Verooo Posted March 21, 2013 Share Posted March 21, 2013 Hallo allemaal! Tja... Daar gaat ie dan... Naam is Veronique en ik ben van het zuiden des lands. Ik ben 1.73 en weeg ong 65 kilo. Ooit was dat boven de 80 kilo en had ik een volle dubbel d. Nu een kleine 20 kilo kwijt en volgens mij is 3.5 kilo of zo daarvan weggesmolten bij mijn voorgevel... Nou ja zonder geintjes.. Ze zijn flink geslonken en gedaald! Niet leuk dus... Ik ben best bezig met mijn lijf. Elke dag sporten, goed eten, zonnebankje, hairextensions enz enz ... Niet te gek hoor. Ik zie er niet uit als een barbiedoll, maar zeker wel verzorgd. Maar ja buiten een goede push up bh (hulde aan de sylvie bh van hunkemoller!!) kan ik er niet veel aan doen... En daar baal ik van. Nu heb ik ook nog eens een vriend die borsten zowat het mooiste vindt wat er maar bestaat op aard en dan kom ik met mijn theezakjes He loves me just the way I am! Maar god ik zou er wat voor over hebben om zijn oogjes te zien als ik een mooie volle buste had!! Dus de knoop is doorgehakt! Ik wil new boobies!!! Na flink wat afgespeurd te hebben en bijna afspraken te hebben gemaakt bij Wellness kliniek (totdat ik van alles tegenkwam online over meiden met veel problemen) en Beaucare (doodeng dat je die chirurg pas ziet de dag van de operatie!!) heb ik uiteindelijk gekozen om 3 verschillende consults in te plannen. Ik vind het allemaal nogal wat dus ik denk hoe meer info hoe beter... Ik heb geen kapitalen dus zal zeker rekening moeten houden met de prijs... Uiteindelijk is het hetvolgende geworden: 2 april kliniek valkenhorst te Valkenburg 15 april kliniek Global care te Zolder 29 april be Clinic te Overijse. Ik ben heeeeeel erg benieuwd!! Vooralsnog heb ik het beste voorgevoel bij Global care. Maar ik wil alles goed vergelijken. Op- of aanmerkingen over deze klinieken zijn absoluut welkom! Pffff echt heeeel spannend allemaal! Zou het dan echt... Zal ik deze zomer met mooie boobies door de branding huppelen? I hope so!!!!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
best_boobie Posted March 21, 2013 Share Posted March 21, 2013 hoi hoiOfficieel welkom!!Ik heb al in een pb van alles uitgelegd, dus hier alleen nog iets anders.....Als je een consult hebt staan bij dr. Malfeyt van de Valkenhorstkliniek: cancel it...... Dat is de prutser die mij die te brede prothesen gegeven heeft....xx BB Link to comment Share on other sites More sharing options...
Corine Posted March 21, 2013 Share Posted March 21, 2013 En als die dan toch cancel, maak dan gelijk maar een afspraak bij Dr. de Meyere in Gent (www. artemedis.com). Ik kom ook uit het zuiden en ben ook op consult bij Be Clinic geweest. Twee goede pc's, maar Dr. de Meyere gaf toch de doorslag. Mede omdat hij vaak ronde protheses en voor de spier plaats en ik dat graag wilde. Ik sport veel en dan is dit gewoon beter. En ik wilde ook zo natuurlijk mogelijk en dan kom je weer bij rond uit. Maar wil je echt voor heel groot gaan en dual plane geplaatst dan is Dr. Plovier een goede optie van Be Clinic. Hij wil meestal iets meer risico nemen dan de Meyere. Dr. de Meyere neemt minder risico en wordt hier op het forum vaak geprezen met zijn "gouden handen". Maar natuurlijk zijn er meer goede pc's. Maar over deze twee vind je hier geen negatieve verhalen. Veel succes en veel leesplezier! Groetjes Corine x Link to comment Share on other sites More sharing options...
