. Voel het aan de voorkant van mijn bovenbenen. Ik heb alleen pijn aan die wervel in mijn nek!!!

Doe ik dan iets verkeerd? Die stang moet toch steunen op je nek/ schouders?? Ik was alweer 2 weekjes aan de slag met de krachttraining thuis. Gelukkig dus niet van niks naar zo'n les. Kan me voorstellen dat je het dan niet trekt!!! hahaha

Was gelukkig wel lekker pittig. Zelfs mn vriend was aant puffen en steunen hahaha. Instructeur was cool. Gaat het??? Ja hoor! Dan niet zwaar genoeg! Nog 20 keer!!! WHAAAA

Ik vond het ook tegenvallen hoor...

Had verwacht sneller dingen te kunnen en zo... Wat doe je voor werk?

Hele dag achter pc voel je zo op de helft wel! (Vond ik tenminste....)

Link naar reactie
Delen op andere sites

haha ik eet vette vis, makreel zalm tonijn forel.......

die noodles zit geen enkel eiwit tenminste zoals op de verpakking staat.....

hoe maak je zo'n pancake?

eet je om de 2 uur...hoe doe je dat dan met je werk?

maak je je 's ochtends dan van alles klaar...of hoe doe je dat?

gelukkig had je geen spierpijn de meeste echtttt wel, maar dan train je dus behoorlijk goed...

en jaaaaaa die leraren die kunnen er wat van he met hun DAN IS HET NIET ZWAAR GENOEG haha...

ik heb wel het gevoel alsof mijn tieten niet van mij zijn ook qua lopen, het waggelt zo is dat normaal,

en ik moet echt zorgen dat ik rechtop loop, maar vind dat eng.....

duik het liefste in elkaar ook drempels aiiii wat eng.... heb jij dit ook allemaal?

kus

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ff als reactie op happydepeppy, als dat mag :)

Dat is normaal meid, in het begin wiebelt dat nog allemaal en voelt het alsof dat niet bij je hoort. Kwestie van wennen :) En dat ding dat ze kliniekbh noemen, is ook niet echt een 'big help' haha. Straks maar een goede stevige sportbh kopen voor tijdens het sporten. Dan voelt het allemaal veel prettiger :)

En over een paar weken voelt het alweer anders ;)

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

haha bb tuurlijk mag dat!!

Ja idd wennen wennen wennen. Bij mij gaat het nu echt al een stuk beter!

Eerste weken hield ik mn tieten vast bij elke drempel!!! Autogordel zit nog steeds niet chill... Doe die schuine band achter mn rug.

Als n agent me aanhoud wil ik best even uitleggen waarom ;)

Ik heb die heavy sports bra van de hema en daarover een sporttop met een licht ondersteunende top erin. Die combi vind ik super.

Over die spierpijn. Ik had het wel in mn bovenbenen hoor! Toen ik gisteren weer moest lungen begreep ik meteen waardoor het kwam. DAT dus.

Want dat doe ik dus nooit. Correctie: deed :P

Vind het leuk hoor bodypump!!

Ahh die vis heb je onder controle!! haha no comment van mij hoor :P

Ja, om de 2 uur. Loopt wel vaker uit naar 2,5 a 3 uur. Ik eet ook langzaam dus ben vaak ook wel een half uur bezig met iets dus dat compenseert weer hihi.

Op het werk kan het prima. Staat een ijskast in de keuken en zit gewoon op kantoor. Niemand die hier iets zegt.

Had bij foods en sports mijn menuutje gepost. Die pannekoeken maak ik in de ochtend laat ze effe afkoeken en doe ze dan in folie meenemen.

Is ook ideaal om mee te nemen int weekend! Als ik ergens heen ga, schat ik in hoe lang ik weg ben en hoeveel ik dus moet meenemen.

Neem meestal appels mee of pannekoeken dus :) Veel mensen zeggen me dat ik moeilijk doe, maar het is een kwestie van willen en even aanpassen.

