Ga naar inhoud

Rechterborst prothese verwijderd


Pascalle45

Aanbevolen berichten

  • Reacties 400
  • Created
  • Laatste Reactie

Net gebeld door ze, zou morgenmiddag kunnen, maar dan moet ik juist de gehele dag werken.

Ik heb nu afspraak voor donderdag avond 19.30 uur, dan gaat het 1e stukje eruit.

Ik hoop dan dat ze zeggen dat maandag de rest eruit mag en eindelijk die vervelende hechting eruit.

Dus nog ff geduldig zijn, pffft, is moeilijk soms.

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fijn dat het beter gaat met je doos! Je man zal ook blij zijn dat hij van dat karton af is haha

Hm.. en ik vind het maar apart, die sudocreme op die plek hahaha, maar oke, als het helpt, dan smeren maar :D

Donderdagavond deel 1! Nou, oke, het heeft wat vertraging, maar je hebt in ieder geval weer een dag en tijd :35:

Ben benieuwd wanneer deel 2 dan gaat gebeuren!

Fijn dat er nu wel weer schot in de zaak zit he! Het echte genezen kan nu beginnen!

Succes meid!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fijn dat het beter gaat met je doos! Je man zal ook blij zijn dat hij van dat karton af is hahaHm.. en ik vind het maar apart, die sudocreme op die plek hahaha, maar oke, als het helpt, dan smeren maar :DDonderdagavond deel 1! Nou, oke, het heeft wat vertraging, maar je hebt in ieder geval weer een dag en tijd :35:Ben benieuwd wanneer deel 2 dan gaat gebeuren!Fijn dat er nu wel weer schot in de zaak zit he! Het echte genezen kan nu beginnen!Succes meid!xx BB

Ja heerlijk gevoel BB! Letterlijk en figuurlijk haha :45:

Jep, donderdagavond, er komt nog steeds geel wondvocht uit, maar dat is normaal toch?

Xx

En thanks mama80! X

Link naar reactie
Delen op andere sites

maar dat is normaal toch?

Ja, in principe hoort dat er gewoon bij als het open is. Als het maar niet méér is geworden sinds je gestopt bent met de antibioticum.

Als de wond dichtgroeit, dan houdt dat wondvocht ook op. Alles groeit dan weer aan elkaar, waardoor er ook geen 'vocht' meer geproduceerd hoeft te worden.

Fijn dat die sudo goed voelt :45:

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, in principe hoort dat er gewoon bij als het open is. Als het maar niet méér is geworden sinds je gestopt bent met de antibioticum.Als de wond dichtgroeit, dan houdt dat wondvocht ook op. Alles groeit dan weer aan elkaar, waardoor er ook geen 'vocht' meer geproduceerd hoeft te worden.Fijn dat die sudo goed voelt :45:X

Het is niet meer geworden, maar het loopt nog wel.

Laat die wond maar snel dichtgaan, dan ben ik daar ook vanaf :-)

Thx voor de uitleg BB

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou, deel 1 vd drain is eruit hoor :43:

Dr.Maas heeft de helft eruit gehaald, en as maandag om 20.15 uur gaat hij er helemaal uit.

Dan gaat ook eindelijk de hechting die zo vervelend doet eruit, en kan de borst eindelijk dichtgroeien.

De bult aan de zijkant is er nog steeds, een heel stuk minder, maar nog steeds hard, en als je erop druk beetje pijnlijk.

Daar is gewoon niets aan te doen, dat heeft veel tijd nodig, en staat los van het herstel van de borst.

Vanaf volgende week gaat het aftellen naar september beginnen, wat duurt dat nog lang!!!

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fijn dat dat gedeelte van de drain eruit is!!!

Weet je, dit is eigenlijk het echte begin van het herstel van die borst! Het gaat nu de goede kant op, en dat vind ik echt heel fijn voor je!

Je moet idd wel nog heel lang wachten totdat je weer aan de beurt bent, al zit daar wel en gedeelte eigen keuze bij he?

Eigenlijk vind ik dat een heel verstandige keuze! Het is van de ene kant natuurlijk heel rot dat je zo lang met 1 grote en 1 kleinere borst moet rondlopen, maar van de andere kant krijgt je lichaam wel volledig de kans om te genezen :35:

Heel slim van jezelf!

Eerst maar even dit laten dichtgroeien, de bult laten wegtrekken, dan op vakantie en dan rustig naar de operatie toeleven. Op tijd beginnen met vitamine C 1000mg ;) Zodat je lijf optimaal is voor je weer opnieuw onder het mes gaat!

Fijn dat maandag al het tweede gedeelte eruit gaat :35:

Fijn weekend!

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Pfoeh.. wat een éllendig lang geduld moet je inderdaad hebben zeg! Jeetje mina wat is het toch een happening zo :(

Wel fijn dat deel van de drain er onderhand uit is!! :43:

ja he! En geduld is iets wat ik normaal niet heb hoor :1:

Maar ik blijf vooruit kijken, en over een jaar is bij mij ook alles soepel en mooi :1:

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fijn dat dat gedeelte van de drain eruit is!!!

Weet je, dit is eigenlijk het echte begin van het herstel van die borst! Het gaat nu de goede kant op, en dat vind ik echt heel fijn voor je!

Je moet idd wel nog heel lang wachten totdat je weer aan de beurt bent, al zit daar wel en gedeelte eigen keuze bij he?

