Ga naar inhoud

Verooo : 3 mei 2013 : Dr. de Meyere : Artemedis


Aanbevolen berichten

hahaha C maakt niet uit joh :)

Corine leest hier ook wel regelmatig mee, ze zal het wel zien.

15 mei, consult spannend he! Ik was echt stiknerveus voor die consulten zoooo raar.

Alsof het dan echt wordt, terwijl nu ik de stap heb genomen ben ik eigenlijk heel rustig...

Nou ja als ik denk aan de operatie krijg ik wel een beetje de kriebels haha

Succes meid! En houd ons op de hoogte van je ervaringen :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 348
  • Created
  • Laatste Reactie

Haha, volgens mij heb ik te veel 'tiet in mn hoofd' :) :)

Ik ben wel heeeeeel ongeduldig hoor, das nog veel te lang! Maar ook wel veel zenuwen hoor!

Ben echt al heel benieuwd om je operatieverslag te lezen! Tis echt niet lang meer zeg, nog n weekje! Spannend!!

Bedankt en doe ik ZEKER!

Link naar reactie
Delen op andere sites

whahaha te veel tiet in je hoofd! Anders ik wel!! :154:

En jij nieuwsgierig naar mijn verslag? Boh ik ook hahaha weet nog niet wat ik ga schrijven maar hoop iets in de trant van WHAAAA IK HEB TIETEN!! hihi

Oke ontspan... Ik probeer tijdens dit forummen ook nog een serieuze baan uit te voeren :82:

Het is natuurlijk wel heel leuk dat je op dit forum mee kunt aftellen met andere meiden. Dan ben je niet zo met je eigen datum bezig. Natuurlijk ook wel, maar het geeft een beetje tussenpozes zeg maar.. Voor mij is dat in ieder geval wel zo :) Ben nu alvast hard aant duimen voor Mara. Die moet morgen!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zing nog wel eens door het huis heen: IK HEB TIETEN lalalala, IK HEB TIETEN Tralalalalal!!! (niet als de kindjes thuis zijn hoor, anders zingen zij het straks ook op het kinderdag verblijf haha) :154:

Mwoewa, ik lees nog wel eens wat hier op het forum!! Ik ben volgens mij echt verslaafd. Erg he. Zelfs mijn man begint af en toe al te roepen: zeker weer tieten??? Het is zo gek joh, ik kijk ook alleen maar naar borsten, lijk wel een vent! Gaat wat worden straks i de zomer.

Ik zie het al helemaal voor me, samen met mijn man op een terras, samen tieten kijken!! He schat, moet je daar eens kijken, zullen ze echt zijn? Hahaha. Hoe hylarisch :152:

He, 15 mei al *C* ? Dat i s ook al snel he, welkom to the club. Ik zal nog wel even op de eigen topic reageren. Maar het is inderdaad 3000 al in, dus ook de kliniek BH die je aan krijgt. Het consult kost 30 euro, maar die krijg je terug zodra je je laat opereren. Wel contant meenemen, je kunt niet pinnen.

Groetjes Corine

Link naar reactie
Delen op andere sites

He meisjes,

Veroo wat lief dat je voor me duimt :) Vind het nu wel erg spannend worden,ben al de hele dag rommeltjes van links naar rechts aan het dragen. Heb alleen vanochtend gewerkt,en dat is maar goed ook,want er komt echt niks uit mn handen. Heb de badkamer nog maar eens goed geschrobd en wat gestoft en gedweild... Liiiiiters frisdrank in huis gehaald... Ben bang dat van slapen niets gaat komen vannacht haha

Corine :45: ik zie je al door het huis zingen,briljant!

Hier dezelfde tietenverslaving overigens,echt erg!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hihi, nu zit ik met dat liedje in mn hoofd!!! Ik zou het ook willen zingen, maar dan klopt het helemaal niet. Ik maak er 'KHEB BIJNA TIETEN, tralalalalaaaaaaa' van :) :)

Inderdaad, vind het ook super om mee te leven met iedereen! Dus Mara, my thumbs are up!! We denken allen aan je morgen!

Juist Corine, 15 mei, maar dat is pas een eerste consult hoor... Ik zou ten vroegste in augustus kunnen gaan voor de eigenlijke bv, gezien mn verlofregeling op het werk. Hopelijk kan onze Bruno dan ook! :)

3000 all in is echt wel mooi...

Bedankt voor de tip trouwens, ik neem zeker cash voor het consult mee!