Ik vind het net helemaal niet chill als ik verplicht wordt iets te eten wat ik niet wil. Dus neem ik n alternatief voor mezelf mee :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

BB bedankt voor je hulp maar weer eens,

lief van je.

heb die van fila altijd aan en nadat de hechtingen doorgeknipt waren 's nachts die vd kliniek

fila duwt te snel 's nachts op de littekens vond dat eng....

tijd tijd tijd, dat weet ik maar toch ben bij alles onzeker in dit gebeuren... :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

ha vero,

bedankt vd antwoorden en jij had dat dus ook,

ik heb idd zo'n extra tanktop gekocht voor over de sportbh...

hij hangt toevallig nu te rekken over een stoel (heb hem daar omgeen geklemd om de rugleuning zodat hij wat uit wijd...

36 is normaal perfect maar met fila eronder beetje strak dus dan maar ff uitrekken dat ding....

super hoe je dat dus doet met het eten,

ik neem altijd overal mijn eigen eten mee naar toe,

wat ik eet wil ik hebben dat me ook echt smaakt en niet dat ik maar iets naar binnen moet werken,

dan eet ik nog liever niet,

ik neem meestal musli met magere kwark mee of blikje tonijn ennnn smoothie sowieso...

trouwens blikje tonjn in pittige groentensaus is ook heeeeeeeeerlijk,

voor in de zomer doe ik altijd pasta koken ...afkoelen wel meteen olijfolie erover anders plakt me de boel aan elkaar peper en zout en als het koud is zo'n blikje tonijn in pittige groentensaus erover,

snelmakkelijk en heeeeeerlijkkkkk...

handige tip voor jou, kun je ook om mee te nemen en nu koelboxje halen bij de blokker heeeel handig voor in de auto....

thanks girl :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

haha zo herkenbaar!!! Ik heb een klein jamie oliver koelboxje! Zo'n retro ding hihi

Dus jah als we ergens heen gaan (dagje of zo) neem ik dat ook wel es mee. Of naar het zwembad of zo. Als iedereen daar aan de friet gaat heb ik wat anders bij me.

Ik denk dat als je goed voorbereid bent je de halve race al gewonnen hebt. Dan kun je idd meenemen wat je echt lekker vindt en heb je niet het idee dat je iets mist!

Ik ben ondertussen groot fan van de protein pancakes :) Eerste keer vond ik ze echt niks. Blerghhhh! Smaakte helemaal niet naar pannekoeken!

Tweede keer wat gerommeld met het recept en toen was het al beter. Nu ben ik aan de smaak gewend en ben ik fan! Zijn net vanille wafels maar dan in de vorm van een pannekoek.

90 cals p st en voornamelijk een lading eiwitten jammie! (ben niet zo van de shakes)

tonijn eet ik ook vaker! wel op waterbasis... Heb nu ook een paar keer die shirataki noodles (konjak) gehad en ik vind ze echt lekker!

Heb meteen 3 pakken gekocht want dicht kun je ze bijna een jr bewaren volgens mij. Ben wel echt benieuwd wat jij van die rijst vindt hoor. Die hebben ze niet bij de toko dus moet ik echt bestellen. Wacht jouw review effe af :)

Wat ik maak als ik snel snel moet zijn? Gooi een lading gemengde sla op een bord. 2 tomaten in stukjes en opwarmen. Dat kieper ik over de sla. Dan 2 eieren bakken. (omelet, maar haal de dooiers eruit)

beetje zout erover. Remia fritelijn en jammie! Soms wat atjar tjampoer er nog overheen. Mega gezond en lekker! en in 5 min klaar. :101:

Link naar reactie
Delen op andere sites

heee dat klinkt als jummie jummie,

ik kreeg gisteren advies van een vrouw die me wel eens met voeding heeft geholpen dat ik van modifast protiplus moest gaan halen vd eiwitten...

nou die vanmorgen gehaald bij de kruidvat in cappuccinosmaak...

