Ga naar inhoud

Rechterborst prothese verwijderd


Pascalle45

Aanbevolen berichten

  • Reacties 400
  • Created
  • Laatste Reactie

Hey Pascalle,

Ik vind het echt erg om te horen wat jij hebt meegemaakt!

Maar blijf positief het komt echt goed! Mijn rechter borst prothese is afgelopen maandag verwijderd....

heb ook echt lopen huilen heel de dag omdat ik met een grote en een kleine borst moet rondlopen.

Ook heb ik een buisje uit mijn rechterborst hangen maar gezonfheid gaat voor.

Ik ben blij dat ik jou verhaal ben tegen gekomen het helpt mij enorm nu.

Als alles goed verloopt wordt ik in april weer geopereerd en gaat mijn zomer er anders uitzien

Bedankt voor je verhaal...

Gr LovelyL

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Lovelyl,

ik ken het, het huilen duurde bij mij een paar dagen.

Nu denk ik alleen nog maar aan mijn herstel, ook ik hoop dat alles in april goed genoeg is om weer geopereerd te worden.

Jij ook de stafylokokken Aureus?

Bij de operatie in april ga ik 3 dagen vooraf douchen, haren wassen met betadine shampoo.

2 dagen vooraf begin ik ook al met een antibiotica kuur, die ik tot 5 dagen na de operatie blijf slikken.

Op de dag van de operatie krijg ik anti bacteriële zalf in mijn neus, alles om het beestje geen kans te geven.

Bij mij hangt er ook een "draintje" uit die is gemaakt van een latex handschoen.

er komt bij mij nog steeds vocht uitlopen, dat duurt al 11 dagen, wanneer dat stopt? Weet ik niet.

Ik slik antibiotica totdat de borst helemaal gesloten is, dus dat duurt nog even.

Heel veel sterkte bij je herstel

Nu is het bij mij nog niet helemaal zeker of ik in april weer geopereerd ga worden.

Het zit namelijk zo:

Op 6 juni gaan we op vakantie naar Rhodos.

Als ik begin april geopereerd wordt, is er niets aan de hand, maar er mogen dan geen gekke dingen gebeuren.

Als ik eind april geopereerd wordt, dan is het heel kort dag voor de operatie, want je mag dan niet de zee etc in.

We zijn heel erg toe aan die vakantie, dus mijn man en ik hebben zitten brainstormen, er is nog een optie:

Gewoon op vakantie gaan, een goed passende prothese kopen die in mijn bikini past.

Dan de operatie in augustus of in september plaats laten vinden.

Duurt allemaal wel langer, maar:

1. De borst is erg goed genezen

2. Ik ben erg goed aangesterkt

3. Ik heb toch een vakantie samen met mijn man gehad.

Jullie weten dat ik een gehandicapt zoontje heb, dus het hele jaar zorgen gaat niet in je koude kleren zitten.

Mijn man ( niet de vader van mijn zoontje) doet het meeste voor hem, dus ik voel het bijna als een plicht om hem die vakantie niet te onthouden, hij heeft het meeste recht op bijtanken.

Mijn zoontje gaat naar mijn ex als wij dan even er tussenuit kunnen.

Wat zouden jullie doen??

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Pascalle,

Ik krijg maandag van de dokter te horen wat er precies aan de hand was en wat er verder gaat gebeuren....

Vandaag heb ik alleen controle en mijn drain wordt vandaag verwijderd .

Ik ben ook aan de AB om precies te zijn al 10 dagen dus over 4 dagen moet ik stoppen want je mag officieel maar 14 dagen AB slikken.

:107: :107: :107:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Verschilt ook per AB hoelang je die mag slikken...

Ik zou als ik jou verhaal lees denk ik sowieso op vakantie gaan en evt die operatie uitstellen. Je hebt geen 100% kans dat het nu wel goed gaat. Ook al hoop ik dat wel voor je natuurlijk. Maar een gehandicapt zoontje is super veel werk en je hebt de vakantie nodig. Als je er zelf niet tegenop ziet zou ik persoonlijk het na de vakantie doen.

Maar hier kun jij zelf het beste over nadenken of je het risico wil lopen. Heb je annuleringsverzekering? En kun je evt de vakantie verplaatsen?

Moeilijke beslissing

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb een annuleringsverzekering, verplaatsen zou dan in september worden, dus dat duurt dan nog heel erg lang.

Ik weet nog niet of ik er tegenop zie, eea is afhankelijk of ik een goede prothese kan vinden die mijn bikini mooi vult.

Moeilijk.... moeilijk.......