Verooo Posted March 22, 2013 Author Share Posted March 22, 2013 Hallo Ladies! Bedankt voor jullie reacties en BB super bedankt voor je uitgebreide reactie in je pb. Ik moet zeggen dat ik gekeken heb op de site van artemedis en de reden om voor mij in eerste instantie daar dus niet te gaan is omdat ik geen enkele po foto mooi vond.... Dat vond ik dus wel bij de andere 2 belgische klinieken. De reden dat ik naar valkenhorst ga is eerlijk gezegd omdat het consult gratis is. Ik wil wat meer verhalen van pc's horen... Ik ken mensen uit mijn omgeving die daar zijn geweest en hun resultaat is echt prachtig! Daarnaast is het ook nog eens in de buurt Mijn gevoel gaat echter echt voor global care clinic. Na alles wat ik online gevonden heb zou ik nu dus gaan voor anatomisch dual plane. Ik ben eens benieuwd wat de chirurgen mij te vertellen hebben. Ik kijk het meest uit naar 15 april! De dame van be clinic heeft me op de wachtlijst gezet. Zou iemand uitvallen voor een consult dat kan ik eerder terecht.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vlinder Posted March 22, 2013 Share Posted March 22, 2013 Ik begrijp eerlijk gezegd niet dat je van po fotos uit gaat ,elk lichaam is namelijk anders en mooie kleine worden mooie grote.Dus als iemand voor zn bv al geen mooi lichaam of boobs had heeft ze dat erna ook niet.Ik vind zowiezo bijna geen enkele foto mooi van klinieken,vind ze maar klein(weinig ccs vaak) en idd lelijk die fotos.Maar goed ieder zn eigen ding natuurlijk,dat terzijde.En dr Meyere is een hele goeie,dat weet ik heel zeker,en hij plaatst nooit iets wat niet mogelijk is,dus kans op complicaties bij hem is nihiel.Voor anatomisch ben ik ook geen voorstander,maar ook dat is ieder zn eigen keuze.Vind t zelf niet mooi,of het moet echt beter passen bij je lichaam!Dat het in je buurt ligt is natuurlijk wel weer heel prettig mocht er iets zijn,dan ben je sneller daar. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Corine Posted March 22, 2013 Share Posted March 22, 2013 Waarom wil je zo graag anatomisch en dual plane. Dat zou ik wel eens willen weten, zeker omdat je zoveel sport. Dr. de Meyere staat er juist om bekend hele mooie boobies te maken. Tja, hij maak zelf niet veel reclame op internet. Officieel mogen ze ook geen foto's plaatsen op het net in Belgie, maar als je zijn site heb bekeken, zul je dat vast ook hebben gelezen. Verder is mond op mond reclame meestal de beste, van daar dit forum. Ik zou nog maar eens goed op dit forum lezen. (je mag mijn foto's ook wel zien, moet je me even toevoegen als vriend) Maar ik ben ook pas twee weken po en ze zullen de deze maanden nog erg veranderen. Ze zitten nu nog erg hoog en zijn erg hard. Maar dan heb je een idee. Succes Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kelly4 Posted March 22, 2013 Share Posted March 22, 2013 Ik vraag me af welke negatieve verhalen je hebt gevonden over de Wellness Kliniek. Ik ben voor mijn eerste consult bij Bergman Kliniek geweest, maar kon het niet zo heel goed vinden met die PC en ben dus op zoek gegaan naar een ander.Ik ben uitgekomen bij Dr. Verdonck van de Wellness Kliniek in Genk, waar je al van hebt besloten het niet daar te willen. Ik zou het nog een keer goed overwegen als ik jou was. Hier veel meiden die erg tevreden zijn over de Wellness Kliniek. Waaronder ik. (Ik ben afgelopen maandag geopereerd).Succes met kiezen en knopen doorhakken. Je doet er trouwens wel goed aan om bij meerdere een consult aan te vragen. Iedere PC heeft namelijk een ander inzicht. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Verooo Posted March 22, 2013 Author Share Posted March 22, 2013 hallo ladies! Bedankt voor jullie reacties! Ik kan niet overal op consult he Daarom tot nu toe 1 in de buurt gratis consult. En dan dokter Nelissen en dokter Plovier. Gewoon omdat ik van hun 2 heel veel positieve verhalen heb gelezen en niks kan vinden van vervelende verhalen of reacties. Die heb ik dus wel gevonden over de wellness kliniek.... Nu zal bij elke kliniek wel eens wat verkeerd gaan hoor, maar mijn gevoel zegt gewoon niet doen. En bij Beaucare krijg je de chirurg pas op de dag zelf te spreken. Dat vind ik niks. En bij Wellness kliniek stoort die aanbieding me heel erg. Tieten in de aanbieding? Ik kan er niks aan doen.. Dan vind ik de andere sites een stuk professioneler