99 kcal per glas,

ik zweer het je, nog nooit zoiets lekkers als dit gehad,

dit gaat dus mijn ontbijt worden

them wat lekker en een opkikker wat ik er van krijg....

toevallig dat ik vanmorgen de smoothie maakte van rode bietjes en bleekselderij en dat ik bijna aan het kotsen kwam,

opeens kreeg ik het amper af,

misschien ook de combinatie van deze,

deze vond ik eerst de lekkerste haha,

ga dus nu wel ff zo rauw de groenten eten,

gek he hoe dat opeens kan,

ook weer super toeval dat ik dus dat advies kreeg van die modifast eiwitshake,

heb in het verleden wel eens eiwitshakes gehad,

maar dan van zo'n bodybuilderzaak en dat schijnt dus juist NIET goed te zijn,

daar zit te veel rotzooi in....

ach eet 's avonds toch altijd groenten met vis of vlees of vegetarisch,

maar rauwe groenten zijn natuurlijk het beste......

nou wou net gaan zeggen dat ik die shirataki noodles zondag wou gaan proberen,

maar ik had honger en dacht waarom nu niet,

dus terwijl ik jou aan het schrijven was heb ik ze een min afgespoeld en 1 min gekookt,

peper zout en knoflook en olijfolie erover en zo gegeten,

normaal doe je dat dus door je gerecht,

maar wou het zo ff uitproberen

godnondeju wat lekker man,

ohhhhhhh heerlijk, 1 zo'n zakje vult dus ged,

dit kan ik dus ook zo meenemen overal naar toe,

wat een uitkomst zeg....

heb ze via internet besteld,

maar jij zegt dat ze bij de toko in maastricht in dat grote winkelcentrum waar ook de jumbo ligt (geloof ernaast zelfs) dat ze ze daar ook verkopen?

ben je eeuwig dankbaar voor deze super tip,

maar eiwitten zitten er niet in.....geloof dat jij dacht van wel ;-)

morgen naar coninxpop en daar krijg je dus alleen maar vette vette hap ...

eet dus ieder jaar veel kwark van te voren en begin daar meteen droge witte wijn,

als ik mijn wijn heb gedronken vergaat me toch deels de eetlust,

maar je mag niets het terrein mee op nemen van eten of drinken,

maar heb vanmorgen eitjes gekookt dus smokkel me die toch lekker mee naar binnen,

kan ik die gauw ff tussendoor eten,

snap niet dat zelf in deze tijd daar niet iets van een gezonde kraam staat,

maar ja dan maar stiekem zo....

buikje lekker vol nu hihi

fijn weekend alvast en alvast een lekker avond hihi

Link naar reactie
Delen op andere sites

hahaha wat cool dat je ze zo lekker vindt!!!

Ik heb laatst 3 bakken tegelijk gekocht (1,75 pst) je kunt ze bijna een jr bewaren. Wel zo praktisch :)

Nu nog effe wachten totdat je die rijst ook hebt gehad :) Maar goed om te weten dat ze zo dus ook lekker zijn!

Bij pinkpop hadden ze dus WEL gezonde dingen!! Een hele opluchting hoor. Ik had die protein pancakes gemaakt en die bij de ingang nog naar binnen gepropt.

Dan kon ik de lunch al besparen. Uiteindelijk 1 keer kippenpoten gehad, 1 keer kipreepjes met een pitabroodje en veel te veel sambal foutje bedankt...en 1 keer een salade.

Het kan dus wel!

Ik stond mooi voor lul bij de ingang... Ik had van die modifast fatblockers. Als ik dan weet dat ik een keer er niet onder uit kom om vettig te eten dan beperk ik de schade op die manier.

Dus dat meegenomen naar pp. Je mocht dus geen medicijnen meenemen! Die jongen zo van uhhh en wat is dit? Ik: Ja dat zijn mijn frietpillen.

hij snapte er geen hol van, maar volgens mij voelde hij zich nogal dom dat ie niet snapte wat ik bedoelde en toen heeft ie me ze maar mooi mee laten nemen :101:

Hoe was het festival??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.