By the way ladies, waar vind ik die grappige emoticons en vanwaar komt de "... days untill new boobs"? Aaaaah, ik ben een echte NEWBIE!!!! :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Alvast heel veel s6 morgen en ben ook super benieuwd naar je operatieverslag ! Word er zelf zenuwachtig van haha . Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben tegenwoordig ook alleen maar tieten aant kijken. Eerst niet want ik werd niet bepaald vrolijk van andermans mooie boobs. Herinnerde mij er alleen maar aan dat die van mij zo lelijk zijn. Nu is het zo anders wetende dat ik binnenkort ook tieten heb!! Zingen we samen Corine!!!!

Haha het hele kinderdagverblijf gaat straks hele rare dingen denken!!

Mara, kan me heel goed voorstellen dat the day before the big boob day niet erg productief is hihi

Heeeeeel erg veel succes morgen meid!! Laat ons maar snel weten hoe het gegaan is!! Al is het maar een thumbs up! :) ik denk iig aan je

Link naar reactie
Delen op andere sites

Alvast heel veel s6 morgen en ben ook super benieuwd naar je operatieverslag ! Word er zelf zenuwachtig van haha . Xxx

Ja, ik ook. Zo leuk om mee te leven. Maak ik het ook weer een beetje mee!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zing nog wel eens door het huis heen: IK HEB TIETEN lalalala, IK HEB TIETEN Tralalalalal!!! (niet als de kindjes thuis zijn hoor, anders zingen zij het straks ook op het kinderdag verblijf haha) :154:

Gaat wat worden straks i de zomer.

Ik zie het al helemaal voor me, samen met mijn man op een terras, samen tieten kijken!! He schat, moet je daar eens kijken, zullen ze echt zijn? Hahaha. Hoe hylarisch :152:

Uhm, is dat dan raar? Of is dat niet de bedoeling? Doe ik ook altijd :45:

We hebben al heel wat nepperds voorbij zien komen op die manier :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Uhm, is dat dan raar? Of is dat niet de bedoeling? Doe ik ook altijd :45:

We hebben al heel wat nepperds voorbij zien komen op die manier :D

Ha Ha Ha, muts!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo effe mijn topic uit het stof opduikelen :P

Ik zit meer over mijn hele verhaal in andere topics te vertellen dan in mn eigen dus hier maar eens effe een update.

Medicijnen heb ik allemaal gehaald (celebrex/ antibiotica/ paracetamol/ Voltaren) al weet ik niet zo goed hoe en wat met het schema. Ik neem aan dat ik dat nog krijg van Bruno, maar heb BB ook al effe een privebericht gestuurd, aangezien ik zag dat ze ergens had vermeld dat ze bij het schema van Artemedis de nacht overslaan en dat het beter zou zijn dat niet te doen.

Morgen dus beginnen met de antibiotica!

Centen liggen klaar! Wel gek eigenlijk dat contact betalen... Zit iedereen daar braaf te wachten met een envelopje met 3000 euries....

Zo in de hand besef je je wel degelijk hoeveel geld het kost!

Foto's liggen klaar al heb ik meer foto's van wat ik niet wil dan van wat ik nou net wel wil. Maar ja een kopie maken van een foto zal toch niet gaan dus zo slecht zal het wel niet zijn...

Dekentje/kussentje voor in de auto/ lippenbalsem/ boekje voor in de auto/ haarborstel/ wat te eten en drinken voor op de terugweg checkcheckcheck!

Vriend is vr/za/zo vrij geblokt dus at my back and call when needed (gnagna hahaha) Ik ga me zo'n belletje aanschaffen!!! Tingelingelingelinggggg 1 thee aub! :45:

Denk dat het dat wel is he... Boodschappen in huis en jeh vriend kan prima naar de Jumbo en die ligt 300 meter van mijn huis dus tot zover zal ik nog wel komen toch..

Ik heb al geoefend met douchen en mijn ellebogen laag houden Jaja, dat lukt! Zelfs haren wassen kan ik! Ook fohnen en stijltang gaan wel lukken.

Het enige wat ik me dan toch afvraag is hoe ik me in hemelsnaam al die weken moet gaan aankleden als die ellebogen niet omhoog kunnen??? Ik bedoel ik heb niet zoveel met ritsen en knoopjes en zo... Ik denk dat er niks anders opzit... Ik ga gewoon 4 weken naakt! Hoppa! Ziet meteen iedereen dat ik eraan geholpen ben, hebben we die discussie ook meteen gehad :)

Morgen Marlie en dan ik... lichte kriebels zijn er nu wel hoor...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo! Jij bent er helemaal klaar voor! :)

Super dat het lief ook vrij heeft! Maak daar maar effe handig gebruik van ;)

Vind t echt heel spannend voor je!!!

