Ga naar inhoud

Rechterborst prothese verwijderd


Pascalle45

Aanbevolen berichten

  • Reacties 400
  • Created
  • Laatste Reactie

Owh zo Pascale. Mag ik vragen wat je zoontje precies heeft?

Knap van je man dat hij er ook zo goed mee omgaat. Ik bedoel dat is ook niet altijd zo vanzelf sprekend. Maar wel super!

Ik vind je borst er ook al heel mooi uitzien!

Dat rommel wat uit je borst komt kan inderdaad wel poosje duren helemaal als er een ontsteking heeft gezeten. Maar het vermindert toch al wel?

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn zoontje heeft P.V.L. , daardoor een cerebrale parese links, nystagmus (20% zicht) ADHD, autisme en slechthorend.

Foutje van arts, lang verhaal, ga ik je niet mee lastig vallen. Hij is 11 maar verstandelijk 6 jaar en zit op de mytylschool.

Mijn man is een gouden kerel, maak je idd niet veel mee.

De rommel wordt idd minder gelukkig.

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Dames,

Vraagje, omdat ik er nog niet uit ben of ik wel in april geopereerd wil worden ben ik alvast op zoek naar opvulling voor rechts.

Weet 1 van jullie waar je een bikini kan kopen die je zelf kan vullen met water.

Je moet ze ook in BH vorm hebben.

Of een mooie prothese bikini, liefst bandeau.

Ik heb zelf al wat gevonden, maar er staan geen maten bij, alleen maar maat 36 tm 40.

Tja.... weet geeneens welke cup links is, dus ook niet welke maat ik dan moet nemen.

Ik had dus deze gezien:

http://www.rosesbodycare-shop.nl/a-26199655/prothese-bikini-s/jamu-bandeau-bikini-zwart-wit-36-40/

Deze vond ik ook erg leuk, helaas niet langer op voorraad :-(

http://www.mammoshop.nl/bikini-s-met-hoesjes/189-prothese-bikini-rudy-blu.html

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi

mm raar dat dat er niet goed bij vermeld staat zou wel zo handig zijn

van de 2 links die je geplaatst hebt vind ik de 2de het mooist als ik zaggen mag hihi maja niet op voorraad daar heh je nix aan hiih

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind die 2e ook mooi.

Hoop dat ik iets soortgelijks kan vinden.

Morgenmiddag om 12.00 uur neem ik de laatste AB.

Dan ook geen paracetamol om te kijken of de koorts wegblijft.

Maandagavond weer terug naar de PC, hoop dat hij zegt dat de drain er eindelijk uit mag.

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vanavond weer op controle, het vocht wat nu uit de borst komt ziet er niet groen meer uit.

Ik hoop zo dat hij zegt dat de drain er langzaam uit mag, duim, duim, duim, duim.

De bult aan de zijkant is ook al veel kleiner, en doet niet meer zo zeer.

Ik heb wel een knobbel naast mijn tepel ineens :unsure: hoop dat de PC er een antwoord op kan geven.

Verder dag 3 zonder AB, en nog steeds geen koorts :43:

Vannacht voor het eerst op mijn linkerzij geslapen, kussen in mijn buik, zwangerschapskussen in mijn rug.

Voelde rechts bij de wond trekken in het begin, maar was toch in slaap gevallen, eindelijk!

Nou, jullie horen wel wat de PC te vertellen heeft vanavond!

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Spannende dag! Wat ben ik trouwens blij om te zien dat jij ook meestal wat duurdere bikini's hebt. Heb zelf laatst 1 gekocht en die was 135 euro. Hoop dat je er 1 kan vinden die je geweldig staat! Maar dat zal wel lukken. Geweldig dat het zo goed gaat, inmiddels ben je weer een dagje dichterbij de operatie voor righty. Succes vandaag

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik duim mee voor goed nieuws!! Het vocht heeft in ieder geval al een goede kleur!

Ik zag in een ander topic dat je je afvroeg of jij ook gehecht zou worden, maar dat denk ik niet.. Jouw drain zou er in etappes uitgehaald worden he? Dan groeit het weefsel vanzelf, stukje bij beetje, van binnenuit, dicht. Dus geen polonaise ;)

Heeeeeeeeeeeel veel succes straks!!

xxxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Spannende dag! Wat ben ik trouwens blij om te zien dat jij ook meestal wat duurdere bikini's hebt. Heb zelf laatst 1 gekocht en die was 135 euro. Hoop dat je er 1 kan vinden die je geweldig staat! Maar dat zal wel lukken. Geweldig dat het zo goed gaat, inmiddels ben je weer een dagje dichterbij de operatie voor righty. Succes vandaag

Ik zit idd meestal rond die prijs :-) Kocht altijd hier : www.chilla.nl

Maar vrees dat ik er met mijn nwe boobs niet meer in pas :unsure:

Ik hoop dat ik een hele leuke kan vinden waar prothese in gaat passen, tot nu toe valt het niet mee namelijk, zie niet veel leuks.

Heel veel modellen voor oude dames als je op prothese bikini zoekt.

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik duim mee voor goed nieuws!! Het vocht heeft in ieder geval al een goede kleur!

Ik zag in een ander topic dat je je afvroeg of jij ook gehecht zou worden, maar dat denk ik niet.. Jouw drain zou er in etappes uitgehaald worden he? Dan groeit het weefsel vanzelf, stukje bij beetje, van binnenuit, dicht. Dus geen polonaise ;)

Heeeeeeeeeeeel veel succes straks!!

xxxx BB

thx BB,

Blij dat ik niet gehecht hoef te worden dan :-)

Mijn drain gaat er idd in 3 etappes uit, ik hoop vanavond de eerste etappe!

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgende week maandag gaat de drain er voor de helft uit. En dan, als het goed is/gaat volgende week donderdag helemaal eruit.

Ik hoef ook niet meer te spoelen yeahhhh.

Daarna moet mijn borst weer soepel worden.

Dus heroperatie til ik sowieso over mijn vakantie heen.

Ik wil goed hersteld zijn namelijk, niet meer moe zijn, en geen risico nemen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.