Ga naar inhoud

Rechterborst prothese verwijderd


Pascalle45

Aanbevolen berichten

Groot gelijk!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 400
  • Created
  • Laatste Reactie

Oooodat is al heel goed nieuws zeg! Joepie, ik ben blij voor je :)

Verstandige keuze om te wachten tot na je vakantie. En gelukkig had je daar al rekening mee gehouden hé.

Inderdaad, ik had me er al een beetje op ingesteld.

Is verstandiger als ik even wacht, goed hersteld ben, koop wel een even een goede prothese om de tijd door te brengen.

Dank je voor je steun, dank allemaal voor de steun!!!!!!!!!! :52:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Super dat je van dat vervelende spoelen af bent!!

Je zult waarschijnlijk wel even in de gaten moeten houden wat voor vocht er nog uit je wond komt en hoeveel?

En yes, volgende week gewoon de drain er voor de helft uit, dan gaat het echt echt echt de goede kant op!!

En van die vakantie, heel verstandig besluit. Een lichaam geneest ook beter als het uitgerust is :)

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Super dat je van dat vervelende spoelen af bent!!

Je zult waarschijnlijk wel even in de gaten moeten houden wat voor vocht er nog uit je wond komt en hoeveel?

En yes, volgende week gewoon de drain er voor de helft uit, dan gaat het echt echt echt de goede kant op!!

En van die vakantie, heel verstandig besluit. Een lichaam geneest ook beter als het uitgerust is :)

xxx BB

Klopt, even in de gaten houden.

En ik hou ook mijn koorts in de gaten.

Die knobbel naast mijn tepel is ws een geïrriteerde melkklier, alles is natuurlijk van slag geweest.

Ik ben zo blij dat die drain er straks uit mag :-)

Ik probeer het in de zomervakantie te doen, hoop dat het met mijn werk lukt

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Allereerst wilde ik even kwijt na je verhaal te hebben gelezen dat ik je een ontzettend sterke vrouw vind en het komt vast allemaal weer goed.

Ik ben wel een beetje geschrokken ik ben vanavond bij dr. Maas op consult geweest en daar werdt gedaan of dit soort complicaties nooit bij hun voorkwam.

Ik moet zelf nog de beslissing nemen of ik wel of geen bv zal ondergaan, maar vind wat jij hebt meegemaakt erg heftig en het zet me wel aan het denken ( zeker omdat het bij dezelfde arts geweest is).

Maar hoe kan het dat je tand afgebroken is?

Ik ben zelf ook zo'n hopeloos pech geval dus ben bang dat het bij mij ook niet zonder problemen zal verlopen.

Heel veel sterkte en beterschap!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Angel,

Dank je wel.

Allereerst wil ik je vertellen dat het echt niet zo heel vaak voorkomt.

Maar ja, ik dacht ook altijd dat gebeurt mij niet.

Dr.Maas is een erg kundige arts, die ook met je meeleeft, je bent geen nummer bij hem.

Hij en de verpleging, iedereen doet er alles aan om mijn ongemak te verhelpen, en ze leven met je mee.

De stafylokokken draagt iedereen met zich mee, google maar eens.

Ik had gewoon de pech dat het bij mij in mijn wond is gaan zitten, vraag me niet hoe, daar heeft niemand een verklaring voor.

Wat je zou kunnen doen, preventief ( dat ga ik namelijk straks ook doen bij mijn heroperatie) is, 3 dagen vooraf douchen met betadine shampoo.

Dus je haren en je lichaam, gewoon preventief.

En mijn tand, tja, ik weet het ook niet, ik lag onder zeil :1: maar ook dat gebeurt volgens mij maar zelden hoor.

Misschien heb ik je wel gezien vanavond, hoe laat was jij er?

Wij waren tussen 19.15 uur en 19.30 uur weer weg.

Ik zou gewoon bij Dr.Maas gaan, daar heb je ook een super nazorg bij.

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi passsieeeeeee

wat goed dit te lezen!! eindelijk dat stomme ding eruit. hopelijk wordt het vanaf nu alleen maar beter .

trots op jou.

@ angel.

Ik ben ook bij dr maas geweest! .. het is zo'n schatje hoor... niks over te zeggen..

n vriendin van me ook bij hem... die was na n week al aan het werk. ik na 3.

kijk maar eens bij mijn fotos..

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat een fantastisch goed nieuws!!! :tatice_04:

Eindelijk komt er een goed einde in zicht voor je!! Hou het goed in de gaten maar eindelijk straks verlost van je vervelende drain en nu al niet meer hoeven spoelen! Je hebt gelijk wat betreft dat je wacht tot na je vakantie. Lekker uitgerust en goed herstelt beginnen aan je nieuwe operatie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wow das best lang 4 weken antibiotica, maar bij jou kwam er ook heel lang nog troep uit de wond toch? Ik moet de kuur afmaken (totaal 1 week). Bij mij komt er nog een beetje wondvocht uit, volgens mij kan het niet dicht groeien zolang er nog vocht uit komt meen ik. Zo gek dat de ene borst helemaal perfect gaat en de ander borst allemaal problemen heeft.