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kan me voorstellen dat het wel even lekker was om met iets anders bezig te zijn dan met je borst. Even je gedachten op iets anders zetten!

Goh, als ik jou verhaal lees, denk ik gewoon dat het lekker is om even met je man weg te gaan.Maar ik zou kijken hoe je je voelt op die moment.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben blij dat je al een stuk positiever in bent! Je hebt tenslotte een hele hoop meegemaakt. Nu maar lekker uit kijken naar die vakantie met je mannetje en wie weet genees je wel zo snel dat je alsnog met en mooi stel borsten op vakantie kan!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo, even vandaag naar buiten geweest, mijn nageltjes laten doen :-)

Vond het wel errug koud! Mijn nippels deden er zeer van! Brrrrr.

Normaal heb ik zwarte nagels, nu deze kleur, ik moet wel even wennen daaraan.

Ff fotootje ;-) (als het lukt om dat bij dit bericht bij te voegen )

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maandag weer op controle bij Dr.Maas.

Ben benieuwd wat hij zegt, vind namelijk het spul wat op de gaasjes zit er groenig uitzien.

Weet niet of dat zo hoort.

En zit nog steeds te dubben over mijn heroperatie.....

Wel in april, of pas in september ......

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mooie nageltjes Pascalle!!

Ik ben weer even bijgelezen in jouw topic en hm.. lastige keuze wat die vakantie betreft....

Kun je niet een pushup-bikini kopen waar je aan 1 kant de vulling eruit snijdt/haalt?? Dan is het misschien idd de betere optie om te wachten tot na je vakantie... Je bent dan idd helemaal aangesterkt en kunt met nieuwe moed en kracht er weer voor gaan.....

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vanavond weer op controle geweest bij Dr.Maas.

Wat er nu uitkomt is wat groenig en ruikt ook een beetje.

Ik heb nu een spuit meegekregen en moet nu 3 keer per dag ( onder de douche)

in de wond water spuiten zodat het spul dunner wordt en er sneller uit kan.

Brrrrr......... zijn geen dingen die ik met veel zin ga doen, maar wat moet dat moet, vind het wel eng om te doen.

Ik heb nog AB t/m volgende week donderdag, en stop dan met slikken.

Dr. Maas wil me dan 18 feb weer zien als ik al een paar dagen van de AB af ben, kijken hoe het dan gaat.

De bult aan de zijkant zit er nog steeds, en is nog steeds pijnlijk, dat heeft gewoon veel tijd nodig zegt hij.

Verder ben ik erg moe, maar Dr.Maas zegt dat het komt omdat die wond en die borst gewoon veel energie vreet van me.

Kort gezegd..... het "draintje" zit er voorlopig nog wel even in.....

Link naar reactie
Delen op andere sites

He gets, dat kan ik me voorstellen dat je dit niet zo bijzonder prettig vind om te moeten doen :(

Wat gaat het toch langzaam vooruit hè, zeker als je het herstel wel vóóruit zou willen kijjjjjjken ieder uur !!

*niet leuk*

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh jeetje.. groen.....

En dan met een spuitje.. zelf doen... Ik weet niet of ik dat zelf zou kunnen. Tuurlijk is het super als je het zelf kunt, maar ga jezelf niet voorbij lopen he.. Als je het zelf niet kunt/wilt, laat het dan voor je doen.

Zoals snoepje zegt, misschien toch de thuiszorg overwegen? Of je man?

Ik weet dat je liever niet afhankelijk bent van anderen, maar het is wel voor een goed doel he....

Die bult... moet je die niet masseren? Is dat hard? OF zacht?

Heeft hij niet gezegd dat daar nog iets in zit wat eruit moet? Als dat namelijk wel zo is, kan ik me voorstellen dat je dat eruit zou kunnen masseren via de drain...

Sorry als ik te vaak suggesties geef he...

xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh balen zeg! Het heeft idd gewoon tijd nodig om allemaal te genezen, je kan eventueel ook thuiszorg inschakelen als je het niet fijn vind om zelf die wond te spoelen.

Ik wens je heel veel sterkte en beterschap de komende tijd!

Liefs

Ik ga het eerst zelf proberen.

Volgens Dr.Maas is het heel simpel :-) ( Hij heeft makkelijk praten haha )

xx

He gets, dat kan ik me voorstellen dat je dit niet zo bijzonder prettig vind om te moeten doen :(

Wat gaat het toch langzaam vooruit hè, zeker als je het herstel wel vóóruit zou willen kijjjjjjken ieder uur !!

*niet leuk*

Heeeeeeeeeeel langzaam!! En ik heb al zo weinig geduld!

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.