Ga naar inhoud

Verooo : 3 mei 2013 : Dr. de Meyere : Artemedis


Aanbevolen berichten

Haha Corine thnx :)

Mara als ik te snel rechtop slinger dan voel ik dat wel heel erg hoor! Eng!

Nachtrust doet wel wonderen ja... Gisteren gaan douchen en toen is mn vriend erbij komen staan om me te helpen met haren wassen en dat roze spul eraf te schrobben want in mijn nek kon ik dat niet zo goed zien...

En ja hoor 2 dgn po maar heel voorzichtig ging dat best :P hahaha TE erg!!!

Daarna zijn we bij vrienden gaan bbqen. Gisteravond om half 12 naar bed en om 4 uur werd ik wakker omdat ik naar de wc moest. Heb toen de paracetamol gepakt ipv 5 uur en weer doorgeslapen tot 7. Toen werd ik wakker vd wekker v mn vriend die moet vandaag weer aant werk.

Lig nog in bed wat te forummen :) heb gisteren 2 nieuwe foto's geplaatst. Is het normaal dat ik zo'n rare vorm heb? Dat mijn borsten zo verschillend zijn? En dat ik aan de bovenkant de protheses zo goed kan voelen?

Mara hoe voel jij je? Ga es kijken of je nog nieuwe pics hebt geplaatst :) en of Marlie heeft kunnen slapen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 348
  • Created
  • Laatste Reactie

Hee vero ,

Heb heerlijk gelapen !! Gewoon zonder pijnstilling meteen in slaap gevallen en voel me als herboren ! Nu is t ook goed uit te houden , vriend is weer aan t werk dus ben alleen met de kids vandaag en morgen ga ik zelf weer aan t werk .

Dat douchen is heerlijk hè ! En dat die bh dan ff af kan , geweldig !

Weet niet of je een rare vorm hebt hoor , zien er toch goed uit ? Nog hoog en gespannen maar dat heb ik ook ,lijkt me normaal .

De prothese voel ik ook wel en als ik erop druk hoor ik plopjes , heel irri .

Ben juist super tevreden over de vorm en heb zelfs met deze bh een decolleté waar je u tegen zegt Hahah demeyere zei ook dat ie ze heel mooi bij elkaar heeft kunnen plaatsen , had je m'n foto's gezien ?

Nou s6 vandaag zonder je man en doe rustig aan en geniet van t weer !

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Verooo! Stelletje konijnen! ;)

Nah,wij hadden t niet zo spannend meer normaal gesproken, maar de afgelopen dagen al een paar keer,dus het is duidelijk goed voor meer dan alleen je zelfvertrouwen :D (of het komt door mijn zelfvertrouwen... Daar ben ik nog niet uit)

Fijn dat je je zo goed voelt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Marlie, ja top meid dat je zo hebt kunnen slapen he! Had al effe gereageerd in je eigen topic :)

Nu trouwens ook op je foto! Mooi he!

Ik vind het eigenlijk wel chill dat vriend weg is haha kan ik de hele dag onbeschaamd the rachel zoe project en say yes to the dress kijken! whahaha.

@ Mara, ja erg he.... Super dat het jullie ook een boost geeft! Ik geloof zeker dat het je meer zelfvertrouwen geeft! Ik ging bv echt nooit bovenop zitten! Mijn minitietjes zagen er vreselijk uit!!! Zeker als ik een beetje voorover boog sjees. Dan was ik alleen maar daarmee bezig. Niet leuk dus! Hoop toch wel dat dat voorbij is!!!

Viel me trouwens op bij mijn eigen foto's dat mn buik er ook op vooruit is gegaan sinds ik die voor po foto's heb gemaakt! haha

Ook wel leuk om te zien dat mijn harde trainen resultaat geeft :) Nu maar hopen dat ik over 4 weken niet weer helemaal ingezakt ben....

Link naar reactie
Delen op andere sites

He,aangezien je toch in de buurt woont,zullen we na die vier weken samen trainen? Krijg ik misschien ook nog eens zo'n strak lijf :P

Wat dat bovenop zitten betreft... Die schroom is hier al weg,hehe :45: (en nu ga ik het niet meer over mijn sexleven hebben,vriendlief doet me wat!)

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

He,aangezien je toch in de buurt woont,zullen we na die vier weken samen trainen? Krijg ik misschien ook nog eens zo'n strak lijf :P

Wat dat bovenop zitten betreft... Die schroom is hier al weg,hehe :45: (en nu ga ik het niet meer over mijn sexleven hebben,vriendlief doet me wat!)

X

Whahahaha zouden we er een sexforum van moeten maken. Laten we dat maar niet doen! Details houd ik wel voor mezelf. Maar suuuuuper voor je!!! Samen trainen? Past best op mn sportkamertje :)

Is wel 5/6 x per wk he! Afzien! :P

We moeten trouwens in de zomer maar es meeten met het Bruno clubje he! Volgend mij wonen de meeste int zuiden toch! Lijkt me leuk!!!! Ik weet niet hoe ver iedereen van Maastricht woont? Om een idee te krijgen of het haalbaar is he.. En of de zin er is? BB/Corine/Mara/Marlie/???