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het enige wat ik me dan toch afvraag is hoe ik me in hemelsnaam al die weken moet gaan aankleden als die ellebogen niet omhoog kunnen??? Ik bedoel ik heb niet zoveel met ritsen en knoopjes en zo... Ik denk dat er niks anders opzit... Ik ga gewoon 4 weken naakt! Hoppa! Ziet meteen iedereen dat ik eraan geholpen ben, hebben we die discussie ook meteen gehad :).

:45: whahahhaahhahhaa

Nou,naakt gaan blijft natuurlijk een optie... Maar zelf vind ik het aankleden goed te doen hoor. Heb je veel shirts met stretch? Je kunt nl 1 arm erdoor en dan je hoofd en dan nog een arm. En dan omgekeerd met uitkleden. Of eerst je hoofd erdoor .... Is echt wel te doen hoor,beetje oefenen. En spagettitopjes kunnen via je voeten!!

Oefen maar eens voor de spiegel :P

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou je hebt al meer ingepakt dan ik! Ik kwam niet verder dan een schone onderbroek in m'n koffer waarop m'n vriend vroeg waarom ik die nodig had Hahah maar n borstel is idd handig en n emmer voor t kotsen en n kussentje .

Die antibiotica ben ik net mee begonnen maar kreeg t niet weg dus heb denk ik maar de helft naar binnen , ga zo naar bed en dan hopen dat ik snel in slaap ben . Zal zsm m'n verslagje neer zetten morgen ! Jij kan ook gaan aftellen , spannend hè !

Link naar reactie
Delen op andere sites

He stelletje zenuwlijders, haha!! Dat aankleden gaat vanzelf hoor, moet inderdaad wel een beetje stretch zijn, normale t shirts en zo gaat makkelijk. En douchen, haren wassen, fluitje van een cent. Gewoon je hoofd naar beneden doen en een kind kan de was doen. Alleen me haar in een staart doen ging niet makkelijk, dan moet je echt even je ellebogen iets hoger doen, maar dat is heus niet zo heel erg, eventjes. Nou, Veroo voor jou nog twee nachtjes. En dan kunnen we weer verder kletsen hoe jullie het ervaren hebben! Leuk hoor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Whahahha een onderbroek! Marlie blijf je er slapen?

Of bang dat je in je broek piest van angst :P

Ach je kunt niet goed genoeg zijn voorbeid :)

hahaha nieuws staat op over die president die op zn plaat gaat met zn paard!!! geniaal :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

hahaha nieuws staat op over die president die op zn plaat gaat met zn paard!!! geniaal :P

ja, dat nieuws.... Wat een debiel volk :45:

Is toch niet te geloven he!! Moet je je voorstellen dat Willem op zijn plaat gaat met paardracen en dat hij 10 minuten later op het podium zou staan om zijn 1ste prijs op te komen halen :152:

HOE BIZAR :45:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Had je het gezien!!!! Whahahahaha geniaal toch!!!!

En dat ook gewoon verboden wordt dat zo'n filmpje dan wordt doorgestuurd en zo!

Hij ging wel echt goed neer he! whahahahah kopje duikelen :45:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Veroo

Las net dat morgen voor jou ook de grote dag is. Hoe vergaat het je? Veel last van zenuwen of valt het mee.

Ik zal morgen ook voor je duimen als we tenminste niet tegelijk onder zeil zijn :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Marinc,

Jup, morgen is het zo ver! Ik heb eigenlijk nog niet echt zenuwen, maar het houdt me wel extreem bezig vandaag... Ik ben op mijn werk, maar het is echt niet te doen om mijn gedachten erbij te houden...

Zit de hele dag al op het forum... :56:

Bedankt in ieder geval en jij ook heeeeeel veel succes! Ga je topic er eens even bij zoeken :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Whahahha een onderbroek! Marlie blijf je er slapen?

Of bang dat je in je broek piest van angst :P

Hahaha ik moet er zelf nu ook zo om lachen en dat doet zon pijn ! Ach ja je weet nooit waar zon schone onderbroek goed voor is..

Nou verooo , morgen is jou dag . Hoop dat je wat minder file hebt als ik maar qua operatie weet ik zeker dat t goed zal gaan . Heel veel succes alvast en ik zal voor je duimen ! Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank je wel lieverd!!!! Jij lekker rustig aan doen nu he! Laat je man je maar lekker op je wenken bedienen :P

(dus ik hoef ECHT geen schoon exemplaar mee te nemen?? :P)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.