Eigenlijk vind ik dat een heel verstandige keuze! Het is van de ene kant natuurlijk heel rot dat je zo lang met 1 grote en 1 kleinere borst moet rondlopen, maar van de andere kant krijgt je lichaam wel volledig de kans om te genezen :35:

Heel slim van jezelf!

Eerst maar even dit laten dichtgroeien, de bult laten wegtrekken, dan op vakantie en dan rustig naar de operatie toeleven. Op tijd beginnen met vitamine C 1000mg ;) Zodat je lijf optimaal is voor je weer opnieuw onder het mes gaat!

Fijn dat maandag al het tweede gedeelte eruit gaat :35:

Fijn weekend!

xxx BB

Thanks BB, is ook een verstandig besluit.

Dr.Maas is er ook een voorstander van.

Miss kan ik volgend weekend al voor BH kijken waar netjes een prothese in past, en op zoek naar een mooie bikini!

Ben die sport BH's meer dan zat.

En vitamine 1000 slik ik nog steeds hahahaha.

fijn weekend!

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ah oke! Prima dat je die nog steeds slikt die vitamientjes :) Je zult ook wel langzamerhand genoeg hebben van vis he ;)

Ooooooooooh, dat zou lekker zijn, als je al kunt gaan kijken voor een bh en een bikini :35: Dan schiet het toch al allemaal weer een beetje op. Weer een mijlpaaltje :)

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ah oke! Prima dat je die nog steeds slikt die vitamientjes :) Je zult ook wel langzamerhand genoeg hebben van vis he ;)

Ooooooooooh, dat zou lekker zijn, als je al kunt gaan kijken voor een bh en een bikini :35: Dan schiet het toch al allemaal weer een beetje op. Weer een mijlpaaltje :)

X

Ik vind vis wel erg lekker eigenlijk :1:

Gisteren apps'te mijn vriendin of ze zaterdag 9 maart met me mee zal gaan om voor BH te shoppen met vulling.

Onze mannen moeten dan toch werken, dus ga ik gezellig met haar op zoek naar BH en Bikini..... mits de wond een beetje dicht is natuurlijk..

Gisterenavond deed ik ff snel mijn jas zelf aan, en mijn rechterarm ver naar achteren, dat trok erg aan mijn zere boob en deed dus serieus pijn.

Ik bedoel eigenlijk de plek waar die bult nog zit die dus pijn doet bij die beweging, dat moet ook wel een keer ophouden hoor, pfft.

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik was er net aan het denken dat het toch wel erg is hé, je telt zolang af naar mooie borsten en dan gaat het mis :( Maar daar gaan we niet meer over treuren hé, we gaan samen uitkijken naar je nieuwe borst!

Dr Maar heeft gelijk dat hij nog zo lang wacht voor een herstel, het lijkt nu nog eeuwen te duren, maar voor je het weet heb je mooie borsten!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sjonge jonge, hoeveel geduld kan je hebben :103:

Ben er wel een beetje klaar mee nu hoor.

Drain er nog niet uit..... kleur vocht is groenig en het ruikt.

Dus Dr.Maas zegt dat er nog steeds infectie zit, maar ik hoef er niet bang voor te zijn....

Nu dus weer 2 keer per dag spoelen met spuitje erin.

Donderdag weer terug, en dan kijken of hij er wel uit mag.

Moet wel daarna blijven spoelen tot dat het niet meer kan, dan is het gat dicht.........

Moedeloos nu........ begint te lang te duren............ :103:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ach meid, wat ontzettend balen!

Het ergste is dat je je er stiekem wel op verheugd had en dat het er ook naar uitzag dat het nu echt beter ging! Pfffff shit zeg :(

Goed spoelen, zet de douche er maar op, dat is nog beter dan alleen dat geklooi met zo een spuitje. De straal niet TE hard zetten, maar gewoon goed spoelen!

Heel veel sterkte, maar denk wel dat het nu alleen nog in het wondje zit en niet meer binnenin, wat al een pluspunt is!

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, ik had me er echt op verheugd.... steeds dat uitstellen,

wordt daar wel steeds moedelozer van hoor.

Met douche erop lukt gewoon niet, dat draintje steekt uit het gat,

en die spuit kan ik er dan precies naast inzetten.

Het bloedde net wel ff, dat bloed vermengt met water leek ineens best veel bloed.

Maar nu niet meer gelukkig.

Nu weer op naar donderdag, 19.00 uur moet ik er weer zijn.....

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sjeee... je zou er nog eens een trauma aan overhouden met dat spoelen enz.

Ik vind je hardstikke sterk, en je doet het toch maar gewoon even allemaal hè :136:

Ik denk dat je nu op een soort oerinstinkt alles uitvoert, maar als alles straks eindelijk helemaal achter de rug is je pas beseft in hoeverre het gewoon heel je leven heeft beinvloed :(

Echt heavy ..dat geduld wat maar op de proef gesteld blíjfttttt worden.

Maar een hele dikke pet voor je af!!!! En een dikke knuffel! :53: :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee!!! Jeetje houd het dan niet op voor je!

Ik wil je toch even zeggen dat ik trots op je ben!!

En als alles straks achter de rug is en je eindelijk kan gaan genieten van je mooie boobs, dan pas besef je echt hoe sterk je bent!!

Dikke knuffel!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.