Ga naar inhoud

Rechterborst prothese verwijderd


Pascalle45

Aanbevolen berichten

  • Reacties 400
  • Created
  • Laatste Reactie

Dit zijn de berichten die wel al een tijdje van je hadden moeten hebben he :)

Super dat het nu zo goed gaat!!! Ben echt heel blij voor je!

En dat oude bloed, zomaar 12cc, dat is flink!! Gelukkig is dat nu ook weer weg, en tadaaaaaaaaaaa het herstellen mag beginnen!!

Daar krijg je van mij een :116: voor!! En daarbij is het ook nog nationale vrouwendag! Dus het lijkt mij dat jouw dag niet meer stuk kan ;)

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thx BB! Ja eindelijk! Poeh!

Was ook een flinke knobbel, blij dat die nu ook weg is.

Het heeft allemaal lang genoeg geduurd, nu het gat nog dicht,

en dan shoppen en prothese kopen :-)

Dan ff 6 maanden volhouden, wat klinkt dat lang hè?

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja idd.. dan klinken 6 maanden ineens lang. Maar soms gaan die sneller voorbij dan je denkt, zeker met zo een vakantie tussendoor waar je naar uit kunt kijken ;)

In ieder geval ben je dan weer helemaal goed hersteld en kun je weer vol goede moed voor borst nummer 2 gaan! ;)

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat een geweldig nieuw! Heerlijk om te lezen. Ben echt blij voor je. Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Net terug van Dr.Maas... hij is wel tevreden,want de kleur is goed en het ruikt niet meer.

Wel moet ik 2 x per dag blijven spoelen, totdat er geen water meer in kan, dan mag het gat dicht groeien.

Ook moet er nog steeds een stukje gaas in tegen het dicht groeien ......

Over 2 weken weer terug... wordt dus vervolgd.... wat duurt dat allemaal lang he!

Maar hij zegt ook, als er nog wat troep in zit, en je spoelt niet, dan kan het broeien en weer een infectie worden.

Want de stafylokokken gedijt in een warm nestje..... dus..... blijven spoelen totdat het niet meer kan.

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou dat klinkt eigenlijk toch als goed nieuws.

Ondanks het steeds erin stoppen van een gaasje, gaat het gaatje langzaam dicht groeien. Maar het groeit dan gecontroleerd dicht, en je kunt blijven spoelen. Dat is heel goed :35:

Het duurt lang idd, maar het gaat nu echt om de kwaliteit... Als het goed dichtgroeit, ben je ook eindelijk van die klotebeestjes af ;)

Die horen OP je huid, niet IN je huid. Dus jaag ze maar naar buiten.

liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben ook wel blij dat het goed gaat hoor.

En ik snap ook wel dat het op deze manier moet...... geduld vind ik alleen zo'n klote woord op het moment :-)

Maar het eind is in zicht, en mss is het wel veel sneller dicht als die 2 weken .....

Mijn datum heb ik ook al voor de her... dat wordt 23 september, klink nog best ver weg hè?

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Klinkt idd nog ver weg... Maarrrr je hebt wel weer een datum!!! :D Een dag om naartoe te leven.
Een dag om naar af te tellen! Een dag om naar uit te kijken :D

(of kom ik nu TE blij over....? )

Ik ga je toch gewoon feliciteren met je datum! Ondanks dat je gatje nog moet dichtgroeien, en dat klote geduld niet je sterkste kant is (zou het van mij ook niet meer zijn in die situatie hoor!) héb jij gewoon weer een datum!!! Een datum dat zusjetiet je leven komt binnenwandelen! Een datum waarop jij weer twee evengrote borsten gaat krijgen!! Gewoon voor de rest van je leven!! :55:

Heel veel succes met aftellen, en ik zou zeggen: Dát is wel een ticker waard :D hihi

(en nee, ik ben NIET high :45: )

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahahaha wat ben je toch een gek wijf! Lol. :45:
Ik ben ook blij hoor!!

Maak jij mijn ticker?

ff ander vraagje, kan het zijn dat, door alle antibioticum, je menstruatie uitblijft?

Ik ben het 4 feb voor het laatst geweest, en was het altijd tussen de 28e en de 31e dag.

O ja, ik heb een essure sterilisatie gehad zo'n 4 jaar geleden


Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat een goed nieuws!!! We hebben een nieuwe datum, duurt misschien nog wel even maar je kan in ieder geval ergens naar toe leven!!

Wat betreft de ab en ongi worden.....geen idee! Maar zwanger zijn lijkt me sterk toch?

Link naar reactie
Delen op andere sites

essure sterilisatie is blijvend dus zwangschap lijkt me uitgesloten

Maar door de antibiotica kan het volgens mij wel wat later komen en door stress. Je hebt natuurlijk ook heel wat achter de kiezen afgelopen weken.

Wat super dat je een nieuwe datum hebt is idd nog wel ver weg,maar wel iets om na toe te leven!

Het gaat de goeie kant op nu.

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.