Ga naar inhoud

Verooo : 3 mei 2013 : Dr. de Meyere : Artemedis


Aanbevolen berichten

  • Reacties 348
  • Created
  • Laatste Reactie

Hihiiiii die onderbroek :) :) :)

Vero, nog 1 x slapen!!!!!!!!!!!!!! (eigenlijk nog 2x, maar dat tweede zal maar een mini-slaapje zijn) ;)

Ik wens je heeeeeeeeeeel veel succes morgen!!

Zal aan je denken en uitkijken naar je verslagje!

Liefs

*c*

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thnx c :)

Nee toen straks toen Marlie online was kreeg ik ff zo'n rush, maar ben weer helemaal zen :)

Ik sta op de crosstrainer effe opwarmen en zo in stijl afscheid nemen van mn sportkamer sniksniksnik...

Nog even een uurtje los met de gewichten :) kom straks nog wel even spieken :)

X Vero

Link naar reactie
Delen op andere sites

Los met de gewichten.... Woah daar krijg ik helemaal bodybuilding ideeen bij! Heb je echt een sportkamer thuis? Gebruik jij die alleen,of je vriend ook? Kun je dan wel de motivatie opbrengen om het te blijven doen?

Slaap lekker en toi toi toi voor morgen! X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Los met de gewichten.... Woah daar krijg ik helemaal bodybuilding ideeen bij! Heb je echt een sportkamer thuis? Gebruik jij die alleen,of je vriend ook? Kun je dan wel de motivatie opbrengen om het te blijven doen?

Slaap lekker en toi toi toi voor morgen! X

Hahaha tja... Ja, ik heb een sportkamer helemaal voor mezelf.. Crosstrainer dumbells yogamatje losse gewichten en een drukbank ow ja en een tv!! Hahaha

Ik sport 5 a 6 x per wk.. Ik ga dus heel veel tijd over hebben de komende weken...

Jij ook slaap lekker en thnx!

@yuna bedankt!

Zo! Nu ga ik met mn bakje magere yoghurt en pot thee skyfall kijken met vriendlief :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Had je het gezien!!!! Whahahahaha geniaal toch!!!!

En dat ook gewoon verboden wordt dat zo'n filmpje dan wordt doorgestuurd en zo!

Hij ging wel echt goed neer he! whahahahah kopje duikelen :45:

Ja ik had het gezien...... HOe verzinnen ze het!!!

En hij ging idd goed neer :152: Gelukkig maar, want als je valt kun je maar beter ook meteen góed vallen, toch? :45:

Nou meid, morgen is het zover!!! :D Je krijgt je nieuwe TIETEN!!! :D

Heel veel succes!!! En ben benieuwd hoe het morgen met je gaat!!!

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo, nu wordt het quality time voor jou!! Ik wil je heel veel succes wensen morgen. Eindelijk ben jij aan de beurt. Las dat alles al klaar staat. Doe de groetjes aan Bruno en zeg dat hij er maar weer wat moois van moet maken, wat we van hem gewend zijn. Succes meid!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Watte????? F5en???

Wat is dat???

Whahaha pagina vernieuwen! Nog nooit iemand zo horen zeggen!!!

Zit ik hier helemaal gereed voor mijn feestontbijt (ik eet volgens een strict dieet maar vandaag mocht ik meer aangezien ik praktisch de hele dag erop moet teren) ik van alles gekocht... Brood eieren en kipfilet jamjam!!

Wat maak ik automatisch?? Cracker met tomaat en na 2 zit ik vol... Joy! Grrrrrr :(

Over 2 uurtjes prop ik er snel nog wel wat in :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha, dacht ook, F5-en, "fvijven", zou dat iets typisch Nederlands zijn of zo? :) :) :)

Vero, volgens mij heb jij een moordlijf zeg! Crackers met tomaat, magere yoghurt, crosstrainer en gewichten! Dat zit volgens mij allemaal superstrak! En binnen enkele uurtjes komt er nog es een nieuw stel tieten bij ook! Dat wordt helemaal top!