overkomen. Dat is gewoon een gevoel hoor... Iedereen doet toch waar hij zich het beste bij voelt? En anatomisch/ dual plain is eigenlijk gewoon op basis van alles wat ik heb gelezen, maar ik ben geen pc... Dus ik ga gewoon open minded naar deze klinieken en wacht rustig af wat ze mij adviseren. Bij Global care clinic hebben ze een nieuwe technologie. Je moet foto's opsturen en die verwerken ze dan al in een bepaald programma. Als je dan daar bent kunnen ze 3d laten zien wat de mogelijkheden zijn voor jouw borsten en hoe dat dan uit zou gaan zien. Dat lijkt me wel super gaaf! @ Kelly: super dat je zo tevreden bent! @ Corine: Ja, ik ben wel benieuwd naar je foto's ik ga je toevoegen @ Vlinder: Vriendinnen van mij hebben allemaal anatomisch en die zien er echt allemachtig prachtig uit... Zooooooo jaloers! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vlinder Posted March 22, 2013 Share Posted March 22, 2013 Doe mij ook zon apparaat hihi Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mommy D Posted March 22, 2013 Share Posted March 22, 2013 Waauw dat zou ideaal zijn dat met die foto's!!!Succes met beslissen en de consulten! Link to comment Share on other sites More sharing options...
best_boobie Posted March 22, 2013 Share Posted March 22, 2013 Ik wil even een aanvulling doen...... Over Plovier zijn wel degelijk minder goede verhalen te vinden.... Dus als dat je motivatie is, dat je geen slechte verhalen over hem kunt vinden, dan raad ik je aan iets beter te zoeken.... Verder is het natuurlijk allemaal je eigen keuze Ik vind dat je moet doen waar je je goed bij voelt. Ga op consulten en bepaal aan de hand van de consulten die je gedaan hebt, wat je graag wilt Dat is het allerbeste. Wij kunnen alleen advies geven over wat wij zelf vinden, dus onze mening. Echter deze doet er niet zo veel toe als JOUW mening, want het gaat om JOUW borsten Succes met je consulten!! Ben benieuwd hoe ze bevallen, misschien dat je elk consult met ons kunt delen. Helpt anderen ook weer met hun beeldvorming xxx BB Link to comment Share on other sites More sharing options...
Corine Posted March 22, 2013 Share Posted March 22, 2013 Ja idd, doen waar jij je goed bij voelt. Wij kunnen je alleen maar adviseren. Ik moet je wel gelijk geven, dat de site je al heel snel een bepaald beeld geven. Soms zat ik bij een kliniek te kijken en dacht gelijk: o nee, dat vind ik niets. Het gaat om hoe je je erbij voelt. Er er is zooooooo veel keuze. Veel succes! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Verooo Posted March 25, 2013 Author Share Posted March 25, 2013 Er is inderdaad zoooooo veel keuze... Moeilijk om het overzicht te bewaren.... Was met mijn nichtje in gesprek. Zij heeft het laten doen bij de kiewitheide. Heeft € 4200 betaald en is helemaal niet blij. Haar protheses zakken niet.. Verteld ze over een andere dame die volgens haar supermooie borsten heeft en dat heeft laten doen voor € 1800,- euro!Bij accz denk ik... Dat is de enige die ik kan vinden die het zo goedkoop doet en in Hasselt ligt. Daar vind ik ook weer verhalen over. Dat er zelfs een meisje is overleden tijdens een operatie. That freaks me out!! Ik heb nog steeds het beste gevoel bij Dokter Nelissen so far. Dat is voor mij ook nog goed in de buurt. Ben nog aan het twijfelen over artemedis.Er staan geen prijzen op zijn site. Die site komt trouwens heel goed over. Wat hebben jullie bij hem betaald als ik vragen mag?Ik zal jullie trouwens zeker op de hoogte houden van de consults de ik ga krijgen! Hoor namelijk heel graag commentaar als iets 'raar' zou zijn! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kelly4 Posted March 25, 2013 Share Posted March 25, 2013 Hoi hoi, Ik heb 2395 betaald bij de wellness kliniek. nogmaals succes met kiezen. Volg je gevoel! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Verooo Posted March 25, 2013 Author Share Posted March 25, 2013 bedankt voor je bericht Ik heb gegoogled op klachten van de wellnesskliniek... En toen vond ik best wel wat verhalen over die monoblocs.. Dat die niet goed zouden zijn? En ook dat dat de reden is waarom ze zo goedkoop zijn. Ik weet het gewoon niet want ik ben een leek, maar dat is voor mij wel de reden dat ik daar dus niet naar toe ga... Reacties hierop zijn uiteraard weer welkom Link to comment Share on other sites More sharing options...