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey ik heb insanity een tijdje gedaan thuis, met dvd's, is ook een workout van 6x week! Ik was echt van vermagerd en strakke buikspieren en rug en armenspieren gekregen! maar ik was bekaf! Ik had pijn aan de knien en rugpijn...Heb het dus een tijdje gecombineerd met joggen, maar op een duur viel mij toch te zwaar...trouwens ik woon 30 min van maastricht :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

He Verooo,

Wat super dat het zo goed gaat en v.w.b. onze sexlevens, laten we daar inderdaad maar niet teveel in de details treden ha ha. Dat doen we dan wel op het Bruno dagje haha. Kunnnen de mannen niet mee luisteren hi hi. Mijn man komt af en toe wel eens achter mij staan. "Wat zeg je allemaal tegen die meiden? Je kent ze niet eens." Ach, die mannen snappen dat niet, houden alles voor zichzelf. Ik vind het juist heerlijk om je verhalen te delen met meiden die hetzelfde hebben meegemaakt. Heerlijk toch. Nou ja, daarom zijn mannen en vrouwen zo verschillend. Maar goed ook hihi.

Je heb het wel uitgekozen met dit weer zeg. Lekker genieten van het zonnetje. Ik heb twee dagen oefening. Morgen schieten, ook lekker de hele dag beetje buiten bezig zijn, heerlijk!

Groetjes corine x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vero ,

Ik woon niet in de buurt , vlakbij Amsterdam woon ik maar wil best een keer die kant opkomen gezellig !

Corine , dat snappen mannen idd niet ! Mijn vriend vraagt niet eens meer wat ik allemaal typ Hahah .

Morgen voor t eerst weer werken , wekker om half 7 dus ga zo m'n bed op zoeken , slaap lekker allemaal

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja Corine idd...mijn man zei ook net "ik snap niet dat al die meiden van alles op het forum zetten" hahahah

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja Corine idd...mijn man zei ook net "ik snap niet dat al die meiden van alles op het forum zetten" hahahah

Daarom komen vrouwen nu van Venus en mannen van Mars :101:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Meiden, zoeken we gewoon een stad uit in het midden waar we allemaal wonen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

hahahahha ben blij dat ik van Venus kom :1bouncingboobs:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind het heerlijk op Venus! Jullie snappen tenminste wat je doormaakt met de creatie van Jet en Tet!

Die mannen vinden t vooral sexy toch :)

Jaaaa de zon was top! Had gedacht de hele dag tv te kijken, maar ben in de zon gaan liggen toen lunchen met schoonzus nog ff naar de babywinkel voor vriendinnetje en boodschappen doen koken en toen samen met vriend gegeten :) druk! Daarna mn eerste testrit gemaakt. Dat schakelen voel ik toch wel hoor! Ik mag morgen en overmorgen thuis werken. Hallelujah!!! Me happy :)

Geniet van het buiten zijn Corine!!

Een centrale stad is mij prima! Corine waar bevind jij je ergens?

Werk ze Marlie!

Ik ga naar bed! Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een centrale stad is mij prima! Corine waar bevind jij je ergens?

In de buurt van Roosendaal

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hola!!

effe een update :) Hier alles super eigenlijk. Geen pijn meer soms nog wat stijf/drukkend bij het opstaan maar voor de rest is het eigenlijk sinds woensdag top. Ik doe eigenlijk gewoon weer alles. Gisteren halve huis gepoetst... Moet alleen echt oppassen met die ellebogen boven de schouders. In de snelheid is het zo gebeurd en denk ik fuck mag niet!

Ze beginnen ook steeds meer eigen te voelen dat is wel fijn. Het zijn wel nog steeds echt opgeplakte ballen dus ik ben wel heel benieuwd wat het uiteindelijk gaat worden... Spannend!

Iemand een suggestie voor een centrale plek voor onze meet & greet :48: ?

Denk dat Roosendaal en Maastricht de uiterste plaatsen zijn dus ergens in the middle?

x Vero

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo nu en dan rommel ik nog als oud member even op t forum. Vooral naar m'n Bruno boobysisters te spieken. Ik vind ze toch nog steeds een van de toppers. Iedereen wens ik een tot herstel toe hoor, maar vind t altijd wel leuk om even te zien dat het snel goed gaat ben de meiden van Bruno.

Geniet ervan

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geweldig Miss sport, de Bruno boobiesisters! Die houden we erin. Ik zal eens kijken wat er ongeveer in het midden ligt tussen Maastricht, Roosendaal en Amsterdam!

Fijn dat het zo goed gaat Veroo! Pas inderdaad op dat je niet teveel doet, dat is erg verleidelijk als je je zo goed voelt.

Nog een paar dagen, dan mogen de draadjes eruit, ga je het zelf doen? Of iemand laten doen? Ook weer een heerlijk gevoel als ze eruit zijn. Ik vond het de eerste dagen wel een beetje eng met die BH band. Deed er dan ook een weekje gewoon wat watteschijfjes tussen.

X Corine

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank je miss sport!!

Leuk dat je nog eens komt spieken :)

@ Corine ik ben na 4 dgn gestopt met de celebrex en een dag later ook met de paracetamol

Af en toe wat zeurderig vooral rechter hechting. Denk idd door de bh band maar verder prima.

Gisteren en eergisteren had ik wel last v mn tepels!!! Ik dacht dat het kwam dat ik het zo koud had want zo voelde het! Echt irritant! bb gevraagd en weet nu wat het is en loop met watteschijfjes over mn tepels haha

Die zal ik over n paar dgn dan verhuizen naar de bh band! Hihi

Mijn vriend gaat de hechtingen eruit halen. Vind dat wel eng hoor!

Hij heeft tijdje terug zelf nogal wat hechtingen eruit moeten laten halen bij zn pols. Hij heeft goed opgelet zegt ie :)

Thnx c :)

Zo ff naar de hema voor die sportbh dan kan deze de was in!

Fijne zondag :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.