Mijn linkerborst wou niet indalen, zat geen gevoel in (hele gebied rond de tepel niet), raakte ontstoken, had een scherpe rand etc. Echt zo bizar! Waarschijnlijk hebben al die dingen te maken gehad met de bacterie die na 5 dagen po tot uiting kwam. De laatste operatie raakte wel mijn hechting heel erg ontstoken, wie weet was dat een voorteken!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ga trouwens na mijn kuur ook aan de pro-biotica (wel 1 die tegen maagzuur bestemd is). Bij de drogist heb ik ooit een blauw plat doosje gehaald, dit was een hele goede (weet de naam alleen niet meer).

Je kan ook je darmflora stimuleren door pre-biotica (werkt nog beter!). Het zit in bepaalde voeding (eigenlijk alles waar oplosbare vezels inzitten), maar je kan het ook supplementeneren. Er was ooit een docu van bbc en toen bleek vooral prebiotica heel veel effect te hebben (voedsel voor je darmbacterie).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wow das best lang 4 weken antibiotica, maar bij jou kwam er ook heel lang nog troep uit de wond toch? Ik moet de kuur afmaken (totaal 1 week). Bij mij komt er nog een beetje wondvocht uit, volgens mij kan het niet dicht groeien zolang er nog vocht uit komt meen ik. Zo gek dat de ene borst helemaal perfect gaat en de ander borst allemaal problemen heeft.

Mijn linkerborst wou niet indalen, zat geen gevoel in (hele gebied rond de tepel niet), raakte ontstoken, had een scherpe rand etc. Echt zo bizar! Waarschijnlijk hebben al die dingen te maken gehad met de bacterie die na 5 dagen po tot uiting kwam. De laatste operatie raakte wel mijn hechting heel erg ontstoken, wie weet was dat een voorteken!

Ja, vond ik ook vreselijk lang hoor! En om de 6 uur moest ik er 1 nemen, 4 x pd dus.

Bij mij komt er nu ook wondvocht uit, eindelijk een normale kleur, ik weet niet hoe het precies zit met dichtgroeien hoor.

Ik vind dat ook vreemd dat mijn linkse super gaat en mijn rechtse problemen gaf, mja, helaas hebben we daar geen invloed op.

Hadden ze jou met die bacterie door laten lopen dan?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ga trouwens na mijn kuur ook aan de pro-biotica (wel 1 die tegen maagzuur bestemd is). Bij de drogist heb ik ooit een blauw plat doosje gehaald, dit was een hele goede (weet de naam alleen niet meer).

Je kan ook je darmflora stimuleren door pre-biotica (werkt nog beter!). Het zit in bepaalde voeding (eigenlijk alles waar oplosbare vezels inzitten), maar je kan het ook supplementeneren. Er was ooit een docu van bbc en toen bleek vooral prebiotica heel veel effect te hebben (voedsel voor je darmbacterie).

Ik ben benieuwd wat het doet, heb het nog nooit geslikt namelijk.

Ik eet nu ook veel Franse kwark en vis, schijnt ook een beetje te helpen om je beter te laten voelen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heyyy Pascalle

Ik ga zelf morgen voor een nieuwe bh kijken mag vrijdag voor het eerst een Echte aan hihi

nu zit bij ons een hele goede lingerie zaak was ff op hun site aan het kijken en kwam dit er tegen

maby iets voor jou omdat je zoekt naar badkleding http://www.maywaylingerie.nl/protheses.html

Weet alleen niet of je zin heb't om zo'n eindje er voor te rijden hihi

ma dacht laat t je ff weten maby kunnen ze zo ook iets voor je betekenen

lfsss

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi mama80!

Leuk zeg!! Ik mag eigenlijk ook vrijdag voor mijn linkerboob al een BH aan.

Maar ik kan nog niets kopen, pas als volgende week donderdag de drain eruit is en het gat dicht, kan ik passen en ook een deelprothese aan laten meten.

Ik moet toch 7 maanden overbruggen, dus beter even een goede!

Dank je wel voor de link, is inderdaad niet naast de deur :1:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lekker dan, heb nu dus een schimmel infectie door de AB, allemaal witte zooi komt eruit mijn .......

De huisarts gebeld, en die heeft me Gyno-Daktarin-3 gegeven, 3 pillen om vaginaal in te brengen.

Straks dus voor het eerst als ik ga slapen, maar als ik google en zie wat voor bijwerkingen er kunnen komen.... brrrr.

Heb niet veel zin in jeuk en branderig gevoel, maar goed, neem het wel anders kom ik er nooit vanaf.

Iemand ervaring met Gyno-Daktarin-3??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeetje, het zit je echt niet mee he... geen ervaring mee, maar alles is beter dan een schimmelinfectie daar lijkt me. Als het goed is dan werkt het vrij snel. Succes en sterkte ermee.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Uhm, die eieren (zo noem ik ze haha) zijn goed :35:

Alleen ff niet sexen... want hubby zal er niet gek op zijn :45:

Dat branderige gevoel, daar kan de man namelijk meer last van hebben, dan jijzelf ;)

xxx BB

Thx! Klopt het dat je eerst ergere jeuk en branderigheid krijgt??

Mijn man mag ff niet in de buurt van mijn doos komen hoor hahahaha

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.