best_boobie Posted March 25, 2013 Share Posted March 25, 2013 3000 euro bij Artemedis incl alles Link to comment Share on other sites More sharing options...
Verooo Posted March 25, 2013 Author Share Posted March 25, 2013 Dat is inderdaad heel goed te doen! Die Artemedis staat op nr 1 in mn backup lijst.Tis 2 uur rijden... Die 45 min van Global Care lonkt nog iets meer.Ben benieuwd de 15e april. Op basis daarvan ga ik de rest beslissen... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Corine Posted March 25, 2013 Share Posted March 25, 2013 Het consult bij Artemedis is 30 euro, maar dit krijg je terug als je je door hem laat opereren. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Verooo Posted March 26, 2013 Author Share Posted March 26, 2013 Nou dames... vanwege het enthousiasme en de uitgebreide prive berichten van BB en Corine heb ik dan toch besloten een consult in te plannen met dr de Meyere!15 april nu naar global care en 17 april naar artemedis.(2 april staat nog steeds, maar is meer een extra consult, omdat ik graag wat verschillende meningen hoor van artsen)Afwachten nu dus maar!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
best_boobie Posted March 26, 2013 Share Posted March 26, 2013 Ik kan niet meer zeggen dan: hihi Link to comment Share on other sites More sharing options...
Corine Posted March 26, 2013 Share Posted March 26, 2013 En hier nog een: Ha Ha! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Verooo Posted March 27, 2013 Author Share Posted March 27, 2013 haha, jullie waren behoorlijk overtuigend!Maar ik moet zeggen dat ik het voornamelijk een hele grote pre vind dat mijn vriend tijdens de operatie kan kijken of het goed is.Hij is gek op tieten... Welke man niet, maar hij vooral! Hij vindt het prima (heeft nog net de vlag niet uitgehangen) dat ik dit wil doen.Alleen hebben we nu de discussie over de grootte. Ik neig naar volle d/ dubbel d mss zelfs een kleine eHij zegt bij elke foto wow die zijn wel heel groot. En dan denk ik jeh ik ga niet een borstvergroting doen om vervolgens nog een standaard maatje te hebben.Ik wil ook geen meloenen hoor, maar ik wil wel echt BOOBS!Wordt nog wat... Link to comment Share on other sites More sharing options...
best_boobie Posted March 27, 2013 Share Posted March 27, 2013 Ik denk dat je vriend even moet wennen. Voer hem foto's van echte BIG tits En daarna laat je hem pas zien wat je wilt Scheelt hoor Link to comment Share on other sites More sharing options...
Verooo Posted March 28, 2013 Author Share Posted March 28, 2013 hahaha ja lolo ferrari of zo?? Dan valt alles nog mee Link to comment Share on other sites More sharing options...
marlie34 Posted March 28, 2013 Share Posted March 28, 2013 Hee verooo , Heb ook 17 april m'n consult bij demeyere! Toevallig , hoe laat moet jij er zijn ? Voor mij is t nog een stuk verder rijden maar ach maak er een leuk dagje van met m'n vriend . Ben zelf vorig jaar bij 2 andere op consult geweest, de een adviseerde anatomisch voor de spier, de ander rond erachter . Was hierdoor beetje van slag en besloot ervan af te zien maar nu een jaar later toch weer aan de twijfel en dus toch maar n consult aangevraagd , ben benieuwd wat ie zegt .... Misschien zie ik je daar wel :-) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.