Veel succes en kijk ernaar uit te horen hoe t geweest is (ik zal dus ook de hele dag "fvijven" :)

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou dat valt effe tegen!!! Hahaha

Ik heb mijn sportkamer 1,5 jr moeten missen wegens verhuizingen en zo en n tijd geen keuken gehad... Ellende dus! Ben nu bijna weer op gewicht en druk met de boel strak trainen. Mooi klote dus dat ik nu 4 wkn niet mag... Wordt veel wandelen :)

@kapper :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

gefeliciteerd meid! Een vlotte en pijnloos herstel gewenst!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefelicteerd ! Hoop dat alles goed gegaan is en dat de pijn te doen is Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Holaaaaa!!!!

Nou daar zijn we dan.

Bij dezen het verslagje :)

We waren veel te vroeg dus zijn eerst nog gezellig naar de Ikea geweest waar vriendlief nog ff een portie zweedse balletjes met friet heeft weggewerkt haha. Tien voor drie kwamen we binnen bij Bruno en we mochten meteen doorlopen. Nog effe gepraat, gemeten, foto's gemaakt enz. Toen gesprek met de anesthesist en daarna mocht ik door naar de operatiekamer. Ik had dus gewoon TOTAAL geen zenuwen. Heb met iedereen leuk gebabbeld en liep rond met een mega smile. Kom maar op met die boobs!

Toen ik wakker werd meteen naar beneden gekeken, maar ik kon niet echt scherp zien... Een glimp opgevangen en geroepen WHOOOAAAA ik heb tieten!!! Iedereen in een deuk daar! Maar ik weet dus niet meer hoe ze eruit zagen, blijkbaar toch nog te high :unsure:

Ik weet wel nog dat ik overstapte in het bed en meteen water wou hebben. Mocht niet meteen, maar 5 min later wel.

Toen kwam Bruno kijken en vertellen hoe en wat. Hij had 350 medium erin gestopt en vriendlief geroepen, maar gezegd dat ie het niet mooi vond. Het was te volgepropt en bol aan de bovenkant. Vriend weer naar buiten gestuurd en 300 erin gestopt. Vriend zag geen verschil, maar volgens Bruno was een veel beter. Hij is de expert he!

Ik heb nu wel een beetje twijfels of ik ze wel groot genoeg ga vinden....

Siltex Round Moderate Plus Profile Cohesive 1 300cc

BB roept u maar... (borst was 12,5 cm breed)

Nou toen nog effe medicijnen en zo besproken met Bruno en toen ging hij. Toen kwam de verpleging nog effe checken en die zeiden dat het heel mooi was en dat ik blij zou zijn. Ik weer: Wordt het niet te klein??

Nee nee die andere was echt te veel... Oke we zien het allemaal wel he...

Auto ingestapt en naar huis. Tjeh we moesten door Luik. Vriend moest eten en eigenlijk basisshirts hebben. Ik voelde me Zen dus we zijn bij de Mediacite gestopt. Jow gewoon een uur na de operatie gaan shoppen bij de Primark.... Ik spoor niet he... :154:

Nou meer gegleden dan gelopen hoor en we waren ook zo weer buiten. Nu thuis!

Heb links totaal geen pijn. Daar voel ik niks. Rechts zeurt een heel klein beetje en na al het gesms en getyp nu ga ik ook stoppen en plat liggen. Tis mooi geweest voor vandaag :)

Gaan lekker een filmpje kijken :)

Het stelde in mijn ogen echt niks voor en voel me helemaal prima! Medicijnen op tijd innemen en hopen dat het morgen geen helse pijnen gaan zijn... We'll see!

Baaibaai ladies!!!

Dikke kus Vero

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeeeeej Vero!

Een uur na OK naar de Primark...nope jij spoort niet :45: maar wel op een prettige manier hoor :P

Hoop dat je je de rest van de hersteltijd zo goed blijft voelen,heerlijk toch!

Nu lekker uitrusten en goed slapen!

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.